Nejčtenější auto recenze

8,4Fiat Punto (2000) Fiat Punto (2000) autor: Krecula Přečteno: 28574x
9,0Fiat Ducato (2000) Fiat Ducato (2000) autor: Cukrouš Přečteno: 21314x
9,0Fiat Stilo (2004) Fiat Stilo (2004) autor: Andee Přečteno: 20786x
3,0Fiat Punto (2006) Fiat Punto (2006) autor: Martin Sabo Přečteno: 19714x
8,6Fiat Croma (2007) Fiat Croma (2007) autor: cache Přečteno: 18040x
Všechny nejčtenější auto recenze >
Reklama


Nejnovější komentáře v diskuzích

Doblo 1.3 JTD Multijet

Mám auto po otci, rok 2008, dosud najeto 260 000 km, na motoru nebyl dosud problém, za mě (užívám poslední rok a půl) jsem měnil pouze olej, palivový filtr a brzdové destičky. Není používám na těžké náklady, vyjímečně vozím vozík za autem. Jen spotřeba je nepřesná, mám průměr 5-5,5, žere o cca 0,5-0,8 litru více.

22.03.2017 | 11:16:10 | Iva | Recenze: Fiat Dobló 1,3 JTD Multijet (2004)

RE: Levne znacky

CHoď sa vypchať s nemeckým črepom. Pokud je auto dělané na odpolední a v pátek je špatné :-)

20.03.2017 | 20:48:31 | Honza | Recenze: Fiat Punto 1.3 multijet (2006)

relé pal.čerpadla

Prosím poraďte někdo kde najdu relé palivového čepadla.Děkuji.

16.03.2017 | 21:25:21 | tonny57 | Recenze: Fiat Ulysse 1997 cc/2.0 JTD 16V (2001)

Hovno žere hovno ide

Áno je to tak, gradne je pekné auto ale s 1,2 je iba do mesta. Motor nezožere ani na plný plyn viac ako 6,5 - 7 lit . Pretože má 8 ventil . Spolahliosť na na dva mesiace, každý druhý mesiac niečo nové. Toľko žiaroviek som v živote nevymenil na žiadnom aute. Motor a prevodovka vydrží hravo aj 250 000 km . Ináč, má pohodlné sedadlá a dá sa aj 8 hod cesta spraviť bez ujmy na zdravý. Mám nabehaných 180 000 km, spotreba 5,4 v lete a 6,2 v zime.

09.03.2017 | 11:42:48 | Jenúf | Recenze: Fiat Punto 1248 / 4 valec 8v 48kW (2006)

RE: Podvozek velké zklamání, motor super

A ještě ke spotřebě paliva: gratuluji autorovi k jeho nervům, že se udrží kolem 8–8,5 l/100km (což je v běžném provozu za normální jízdy skutečně reálná hodnota). Na Dynamic mód ale obvykle leze přes 10 l/100 km, což je na to, jak se s tím jezdí, velmi rozumná hodnota.

07.03.2017 | 13:54:32 | Integrale | Recenze: Fiat Grande Punto 1368 t-jet abarth (2008)

Podvozek velké zklamání, motor super

Adam u recenze asi čekal seznam závad. Bohužel, asi nelze sloužit. Ač je to Fiat (nebo spíš právě proto) je to spolehlivé a bezproblémové auto. Zkusím trochu popsat (stejné platí pro Alfu Romeo MiTo T-Jet, jsou to prakticky dvojčata): podvozek je pro mne osobně obrovské zklamání. Je nezbytně nutné nahradit odpružení něčím normálním, takže si přpravte 20-50 000 Kč na tlimiče s pružinami (např. BC Racing, OSRAV, ORAP, Bisltein B14, KW V2, NoviTec apod.). Sériové zadní tlumiče jsou neuvěřitelně vyměklé a zadek houpe nahoru dolů, jak kdyby tam nebyly. Přední náprava je nopak příšerně natvrdo a vydává obrovské rány při přejezdu nerovností nebo naopak vymetení díry, ale dobré vedení na rozbitém povrchu také neposkytuje. přitom ochota auta zatáčet je solidní, nicméně na hadkém povrchu, což je trochu mimo reálné podmínky. Sériový podvozek celkově je takový rozháraný, předek dává pecky zadek je moc měkký. Ale jsem trochu rallyemagor, takže berte mé nároky a měřítka s rezervou.
Tyčky stabilizátoru vydrží asi 30 000 km a pak se loučí tak, že při sotva citelné vůli auto vydává zvuky, jakoby se chtělo rozpadnout. Motor je asi to nejlepší, co může v tomto segmentu být. Výrobce deklaruje 155 koní, ale většina těchto motorů má o dobrých 10 víc. Turbo je velmi malé a v případě potřeby naladění motoru na vyšší výkon je lepší jej vyměnit za větší (stávající umožní zvýšit výkon o cca 20 koní, tedy na nějakých 180-185 koní). Totéž se týká vstřikovačů, vše je dimenzováno akorát proto, aby to šlo co nejlépe odspoda. Laditelnost motoru do nějakých 280 koní je vynikající a není nějak moc drahá. Řízení mohlo mít lepší zpětnou vazbu, ale ujde. Brzdy (vpředu pravé čtyřpístky Brembo s kotouči 305 x 28 mm) jsou bomba, při osazení kvalitním materiálem (třeba desky ETF a kotouče CAR série HPD nebo OMP) jsou naprosto super! Interiér klasická Itálie, to je podle vkusu každého, já to neřeším. Jinak další výčet závad je veškerý žádný, pouze ty rány při sebemenším opotřebení přední nápravy (tyčky stabilizátoru, stabilizátor, horní uložení Phersonů a případně po čase ramena). I přes to, jak se s autem zachází, je naprosto spolehlivé a servisně nenáročné.
Jenom technická: motor je nepřímý vstřik, již jeden z mála, a z toho vyplývá jeho naprostá nenáročnost, snad až nezničitelnost a přitom emisní čistota. Právě vlivem nepřímého vstřiku netrpí na zanášení karbonem a z toho plynoucími destrukcemi jako přímovstřiky. Fiat už je jedna z mála firem, která nepřímý vstřik dělá (platí i pro MultiAir, s nímž byly trochu problémy s cukáním u prvních sérií, ale bylo řešeno v rámci záruky a nevím o případu, kdy by ten motor vedl k destrukci, jak jsem při uvedení na trh čekal, ale naopak se zdá, že je nejen lepší, ale zejména mnohem spolehlivější než konurence).

07.03.2017 | 13:49:24 | Integrale | Recenze: Fiat Grande Punto 1368 t-jet abarth (2008)

Kratka zkusenost z noveho Dobla z pujcovny

Ted jsem mel pujcene Doblo 1.3 diesel ve Spanelsku. Uplne nove auto, prihlasene v prosinci 2016. Najel jsem s tim 1800 km.
- zvuk motoru priserny. Furt jsem mel strach, ze se to rozpadne. Pod 2000 otacek nejede, nad 2000 hrozne rve
- asi petkrat mi to chciplo pri zastaveni na krizovatce (pro rejpaly, spojku jsem zmacknul ...)
- deti mi rikaly, ze pri poklepani na zadni okna maji strach aby nevypadly. Znelo to jak zeleny vlnity plech ...
- pres 120 jsem se neodvazil jet, aerodynamicky hluk sileny
- prumerna spotreba 6.2l, cca polovina z toho na dalnici pri rychlost 100-120
- dojeli jsme ve zdravi, ale duveru v auto rozhodne nemam

16.02.2017 | 21:02:32 | M | Recenze: Fiat Dobló 1,3 JTD (2011)

RE: Sedici

Aha.................

28.01.2017 | 08:42:18 | Vašek | Recenze: Fiat Sedici 1.6 (2010)

RE: Sedici

Ale to víš, že Suzuki je kvalita, neocení ji jen ten, co o tom prd ví. Pro lajdáka není žádné auto dost kvalitní.

27.01.2017 | 18:21:57 | Ren´das | Recenze: Fiat Sedici 1.6 (2010)

PANDICE

Zdravim ,mame doma pandici 1.2 Dynamic dovoz nemecko rok 2005 4x airbag central radio s ovladanim na volantu elektricka zrcatka palubni pc. Najeto 110.000km pandu mame pul roku najel jsem sni cca 7000km .musim ric ze jsem prekvapen pandice je super auto v tehle kategorii jsem mel ford ka /yaris / p 106 ./ Matiz .Panda se mi zamlouva nejvic libi se mi tvrdy podvozek i lomfort proste mne bavi sni jezdit za ty prachy je vic nez dobra jedine co me vadi je otvirani kufru klicem a absence venkovniho teplomeru . Ale to se casem vyresi jinak nemam co vyrknout .ihned po koupi musela do servisu vadny snimac polohy volantu serco slo ale neskutecne vrcelo a nemlo zpetnou vazbu investice 7000kc za novy dil i prace .ale jinak chvalim myslim ze unas dlouho zustane .

11.01.2017 | 22:18:39 | FILIP | Recenze: Fiat Panda 1.2 (2004)




Reklama

Reklama
Reklama