Recenze BMW 525 combi
“Parádní kasička.”

Autor recenze: ,
Plzeňský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1993 Typ motoru:2,5 tds Stav km při koupi:220 000 km Stav km nyní:282 000 km Způsob řazení:manuál Průměrná spotřeba: 9-10 l/100 km Vloženo: 16. 10. 2004

Hodnocení inzerátu: 5 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 4.3

Spolehlivost

2
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

2
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Volkswagen Passat

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Opravoval jsem snad všechno co šlo.

Alternátor, klima kompresor, GO vstřikovacího čerpadla (25 000 kč), prasklá hlava - první pokus svařování. Druhý pokus koupě motoru na vrakovišti (45 000 včetně práce).

Několik čepů na přední nápravě.

Silentbloky na zadní.

Vše dovršil hučící diferenciál (8 000).


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto je vhodné spíše na dálnici. Díky malému výkonu ve spodních otáčkách je jízda ve městě peklo.

Jediné co bych nemohl vytknout jsou jízdní vlastnosti, které byly díky samosv. diferenciálu super.

Spotřeba se pohybovala mezi 9-10 l. O 105 kw pochybuji. Audi se 103 kw je mnohem živější a věřím, že i úspornější. Auto je po dvou letech neprodejné. Báje o držení si ceny jsou nesmyslné. Nedoporučuji!!!!!!!!!!

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 5


Komentáře uživatelů k recenzi BMW 525

Vložit komentář

Porovnanie neporovnatelneho

Obcas premyslam na tym,preco sa pri tychto temach spustia tak nezmyselne a neopodstatnene hadky,ci ako to nazvat.Ale skusim to zhrnut bez ohladu na to,ci sa niekto urazi,alebo nie.Aut s motorom TDs som vlastnil niekolko. Ani na jednom som nemal problem ci uz s hlavou,chladenim ci niecim podobnym. E34,E39 boli auta predovsetkym na dialnice a nie couracky po meste. Motor Tds je dla mojho nazoru spickovy motor danej doby.....doby ked Honda o diesloch este ani nesnivala,a ostatne znacky boli konstrukcie ktora pri rychlosti nad 130 km/h stracala dych.Drviva vacsina tds ma dnes za sebou 800tisic a viac a pri troche dobreho zaobchadzania a rozumnej udrzby najazdia cez milion. Az v prelome 90tych rokou prisiel motor od Audi,slavny 5 valec 2,5 tdi ,ktory sa motoru od bmw mohol rovnat. Nikdy nepochopim zarytych hondakov,ked sa chcu na tych svojich Civicoch v benálu zrovnavat s Tds-kom. A o majiteloch Renaultu a 2,2 dti a 1,9 dci ci benziny.....o tom ani nehovorim. Co slovo to blábol. Diesel s benzinom a tonu vayy navyse sa porovnavat jednoducho neda. Auto je spolahlive len tolko,kolko mu jeho majitel dopraje,ja napriklad doprajem dost a s jednou s mojich.....nazvem to víletnou lodou E38, 728iL na tacho 890tisic,sa s usmevom pustim na dovolenku. A o E39 s 2,5 tds v automate ani nevravim. 9 hodin nepretrzitej jazdy a nic ma nebolí. Takze zdar motoru Tds od bmw. Ps,pozdravujem majitela peknej Civic,ktoreho nechala za sebou moja manzelka na E46, 330i.....chcel frajerit,pretoze z recesie som jej dal na zadok napis 316i :) .....chlapci,tak to,chcete porovnat neporovnatelne????? :) :) Tak to teraz skusajte :).

25.09.2016 | 23:11:52 | Beky  | 95.173.65.* Reagovat

Bmw

Zdravím,já sice nemám 525Tds ale měl jsem jí momentálně mám 524Td 85Kw problém s hlavou jsem nikdy neměl kdo to nebude honit za studena a nechá ho potom mim.minutku po příjezdu volně klapat nic se nestane jedině s čím mám ted problém je s snímačem otáček a začíná blbnout centrál snad se po opravě už nic víc nevyskytne.

11.12.2012 | 16:41:14 | mirek  | 213.155.247.* Reagovat

Blud v recenzi

Jen co se týče toho srovnání spotřeby a jízdy AUDI proti TDS. Nemůžeš srovnávat rozinku se šťavnatým melounem. Jasně, že audi bude živější a bude méně žrát, protože má zázrak pod názvem přímé vstřikování, což jak jistě víš, tak TDS nemá. Proto je i líné od nízkých otáček, protože turbo zabírá kolem 1850ot./min. Nicméně prasklá hlava je důsledkem stylem jízdy se studeným motorem(motor není zahřátý když je zahřátá voda!!!!). Když máš studený motor a vytočíš ho přes 2500ot./min tak je jasné, že hlavu budeš dělat co 30 000km. Já mám na svém najeto 281000 a hlava je původní, takže je to na tom mezi volantem a pedály -)
To je jen na okraj. Ten co psal recenzi tak ne že nemá rád BMW, ale auta firmy Bayerische motoren werke vůbec nezná.

13.02.2012 | 19:34:35 | Romis  | 213.155.255.* Reagovat

RE: Blud v recenzi

Nedá mi to se nepřidat.Už mám přez 2,5mil km s různými auty. Měl jsem 3 benzínové dvoulitry BMW. Benzínovou Octavii a pod. Teď jsem koupil z nedostatku financí 525 TDS. Už jsem s ním najezdil přez 12000km během dvou měsíců, jediná údržba byl olej,filtry a jezdím a jezdím a jezdím. Auto vypadá dobře, když potřebuju šlápnout tak jede, ale většinou poslouchám hudbu a sleduju ty blázny co se honí nesmyslně aby se posunuli o auto dál. Ano je to moje první naftové, uznávám, že se mu moc nechce, tedy nejede tak lehce jako ty benzínové bez turba nebo ta našlapaná Octávie bez turba (1,8 20V) pokud někdo tvrdí, že taky nejede a navíc chlasá, souhlasím, ale je to pouze řidičem bez citu.
Mám 525TDS kombi 260000Km a je to parádní cesťák. Rozjedu, zapnu tempomat a poslouchám rádio. Doveze spolehlivě a mám většinou nastaven tempomat na 110. Vše se pozná po 500 ujetých kilometrech nebo v průtrži mračen, to totiž předjíždím na ten tempomat ty topící se Hondy a Laguny a podobná vozidla jejichž majitelé tu píšou ty kraviny. Pánové, vy vyměňovatelé hlav a podstatných částí. Podívejte se někdy pod kapotu Bavoráka, uctivě se ukloňte, zamyslete se kolik to auto váží, kolik je na motoru hliníku a za jak dlouho jste schopni takovou hmotu ohřát na provozní teplotu... 20km je minimum kdy cítím, že by se na něj dalo šlápnout. Navíc žádný nesnáší vytáčení na nízké rychlosti, takže šlapat až od trojky výše. No a protože jsme v Čechách tak za tou trojkou už stejně moc prostoru není. Mj. to platí u všech aut, ale u Bavoráka dvakrát. Tak mnoho spokojených kilometrů. Já jsem spokojen. Němec řekl acht, tak pokud jedu tak jak jsem popsal a necourám městem, tak 6,5 - 7,5 i když displej optimisticky ukazuje 5,4...., ale to fakt kecá.
Je to tank s plnou výbavou, tichým projevem a důstojným vzhledem.
Můj kolega po jízdě to nazval parníkem, suhlasím, ale odpověděl jsem mu otázkou, protože už jsme za sebou měli 600km, zda pociťuje únavu nebo zda ho bolí záda... ničím netrpěl. Ale nesmíte si to auto koupit od magora, který ho už zničil jinak se samozřejmě nedoplatíte.

29.09.2012 | 20:08:47 | Jarda  | 85.70.93.* Reagovat

BMW nadevše...!!!

BMW je auto, všechno ostatní je kompromis..... Mám již 4té Báwo a další bude zase Báwo.
PS: jdu to protočit, chci slyšet koncert Mnichovských mistrů :-)

28.09.2010 | 00:32:03 | lukas525iA Reagovat

to anonym 8.3. 2008

Laguna v 2litru lepší jak 525tds e34????D:D:D.D BĚŽ SE VYŠETŘIT IGNORANTE !!!!!!!!!!!

11.06.2010 | 10:21:43 |  Reagovat

Omyl

Bmw 525tds má 105kw nikoliv 103kw ale nijak závažnou roli to nehraje

11.06.2010 | 10:19:24 | Honza Reagovat

BMW 525 TDS je viac na pohodlie, s Hondou sa viac vyblázniš. Civic 1.6 VTEC 92 kw je dobrá mašinka, spoľahlivá, rýchla, BMW 525 TDS Touring 103 kw je podpriemer, aj keď má viac kw a predpokladám, že aj Nm, keďže je to turbodiesel. Ale váhu je váha, fyzika nepustí :-P.

02.06.2010 | 19:16:20 | Matúš Reagovat

to chiro 2

520 24ventil 110kw

02.06.2010 | 19:03:56 | Milan Reagovat

Honda lepší než Baworák??.D:D

Ty co řikaj o Hondách civic že sou to nejlepší auta na světě nebo pod sluncem jsou fakt idiotský ignoranti

02.06.2010 | 19:00:27 | Tomáš Reagovat

Že Honda civic je lepší jak E34 525tds jsou kecy!!!!!!!!!!! Civic špatnej není, ten kdo kritizuje Bmw je debil, kterej tomu absolutně nerozumí

13.05.2010 | 21:59:54 | Peters 525i Reagovat

BMW je BMW

Pánové,měl jsem E28 2.0 v6 a E34 v6 24v. Jezdil jsem za 9.0l/100km. Teď jsem držitelem Escortu z roku 98. Je to neštěstí. Myslel jsem si jak si pomůžu s mladším autem a hlavně se spotřebou.Sem se sakra zmejlil. Žere taky 9l.Za 2 roky jsem do něj nasypal 25 000kč a za 2 zimy mi shnil tak , že je neprodejnej. Kdo nezažil-nepochopí.BMW je prostě kvalita,bezpečí a hlavně spolehlivost. Kdykoli do něj půjdu znovu. Už zbývá jen ukecat manželku,páč má v zimě ze zadokolky strach. :-)

08.01.2010 | 19:20:28 | chiro Reagovat

BMW E34

Každý z nás má svého mazla.Někdo opěvuje BMW,jiní hondu a někdo třeba peugeota nebo chevrolet.Každé auto má své pro a proti,tak nevim,o čem se hádáte.Já jako řidič z poovolání jsem projel už hodně značek evropskejch japonskejch nebo americkejch.Měl jsem tu čest vyskoušet i izraelskou značku.Sám preferuji hlavně benzínové motory kvuli dinamičnosti.A pokud bych si měl pořídit auto,musel bych se rozhodnout,na co to auto kupuji.Co se týče mě,tak z evropskejch bych si koupil BMW nebo Audi.Z japonských rozhodně nissan,mitchubichi nebo infiniti.A co se týče ameriky,určitě ne ford.A teď mě třeba rostrhejte na cucky,každej má na to právo,ale můj názor se nezmění.

03.05.2009 | 23:27:42 | Mystic Reagovat

te pero

ty co tu pomlouvaj bmw v nem proste nikdy nejeli h tdsko se 110 konikama?co to?e34 skaredej pekac?je nadherna.zadni nahon fuj?no cucim na ty sracky

08.03.2009 | 07:27:53 | hh Reagovat

nesmysly

Tak sem si pročetl co je tu napsano..... ja nevim... jakožto člověk který auta opravuje... pro ty co se zde vysrávají s hondama či renaultama... keci.. ukažte mi jediny auto z těch co tu opevujete ktere vydrzi pul milionu a vice... ani jedno.. verte tomu ze s bmw se nedaji srovnavat. Mimo jine zrovna tds motor od bmw neni moc povedeny... bmw je vyhlasene pres atmosfericke benzinove motory. A o jizdnich vlastnostech ani nemluvim... renault hruza u nekterych japoncu jsou ok... nicmene co se tyce japoncu kastle a veskere pouzite kovove soucastky jsou nedostatecne... srouby a napravy ureznou uz u par let stareho auta a co se tyce pevnosti karoserie je to pruser. Shrnuti... jakekoli jine auto s pul milionem na konte a 15 lety na krku je odvarena popelnice.. bmw pri trose stesti na majitele vydrzi. Ale nejvetsi podil samozrejme na vsem ma lidsky faktor.

06.01.2009 | 16:07:20 | extreme Reagovat

Kvalita BMW

Za prve bych se chtel vyjadrit ke srovnavani BMW 5er a Hondy CIvic : srovnavate tu odpich 1,5 tunove limuziny konstruovane na delsi cesty a luxusni svezeni s autem na kratke trasy, stredni tridy o nekolik set kilo lehciho a se sportovnim duchem. Pokud budu chtit zavodit s Hondami Civic , nekoupim si 525 TDS , ale 328i , to je auto tridy civic.

Dale , co se tyce spolehlivosti , mel jsem 3 vozy E34 , dve z toho byly Tds, jedna z nich mela pri prodeji novemu majiteli kolem 500 000 km a ja nemel zavazne problemy, koupil ji po me mlady kluk, znamy meho kamarada, pri prodeji jsem ho upozornoval na vymenu termostatu, kterou jsem nestihl, auto se pri jizde z kopce nebo stani v kolonach ochlazovalo.....lec toho nedbal a udelal do pul roku hlavu, za dalsi mesic turbo v haji a same takove opravy....jenze se neni cemu divit, kdyz u tak stareho vozu byl stale v cervenych otackach i za studena a na kazdem parkovisti zkousel drifty......... jinak jiny muj kamarad mel E34 524Td , pred pul rokem ji prodal jeste za 15 000 kc , vyzilou a s 800 000 km na tachometru :-D

BMW E34 je kvalitni a spolehlive auto a to velmi, lec je treba si uvedomit, ze 15 let stary vuz s nekolika sty tisici na krku vyzaduje nejaky servis, zvlast pokud byl predchozim majitelem zanedban a opotrebene soucastky samozrejme brutalnim zachazenim brzy odejdou....ale to ne jen u BMW... kupte si jakekoliv jine auto s temito kilometry a zacnete s nim litat.......Navic kdo si koupi 5 kovou radu jako nove autop, nekupuje si to na pojezdy do kostela v nedeli, ale s autem jezdi, takze tyto vozy maji opravdu najeto mnohem vic, nez civic nebo laguna ze stejneho roku... Moje posledni E34 z roku 1995 byla dovezena pred rokem z nemecka s 260 000 km a s takovymi kilometry a original stavem technicky i vizualne jsem take dlouho hledal a i zaplatil (90 000 za tohohle dedecka). Pokud koupite prvni ojetinu bez puvodu , se stocenym tachometrem a date za ni 35 000 nekde v bazaru v koute, nedivte se, ze nebudete spokojeni. Jinak ty auta si cenu drzi, ale za podminky original stavu, vim o cem mluvim , protoze stare E34 a sedmicky E32 provozuju a prodavam a pokud je opravdu origo stav, prodal jsem i E32 bez vybavy z roku 1991 s uzkou tvari za 100 000 a je to mesic zpatky :) (po dedovi z D, najeto 80 000 na servisce )

Nepomlouvejte BMW, kdyz nerozumite autum :)

11.12.2008 | 18:24:16 | Butch Reagovat

Njn žádný z vás tupc§ nedokáže pochopit,že i bmw nejsou dokonalý ale,pro mě to jsou jen německý plechovky bez ducha,je pravda,že je to utahané auto,bratr má 525tds a to je peklo při rakové váze 110k mi přijde k smíchu...

08.12.2008 | 00:19:00 |  Reagovat

Zdravím a rád bych reagoval

zdravím Vás,

celý den tak nějak pozoruji vaši názorovou přestřelku a rád bych se vyjádřil a pak čelil argumentům.
Chtěl bych reagovat hodnotu zrychlení u tohoto vozu. Psáno 0-100km/h za 9,5s. Tak možná po čipu. Sedan se stejným motorem měl 10,5s.
Civic by dokázal prohnat tohohle mastodonta. A co by mu rozškublo zadnici tak 146 Ti. Dvoulitr od alfičky by jí ujel.

no bavíte se tady chlapi o spolehlivosti. já musím souhlasit s dlouhým příspěvkem níže uvedeným, že záleží z větší části jak se o vozy staráte. Když hodně požadujete musít e hodně dát. Když chci od svojí alfičky max. výkon měním olej každých 8-9tis. km. Vyměnil jsem rozvody, kotouče ramena atd. Pečuji o lak apod. Netahá,m za studený motor . Pak jsou lidi co si auta neváží a pletou si silnici s Ryhcle a zběsile bohužel. Potom píšou že auto je poruchové a že je to smejd. Podle mě neexistuje vyložený šmejd co se týče kvality, ale nazvla bych to lidkxý šmejd. Když vím že mám itala, kde plasty jsou slabinou vozu, tak si nebudu stžiovat že mi skřipe interiér , že jo?? koupím li si 3.0 litr tak se nedivím že mi to žere tak může člověk pokračovat.

BMW jsou auta která vás chytnou takovým způsobem ,že o nich přemýšlíte hodně hodně dlouho. Jízdní vlastnosti a vzhled vozu to je něco neuvěřitelného. Výkony šestiválců a jejich chod a zvuk je nenahraditelný.

Každý máme svpého 4 kolového mazlíka a kdž o něm někdo mluví ošklivě tak se nám to nelíbí.

mějte se

04.09.2008 | 15:17:44 | Cihix Reagovat

laguna bmw spolehlivost

Prvně, než začnete plácat, tak si sežeňte informace..Renault laguna je na tom v TUV statistice spolehlivosti cca nastejno s BMW řady 5.Pořadí ve spolehlivosti: Laguna vs. BMW 5: rok 1997-lag. 52., BMW 51., 1998- lag. 51., BMW 58., 1999-lag. 54., BMW 56., 2000-lag. 63., BMW 75.Laguna vychází o něco lépe.A teď se do mě pusťte:o

04.09.2008 | 14:59:44 | jašin Reagovat

Pro Lagunu....

Libi se mi, ze o kvalite BMW referuje majitel auta okupujiciho v statistikach spolehlivosti chvost startovniho pole.... Tot vse....

04.09.2008 | 11:23:37 | El Negro Tulisan Reagovat

525 z roku 93 je škaredej starej pekáč, 105 kW?Ani nápad, ujedu tomu 2,0 lagunou.Zadní náhon...fuj.Jak to můžete vůbec chválit vždyť to auto má 15 let...

08.03.2008 | 14:32:14 |  Reagovat

JAPAN FOREVER

přesně skopčácký pekáče to jsou zlatý japonci!!!!!

08.03.2008 | 14:31:12 |  Reagovat

RE: JAPAN FOREVER

Zbláznil ses??!!!! Mám rád japonský a německý auta, ale srovnávat Bmw 525tds e34 a hondu Civic 1.6 V TEC je opravdu k smíchu:D Ale smát se každej muže jen tobě!!!! Bmw je bezpečná poctivá kára i když už taky neni to co bejvalo dřív. Já pracuju jak automechanik a aut jsem vlastnil dost. Každý auto je kus od kusu. 525TDS e34 touring měl muj strejc asi eště před 4 rokama, byla to 1996 dovezená z Německa a nedal na ni strejc dopustit. A nejvíc mě nase*ou ti co v BMW nejeli a nebo jeli ale jsou tak vylízaný, že srovnávaj cestovní pohodlný auto, se sportovnim autem. A z Bmw starejch vznikaj kaše protože se k nim neuměj lidi hlavně ty mladý chovat. A pak si jen stěžujou !!!!

13.10.2011 | 22:25:37 | ERICH  | 94.112.220.* Reagovat

RE: JAPAN FOREVER

Tak ak ty si automechanik, tak sa Tvojmu super servisu radšej vyhnem...

Buď si istý, že Honda, či Alfa v OK stave natrie tomu sláááááávnemu BMW ľavou zadnou.

Hej, ale to zase nepochopíš, lebo pod autami stojíš, nie šoféruješ...

P.S. Nadávaj sebe do vtákov a nie úplne cudzím ľuďom, len preto, že si dovolia mať iný názor...páááán mechanik:)

13.10.2011 | 23:17:05 | ľuboš  | 213.151.218.* Reagovat

RE: JAPAN FOREVER

Měl jsem TDSko 105kW a Colta 1.6 81kW. Nevím o kolik kw je silnější ta Honda 1,6 vti.
Porovnám-li můj pocit od Colta, to TDSko bylo o dost silnější. Colt mi tahal tak do 160 a pak se to začlo loudat, navíc jsem to musel točit. Řev motoru, auto se třepalo jak ratlík při nerovnostech na cestě a držel jsem volant oběma rukama abych náhodou neodlítl jak do mě silně foukal vítr, když jsem jel na volné prostranství a navíc velmi nepříjemný pocit při předjíždění těžkých vozů. Myslím, že víc kw bych v tom Coltu nevyužil max. tak 100kW. Při rychlosti nad 140km/h to auto bylo celkem nestabilní a přestalo mít dostatečně ovladatelný kontakt s vozovkou.
S BMW to tahalo do 200 rovnoměrně. Držení volantu? Jedna ruka na páce, a volant jsem držel palcem a ukazováčkem levé ruky opřenou o boční dveře do 170km/h a seděl jak v kině, chyběl mi jen nějaký nápoj se slamkou, který bych si položil u řadičky a srkal mezi přeřazováním. A nudil se, auto bylo stabilní a ta nádobka by se převrhla až při prudkém zabrždění, ve 200 už to bylo extrémnější ale pocit bezpečí byl celou dobu a ovladatelnost vozu. Takže bych si v tom BMW dokázal představit využívat i 250kW. Někomu se to někdy i vymstilo. To je jako kdybyste porovnávali jabka s hruškama. Malá formulka vs těžký koráb.
Dobrému BMW s dobrým podvozkem na suchu Honda neujede, naopak si BMW dovolí v těch zákrutách předbíhat, protože pro řidiče v BMW ta Honda celkem brzdí pokud jede do 110 mimo město a řidič Hondy si pak myslí, že se s ním honí. Jenže řízení v BMW je opravdu příjemné až celkem nudné. :o)
Na mokru je ale v běžném provozu silnější předokolka při závodění, protože ten koráb v úzkých zákrutách si nemůže dovolit nadjíždět a prodriftovat zatáčku. Takže šance u Hondy jsou ve městě a za nepříznivého počasí. Jinak záleží na adrenalinu řidiče a riskování. Udělat jednu trasu na čas. Pokud bude jen jeden řidič riskovat stejně a přesedne z cizího auta, tak jízdou v Hondě Civic nemá absolutně šanci.

14.10.2011 | 06:56:42 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: JAPAN FOREVER

Jinak k poruchovosti, abych jen nechválil BMW.
Shrnu skutečnost, která je ohromující.
BMW za 3 roky 130tisíc kč do oprav včetně pořizovací ceny(čerpadlo, vstřiky, podávací čerpadlo, ramena, a nějaké díly po vandalech a taky rozvody atd.) plus klasika údržba. Najeto 25tkm. Spotřeba BMW 7-10 litrů. Prodejní cena zhruba kolem 25 tisíc, pokročilá koroze a kosmetika. Mě osobně to nějak vycházelo na 12kč na 1km s PHM a dalšími poplatky.
Colt za 1 rok stejného roku výroby včetně pořizovací ceny 9 tisíc, jen pneu a olej najeto 10tkm. prodejní cena 3 tisíce. :D
Spotřeba Colta 6-8 litrů. Oba vozy v podobně strašném stavu. Provozní náklady něco kolem 5kč na 1km včetně PHM.
Hádejte co bych si vybral znova a co jsem taky udělal...
Teď mám Lancera, najeto téměř 4tkm prozatím jen pořizovací cena. Což je taky kolem 6kč na 1km.

14.10.2011 | 07:36:38 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: JAPAN FOREVER

išiel som si raz v pohode cez kľak,o chvíľu sa na mňa lepil mladík na bmw3,samozrejme jazda ako keby si s tým autom kúpil aj cestu,tak som si povedal trošku sa s tebou pohrám dupol som na to a bol v r...ti isto sa dosť snažil ale nemal šancu,za každou prudšou zákrutou som ho musel čakať ten s.áč pochopil že nemá šancu a pod kopcom sa už radšej o predbiehanie nepokúšal,a neraz som potrápil aj 5-kové bmw,pretože ich majitelia si myslia že majú neviem aké delá tak si ich rád vychutnám.aha zabudol som napísať aké mám auto,je to nissan primera gt.

14.10.2011 | 16:56:10 |   | 91.127.233.* Reagovat

RE: JAPAN FOREVER

a pre neznalých kľak je kopec medzi rajcom a prievidzou.

14.10.2011 | 16:57:48 |   | 91.127.233.* Reagovat

RE: JAPAN FOREVER.....

:):):), cakal som pointu, dockal som sa.

Uz s obycajnou Primerou 2.0 som dvihal tlak " frajerom"...:).

S GT som sa nikdy poriadne nezviezol, dodnes lutujem, ze som si ju nekupil.

V dobrom stave a neburana bola pred 15 rokmi draha a clovek si vtedy neuvedomil, ze lepsia predkolka uz zrejme nebude nikdy vyrobena:(.

Mno, dnes sa asi treba poponahlat, este ostava Honda Accord, P 407, starsia Mazda 6, tie maju ok podvozok..., ale STRASNU HMOTNOST, ktora zabija.

P.S. Bmw nie su zle auta, ale su drahe, vysoke spotreby a...a este tazsie:(

A na ich kvalitu by som tiez neprisahal.

03.05.2013 | 23:33:24 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

RE: JAPAN FOREVER

=D srovnávat hondu nebo alfu s BMW? =D to je to samé jako bys srovnával byt a vilu =D

03.05.2013 | 22:12:12 | EdiiR+  | 78.136.158.* Reagovat

Jo tak tady bude někdo tvrdit že skopčácký BMW je lepší než Honda?Tak to se vzpamatujte Honda je Honda a BMW je kepl přešně to sedí parádní kasička prostě pekáč to je BMW!

08.03.2008 | 14:28:53 |  Reagovat

Nesmysly

Že Honda Civic ujede BMW 525 tak to je nejlepší vtip co jsem na autorecenzi.cz slyšel!!!! V zatáčkách už vůbec ne!
Jinak chytráky kteří si koupí BMW na kterém se poznamenalo nezpočet předchozích majitelů fakt miluju.
P.s. až někdo na H.Civic nalítáte to co na 525 tak potom teprve srovnávejte.

08.03.2008 | 13:45:17 | jim Reagovat

nepravdy

No kdyz naletis tak se bude srat VSE,
BMW for ever
Ja mam TDs 5 let a Vochcavky posilam k ledu natoz Hondu Civic, to sem se malem poch... smichy
Jo a mam najeto pul mega a jediny co bylo tak vymena vstrik. cerpadla (nove 12 tis) a repase alternatoru (1200Kc)
Jezdim kazdy den,promerne 120 km denne!

09.10.2007 | 21:45:57 | Mirw Reagovat

kde jsi to kupoval?

kde jsi to kupoval?

19.09.2006 | 20:30:13 | klat Reagovat

Neni mozne takove auto kupovat od nekoho na ulici.
U takoveho auta se musis objednat do BMW aby ti ho prohlidli a dat za to holt 2.000. Vyplati se to..
Ja bych 525 TDS v zivote nekoupil aniz by nebyla prohlidnuta ve znackovem servisu BMW. Kdyz to neudelas a koupis spatny kus tak si priprav tak 30.000 rocne na opravy v prumeru. Pokud koupis mazla, tak ho nikdy nebudes chtit prodat. To je tak super auto ze se to neda slovy ani popsat.

02.02.2006 | 02:18:51 | Angel Reagovat

jojo údržba je vždycky na místě,potom bmw vydrží hodně ja jsem s 525i najel 400 000km-dělal jsem pravidelně oleje a vše co bylo předepsáno a auto jsem prodával s čistým svědomím-nový majitel už ujel dalších 50 000km a na nic si nesatěžuje
s civicem bych to vůbec nesrovnával,to je plechovka od rajčat která se rozsype po 3 letech slušného provozu a nebo po 10 000km ostřejšího ježdění v tom je největší rozdíl: BMW VYDRŽÍ SPROSTÉ ZACHÁZENÍ A ŘIDIČSKOU BRUTALITU
mimochodem kdo někdy bmw měl,ví že mu civic neujede ani v zatáčkách natožpak na rovině

24.12.2005 | 13:21:23 |  Reagovat

No vidíte pánové,pokud se o auto nikdo nestará,je v řiti.A je jedno,jaká to je značka nebo jakej to je rádoby držák.Všude to je stejný,tak nevím,proč se vztekáte

01.11.2005 | 17:56:18 | Valdauf Reagovat

jizdni vlastnosti

Jedinou nevyhodou petky je jak maskuje skutecnou rychlost a tak se muze stat, ze se nezkusenej ridic muze vysekat. Jinak k tomu porovnani. Civic a petka jsou uplne odlisny auta. V technickej pasazich je Civic mozna o neco rychlejsi (diky skutecne musi vaze) , jenze se nesmi zapominat, ze petka dokaze nabidnout jak pozitek z rychle jizdy, tak pohodli. Tohle by si meli vsichni ujasnit nez zacnou placat takovyhle hovadiny.
Pro cloveka co potrebuje rodinny auto na delsi cesty a nema na auta dve je to jedina, opakuji JEDINA MOZNOST.

23.10.2005 | 01:15:58 | Reihensechscylinder Reagovat

BMW jsou dobrý auta,ale teď už maj najeto okolo 250 000km,ale někdy i přes.

17.09.2005 | 13:20:02 | Kuba Reagovat

jestli mi chceš namluvit že bmw se oproti civicu rozpada jsi vůl a nic jiného,bmw jsou držáky a naopak civic se rozpadá po 5 ti letech...

14.09.2005 | 21:39:30 |  Reagovat

to kadel

placaš kraviny chlapče, kolega měl smůlu a narazil na nějakou mrchu a proto do toho investovaL,PATRNĚ NEDBAL DŮKLADNÉ PROHLÍDKY PŘED KOUPÍ a proto si naběhl...
k tomu 525i- civicu to stačí a to naprosto s přehledem , s tímhle motorem udělá 240km/h a 0-100 má za 8,5s....ty civicu jeden a zatáčky??? pokud má 5ka v pořádku podvozek a hlavně silentbloky tak jí neujedeš nevíš o čem mluvíš...civic sedí v kratkejch zatáčkách jinde ne...a během toho co ty se budeš držet během závodění volantu jak klíště abys to udržel na silnici v 5ce bude telefonovat...asi takhle,nemluvě o jízdě na dálnici okolo 160km/h a víc

14.09.2005 | 21:32:08 | mayk Reagovat

RE: to kadel

Tých 240 km/h je problém dosiahnuť pri voľnom páde, 8,5 sek...hm, pán je odborník.... A potom sa človek čuduje, že každú chvíľu nejaký mladý blbec sa vykotí s vrakom, ale emblém BMW....

13.10.2011 | 23:20:22 | ľuboš  | 213.151.218.* Reagovat

Měl jsi bohužel smůlu a narazil na špatný kus. Obecně platí že "staré TDS " od BMW pokud se snima špatně zacházelo dost čato odchází.
Pokud je v dobrém stavu je to ale držák.
Náhradní díly za slušnou cenu a bezkonkurenční jízdní vlastnosti.

13.09.2005 | 17:55:31 |  Reagovat

No, neni to nejhorší auto, ale s tou kasičkou má pravdu. Motor drží ale okolí se rozpadá. A BMW 525i 92192k má co dělat aby se drželo Civicu 1,6 16V r.88. Na rychlost. V zatáčkách nemá nejmenší ŠANCI . Dobrý auto na machrování a tuning. Na provoz tragédie...
A žádný komplexi proti BMW nemám!!!

10.07.2005 | 22:35:42 | Kadel Reagovat

Nesmysly!! BMW525 TDS je parádní vozidlo na delší cestování, tak i rychlý dopravní prostředek do měst. 143 koní neni málo a i když má auto 1,5 t, tak vás motor zatlačí do sedačky . BMW je BMW

01.06.2005 | 21:46:05 | Pavel Reagovat

co se divis, kdys si koupil takhle stare auto, buhvi jak s nim kdo pred tim zachazel a jestli to nebylo po velky bouracce....nekdo sral na servis a pak to zbylo na tebe

20.04.2005 | 17:39:51 | krakatit Reagovat

RE: civic vs 525tds

mam 9te bmw par som ich uz poskladal a robim okruhove specialy bmw .mam drift e30 mal som e36 e30 e32 e46 e38 porovnavat civic s bmw_? to sa neda civic je auto s 900kg dobre auto do mesta svizne a nekazove 1,6vti silne a 325i je slabsie na zrychlenie ale bmw ma sportovu diviziu m a na tu sa vti nechyta vidim aj na okruhu. a tds je cestovne pohodlne auto a nie sportova civika a kazovost? bmw ma muchy a aj civic ale bmw je technicky 2krat zlozitejsie auto tak ma viac suciastok a viac moznych poruch ale nieje auto ako auto.

24.09.2018 | 23:17:01 | bmw forever  | 95.102.28.* Reagovat