Recenze Citroën Xsara Picasso 2.0
“Auto je dobré, ale francouze si už nekoupím :-)”

Autor recenze: Bllacker (34 let),
Jihomoravský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2001 Typ motoru:2.0 HDI 66 KW Stav km při koupi:86 000 km Stav km nyní:216 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 7 let Palivo: Diesel Průměrná spotřeba: 7.1 l/100 km Vloženo: 21. 5. 2012

Hodnocení inzerátu: 8 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.4

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

4
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Renault R19 1.8

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Silné stránky

Dobry vyhled z auta, jelikož auto je vysoke
Měkke sedačky, na delšich cestach pohodlne

Slabé stránky

Velka palubovka, špatny odhad
2.0 HDI 66 kW moc slaby motor už při 130 rachot

Závady a opravy na autě

Bylo toho hodně, ale naštěstí ne vše najednou :-) Jako první jsem měnil palivové čerpadlo (20 000 Kč) v cca 120 000 Km, potom cca v 140 000 opět palivové čerpadlo, na servisu údajně nekvalitní naftou, i když tankuji většinou na Shell. Výměna opět za 20 000 Kč. 2x vyčištění a zavaření děr ve výfuku. Ve 90 000 Výměna rozvodu. Výměna spínací skřínky, vyhořela v důsledku přetížení kvůli klimatizaci a větráku, jsem dojel dom a nemohl auto vypnout, prostě klíček zaseklý v poloze 1 a nejde s ním nic dělat. Na netu jsem objednal celou spínací skřinku novou i s klíčkem, jelikož jsem trochu kutil a nechtěl jsem usebe nosit 2 klíče, jeden na startování a druhý na zamykání, tak jsem zkombinoval starý zámek a nový, jedním slovem jsem vyměnil zámky na spínací skřínce a aby nedošlo opět k vyhoření, dal jsem tam relé, které mi v případě, že se to znovu přehřeje vypne větrák i klímu a až se to zchladí, opět zapne. Častá výměna brzdových kotoučů vepředu a žárovek, nejvíce teda obrysovek. Teď mě zlobí něco v řadící pace.. Prostě když nechám páku tak jak je na volnoběhu, něco tam rachotí ale šíleně.. Jde to slyšet i ven. Když ji ale posunu o kousek třeba do leva, tak přestane.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Noo tak je to typický francouz :-) V zatáčkách se naklání a ve vyšších rychlostech trochu plave. nedotáčivý. V zimě se často stává, že ujíždí prdel. Měkké plasty a vše kolem vrže.. Nejvíce mě teda štve, že často musím promazávat pedál spojky, dveře, páčky na dveřích. Měkký podvozek. Jinak je auto pohodlné a dá se s ním jet i na delší cesty.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 8


Komentáře uživatelů k recenzi Citroën Xsara Picasso

Vložit komentář

prosim vas vedeli by ste mi pomoct autom som normalmalne chodil znico nic ho neviem nastartovat odstavil som ho na dvore a potom uz nenastartoval poistky su dobre tak neviem co mu moze byt je to 2 hdi 66kw dizel

16.04.2020 | 11:04:50 | michal  | 178.41.108.* Reagovat

RE:

Tvl co to zase je? Tady je to jako v Jedličkově ústavu. Odstavil jsem ho na dvoře a neumím ho nastartovat. Pojistky jsou v pořádku... A co jako? Starter točí, nebo ne? Netočí, nebo jo? Motor se otáčí a nenaskočí, nebo startér jen cvaká? Svítí kontrolky, nebo je palubka mrtvá? Atd, atd... musíš přece hodit do placu nějaké detaily, to že stojí na dvoře není vypovídající a relevantní skutečnost.

17.04.2020 | 22:17:24 |   | 89.176.46.* Reagovat

RE:

Došla nafta.....:-))

20.04.2020 | 13:34:17 | Vašek  | 194.228.76.* Reagovat

Hrôza!!!!!

Auto sme mali 5 rokov, kúpili sme ho keď malo 180 000km a predali sme ho za 1 000€, keď malo 230 000km .... Bola to hrôza .... Spotreba bola síce super, ale tie veci okolo motora hrôza ... Každý rok sa nám pokazilo minimálne 2 razi ..... Vstreky, čerpadlo, brzdy odišli z ničoho nič, výfuk sa dojebal tiež z ničoho nič, keď sme išli po meste tak spadla nádržka na vodu do ostrekovačou (tiež z ničoho nič), auto v zime nenaštartovalo, auto sa rozhorelo z ničoho nič pre tescom, našťastie keď som nakladal nákup (horela elektrika, zahasil som oheň tým, že som ho sfúkol) a tak ...... O auto bolo pravidelne starané .... NEODPORÚČAM!!!!!!!!

09.08.2014 | 13:34:09 | Riči  | 91.219.132.* Reagovat

RE: Hrôza!!!!!

.....:D

09.08.2014 | 14:23:30 |   | 62.245.124.* Reagovat

RE: Hrôza!!!!!

Zásadná veta....:
kúpili sme ho keď malo 180 000km...

Viac netřeba riešiť...

20.04.2020 | 13:36:00 | Vašek  | 194.228.76.* Reagovat

RE: Hrôza!!!!!

Ale keď ono bolo táááák lacné :-))

20.04.2020 | 18:06:53 |   | 89.176.46.* Reagovat

..

Rozvody jsem měnil proto že, jsem kupoval auto už s 86 000 najeto.. Chtěl jsem mit jistotu, že mě nenecha někde stat na ulici. Jezdim převažně město a to se zaplou klimou celoročně a myslim že spotřeba neni hrozna :-) V zimě jsem měl po městě maximum 8.3 l/100 km a to jezdim převažně svižnou jizdu. Brzdove destičky už nebyla nov když jsem auto kupoval, potom jak jsem psal jezdim převažně město, tak že na křižovatkach jak psal kolega brzda-plyn. Na převodovku se kouknu o vikendu.

23.05.2012 | 15:16:40 | Bllacker  | 95.129.103.* Reagovat

RE: ..

Tak na mesto je to SUPER spotreba, tú klimu netreba používať stále, stačí ked treba, v zime iba občas, al. na odhmlenie čelného skla.

prevodovky od PSA púšťajú rovnako ako ostatné..., mne zmizne za cca 100.000 km okolo 0,5 l oleja, kde sa stráca, nevidno, ale meniť sa oplatí.

ten motorček je večný, bez FAP-u, vstrekovače, turbo taktiež veľa znesie.
nech to jazdí, posledné autá, na ktorých sa ešte nešetrilo.

23.05.2012 | 16:20:48 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

Palivové čerpadlo za 20.000? Nie je to trochu veľa? na 406 s tým istým motorom cca 100 eur,

rozvody pri 90.000 km? nejako skoro, nie? mania sa až pri 160.000 km, dolejte olej v prevodovke.
Platničky musia v pohode vydržať vyše 100.000 km, aj spotrebu máte vysokú. To je iba mesto?

23.05.2012 | 11:42:42 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Palivové čerpadlo za 20.000? Nie je to trochu veľa? na 406 s tým istým motorom cca 100 eur,

Pane Bože zase sa ozval premúdrenec,"platničky musia vydržať 100.000km" to im akože čo prikážeš?ak niekto jazdí brzda-plyn tak mu vydržia 10.000 niekomu z iným štýlom jazdy 40.000 inému zase možno až 90.000,to je úplne individuálne to isté aj spojka jednému vydrží toľko inému toľko,ale ľuboš bohorovne vyhlási dvojhmota ti "MUSí VYDRžAť" 500.000KM ako keby každý používal spojku rovnako.Ak nevieš akým štýlom nejaký autor recenzie jazdí(možno stále chodí plne naložený a aj z prívesným vozíkom) tak si tie zbytočné rady nechaj pre seba.

23.05.2012 | 15:08:38 |   | 78.99.239.* Reagovat

RE: Palivové čerpadlo za 20.000? Nie je to trochu veľa? na 406 s tým istým motorom cca 100 eur,

Zámerne píšem "musí", aby sa človek zamyslel nad svojím spôsobom jazdy...

Boli časy, že som nové pneumatiky Continental zrušil asi po 2000 km a platničky mali ešte menej...., z rýchlosti 200 na 30, ked na diaľnici bola havárka..., ale tých cca 40000 skk zabolelo/pneu, platničky, aj kotúče sa ukázali ako skrivené.

tiež by som sa vtedy hádal, ale stačí trochu zjemniť a viac citu... výdrž je neskutočná u všetkého.

23.05.2012 | 16:25:51 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

Nafta Shell

Tankujete-li u Shell nekvalitní nafta není údajně, ale téměř jistě. Tento řetězec je nekvalitou své nafty v ČR proslulý. V naší firmě - francouzské s franc. vozy- jsme měli smluvní tankování u Shell- postupně u všech vozů odišli vstřikovače a museli se měnit. Myslím, že posledně něco takového potvrdila i ČOI. Změňte pumpu.

22.05.2012 | 19:04:11 | Vlado Z  | 77.87.241.* Reagovat

RE: Nafta Shell

Mohl by jste mi sem mrsknout odkaz na výsledky kontroly ČOIky ohledně nekvalitní nafty na shellu, nic takového jsem nenašel a docela by mě to zajímalo, tankuju tam už 210.000km do Fordu 1,6 TDCi a nic takového jsem nezpozoroval, díky

23.05.2012 | 15:18:51 | rostic  | 164.3.252.* Reagovat

RE: Nafta Shell

ČOI uveřejňuje až pravomocná rozhodnutí za poslední rok a půl. Konkrétní informace je tam opravdu těžko vyčíst.
Tady je akorát link na nízkou kvalitu aditivované nafty Shell.
auto.idnes.cz/automoto.aspx?c=A080915_145641_automoto_fdv

23.05.2012 | 21:36:52 | Vlado Z  | 77.87.241.* Reagovat

RE: Nafta Shell

Ten článek znám, je 4 roky starý :-), takže asi ne ČOIka. Viděl jsem jednou výpis pump, u kterých bylo špatné palivo a jedna z nich byla Benziny, ale shellka žádná. Taky jsem slyšel různé názory na shellky a taky jsem měl občas dojem, že auto trochu více baští, ale to byl rozdíl 2 dcl, takže myslím že spíše pouhé zdání a taky znám jednoho, co povídal, že mu jeho známý povídal, že má kamaráda a tomu museli kvůli naftě ze shellky čistit motor, který byl údajně špinavý jako po dvouletém provozu na čistou bionaftu :-) Ale já osobně znám jednoho, co šetřil, jezdil s Mondeem TDCi na noname naftu a po 120.000km nové dva vstřikovače :-) Nečemu člověk musí věřit, já beru občas Benzinu a většinou shell, ale nikomu to nenutím a problémy s motorem nemám a doufám, že to tak zůstane

24.05.2012 | 12:16:07 | rostic  | 164.3.252.* Reagovat