Recenze Citroën C15 Diesel
“Vhodné tak na vozenie zeleniny vo Francúzsku.”

Autor recenze: nebulus (31 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2004 Typ motoru:1.9/D Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:0 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 6 měsíců Průměrná spotřeba: 7 l/100 km Vloženo: 6. 11. 2005

Hodnocení inzerátu: 7 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.4

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

4
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

6
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda 120 Favorit LXi Felicia

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Hňeď po zakupení sa pokazil zámok zadných dverí, po mesiaci znova.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Po nástupe do firmy som vyfasoval 7 ročnú C 15. Kým som ale stihol spoznať bližšie toto vozidlo, tak ma pri prvej jazde napálil zozadu 12 valcový Jaguár, kým ja som stál na križovatke. C15 išiel do šrotu, Jaguár a Fábia predo mnou mali len trochu pretlačený plech. štastím bolo že vozidlo nemalo medzistenu nákladného priestoru, ani dve tyče za sedadlom vodiča ( to majú novšie typy ). Po náraze zozadu totiž mňa aj spolujazdca vystrelo aj s operadlom do takmer vodorovnej polohy. Následne firma zakúpila novú C 15. Okrem vyhrievania zadného okna som žiadne iné vylepšenie nezbadal.

Moje skúsenosti:
- nízka účinnosť bŕzd, auto ani nedokázalo "zaflekovať", v meste som si musel nechávať väčší odstup ( starý aj nový brzdili rovnako zle.

- jeden predný stierač opisuje aj pred vodičom kruhovú dráhu, takže kus skla na lavej strane zostáva špinavý
- absentuje zadný stierač, zadné sklá sa po pár metroch tak zašpinia, že sú nepriehladné.

- výfuky kúrenia na ľavej a pravej strane vôbec nie sú napojené na kúrenie!!! Výrobca ich označuje ako prívod čerstvého vzduchu. Fakt super je to v zime. :-((

- zadný nákladný priestor nebol oddelený od kabíny, v zime sa to nedalo vykúriť a každý kamienok od kolesa do zadného blatníka by presvedčil aj hluchého, že ešte počuje.

- jazdné vlastnosti na snehu boli také, že sa s ním vtedy radšej nejazdilo.

- motor bol hlučný a nevhodný na predbiehanie.

- viac ako 110km/h (na dialnici ) som sa neodvažoval jazdiť.

- aerodynamika vďaka hranatej búde chabá, na dialnici pri vyradení rýchlosti rapídne spomaloval.

- slabý posilňovač riadenia.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 7


Komentáře uživatelů k recenzi Citroën C15

Vložit komentář

Koukam, že závodník si sedl do pracovního auta a zkoušel s tím drifty a asi jezdil jako prase, když si musel ve městě nechávat odstup. Myslím, že na to, k čemu je to auto určený, je perfektní.

02.12.2017 | 20:47:32 | Igor  | 147.32.118.* Reagovat

Co bys taky nechtěl, čéče, uvědom si, že pokrevním příbuzným tohohle pickupu byl citroen Visa, což je zase vlastně brácha Oltcitu :-) Rozdíl je jen v použitém dieselovém motoru 44 kW, oproti vzduchem chlazeným boxerům Visa a Oltcit. Ale konstrukčně je to děsně starý. Je to vlastně veterán s uměle prodlužovaným životem, až na pokraj agónie.

27.09.2014 | 10:55:43 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE:

Standodo z Visy je akorát kastle.Ty jako majitel a znalec francouzů by jsi si měl pamatovat,že nejhorší auta měly tři šrouby na kola včetně Visy.Tohle má předek z peugeotu totožnej s p 309 i motor je starej nezničitelnej peugeoťáckej atmo diesel.Jinak tahle dodávka vynikala vysokou užitečnou hmotností myslím,že uvezle 990 kg.

27.09.2014 | 11:14:08 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE:

Tři šrouby měl i renault 5, nejlepší vůz ve své třídě. A Citroen c15 pochází z modelu Visa. Když to nevíš, tak si o tom něco přečti. Nejsem znalec francouzů, ale elementární pič..viny na rozdíl ode tebe vím. Třeba že pažout a citroen používali stejné motory. To eště nedělá z citroena pežot, dutínku.

09.10.2014 | 21:58:44 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE:

Já se nepotřebuju hádat s teoretikama co si někde něco přečtou,který nevěděj ani jak funguje ESP,co si na autě ani nevyměněj žárovku.Já jsem s C15 kdysi najezdil pár desítek tisíc km a spoustu věcí jsem si na něm dělal,takže vím co tam z čeho pasuje a přečti si příspěvek po mě ještě jednou i ten předchozí než začneš vybuřovat.

10.10.2014 | 07:33:08 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE:

Ano, shovívavě se usmívám, a plně ti rozumím, ty praktiku. (Žárovek jsem si na svých autech za 38 let praxe vyměnil víc, než ty jsi jich v životě viděl). Jinak ty ostatní pitomosti komentovat nebudu, nad ty se dovedu povznést. Jenom chudáci opravdoví znalci pežotů a citroenů, ti musí nad tvými plky plakat.

10.10.2014 | 18:17:25 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE:

To musely bejt Stando teda samý plečky,když ti na nich tak praskaly žárovky.Jen jestli si náhodou neotočil fáze.

10.10.2014 | 19:30:17 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE:

Jirko, jestli si chceš vylejvat žluč na Standu, tak si nějakýho najdi. Mě tak říkat nemusíš. Někdo holt měl teréňáky, na kterých žárovky odcházely otřesama, a někdo má plečku teď, viď Jirko? Proto tolik žlučovitých příspěvků? Mrzí tě výběr tvého přibližovadla? To nic, většina lidí občas sáhne vedle, ale až dospěješ a získáš zkušenosti, třeba se trefíš. I když popravdě po přečtení tvého posledního "přííííspěfku" pochybuju, že jsi svéprávný.

10.10.2014 | 20:21:02 |   | 89.102.162.* Reagovat

citroen c15 1,8 diesel r,v,1997





No mam toto priblizovadlo uz tri roky po udrzbe

a rekonstrukci uz bych nemenil,jasne stara konstrukce... ale zadna elektronika ktera po desti nejede,vsude jeden drat a kostra,jeste jsem nebyl v servisu,na vse jsem stacil zatim sam,jen motor a kola,jen skoda ze uz skoncila vyroba-naprosta spokojenost s jednoduchostí konstrukce

27.09.2014 | 00:26:42 | stalk  | 90.180.254.* Reagovat

je to srágora

Som rád že pracujem inde a mám iné auto. . Každopádne je určenie skôr na nejaké približovanie a na občasnú jazdu na kratšie vzdialenosti.

08.11.2005 | 18:42:55 | nebulus Reagovat

RE: je to srágora

c 15 je vyborny voz,,,startuje aj v zime BEZ ZHAVENIA,
Mal som ich niekolko,,nakupne ceny od 150....250....az po posledny za 400 eur, niektore mali aj tazne zariadenie,,,,montaz tazneho stoji 200 eu.......STK , EK stoja cca 80 eur,,,,takze auto bolo zadarmo. Len som tankoval a vozil sa . a obcas predbiehal mercedes, bmw, audiny.

04.12.2015 | 19:04:01 | citrce petnast  | 85.237.234.* Reagovat

Musíš si být vědom,že to auto je konstrukčně starý.Je to auto,který ti udělá mnoho užitku bez velkých problému.Za tu musíš pohrdnout malou výbavou,horší bezpečností popřípadě extra komfortem.Tak ať slouží.

07.11.2005 | 20:26:22 |  Reagovat