Recenze Cadillac CTS V Sedan
“Výborné auto.Hodnotil bych za sebe jako velice dobré auto a určitě koupí nikdo neudělá chybu.”

Autor recenze: TRANE (20 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2004 Typ motoru:5,7 V8 LS6 Stav km při koupi:122 000 km Stav km nyní:143 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 8 měsíců Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 14 l/100 km Vloženo: 17. 11. 2014

Hodnocení inzerátu: 7 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.0

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Silné stránky

Silný a spolehlivý motor
Bezpečné auto a výborně promyšlené deformační zóny
Veliký prostor pro osoby jak vepředu tak vzadu.

Slabé stránky

Spotřeba
Absence parkovacího asistenta
Malý kufr

Závady a opravy na autě

Zatím žádné


Hodnocení a zkušenosti s autem

Po svém prvním autě jsem si řekl,že zkusím auto ze západní části.
Dovoz z USA do Holandska trval přibližně měsíc a poté z Holandska do České republiky +- 6 dní.
Na první pohled se auto jevilo jako obyčejná limuzína,ale po první jízdě byl pocit uplně jiný.
Už při nasednutí do vozidla se mi ani nechtělo ven z vozidla a po pooteční klíčku do polohy START mi přeběhl mráz po zádech z toho zvuku.
Auto je na rok 2004 řekl bych až moc pěkně propracované v té době určitě předběhlo řadu vozidel.
Místo pod nohama u pedálů je o něco menší než u ostaních limuzín,ale člověk si zvykne.
Sedačky jsou vyhřívané a krásně tvarované.Dopředu se vejde i vysoká postava ( já mám 196 a při posunu sedačky do maximální výšky mám nad hlavou ještě asi 15 CM).
Vzadu je to podobné jako vepředu ale ta nejkrásnější věc na tom,že tam je přímo obsluha klimatizace,kterou si může osoba vzadu nastavit přesně podle sebe a nebo ji může nastavit i řidič z palubního počítače navíc je tam i 12V zásuvka.
Horší je to s kufrem= na takové auto poměrně malý 420-480L.
Popis vozidla z vnějšího pohledu
1.) Barva
Na vozidle je stříbrná metalíza
2.) Kola+ brzdy
Rozměry 225/55 R17W
Brzdy vepředu i vzadu kotoučové s vnitřním chlazením.
3.) Kufr
Jak je zmíněno kufr mi přijde docela malý,ale zatím jsem ho moc nevyužil,tak uvidím časem,jak to bude.
Jen to nemá dvojí dno,jako třeba mé předchozí vozidlo Felicie,kde byla rezerva,hever a další nářadí.
4).Motor
Motor je 5,7 V8 LS6 poměrně hlučný a nenažraný,ale za to je velice obratný.
Skrývá v sobě 302Kw(405HP)
5).Podvozek
Podvozek je docela dobrý,ale přijde mi že je tvrdší,než by měl být (jeho tvrdost bych přirovnal asi k Mitsubishi Lancer EVO
6.)Výkon a spotřeba
Akcelerace:
0-60 Mph (100KM/H)=3,9s- 4,3s (odzkoušeno několika pokusy)
Maximální rychlost:
podle TP 283 Km/h mnou dosažená rychlost byla 266.
Spotřeba:
Tak tady je to horší s tímhle autem není problém mít spotřebu 25L/100.
Hodně záleží,jak máte těžkou nohu.
Takže Kombinovaně je spotřeba s klidovým režimem 14L
Ve městě 18-19
A mimo město 11.
Točivý moment:
470 Nm
Otáčky:
Max 6,500 RPM
Řazení je manuální šestistupňová převodovka
Přeplňování není.
Pohon: RWD (zadní náprava)
Objem nádrže činí 68L.
Asistentní systémy:
ABS,ESP,MSR.
Hmotnost:
1706KG.

S náhradními díly problém je i není.Záleží,co zrovna potřebujete sehnat.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 7


Komentáře uživatelů k recenzi Cadillac CTS

Vložit komentář

Neumíš počítat. Kombinovaná spotřeba je 18,3 litru na sto. Alespoň podle toho, co jsi sám napsal. Pak taky samozřejmě záleží na tom, jaký jízdní styl převažuje.

16.01.2020 | 06:50:49 |   | 89.176.46.* Reagovat

Cadillac CTS

Taky vlastním CTS a musím po třech letech provozu říct, že je to super kára. Maximální spokojenost. Spolehlivé, komfortní a nádherné auto. Je dělané na tlusté američany, takže místa je tu jako v obýváku a to i vzadu. Za tu vyšší spotřebu to rozhodně stojí.

15.01.2020 | 20:44:40 | Jack  | 86.49.83.* Reagovat

Abych se přiznal nemám rád Ochcávky :-D a je pravda,že tohle auto je smíchané s Evropou no

18.11.2014 | 19:28:47 | TRANE  | 46.33.112.* Reagovat

Trochu šok ne? :D

Skok z Felicie do tohoto je asi šokující. Amerika to už moc není škoda...Správné US auto má mít automat a měkký podvozek, tady se pokusili inženýři splácat dohromady prvky ameriky (velký V8 motor) s prvky evropských a japonských aut (manuál, tvrdý podvozek) - za sebe myslím, že to není ani ryba ani rak. Každopádně ale chválihodné je vybočení z řady uctívačů božstva ŠKODY OCTAVIE KOMBI TDI :D :D Tak palec nahoru!

18.11.2014 | 18:04:29 | David  | 46.135.90.* Reagovat

RE: Trochu šok ne? :D

Vlastně vůbec nemám rád moc Evropská auta,Felicie to bylo moje první auto,abych se naučil jezdit.Šok to sice byl,ale člověk si zvykne :-D

18.11.2014 | 19:35:35 | TRANE  | 46.33.112.* Reagovat