Recenze Daewoo Tico SX
“Nemá chybu”

Autor recenze: Naďa (43 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1997 Typ motoru:798 Stav km při koupi:50 000 km Stav km nyní:65 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 roky Průměrná spotřeba: 4,3 l/100 km Vloženo: 4. 10. 2009

Hodnocení inzerátu: 3 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.2

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Fiat Uno

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Rezavá nádrž , trochu při natankování plné nádrže unikal benzín takže jsem se naučila netankovat plnou nádrž i když na Ticu je tak malá spotřeba že za ,,pár korun"je plná nádrž ,musela jsem se to naučit.časem jsem zakoupila novou nádrž a je pokoj.Ale dalo by se s tím jerzdit .


Hodnocení a zkušenosti s autem

V životě jsem používala bohužel jen ojetiny typu Śkoda,Wartburg,Fiat.Tico jezdí 2roky bez problémů.Sednu a jedu i v zimě.neuvěřitelné!Malý kufr ale ten ani nepoužívám vše háži na zadní sedačku a jedu...Po dálnici to taky šlape a plně naložené jede v pohodě.Letos jsem odstěhovala Ticem rodiče .Samozřejmě né válendy ale Tico za jeden den snad se otočilo 40krát plné krámů a jelo.Jezdím s ním 2roky denně do práce a okolí .Nedám na ně dopustit.Při dnešní krizi zjištuji že bych je i dnes prodala za tu samou cenu a možná i více než jsem kupovala což je neuvěřitelné.Až Tico opravdu doslouží u tohoto auta budu brečet protiože to je opravdu ,,kamarád který nezklame.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 3


Komentáře uživatelů k recenzi Daewoo Tico

Vložit komentář

Co jsem se dočetl ta dá 0-100Km zhruba za 17s.:)A taková Audi co dá pod 7s.A má 5X silnější motor.Je vědecky prokázáno že Tico nemá šanci.Na druhou stranu určitě zase nepojede špatně.Troufám si říct že bude rychlejší jako Fabia 1.0 37KW.Tady by váha roli hrát mohla.Ale u tak velkých výkonnostních rozdílu to zase nehraje žádnou roli:)

03.04.2012 | 21:28:54 | luke20  | 94.112.57.* Reagovat

A teď hoši čumte :-P

Tak zaprvé: Pánové, svoje spory si laskavě běžte řešit na nevimcojekomentar.cz a nebo si rovnou vyměňte maily, protože tady těma vašema ,,nedorozuměníma" se prokousat k objektivnímu komentáři je docela fuška. Za druhé: HTP, jak se tak mezi lidmi říkává, je zkratka pro HOVNO TO POJEDE :-D (ale to jen tak pro zasmání) A za třetí: Daewoo Tico máme od nového auta. Od té doby, co s ním žačal jezdit brácha, tak jej zná celé naše městečko a vytvořilo si hluboký respekt mezi veškerými místními i okolními tuning šílenci a taky starými lidmi (asi před ním nestačili uskakovat do křáku). Zkrátka, takové řečičky, že je to slabý motor a podobně pocházejí nejspíš od lidí, co nikdy neměli dost odvahy jej pořádně otestovat, protože jak už jsem psala k jiným recenzím na tomhle serveru, bratrovi se z něj podařilo vymáčknout 180km/h, a to tachometr končí číslem 160, dál dle mých vlastních zkuseností (měřím 186cm) je v Ticadlu více místa na sezení než v Bavoráku (když jedu bráchovým bavorákem, mám hlavu naraženou ve stropě a kolena zaražená skoro v krku, protože mají sedačky zezadu plastové kryty. No co dál. Co jsme ho koupili, nikdy nebylo potřeba nic opravovat v motoru, takže už 16 let běží bez poruchy,a to i přes to, že je tam spousta přetlaků (či jak se těm tisicum hadiček nadává) a taky navzdory tomu, že jsme v něm nechali 7 let staré svíčky (a to jsme se divili, proč má poslední dobou tak vysoké otáčky- zjistili jsme, že jedna dokonce nefungovala) a i s touhle závadou, než jsme na ni přišli, jsme v pohodě předháněli namachrované debílky v nových audinách na dálnici. No tak dál. Bratr s dědouškem jezdil dokonce na tuning srazy, kde na rozjezdy porážel kdejakou natuněnou felinu s motorem z bůh ví jakyho ,,fára" a zatáčky v něm i já dnes řežu třeba v 80km/h. Samozřejmě je to neuvěřitelně vděčné auto, nenáročné na údržbu, s nízkými provozními náklady, VELMI živé a jak se tu někdo zmínil, opravdu až agresivní. To s těma deformačníma zónama nebo co jste to tu probírali, je jasné, že pokud vás srazí nějaké suvčko, tak si vás maminka může dát i s autíčkem do peněženky jako fotku, ale myslím že důležité je taky zdůraznit, že vy nejste nikomu nebezpeční, protože víte, v čem jedete, a pokud narazíte do stromu, pravděpodobně nedopadnete tak hrozně, jako když vás srazí nějaký podnikatel ve svém novém SUV, protože on jede jako to prase a on má tu takzvanou setrvačnost, která z vás tu fotografii udělá, takže bych zakázala dovážet spíš takovéhle zhovadilosti, než auta jako je Tico. Já s ním bohužel srazila srnku v 60 km/h a jediné co se autu stalo bylo to, že se nepatrně posunul nárazník a vytvořila se malinkatá prasklinka na druhé straně nárazníku.Srnec měl polámanou páteř, pánev, žebra a plno vnitřních zranění. Abych ale byla objektivní, i dědoušek má svoje mouchy a to je třeba ovladatelnost. Přece jen je to vysoké, úzké a lehké auto. Ta bezpečnost, to už jsme si tak trochu objasnili. Dál..je jen pro 4 lidi. Špatně se na něj shání zimní pneumatiky, jak jsem letos zjistila. Pak taky má větší tendece korodovat, ale to jsme vyřešili novými prahy, vyvařenou podlahou a dalšími úpravami. Pak je taky problém sehnat kvalitní díly, jako třeba výfuk. Jediné, co vám nabídnou a čeho je přehršel, jsou levné polské výfuky, které ovšem vydrží tak 2 roky a pak jsou už děravé, prorezavělé a pod.. A když se tak zamyslím, tak tohle je asi všechno, co by se dalo tomuto autu vytknout. Tyhle nedostatky myslím dostatečně vyváží fakt, že je až neuvěřitelně živé, spolehlivé, rychlé, pro mě pohodlné, levné na provoz, nenáročné, všudezaparkovatelné a pro mě i hezké auto, což si asi většina nemyslí, protože kdo ho nemá a nebo se o něj neumí starat, tak ho vidí jako škaredou, hranatou, rezavou plechovku. Já to vidím tak, že tohle auto má takříkajíc i svou duši.

03.04.2012 | 20:00:04 | Lotete  | 176.97.247.* Reagovat

RE: A teď hoši čumte :-P

No nevím nevím...dle parametrů je naprosto nemožné.S tím předháněním.Věř kdyby chtěli tak ti ujedou ani nevíš jak.:))Taková A6 s nejslabším motorem.Má 110KW a skoro 200NM.Točivý moment.A věř že při takovém rozdílu výkonu, váha nehraje žádnou roli.Zkus se projet nebo se nech svést v novější Audi jak říkáš.Třeba Audi A5 2.0 TFSI co má 155KW...a uvidíš co to je když tomu šlápneš na plno.Za necelých 7s jsi na stovce.Tomuto se mě nechce nějak moc věřit.už jsem řídil a jel ve spustě aut.A ty rozdíly ve výkonu jsou obrovské.A stačí mít o 30KW méně apod.Nevím no...přijde mě to trochu přehnané.A navíc když jsi na recenzi jediná co to tak popisuješ.:)

03.04.2012 | 21:20:33 | luke20  | 94.112.57.* Reagovat

RE: A teď hoši čumte :-P

No s tou audinou se mi to stalo na cestě do Brna. Já jsem jela nějakých 120 a předjel mě frajer v audině, jakože co tu vůbec pohledávám. Tak jsem tomu šlápla, a tak ve 140 jsem ho předjela. To si samozřejmě nenechal líbit, protože ON na to přece se svým autem má, tak mě zas předjel, ale to už jsem nechtěla dědouška trápit a hlavně už to byl moc velkej adrenalin, protože jsem jednak už málem ohluchla, jak byl slyšet motor a druhak jsem měla pocit, že se za chvíli vznesu a do Brna doletím :-D Taky začal hrozně žrát, takže jsem to utla i z ekonomických důvodů. Ale jsetli nevěříš, můžeš se klidně přijet přesvědčit. Brácha tě veme na ukázkovou jízdu a možná předvede i těch 170. Mě by to asi trhalo nervy tak strašně dědouška honit :-)

20.04.2012 | 19:20:59 | Lotete  | 217.170.98.* Reagovat

RE: A teď hoši čumte :-P

Oprava!: 180km/h

20.04.2012 | 19:23:53 | Lotete  | 217.170.98.* Reagovat

RE: A teď hoši čumte :-P

Daj sa liečiť...

20.04.2012 | 20:11:01 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: A teď hoši čumte :-P

ano z jednou nefunkčnou sviečkou čiže na dva valce(ak to má tri valce) ste predbiehali debilkov v nových audinách,a v bmw si namačkaný?to asi myslíš bmv-Bakelitové Motorové Vozidlo(čiže trabant)a zdá sa že si dosť nakomplexovaný na brata,skús napísať aj niečo zo svojej hlavy a nežer bráchovi všetky jeho rozprávky.

20.04.2012 | 20:40:01 |   | 91.127.238.* Reagovat

RE: A teď hoši čumte :-P

Ono to začalo hrozně žrát? Nějaký jiný pitomec psal, že tico bere i na dálnici 4 litry a když bude chtít, tak i 3,5. Jen jestli vy majitelé tica nejste pitomci všichni. Pardon. Spíš je to vo tom, že jste nikdy neřídili opravdu výkonné auto. A ani Cé jedničku :-)

20.04.2012 | 21:16:41 |   | 89.177.20.* Reagovat

tico_

Neda mi aby som sa aj ja neozval mam tico uz rok pred tym som jazdil na skode fabia kombi tico som povodne kupil koli nizkej spotrebe ale nelutujem to jedina vec co mi tam chyba je tazne ale to by to auto asi fakt nevydrzalo tak asi po 90tisic km prasknu vonkajsie klucky a prehrdzvie vyfuk ale siel som s tym 140km bezne aj ked pri 100 a viac trasie volant auto je to neuveritelne jednoduche co sa tyka vymeny suciastok a udrzby motor je zivy az by som povedal ze agresivny zaparkujete kde kolvek a uz som s ticom tahal aj pokazeny golf prenasal porobetonove tvarnice a v zime startuje na prvy sup spotreba tak 4litre v lete som velmi spokojny

01.05.2010 | 08:43:15 |  Reagovat

jo a ještě horší než jejich blbá lež jsou domněnky, to se rodí v jejich hlavách protože co nemá aspoň osm válců nebo třisty koní je srajda, a neuvědomují si že mnoha a mnoha lidem prostě HTP bohatě bohatě stačí....opět se opakuju že já ho nevlasním, jen jsem schopný si to uvědomit...

14.10.2009 | 19:58:17 | drahosch Reagovat

Drahosh

To chápu, dokonce se dokážu do tvých pocitů i vcítit - moji recenzi také zahnojila banda blbečků. Ale to co předvádíš je boj s větrnými mlýny. Nikdy je neporazíš, nezastavíš, a čím víc budeš reagovat, tím víc oni budou zajebávat a mají z toho zřejmě srandu. Je to spolek blbců, kteří tyto recenze totálně zkurvili. Jak říkáš, majitel vozu tady v dobré víře chce předat zkušenosti lidem, kteří třeba o koupi uvžují, ale po přečtení reakcí tady by se jim mohlo udělat zle a nedoví se stejně nic. Protože majitel i když napíše pravdu, ostatní mu to zaserou lží a je po parádě. Moc dobře to znám, a na tyhle recenze už seru, jen se bavím blbostí jiných.

14.10.2009 | 07:58:16 |  Reagovat

jo, rozkřikuju, no asi máš na mysli recenzi škoda fabia II HTP, tam píšu vpodstatě to samé co tady ale jen proto že se tam, jak říkáš rozkřikuje hromada podobných debilů, kteří zas mají kecy že htp je na hovno, a tam už urážejí majitel, který je očividně spokojený a to mě sere, že tady někdo chce pomoct ve výběru auta ať už komukoliv a o pár řádků níže nějaký kretén, který v daném autě nejel napíše nějaký kec, a člověk,k terý si to auto chtěl koupit a tu recenzi si přečetl z toho má guláš...a co se týče adrenalinu a putyky tak adrenalin mi roste jen z takových idiotů, kteří tady hážou moudrosti z putyky, a pro pana boba, já jsem byl klidný a vy taky ale jako první ste začal vykřikovat vy, já píšu vždycky klidně ale když někdo přitlačí na pilu tak já taky, já jsem na vaši adresu a nejen vaši napsal ať nefrflete a auto si nekupujete a vy na mě že jsem blbeček vyšmirglovaný, já jezdím 7 let a 5 let jsem dělal přijímacího technika pro autobazary v čr i v německu a měl jsem možnost řídit a delší dobu jezdit s auty od matize přes, fabie, vectry, mergly mezi kterýma bylo i CL65AMG, octavky, passaty, audiny, hyundaie apodobné až po BMW apina B12, se všemi možnými motory, takže srovnávat můžu, nikdy jsem osobně neměl TDi ale co vím je že se tam kazí váhy vzduchu ale pokud člověk jezdí tak jak má to znamená že to nehoní za studena a pak to nechá trochu vychladnout tak o popraskané hlavy a zadřené turba nemusí mít strach, a jasně SDi je příjemný motor ale oproti HTP je líný to ať si tady každý nadává jak chce, ale zkoušli sme to a SDi ve fabii 1 mi neujelo když jsem byl s HTP ve fabii 2....já nechci nikoho urážet ani se s nikým dohadovat ale kdybyste napsali recenzi ře ste spokojení s daewoo tacuma a nekdo vam napsal do komentu že je to sračka protože honda udělqala v roce 1960 1,5 s dvěma turby a 1500 koní tak by se vám to taky nelíbilo už jen proto že to s vaší recenzí nemá ale vůbec nic společné.....

14.10.2009 | 07:03:41 | drahosch Reagovat

Kraken

V zásadě máš pravdu, ale já bych se v této kategorii přece jen poohlédl po něčem modernějším a aspoň o malinko bezpečnějším. Dnes už se dá za pár babek koupit Pikáč, I-10, anebo kolíňata. Ceny šly dost dolů. Ovšem kdo nedá dohromady na tyto novější, je Tico možnou volbou. Jen nevím, jak je to se servisem a náhradními díly takto starého typu vozu.

13.10.2009 | 23:05:37 |  Reagovat

pokud se člověk chová slušně k autu ( TDI ), tak není problém jezdit dlouho a dlouho bez nějakých větších investic. jak psal pán níže tdi 66 kw, je asi nej povedenější turbový motor. co jsem ještě slyšel za chválu tak na SDI. pravdou je, že škoda, krom 1.6 MPI nic závratného v benzínu nemá. já osobně bych bral raději hlučnější tdi, než ty nové cd, hd, atd..přeci jenom nemáme tak kvalitní naftu a tdi není na naši šizenou naftu tak háklivý. zpět k tématu. TICO: na ježdění jedné či dvou osob je to autíčko suprové. bezpečnost není nijak úctihodná. ale pokud člověk nemá jaksi finance, dá zavděk i malému, spolehlivému autíčku, co papká o litr víc jak legendární pincek.

13.10.2009 | 22:10:42 | kraken Reagovat

Teď jsi mi to natřel

jezdím 25 let a jezdil jsem s mnoha auty,měl jsem v rukou motory od 4 do 550koní takže porovnat celkem umím.Starý tdi(66kw) je moc dobrý motor,ale o tom jsem nepsal takže se jen potvrzuje že jsi mimo.Pokud tady chceš machrovat měl bys vědět které tdi mají poruchové turba a setrváky.A k Htp?Prostě nevěřím motoru co má místo vačky trubičku.Když ti vyhovuje proč ne ,u mě ale jezdit nebude.

13.10.2009 | 21:12:53 | bob Reagovat

Drahosh

Drahoši, jestli máš moc adrenalinu, jdi se vyřádit do hospody. Ať se podívám na jakou recenzi chci, akorát se tam rozkřikuješ na všechny okolo. Všichni jsou dementi... jen ty jsi normální. Není ti to divné. Vyřvi se v putyce, možná tě někdo praští přes hubu a budeš mít klid.

13.10.2009 | 15:49:57 |  Reagovat

bob a podobný odpad

nesuď mne podle sebe...sice pliveš na výrobce ale tuhle recenzi psal majitel, navíc uplně jiného auta, takže první blb je ten, kdo tady začal plivat a srovnávat, no a další idioti, tvého zrna se jen přidali, pro tebe mluví jen to že se aspoň podepíšeš...to je ale tak vše, já jsem byl rok majitelem, služebního HTP v nové fabii, najel jsem 50000 a byl jsem naprosto spokojený, s soukromí jsem majitel DTi a 2.0i, dvou naprosto odlišných aut...a ať tady napíšeš co chceš nemyslím že bys měl na srovnání víc aut než já...a pro anonyma vy jste taky hlupák, TDi je sice starý motor rozhodně ale neni ubohý, a přesně jak píšete, nečekejte a kupte si jiné auto...a když píšete že 1,4 je použitelný motor oproti HTP tak by ste měl zajít do salonu a projet se první v jednom a pak v druhém...pak mi něco napište ano?...

13.10.2009 | 15:14:31 | drahosch Reagovat

Vo tom to je

Zkus si dnes koupit klasický, jednoduchý,trvanlivý a normálně jedoucí benzín bez turba.To i mám koupit tdi kde mám dvojhmotný setrvák,poruchové vstřiky,háklivé turbo,praskající hlavy atd. Toto všechno zvyšuje cenu a poruchovost. Mám stařičkou holou 1,8/16v/101hp s celkem plochou křivkou krouťáku ,najeto 150000km,bez sebemenší poruchy ,olej 0 .Sice to vodspod netáhne jako sazomet,bere o litr víc no ale provoz rozhodně nebrzdím. Jedinný rozdíl je že při předjíždění musím podřadit a točit 3500 a víc. No ale zase nemusím tak hlídat kvalitu nafty a bát se startů při - 20, podtáčení motoru,dochlazování turba atd.

12.10.2009 | 20:29:40 | japan Reagovat

Drahosh

Souhlas s Bobem. mimo jiné, kdyby nebyl v nabídce ten starý, upocený TDI, co byste mi jinak nabízel, pane Drahosh? Nic, protože Škodovka nic pořádného nemá. Takže ubohé (na dnešní dobu) TDI a jakž-takž použitelné 1,4 toť vše. (Větší obsahy a jakési verze RS neberu - tomu toto auto neodpovídá) HTP - výsměch! Na turbo čekat nebudu - pokud neumí normální motor, turbo s 1,2 ať si strčí někam. A nechovejte se pane Drahosh, jako potrefená husa. Protože jestli jste trefený, tak špatně střelený...

12.10.2009 | 20:04:12 |  Reagovat

Pořádně čti

Ty blbečku ošmirglovaný,pokud sis nevšiml tak jsem neurážel majitele ale výrobce a blbce jako ty . Leda že by jsi byl majitel Htp a pak je mě tě jen líto .Já na rozdíl od diletantů jako jsi ty mám s čím srovnávat.

12.10.2009 | 19:29:21 | bob Reagovat

šílenci

ste normální?.....bob a ostatní anonymové...dyt už se probuďte, co tady pořád frflete?...když se vám to líbí tak si to prostě nekupujte, kupte si TDi nebo něco jiné...ale už tady konečně přestaňte machrovat těmi svými kecy a urážet majitele, kteří jsou s tím autem spokojení..tohle je server recenze, ne debilní urážky.cz v hlavách máte nasráno a v garíži formana, nebo M5...na plakátu

12.10.2009 | 18:10:42 | drahosch Reagovat

No to je kurva opravdu pokrok jak prase.. 1,2l-106Nm pokud to přepočteš na stejný obsah tak tico by mělo 90Nm. Ale to před 30 roky!!! A navíc s karbecem.A to že tady někteří chytráčci netuší co je vlastně Htp za motor mě ani nepřekvapuje..

11.10.2009 | 12:47:57 | bob Reagovat

Anonym

Přestože se podvodníci z Mladé Boleslavi snaží již od začátku obalamutit veřejnost, že motor HTP "vyvinuli", je všeobecně známo (a proniklo to samozřejmě od zaměstnanců továrny), že je to skutečně amputovaná zastaralá 1,6. Samozřejmě s malými konstrukčními úpravami, aby byl schopen života). Pokud tomu nevěříš, je to tvoje věc, ale nic na tom nezměníš. To je prostě taktika pravých českých kapitalistů: Vezmi starej šmejd, vylešti a načančej ho, nalep tam nálepku "nové" a vydělávej na blbosti důvěřivých lidí.

10.10.2009 | 14:03:18 |  Reagovat

OPRAVA

6-ti ventil 106 Nm, 12-ti ventil 112Nm.

10.10.2009 | 11:11:29 | jamieson Reagovat

to drahosch

Fabka HTP ma oproti Ticu dvounasobnej tocivej moment.Fabka myslim nejakych 113, Tico 60 Nm.

10.10.2009 | 11:06:15 | jamieson Reagovat

ale ale milí pánové

potrefená husa.......pánové vy ste vůbec nepochopili co jsem chtěl říct...jistě byl tam"dotaz"kolik byste chtěli aby měl litrový motor výkon....to byla ale řečnická otázka..a zas mě tady někdo zhrnul už jen výborným nadpisem milý drahoši....a dalšíma číslama, které mě ale už vúbec nezajímají....já nejsem inženýr a ani konstruktér a nemám pocit že někdo z vás je...takže tohle nechejte na někom jiném...že někdo dřív udělal něco co bylo výkonnější než něco co někdo udělal dnes není žádná katastrofa, všichni tady plivají na HTP, jasně na to jak je to malý motor nemá extra spotřebu, ale kolik taky váží fabia a kolik váží tico matiz a podobné mikrozmetky?....a ještě jeden dotaz na ty co rádi čísla....hoďte sem srovnání točivého momentu 0,8 a 1,2...já osobně si myslím že když to srovnáme na váhu a jiné faktory, jako klima a vúbec elektronika, tak to vyjde nastejno, funguje to a já nevidím důvod, proč by se měl někdo hnát za mega čísly, jen proto aby vás uspokojil....a hlavně i kdyby to někdo udělal lidé vašeho typu si najdou něco jiné....

10.10.2009 | 11:01:50 | drahosch Reagovat

Milý Drahoši

tříválec škoda HTP byl zcela vyvíjen od začátku, nevznikl žádnou amputací čtyřválce, motor 40 kw se samozřejmě prodává dále se zvýšeným výkonem 44 kw (dva ventily na válec), motor 47 kw měl zvýšen výkon na 51 kw (čtyry ventily na válec). Jinak Fabia II prodělala již facelift , fotka byla ve SM , ještě se neprodává.

09.10.2009 | 22:59:34 |  Reagovat

Milý Drahoši

Když nedáš jinak zkusím ti to vysvětlit ještě jednou.Suzuki vyvinula v roce 1979 tříválcový motor s 2 ventily na válec s výkonem 29kw. Tento neuvěřitelný motor se pak postupně montoval do Daihatsu,Daewooa(30kw/35kw) bůhví kam ještě a hlavně pak Chevroletu(38kW) do kterého se montuje DODNES!!! Dobře placení borci z Boleslavi po tom co zjistili že 40 let starý dobrý motor ze Š 1000MB už opravdu nejde dále inovovat si dali tu strašnou a nelidskou dřinu a amputovali prastaré a skvělé VW 1,6 jeden válec, čímž porodili (spíše potratili) 1,2 Htp o skvělém výkonu 40 kw z obsahu 1,2L( což je litrově podstatně méně než před 23lety dostali šikmoocí z suzuki!!!) Dokonce se ho škoda pokusila prodávat ale pro velký úspěch ho ihned předělali na nynějších 51 kw což už se dá používat. Škodovka dělá dobrá a hezká auta(mimo fábie) ale toto byl fakt úlet a ostuda.

09.10.2009 | 21:58:27 | bob Reagovat

Odpověď Drahošovi

Aby byl motor co k čemu, měl by mít litrový výkon alespoň 50 kW. Potom samozřejmě záleží také na hmotnosti, tzn. počítat na jakou hmotnost připadá 1 kW. Ale tohle je odpověď na otázku litrového výkonu. Celkem se k němu přibližují motory Hyundai 1.1, Toyota Yaris, Aygo, Kia Picanto. Je-li výkon nižší, je to už znát i u malého auta.

09.10.2009 | 11:13:33 |  Reagovat

add

no a ještě jsem zapoměl, na to jaká te to plechovka, je to auto fakt slušně živé, sice řve jak kdyby se mělo rozpadnout ale fakt je to taková malá raketa....ale tak na vyřádění někde v poli nebo na nějakém uzavřeném místě.....

09.10.2009 | 10:08:51 | drahosch Reagovat

to je prdel

no já zdravím všechny vašky světa....zas je tady recenze, kde pani píše jen to že je spokojená se svým"autem" sice se to nedá zas tak brát jako recenze protože nikde nevidím jízdní vlastnosti apodobně, nicméně se to tady zas zvrhlo ve slušnou debatu, která nemá s původní recenzí nic společné...srovnávat motor tica a HTP je krávovina a lidi co tady píšou že škodovka neudělala nic a bla bla bla s litrovým výkonem, se chci zeptat...a kolik by podle vás měl mít takový malý motor výkon a spotřebu?....probuďte se už, na každé diskuzi se melou příznivci TDi benzinu, malých aut velkých aut, VW, korejci....vás dostat do jedné hhaly tak se pobujete a to vpodstatě kvuli naprostým hovadinám...každá automobilka dělá co umí, ne každá je dokonalá, ale na světě jsou miliony lidí, kteří mají naprosto rozdílné názory a potřeby takže nekomu se líbí legend z 93. nekomu, octa z 2000 nekomu porsche, nekdo chce výkon, nekdo, pohodlí, nekdo spotřebu, nekdo to kombinuje ale hlavně si nikdo nekoupí uto, které se mu nelíbí...takže tady přestaňte napadat lidi, kteří si vybrali auto, které se vám prostě nelíbí...mě osobně se taky tico v životě nelíbilo a nikdy bych s ním nevjel do města natož na dálnici o havárce a def. zónách mluvit nebudu protožeje jedno jestli z které strany do vás nekdo bouchne, pokud to bude víc než 50 ste prostě mrtví...a ještě mne pobavil příspěvek nevím už koho, že jde o setrvačnost, která vás zabije...když narazíte třeba v omeze, tak zůstanete stát...a když narazíte s ticem, které je lehčí tak vás to odhodí....tím pádem přežijete?....aha a já jsem myslel že rychlost při nárazu s rychlostí v momentu, kdy váš to odhodí se sečtou a tím pádem?....no ale to je jedno protože když už vás to odhodí tak nemá smysl něco řešit, pak tu kostku šrotu s vašim tělem můžete rovnou nabrat na lopatu a hodit do jamy...protože z vás už nikdo nic nedostane...

09.10.2009 | 10:04:26 | drahosch Reagovat

Vašek

My jsme všichni Vaškové. Jenom Vašek je Gogo. Můj ty Vašku kolenatej, nebuď jak malej Vašek.

08.10.2009 | 21:39:11 | Vašek Reagovat

Vaškové

Všichni jsme Vašek.

08.10.2009 | 21:15:45 | Vašek Reagovat

Tico je zastarala plecka a je treba ho tak taky brat.Nemuzeme prece od 15-ti letyho auta (asi tolik Tico ma, nevim presne) teto kategorie chtit zazraky.A to jak bezpecnostni, tak i jine.Me osobne Tico pripada jako "kolesovy akvarko".A nechci videt lidi z Tica, kdyz je nabere 120-ti kilovej chlap na motorce :-)).A ti dva Vaškove by se uz meli dohodnout.Nevim jak ty, milej Vašku (ted myslim toho "novyho"), ale ja jsem si schvalne nedaval tady sve jmeno, protoze je jasny, ze tady muze byt x jinych lidi s jmenem stejnym.Kdyz mam nick, je vetsi sance, ze se to nebude plest.I kdyz na druhy strane, furt se najde debil ktery tve jmeno (to bych jeste pochopil), nebo dokonce nick (to uz nechapu) zneuzije.

08.10.2009 | 13:39:50 | jamieson Reagovat

Milý nepříteli

Bla,bla,bla všichni píšeme do mnoha recenzí, tady ale bylo příspěvků cca 10 a já rozhodně než něco vybleju, tak je přečtu od toho jsou. vymýšlet nic nemusíš stačí třeba Vašek 2, aby v tom nebyl bordel, ale pokud tě slušnost obtěžuje - prosím.......
Jinak já tady mám recenzi už někde zkraje r.2008 a nick je pořád stejný, tebe tady vidím poprvé.

08.10.2009 | 11:24:12 | Vašek Reagovat

"Vašek"

Milý příteli, já nehodlám před vstupem do jakékoli diskuse inventarizovat seznam diskutujících a potom si vymýšlet nick. To bych se z toho musel zbláznit, protože lezu i na jiné recenze, kde je třeba 800 příspěvků. Jestli to tak děláš ty, je to tvůj problém. Já mám nick stále stejný, jak se jmenuji tak se jmenuji a ty to nezměníš. Tak se s tím smiř. Pokud ti to nestačí, tak mi můžeš maximálně políbit pr...l Čau, Vašek.

08.10.2009 | 10:51:20 | Vašek Reagovat

"Vaškovi"

Děláš v tom tady pěknej bordel, zkus se třeba občas podívat do diskuze, nežli jsi sem vlezl, byly tady už tři mé příspěvky, takže guláš.

08.10.2009 | 10:30:47 | Vašek Reagovat

Svoro

Už to tak dělají dávno.

08.10.2009 | 10:01:25 | Vašek Vaškovej Reagovat

Hop, teraz som sa fakt sekol, samozrejme EURO NCAP, nie ADAC a mrkol som teraz na net a robia už aj oni naozaj s predsadením. Lebo najprv to robili takto len američania. Beriem späť.

08.10.2009 | 09:29:03 | Svoro Reagovat

Nééé

Vašek budu já!!!

08.10.2009 | 09:25:54 | Vašek Reagovat

pro "Vaška"

A proč já? Jsem Vašek a nebudu si kvůli tobě říkat Pepík. Pokud ti to vadí, udělej to ty.

08.10.2009 | 08:59:25 | Vašek Reagovat

pro "Vaška" z 07:38

Zkus třeba používat svůj nick - díky

08.10.2009 | 08:27:32 | Vašek Reagovat

Svoro

Koukám, že ty toho oparvdu moc nevíš. Myslíš, že crashtesty se dělají na stoprocentní čelní náraz? Tak se prober. Jinak blábolíš o ničem. Jak jsem řekl, je to o štěstí. A tvé řeči o "vždy" bezpečnějších velkých autech zkus vyprávět vdově po Heidrovi nebo Hlinkovi. Znám případy mnoha majitelů trabantů, favoritů, felicií, kteří vystoupili z auta s naprosto zdemolovaným předkem, oklepali si prach z kalhot a odešli středem.

08.10.2009 | 07:38:21 | Vašek Reagovat

ADAC?

No nevím jak ADAC, ten myslím nedělá žádné testy, ale nevím, zato vím, že obecně uznávané Euro NCAP dělají crash čelní test s přesazením.

08.10.2009 | 07:37:16 | Vašek Reagovat

Potom ale nejako nechápem, že pri búračke skoro vždy z toho vyjde lepšie auto, ktoré je masívnejšie. Okrem teda amerických imitácií áut ako Chrysler Voyager a pod, ktoré neznesú asi ani toľko, čo to Tico. To som plakal minule, keď som čítal, že pri testovaní Voyagera (tuším rok 1997) sa ešte aj pedálová konzola pohla smerom dovnútra o cca 25cm. Pekná hanba. Ale vráťme sa k nehodám áut (nie pseudo-áut). To čo si napísal by platilo možno pri 100 percentnej čelnej zrážke (aj to pochybujem), ale 99 percent nehôd nie je presne na nosníky a nerozloží silu nárazu rovnomerne a automaticky vyhráva to robustnejšie. Preto aj pri crash-testoch bola nemecká ADAC kritizovaná americkou IIHS, lebo tá pri čelnej zrážke testuje náraz iba na 1/2 predku, čo je reálnejšie (lebo každý sa snaží zrážke vyhnúť) a nie ako ADAC na celý predok a 100 percentné využitie nárazovej zóny. A potom vychádzajú von hodnotenia štýlu, že pomaly všetky autá majú nárok na 5 hviezdičiek a pod. bludy.

08.10.2009 | 05:39:17 | Svoro Reagovat

Geometricky?

Ty jsi taky dobrý ...Neroste aritmeticky ale geometricky... Sice máš pravdu ale stačilo prostě napsat že s dvojnásobkem hmotnosti nebo rychlosti vzroste energie ne 2x ale 4x.Tady je to samý IQ negativní (čest vyjímkám),ti těmto termínům nerozumí.

07.10.2009 | 22:03:55 | Radek Reagovat

Vašek

Ty jsi nepochopil, že v mém příspěvku nešlo o Tico, ale obecně o váhu vozu. Je jasné, že jiné deformační zóny má staré Tico a jiné nový P 107 nebo Aygo. To s mým příspěvkem ale nemělo co dělat. Šlo o obecný fyzikální zákon. Na váhu 900 kg stačí (obrazně řečeno) 0,5m dobře zkonstruované deformační zóny, na 1500 kg už by to muselo být třeba víc než 1,5m, což většinou není. Protože energie nárazu neroste aritmeticky s vahou, ale geometricky. Takže čím těžší vůz, tím větší pohlcovací zónu by musel mít - a to prostě nemá. Vše je relativní a záleží na směru vedeného nárazu, a samozřejmě na štěstí.

07.10.2009 | 21:06:15 |  Reagovat

pro Anonyma

Je vidět, že tady plácáš a nevíš nic.......... Ta setrvačnost o které mluvíš mne zabije nebo zraní (a to ještě ne vždy) ve slušném autě při 130 a výše, tam se ovšem s Ticem nedostaneš, protože tě v něm zabije rozjetá dvojkolka ve 30 km/hod. Deformační zóny se konstruují podle typo vozu, jenže silně pochybuju, že Tico vůbec nějaké má, vzhledem k jeho velikosti a hmotnosti, pytle tam asi taky nebudou, takže co se stane při čelním (nejběžnějším) nárazuřekněme v 60 km/hod? Ve Fabii (podotýkám, že ji nemám a nikdy jsem neměl) vyletí pytle, zdeformuje se předek a pravděpodobně budu zraněn, nejspíš nijak těžce. No a v Ticu? Auto nepoznáš,hlavou označkuješ přední sklo volant v plicích a přijedou havrani, tak si vybr.

07.10.2009 | 14:32:27 | Vašek Reagovat

Svoro 06:11

Bohužel jsi nic nepochopil. Pak je marné vysvětlovat.

07.10.2009 | 07:30:33 |  Reagovat

Inak proti Ticu nič nemám. V dnešnej dobe sa používa ako druhé poprípade tretie auto do rodiny alebo firmy a tam spĺňa prácu neskutočne dobre. Na nákupy alebo vo firme vybavovačky po meste, nie je o čom. Za pár korún a vcelku svižne. Strýko doteraz dve Ticá drží vo firme, lebo sú stále spoľahlivé a na údržbu lacné. A keď mu vo firme pár rokov dozadu vytopilo podzemné garáže, tak až sa voda vyčerpala, jediné dve autá , ktoré brnkli na šup boli práve Ticá, ostatné boli odtiahnuté na vysušenie do servisu. Takže, pokiaľ to niekto nepoužíva ako rodinné auto a nechodí s tým na dovolenky, tak prečo nie.

07.10.2009 | 06:22:49 | Svoro Reagovat

Anonym z 22.01

A co tak nějaké argumenty borečku? Tico je sice miniaturní, nebezpečné a ošklivé auto ale jeho motor je oproti HTP skvost. Já myslím že máš komlex ty když jsi zjistil že máš doma předraženého,líného a žravého zmrda.Já mám auto co taky bere 7 litrů jako Fabia HTP ale na rozdíl od ní má 100koní a je o polovinu větší.Tak přemýšlej .

07.10.2009 | 06:15:01 | bob Reagovat

No ono malé auto síce odhodí od väčšieho, ale ešte predtým sa to malé rozoserie na kašu. A v prípade Fábie sa rozletia ešte aj predné dvere minimálne na dva kusy, lebo MB-čka ich nituje a nie boduje. Skúsenosť z rodiny cca mesiac dozadu, ťažká havárka vo Fábií. Tak si s tou zotrvačnosťou môžete akurát tak viete čo. Bol som pri tej búračke a radšej budem sedieť v starom 2 tonovom Volve z 1985 ako vo Fábke.

07.10.2009 | 06:11:00 | Svoro Reagovat

Vašek

Víš co při nárazu zabíjí? Nevíš. Je to setrvačnost. Setrvačnost ti v případě nárazu urve vnitřnosti. Setrvačnost drtí auto narazivší do překážky. Lehké auto se odrazí (obrazně, i skutečně), a dřív zastaví o deformační zóny než těžké, které má velkou SETRVAČNOST. Takže ne váha je důležitá pro bezpečnost, ale pouze a jen deformační zóny, které jsou potřeba pro pohlcení setrvačné síly těžkého vozu. Pokud je auto lehké a má vypracované deformační zóny, není nebezpečnější než těžká obluda, která je z "papíru" (viz crash testy nepř. Xantie, ajn.) Těžké auto potřebuje mnohem větší deformační zóny, které by ochránily posádku před jeho vlastní váhou. Ale to by bylo na dlouhé vyprávění. A pokud je někdo lehkej, má taky méně svalové hmoty. Takže třeba ve šplhu na tyč jeho lehčí tělo zvedají menší svaly. Nemá objemy, ale má energii, hbitost. Podobně jako u malých aut.

06.10.2009 | 22:58:06 |  Reagovat

Vašek

Jsi další blbeček, co neví že 1+1 jsou dvě. Malá váha, malé svaly proti osvalencům. Jak vyrovnané...

06.10.2009 | 22:50:16 |  Reagovat

re:bob

Jo komlexy to je svinstvo.Tak ti přeji ať se z toho rychle dostaneš.

06.10.2009 | 22:01:08 |  Reagovat

OBSAH!?

Tak pozor pánové,Tico má obsah 796ccm!!! a 30,5kW,litrový výkon je 40kw a fabia 1198ccm a 40-44kw,litrový výkon 37kw.Motor v Ticu je z roku 1979!!! Motor HTP je z roku 2002!!! Takže kokoti ze škodovky udělali za 23let pokrok v tom že zplodili motor s trapným litrovým výkonem a velkou spotřebou.A až po velkém boji a přidáním 2 ventilů na válec se v roce 2009 ,30 let po Suzuki dohrabali na litrový výkon 39,2kw! Hosana! Ať žije pokrok!

06.10.2009 | 20:48:46 | bob Reagovat

for Anonym

Ta váha je sakra důležitá (zhoršuje dynamické vlastnosti), ALE pokud bych měl bourat, hádej který vůz si vyberu, apropos víte proč se přestalo Tico do EU dovážet? Nevyhovovalo bezp. normám, je to oplechovaný bycikl.
No a k tomu tělocviku:-), "blbečci" měli pravdu, ono pokud máte o 10kg více, tak třeba vyskočit 50x za set u sítě na volejbal jde daleko lépe s tou menší váhou. Ale on to zjevně bude nějakej komplex z dětství že?

06.10.2009 | 13:29:52 | Vašek Reagovat

RE: for Anonym

Ty jsi na základce asi v biologii víc chyběl než alespoň spal na lavici, co? Tím, že máš menší hmotnost, tudíž v tomto případě menší svaly, máš také mnohem menší sílu a výdrž. Ti hromotluci měli stejné možnosti jako ti řekněme trochu,,chcíplejší", takže tu nefilosofuj a najdi si to na googlu -)

03.04.2012 | 18:50:10 |   | 176.97.247.* Reagovat

Tyhle kecy o váze miluju. Tico je lehčí, ale má obsah 998. Fabka je těžší, ale má obsah 1,2. Takže váha neváha, je na píču!!! Každej se pořád ohání váhou. Když jsem byl malej hubenej kluk, pokaždé když jsem byl v něčem v tělocviku nejlepší, blbečci mi řekli "to je tím, že jsi lehkeeej.." Kokoti si neuvědomili, že taky v té lehkosti bylo to, že nemám žádný svaly. Zatímco ono měli bicepsy jako kráva, byly jim nějak na hovno. Od té doby jsem alergickej na kecy o váze. prostě buď na to má a je technicky lepší, nebo ne a jen čumí a žere (fabia).

06.10.2009 | 11:26:32 |  Reagovat

re: bob

A napadlo Vás někdy, že Tico má tak 700 kg a Fabia přes tunu? Nic proti, ale hmotnost dělá hodně a každých řekněme 100 kg je zatraceně znát i u větších objemů, natož pak u těchto bzučítek. Osobně nemám nic proti malým autům s malými motory, protože s nimi může být i zábava. Ale při bouračce bych nechtěl být uvnitř. A při tom, jak to vypadá dnes na našich silnicích je to sebevražda.

06.10.2009 | 10:06:02 | reihensechszylinder Reagovat

Tico vs.HTP

Ten motor (původem asi Suzuki Alto?) je to nejlepší co v tom autě je. Neuvěřitelně živý ,pružný a ůspornýNa pětku jede bez problémů 50-160,průměr 4l/100kmTi inženýři od koncernu by se měli poučit jek má fungovat 3 válec! A to tento motor má podle mě tak 20-25let.HTP je zmrd.

06.10.2009 | 06:25:02 | bob Reagovat

Kára

brácha to kopil mladé, je to jinak otřesný auto, ale čučel jsem 150 km/h tam bylo jako nic. malá městská raketa.

05.10.2009 | 23:39:57 | Pavel Reagovat

ach jo

Naďo Naďo - jízdní vlastnosti 10 z deseti možných.....to i při porovnání s těmi Wartburgy atd moc nesedí

05.10.2009 | 17:36:01 | zima24 Reagovat