Recenze Audi S4 3,0 TFSi S-tronic
“Vlk v rouše beránčím (já vim opakuju se)”

Autor recenze: Capacek (29 let),
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2009 Typ motoru:3,0 V6 kompresor Stav km při koupi:9 000 km Stav km nyní:10 500 km Způsob řazení:automat Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 měsíc Průměrná spotřeba: 14 l/100 km Vloženo: 14. 5. 2009

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.0

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Audi S3

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Nemělo, taky vzhledem ke kilometrům by to bylo smutné.... :)
Nicméně zničit se předchozím uživatelům (novinářům) již podařili přední kotouče, které hážou - bude vyřešeno implementací kompletních brzd z RS4.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Zatím těžko soudit, je to příliš čerstvé, ale rozhodně pozitivní dojem je z výkonu motoru a hlavně z převodovky S-tronic. Jedná se o 7stupňovou dvouspojkovou variantu DSG - v tomto voze o první použití podélné varianty a dle vyjádření v TopGearu také o nejlepší převodovku co kdy VW vyrobilo. Co mě ovšem zatím strašně baví tak hlavně v manuálním módu jsou slyšitelné rázy (střílení) do výfuku při přeřazení v zátahu!
Další vychytávkou je program Launch (start) control, který zajišťuje maximální možné zrychlení z místa.
Jinak auto skvěle sedí a kupodivu není ani příliš tvrdé hlavně díky nastavitelným tlumičům.
Co ale musím vozu (sobě) vytknout, že se ani náhodou nepřibližuju papírové spotřebě, kterou se Audi tak ohání. Zatím mi to vychází 15l město a 13l mimo město. Nespornou výhodou je ale možnost použití Naturalu 95 (91) - sice jsem ještě neměl odvahu, ale až bude stát benzín znovu 35 Kč tak mě to asi nemine.
Shrnutí - klady a zápory:
+
motor
převodovka
podvozek
aktivní diferenciál
celková tuhost auta

-
spotřeba
cena auta i dílů

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Audi S4

Vložit komentář

taky jsem koupil

hoj prosim te, taky jsem ted koupil s4 b8 jestli ho jest mas nebo se muzes podelit o dojmy napis mi prosim svuj tel, na premek@lionracing.cz diky moc :)

01.07.2012 | 12:40:46 | pg  | 46.47.147.* Reagovat

RS4

Mohl by mi někdo řict něco o AUDI RS4 B7? popřipadě poradit kde seženu info ohledně spolehlivosti,poruchovosti,ceny nahradnich dilu ojetin apd..diky všem.

04.04.2010 | 09:10:57 | Anonym Reagovat

na doplnenie

Porovnávam samozrejme jazdné vlastnosti B8 S4 s B7 RS4.
B8 RS4 zatiaľ nie je a pravdepodobne ani nebude.

20.05.2009 | 11:48:44 | Angel_M Reagovat

Brzdy sa mi zdali silné, ale nejako moc som ich na asfalte netestoval. RS4 bude mať asi kvalitnejšie brzdy, aj keď jazdné vlastnosi má S4 omnoho lepšie. RS4 sa vraj pri jazde na hrane správa ako prednokolka.

20.05.2009 | 11:47:25 | Angel_M Reagovat

Pro ANGEL_M

Hele řekni mi jakej pocit si měl z brzd? Bohužel v mém voze se na nich podepsali novináři tak, že kotouče jsou vyhřátý a už malinko hážou - na to jak Audi všude uvádí jak vyvinulo úplně novou směs na desky tak mohli zapracovat i na kotoučích.... :-(
Jelikož jsem ale dostal nabídku na implementaci brzd z RS4 tak to asi vyřeším tímhle způsobem.

18.05.2009 | 10:37:58 | Capacek Reagovat

Fero

...urcite ne vic nez 1. majitel... :-))) zkus to cist poradne!
Opravdovou recenci muzu napsat az tak po pul roce a ne po par tydnech.

UZ SE ALE PROSIM NEBAVME O TOM BENZINU - TO BYL SPIS TAKOVEJ POVZDECH A NE TEMA NA SAHODLOUHY DIALOGY.

18.05.2009 | 10:31:44 | Capacek Reagovat

arrow Napsat komentář 15. května 2009 | 22:13 | fero

Prišiel si tu vyrývať? Nechápeš, že toto auto si ľudia kupujú predobšetkým pre zábavu? Pretekárska trať je pre B8 S4 druhý domov!

15.05.2009 | 23:11:49 | Angel_M Reagovat

s4

no v podstate ste moc toho nenapisal, akurat ten komentar, k tomu benzinu, stoji zato, co tak dat plyn do toho teda, alebo ste si pomylili to S4 s TDI, ako ked uz zdrazi benzin o 1/6, to uz mate dost jedno, aj tak je strasne predrazeny. Skuste to auto , predat o rok, to budete prekvapkany, kolko ste prerobyli :)

15.05.2009 | 22:13:39 | fero Reagovat

odpovědi

ad cena benzínu: jenom blázen si myslí, že u dražších aut nikdo neřeší cenu benzínu. Dále taky nejde jen o cenu ale i o to mít tu možnost tam tu 95 tankovat a to myslim z důvodu kvality paliva (množství aditiv) a s tím související chlazení ventilů. Pokud výrobce už předem stanovil jako minimum 98 tím jasně určil že motor potřebuje kvalitní palivo, což v čechách není nikdy jistota že člověk skutečně natankuje.

pro Angel_M: spotřeba je odečtená z palubního počítače. Neříkám že je to úplně objektivní, neboť se stále nemůžu nabažit úžasného zrychlení z místa a řazení ve vyšších otáčkách, ale je to skutečně tak. Líbí se mi, že v minulé recenzi mé bývalé S3 zase všichni křičeli, že je to moc málo
Nicméně pro představu, při přebírání auta byla dlouhodobá spotřeba (a to nebyla průběžně mazána - souhlasili i km) celých 15.9 l/100km !

Diferenciál jsem zmínit nezapomněl - máš ho přece v kladech! Zatím nic víc napsat nemůžu, sníh není, auto mám krátce a je moje (neni půjčený...) takže zatím žádný ostrý průjezdy neproběhly.

15.05.2009 | 11:48:08 | Capacek Reagovat

To ako si sa dopracoval k tej spotrebe preboha? Ja som novú S4 požičanú a priemernú spotrebu som mal okolo 11 litrov, ale to som to auto vôbec nešetril, i keď som jazdil len mimo mesto. Stará V8čka mala takúto spotrebu. Zabudol si spomenúť dosť dôležitý fakt a síce ten zázračný differenciál na zadnej náprave ktorý umožňuje pretáčavý mód.

15.05.2009 | 10:54:25 | Angel_M Reagovat

Natural 95

To ma pobavilo keď majitel tak drahej káry rieši či tankovať N95 aby ušetril.

15.05.2009 | 09:52:48 | michajel Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Audi S4