Recenze Citroën Xantia 2.0i 16V
“Auto pro bohaté.”

Autor recenze: jiří (26 let),
Olomoucký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1998 Typ motoru:benzín/LPG Stav km při koupi:108 000 km Stav km nyní:179 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 roky Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 15 l/100 km Vloženo: 13. 12. 2006

Hodnocení inzerátu: 6 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 3.6

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

1
 

Náhradní díly

1
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Octavia

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Asi jsem smolař, mé auto od prvního měsíce užívání je neustále po servisech.Teď nehovořím o běžných provozních údržbách (jako výměny oleje,brzd či čepů),ale o věcech více nákladných.Motor RFW 97.4 KW nevydrží větší nápor,který jsem díky své profesi (TAXI) nucen na něj vyvíjet,navíc je to neskutečný žrout,který se nestydí po městě vzít 15l benzínu a 17l LPG.

Pohodlí hydropodvozku je naprosto bezkonkurenční,jen se nesmí po..at,potom je to opravdu velmi nákladné a navíc to po opravě nebývá ono.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Pouze špatné... NIKDY VÍCE!

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 6


Komentáře uživatelů k recenzi Citroën Xantia

Vložit komentář

Kto je na vine ?

Kto je na vine? Auto ktoré má 20 rokov alebo majitelia, ktorí sa ulakomili na podozrivo lacné dovezené vybývané kúsky ? Ked si kúpite stočeninu bez garancie za zostatkovú cenu, nečakajte spolahlivosť a hlavne nerecenzujte nezmysly.
Ja som mal xantií viac kusov, a pár ich servisujem. HDi 471 000km, mozem doložiť záznamy z STK, povodne turbo, povodna hlava etc. Jazdilo to aj dlhe aj kratke trasy. A Xantia 2.0i Turbo, 160 000km nabehaných u mňa BEZ JEDINEJ zavady, absolutne nič, olej, filtre, čapy, gumy koniec zoznamu. Viete aký je rozdiel ? Že ked kupujem auto tak sa dívam na stav, nie na km a nie na cenu.

25.02.2018 | 20:49:35 | AutoSpecial  | 90.64.81.* Reagovat

Palivove cerpadlo

Dobry den potrebuji nutne pomoct
Mam citröen xantia 1.8 1997 16v
Ale mam neske naskocit motor startuje to na bbenzin ale udajne odesle palivove cerpadlo
Prosim vas strasne mocc prosim
Kde v aute v jakych mistech ho najdu dekuji moc popripade foto
Prosim o pomoc nutne a rychle prosim piste mebo volejte
tomaspotucek1@seznam.cz
731 729 352

14.11.2017 | 16:29:04 | Drumik01  | 89.24.54.* Reagovat

Nedá mi to a musím reagovat

Mojí Xantii mám od roku 2000 (dovezl jsem 2,5 roku stare auto ze Švýcarska). Je to motor 2.0i 16V 97kW, přestavba LPG v roce 2004, najeto nyní téměř 600.000km. Spotřeba benzinu do 8 litrů a LPG cca 9 litrů. Pravda, jezdím spíše dálky (proto 600tisic km), ale mesto je asi litr navic. Auto vyzadovalo jen spotrebni udrzbu (repase jedne koule 500,-Kč a to jsem delal, kdyz mela asi 350tisic). Desticky, filtry, oleje, vyfuk,... Mrcha spojka mne opustila v pul milionu. Komfort excelentní, jízdní vlastnosti též (Xantii srovnavali v testech se supersporty, protoze ten podvozek to srovnání snese). Olej ani po takove porci km nedolevam, nikde netece, ani nezere. A jeste vzkaz vsem nepratelum plynu: funguje to :-) Auto jsme si nechali na dojezdeni, protoze ho proste milujeme. Ted jsem nasel v Nemecku auto jako nove, 130tisic najeto, tak jsem ho i pres to stari koupil.

21.10.2015 | 12:39:51 | Filip  | 90.182.134.* Reagovat

S ing Pelikánem musím v mnoha věcech souhlasit,sralo se tam mnoho věcí,kupodivu hydro ne,únik oleje,hlava,elektro atd.Netěsnosti jsou však problémem všech francouzů.Na rozdíl od něj jsem ji však měl a najel s ní 30 000 km a vrazil do ní tolik,co jiní u jiných značek by najeli tak 150 000 km.Vím,měl jsem auto ojeté,ale jiné značky jsou taky ojeté a tolik se do nich nevráží!

22.10.2010 | 18:46:51 |  Reagovat

Ahoj.Tiez mam tu skurvenu xantiu a tiez taxikujem s tym rozdielom ze mam diesel.Ale fakt ma uz nebavy je to hrozne auto zacinam chodit do prace s obavami ci vobec stihnem zarobit na servis.Je to hnoj hnojou.hnus automobilizmu.Vela stastia

22.10.2010 | 18:05:59 |  Reagovat

Byla to jen otázka času...

Ale no tak pane Pelikáne! Můžete nám už konečně naznačiti JAKÉ máte uživatelské zkušenosti s tímto vozem, když jej tak zuřivě haníte? Kolik jste s Xantií najel kilometrů? No tak už nás nenapínejte a vyložte karty na stůl, všichni jsme jistě napjatí. Nebo snad žádné nemáte? Ale to by jste mě ovšem velmi zklamal... to by znamenalo, že snad nemáte ani kousku soudnosti! To se nemůže stát.. člověk vašeho formátu a vašich zkušeností má přece ruce od oleje každý den, nemám pravdu?

17.12.2008 | 20:23:29 | Fritz Zwicky Reagovat

Pelikáne, zase mimo. Xantia je na žebříčku TUV (není směrodatný, ale pro tebe důležité) nad Octavií. Hydraulika se málokdy posere, jen se musí vyměnit koule, což je za cca 1.500kč za kus.

17.12.2008 | 20:07:55 | Radek Reagovat

Pták

Hezky jste to vyjmenoval pane Pták. A to jste si někde přečetl nebo to víte z vlastní zkušenosti? Clověk může mít smůlu na auto, to nepopírám. Já mám se svojí Xantií najeto 280000km(1.6i). No a jediný problém-nefunguje ovladač na centrál-došla baterka . Víte pane Pták, že všemi uctívanýmé statistiky TUV hodnotí Xantii líp než váš vlhký sen Octavii?Stáří 8-9let: Xantia 30.místo, Octa 31.místo. No taky si můžu přečíst co se sere na Octě. Ale já nikdy neměl auto značky Skoda ani nebudu. Nemůžu hodnotit. Zato můžu hodnotit frantíky(spec. Citroeny). No a zatím držáky. Jde o to si umět vybrat a nekoupit každej šrot, kde je tzv. výhodná cena.

17.12.2008 | 20:01:03 | Mira Reagovat

xantia

Klasický francouz..Kdy už lidi přestanete koukat na cenu a začnete kupovat aspoň nějakou kvalitu??!!Xantie je známá spoustou problémů, a stejně ji lidi koupí..Výčet klasických závad: vybité nabo vadné akumulátory, vadný imobilizér, úniky oleje z motorů, poruchy palivového čerpadla, netěsnící hadice, praskající hlavy motorů, korodující výfuky, poruchový systém hydropneumatického odpružení, kolabující elektronika..Od xantií ruce pryč!!

17.12.2008 | 18:08:54 | Ing. Pelikán Reagovat

Svatá pravda...

Kup si Fábii s motorem 1,2 HTP (Hyperprostorový Tryskový Pohon), za který by se styděl i Wankel. Do taxíku je to naprosto ideální volba, ohromíte s ním japonské turisty. Potvrdí Vám to i zdejší celebrita, lidem uznávaný, kritiky ověnčený vzor všech automechaniků prestižních stájí - pan ING. Pelikán, jež nás jistě navštíví a v neposlední řadě oblaží svou letitou znalostí francouzských vozů a jejich problematiky. "NEKUPUJTE FRANCOUZE"... vryje nám zlatým písmem do pamětí a chraň Vás ruka boží brát jeho hlásání na lehkou váhu

17.12.2008 | 10:33:21 | Fritz Zwicky Reagovat

Taxi

Tak ono dělat Taxi a pořídit si benzínový dvoulitr. Plakat,že po městě žere a nevydrží větší nápor. No co pan taxikář čekal.

17.12.2008 | 10:12:02 | Míra Reagovat

Xantie 2,0i, 16V

Komentář mě trochu udivil od r.2004 mám xantii 2,0i - 16V - 111,6kw (sportovní verze) r.v.1995 a nemohu si ji vynachválit, za celou dobu jsem do auta investoval celou hydrauliku (auto jsem kupoval s tím, že ji budu muset dělat) a nevím zda částka 800,-Kč za jednu kouli (celkem 6ks) je nějak závratná, zkuste si spočítat co stojí tlumiče. Jinak jsem do auta dával pouze běžné věci - díl výfuku, brzdy apod. Spotřeba kombinovaná tak 9litrů v létě s klimou 10litrů a nejsem žádný spořivý jezdec. Při delší cestě Chorvatsko s klimou 8 litrů, ale je to kočár, který nemá konkurenci a umí jet i 240 km/hod. Jsem nadmíru spokojený.

17.12.2008 | 07:59:56 | Jirka Reagovat

Asi divná noha,ne?

Teda nevím,ale manželka má 2.0 16V 97kW v automatu a jezdí okolo 8,5-9,5 benzínu. Jezdí výhradně po městě(proto jsem jí koupil tak malý objem a výkon-mám V6 a V8) a autu dost nakládá,brzda-plyn(plyn na podlahu a říká,že to nejede).
Takže je to asi v majiteli,jak se o to stará a občas plyn na podlaze autu pomůže(jinak je to lenochod a žrout)

03.10.2008 | 10:47:30 | 613tsj Reagovat

Smůla

Smůla narazil jsi na špatný kousek.To se stane u jakéhokloli vozu.Jinak nemohu říct vlastní zkušenost,mám XA jen 2 měsíce a zatím spokojenost.

14.03.2008 | 09:49:21 |  Reagovat

yoshimato

No kebyže som taxikár, asi by som vsadil na rokmi overený diesel 1.9Td. Nieje to síce z tých najmodernejších, ale zato je praxou overený a spotrebou stále nejak moc nezaostáva za modernými dieslami ako v prípade Xantie HDi. Možno potom by bol celkový dojem a náklady na profesionálne využitie XANTIE o dosť lepší.

22.08.2007 | 18:05:12 |  Reagovat

RE: yoshimato

No takže páni mám xantiu 1.8 8v 1997 už4 roky a ešte k tomu LPG ročne sice nie veľa ale cca 10-15000 km, kupene spod ruky na inzerat len preto že som predtym mal možnosť jazdiť pár rokov s ňou bez vätších problémov ako vodič sukromeho developera,predtým som mal katastrofu golf 1,6 i a aj octaviu 1,8 t hmmm
K recenzii nemam slov blbosť lebo minimalńe neobjektivne!!
Sice moja xantia má svoje muchy ale za posledné 3 roky ma stála cca 500 Eur a to bežné opravy, brzdy teda kotuče v predu štarter to bolo zdarma pretoť´že idiot v servise zlomil bránicu na ňom tak som ho mal zdarma pretože samotná sa ne dá kupiť takže repas ale aj tak dobre, čo sa týka podvozku prezrete v 2011 teraz je 2013 bez problemov motor jak hodinky spotreba na plyn cca 15 l ale neustale mesto inač mimo mesta v kuse na dialnici ccca 7-8 L, ale aj keby 10 tak to pohodlie priestor nezaplatíš kde sa hrabe diera menom octavia!! Nebudte blby toto auto je na pohodlie celej osadky a okrem toho spravy v priemere za tu istu cenu teda na benzin tie iste kilometre co oktavia 1,6 do prdele o com tu tocite toto je auto a octavia low cost development !! scheise

14.05.2014 | 00:22:34 | Citroenxantia 1.8v  | 145.255.146.* Reagovat

ale no

Xantia koráb, to za prvé, za druhé nie raz som zažil pánov z oblasti " TDI" že ani nesadnem do tohto črepu lebo vzdochne a rozsipe sa omg lol
Ale povedzte mi ktoré auto má tak spoľahlivý podvozok, ktoré auto za unosny peniaz má také pohodlné vozenie ?? !!
Ani jedno, octaviu ťahať porovnávať s touto perlou to nemôže myslieť nikto vážne iba dement z dolnej hornej,a spoľahlivosť ktorý motor okrem citroena nemá problém z rosypaním rozvoodov, ktorý motor okrem citroena je jeden z najspoľahlivejších na trhu myslím 1,8 8v ale aj ostatné v globále najmä 2,0 tct hmm
V ktorom aute sa cíti človek ako v aute a nie v kupole alebo v bunkri, jazdil tu vôbec niekto na xantii, a vôbec na citroene,pozrite si už čo je to vobec citroen to nie je peugeot to nie je renaul bez uražky CITROEN je priekopník vždy bol a preto ho pohltilo PSA lebo dával veľkú pridanu hodnotu !!! BTV Kto z vás vie že citroen daroval podvozok Rols/Royce takže Vw maniacs see and read and Fear !!!

14.05.2014 | 00:41:15 | Emerich  | 145.255.146.* Reagovat