Recenze Fiat Punto
“N E J P O R U CH O V Ě J Š Í A U TO ! ! ! !”

Autor recenze: Martin (20 let),
Kraj Vysočina
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1998 Typ motoru:1.1 Stav km při koupi:102 000 km Stav km nyní:143 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 roky Průměrná spotřeba: 5,5 l/100 km Vloženo: 25. 4. 2007

Hodnocení inzerátu: 30 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 1.8

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

1
 

Komfort

1
 

Provozní náklady

1
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Opel Corsa

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Výměna zadních tlumičů - po asi 10 000km (už nevím, ale asi 3 000Kč)

Výměna předních tlumičů - po asi 18 000km (3 000Kč)

GO předních i zadních brzd - po asi 25 000km (7 000Kč)
Výměna oleje a rozvodového řemenu - zároveň s brzdami

Už zase výměna zadních tlumičů - po asi 30 000km (3 000Kč)

Nový výfuk a celé potrubí + obě přední ramena + znova GO př. i zad. brzd - po asi 35 000km (10 000Kč)

Nová spínací skříňka - asi po 40 000km (4 000Kč)

Seřízení geometrie + výměna převodovky - nyní po 42 000km (12 000Kč)


Hodnocení a zkušenosti s autem

Automobil vlastní rodiče. Recenzi však na tento automobil píši já (syn), aby se nenapálilo více lidí!

Punto bylo koupeno před dvěma lety v autobazaru (původ ČR). Vnější vzhled byl nádherný a interiér také pěkný. Koupili ho tenkrát za 90 000Kč s dobrým pocitem, jak dobře pořídili. Avšak výpis oprav, uvedený výše, mluví za vše! Automobil je více v servisu než na silnici! Jízdní vlastnosti naprosto neuspokojivé, pohodlí nedostatečné, atd. Je možné, že jsme narazili na špatný kus, ale když jsem si ho teď půjčil a praskla mi v zadním světle žárovka, tak jsem myslel, že snad zajedu do servisu. Musí se totiž odmontovat celé světlo, které se vyjme, musí se odpojit přívodní dráty, odšroubovat dalších 6 šroubků na světle a teprve můžete vyměnit žárovku. Trvalo mi to asi 20 minut! Nic proti ženám, ale už vidím nějakou ženu, jak vyměňuje u tohoto vozu žárovku, jedině servis.

Na závěr bych to zhodnotil takto : Doufám, že se už nikdy nesetkám s tímto vozem. Poruchovější vůz jsem zatím nepoznal. Před půl rokem jsem ještě byl vlastníkem Polského Fiátka 126 a ani na tak starém autě nebylo tolik oprav. Jedině doporučuji Poláka 126p.

P.S.: Koza není zvíře a Fiat není auto.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 30


Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Punto

Vložit komentář

To snad není pravda

To snad není pravda - opravdu že někdo něco takovýho může napsat.
Koupí nějakou zdechlou ojetinu a pak si stěžuje.

05.11.2016 | 09:24:47 | Zdvorak58  | 188.175.193.* Reagovat

RE: To snad není pravda

Klasíka koupit ojetinu a pak se divit že se něco musí měnit a když nejlépe koupit co nejlevější díly z trucu co to je za krám a pak zase plakat!

05.11.2016 | 12:10:01 |   | 94.112.12.* Reagovat

chujovina

mam to iste punto ten istý rok a napr. zaačnem výmenou žiarovky .. trvá to do kopy asi 5 minut lebo odmontovat svetlo to su2 šroby ... o tých kabloch hovoríš ako keby nvm čo .. je to jeden konektor ... :D ale budiš ... podme k výmene tlmičov ... menil som ich na 70 tisic... mam najazdených 150 a ani trochu niesu meke ani neklepu .. zatial som menil čapy... spnaciu skrinku .. ak ta strkáš kluč na ako dilino alebo namiesto neho pcháš šrobovák :D ale nechapem prečo by som mal menit spinaciu skrinku... podla mna si dal na chuj recenziu . ja auto nešetrým mam ho 4 roky a menil som ia tesnenie pod hlavou ... 15e čapy 35e a tlmiče to si cenu nepametám .. a som uplne spokojný

01.03.2016 | 18:54:50 | lukáš  | 91.127.8.* Reagovat

RE: chujovina

Tlumiče na 70tkm? Trochu brzy ne?

02.03.2016 | 07:49:41 | Vašek  | 194.228.20.* Reagovat

RE: chujovina

Pokud by to bylo od novoty je dost brzo pokud ne kdoví jak to je....

02.03.2016 | 19:36:06 | Nick406  | 89.176.3.* Reagovat

Tak nevím

Mám Fiata punto 1.3jtd 2003. Teprve po 150000km se měnil výfuk,brzdové kotouče,tlumiče...jo, ještě anténu, která se urvala při couvání pod větvemi stromu. Auto moc nešetřím.STK procházím bez problémů. Kdyby věděli, že údržba se u mně omezuje na rychlé vyluxování toho co je vidět, jednou za dva roky vyčištění sedadel a trochu víc úklidu před STK, asi by koukali co všechno moje auto odvezlo a vydrželo. Můj názor je ten, že čím víc se to opečovává a natírá a olejuje a leští,tím víc se tomu škodí.
Ale k žárovkám. Na Fiatu Stilo jsem si přední vyměnila sam, sice s potížemi, ale šlo to.Zadní jsem neměnila, pokud je neměnil někdo kdo si auto půjčil...pak mi o tom ale neřekl.

U Punta je to pro mě horror. O zadních ani nemluvím. Jaké dva šroubky, pánové? Asi vidím potom trojmo. Nakonec jsem stím jela do servisu. Při výměně u předního světla to bylo na mrtvici. Chtěla bych vidět tu ženu, která to zvládne u tohoto auta. Asi jsem blbka. V servisu odšroubovali avtáhli nějakou černou krabici, co já vím co to bylo, nejsem automechanik, a pak v pohodě žárovku vyměnil. Otázka asi pěti minut. Koukala jsem na to jak na zjevení. Pán mi sdělil, že sama bych to asi nevyměnila. Tak uberte na plynu pánové. No možná podle vás je i ten ze servisu blbec.

15.04.2013 | 10:49:27 | asi blbka  | 80.188.214.* Reagovat

RE: Tak nevím

Blbka....

05.04.2017 | 23:26:25 | janis  | 88.102.226.* Reagovat

Pan programátor si neumí spočítat počet šroubku

A světla viděl jen na obrázku. Skutečný počet šroubků jsou 2ks a odmontovat 2 ks šroubku a nadávat na to? nooooo.... syn nemá ani řidičák. Tuhle výměnu zvládne i 6 letý kluk stačí jen říct kam sáhnout. Tenhle ňouma patří ve 20 letech se svýma rukama do mateřské. :(
Znám pár případů, kteří si smontovali sami CELÉHO PUNŤU OD DRÁTKU A ŠROUBKU.
A srovnat kvalitu s polským Fiatem. achjo to je konečná...
Jinak auto jasný TUREK 10let stáří a nalítáno mezi 80tkm a 120tkm a čistý jak prdelka. Jooo těch tu bylo dovezených MRAKY...

Výhoda tohodle jak už bylo psáno, při prasknutí rozvodu se nepotkají ventily. Punto I je geniální vůz, Felicie je proti tomu...
Punto je totiž pozink a díly má ještě o něco levnější. Koupit tlumiče za 500,- není problém s ostatními díly se člověk potýká v řadově deseti až stakorun. Na autě jsem toho taky udělal dost, generálka tohodle motoru vyjde na 2,5-3tisíce i s novou hlavou(síla co?). Spotřeba kolem 5,5litrů. Pohodlí tam je. Co tam zlobí, to se spraví, rozhodně lepší než Felicie.
Jediný problém je, že je to smontovaná čína a nemohla projít bezpečností, to musel být podvrh. Co bouračka z boku to smrťák, jednou i bouračka z boku motorkou a kluk trvalý následky... :(

29.11.2012 | 05:19:56 | svlastik  | 46.47.170.* Reagovat

RE: Pan programátor si neumí spočítat počet šroubku

Ohledně toho "NOVÁ" mám na myslí vyleštění, vybroušení, zarovnání kovového materiálu. U kovu, který má neomezenou životnost to tak beru ať si s tím lámete hlavu. Stejně se kov recykluje a když koupíte kov z obchodu tak je to také někdy i stavené-cikorkama ukradené sběrnou profrčené materiální zboží...
Kov není živočišného původu, problém nastává jedině výrobní chybou ať už toho materiálu nebo chybou konstrukce. Takže koupit kovové konstrukční zařízení z vrakáče, hodit ho do tlakové zkoušky, zabrousit, zarovnat a máte stejné vlastnosti "NOVÉHO" zboží (či u jiných zařízení projít nějakou zkouškou).
Ohledně té bouračky : Punto bylo špatně smontované. Středové sloupky ostatních vozů bývaly v těch letech navařené, u tohodle typu byly přinýtované, takže když se"povede" bouračka, tak vás ten sloupek slisuje, rozpáře, nebo vás přimáčkne to ostatní co má kolem sloupku držet. No a jelikož se u tohodle auta nedělá tak často protikorozivní ochrana, tak se na to většinou nepříjde a nejsem si jist, ale poslední dobou tohle má i vícero aut nejnižší střední třídy s tím pouhým "přínýtováním" pár body např. 8x cik cik u sloupků robotem a fuk další, hotovo. :(

29.11.2012 | 06:51:28 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: Pan programátor si neumí spočítat počet šroubku

Na com ficis....? Dobry matros
..si davas.

29.11.2012 | 09:13:48 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

kozo

1.koza je zviře
2.fiat je supr auto
3.ty seš vic neschopnej než baba a za to bych se styděl
jet do servisu at mi vymenijou žarovku na autě od rodiču a ještě o tom psat recenzi mazec :D

28.11.2012 | 21:25:25 | puntak  | 109.81.252.* Reagovat

RE: kozo

Jedmno druhe svetlo vymenene ziarovky behom 5-tich minut na parkovisku Hotovo ! este aj v servise mu povedia ze je tam 6 srub a vybrat svetlo sa musi :DDD

17.04.2013 | 19:51:06 | NIFO  | 95.102.45.* Reagovat

punto

Žárovky jsem už měnila několikrát a vůbec jsem k tomu nepotřebovala servis.S puňtou jsem spokojena až nato že rezaví.Za šest let jsem do něj strčila asi 15 000 kč.

19.09.2012 | 08:06:14 | B M  | 89.24.246.* Reagovat

Vzhledem k tomu že je to staré ojeté auto.Bych kvalitu spotřebních dílů vůbec nesváděl na auto.
Tlumiče když už se mění.Tak většinou jak přední tak zadní.To že se s nimi najelo jen 30Tkm.Za to nemůže auto..ale bud kvalita dílů nebo majitel.Na běžné silnici a při běžném zacházení.Se tohle stane opravdu jen zřídka.Nový výfuk..na tom není nic zvláštního..pokud ho neměnil předchozí majitel.Tak 9 let je v celku slušná doba.
Měnit převodovku po 40Tkm...stane se.Ale dle toho co tady čtu tak to vypadá že spíš s tím člověk neumí jezdit.Na Fabii u nás taky měnili převodovku a neměla ani 150Tkm..ale důvod že s tím jezdilo asi 5 lidí.A nikdo to nešetřil.Sloužila jako služební vůz.Jinak by měla vydržet tak 200Tkm..i více.Všechny závady vypsané.Jsou v celku normální protože je to jsou spotřební díly.A skoro všechny ty díly může hodně ovlivnit hlavně řidič.Tlumiče brzdy apod.A s tou žárovkou..nevím co je na tom tak složitého.Asi ani nevíš co to znamená porucha..

10.04.2012 | 22:33:00 | luke20  | 94.112.57.* Reagovat

???

prosim autora tohoto clanku aby si poridil litacku do MHD a uz nikdy nesedal za volant, kdyz mu prijde nadlidsky ukol vymenit zarovku, vcera jsem si sveho punta myl a a taky jsem menil zarovku, tedy ne ja ale pritelkyne, rekl jsem ji jak cca. na to a mela to za 15 minut hotove, tlumice se nici na kazdem aute, vzhledem ktomu ze nejsi schopny vymenit ani zarovku, pochybuji o tvych ridicskych schopnostech a tudiz o tve schopnosti radit, tim padem vydrz prevodovky 42 000 brutalnich kilometru(snad i bez spojky a nedivil bych se) je technologicky zazrak, punto je me prvni auto a jsem s nim vice nez spokojen, nerikam auto pro rodinu ale jako prvni vuz novym ridicum nebo mene narocnym ridicum toto auto muzu s klidnym srdcem doporucit,

10.04.2012 | 22:07:01 | Petr P.  | 84.42.128.* Reagovat

kamo ty asi nevis co to je vymenit zarovku na jinych autech. na puntu je to snad nejjednodussi co muze byt, jestli ti dela problem povolit 6 sroubku a jel bys kvuli tomu do servisu tak asi mas doma misto toaletaku petikilovy bankovky. a jestli myslis ze tlumice vydrzi vecne tak asi nevis co to sou poruchovy auta. ono neni nejlepsi na takovych vecech setrit pak se brzo opotrebuji a ty nadavas na auto. taky mam punto a nerikam ze je to drzak ale na to kolik odvozilo prace a kolik najelo km je to kara lepsi nez hodne aut lepsich znacek, de jenom o to ze fiat nema dobrou povest, ale neni to spatny auto. to stejny renault.

12.12.2010 | 13:45:20 | roman Reagovat

ak niekto hodnotí opotrebované tlmiče, čapy a brzdy ako poruchu, tak nie je v poriadku. patrí to k spotrebným veciam auta rovnako ako rozvodový remeň, benzín, nafta, olej a filtre.

to že si tak skoro musel meniť tlmiče svedčí o nekvalitných tlmičoch, prípadne o zlom spôsobe jazdy.

rovnako prevodovka - olej v prevodovke nie je večný. ja mením olej v prevodovke každých 60 tis km spolu s rozvodovým remeňom a čuduj sa svete... auto má nalietané 400 tis km a prevodovka radí perfektne.

03.06.2010 | 22:28:17 | imro2t Reagovat

WTF?!

Moc pekny clanek. Dozvedel jsem se, ze autor ma obe ruce leve, kdyz povoluje 8 sroubku 20 min a ze Punto je straslive poruchove, nicmene ty "poruchy" jsou skoro vsechno spotrebka a k vymene tlumicu po 30t? Bud jezdi po tankodromu nebo koupil nejlevnejsi smejd co sel, coz by podle ceny odpovidalo. A to ze se pak vys..ou je snad chyba auta? Boze. Autorovi radsi kolo..

01.02.2009 | 13:04:38 | modeler Reagovat

Je mi 64let. Moje první auto bylo z tuzeXu nové fiat 128.To bylo před 4Olety.Od té doby byly u mně jen samý fiaty. Vždy nové.Poslední roky jsme měly 2punta S55. Teď máme Grande i F.P.55.Mimo běžných výměn či oprav nebyly problémy a nejsou zatím doposud. Ono také záleží natom kdo jak má těžkou nohu při jízdě a pak ke komu to se dává opravovat .Pan Sábo by se měl táké vyjádřit o svém stylu jízdy .Já i žena jsme spokojeni. Oba denně dojíždíme do práce T a Z 8Okm.A auto z bazaru? Tobude vždy loterie.I u nového se může něco vskytnout.

01.01.2009 | 19:17:55 | Denekindel Reagovat

RE:

Co to jsou běžné OPRAVY? Já nevím, asi proto, že nemám fiat.

10.04.2012 | 22:36:41 |   | 89.102.233.* Reagovat

RE:

A co máš raketu?:D

10.04.2012 | 22:42:28 | luke20  | 94.112.57.* Reagovat

RE:

Dobřety.!!!! Hahahaha pjekňě 😂😂😂😂😂😂

05.04.2017 | 23:30:02 | janis  | 88.102.226.* Reagovat

Nesmiš nakupovat sračky v autokelly,nic to nevydrži,jinak Punto neni zase tak špatny,,,

14.12.2008 | 11:08:08 |  Reagovat

Fiat Punto 55S

Já Punto mám ted přesně tři roky a jsem docela spokojen Je to můj asi osmý Fiat Nynější jsem podědil po otci který se o něj téměř nestaral Za tři roky jsem najel 60tis.km Dostal se mi do rukou v opravdu blbou dobu otci jezdil bez jakékoli výměny čehokoli osm let Já jsem začal rozvody 1600 s prací pak mezinápravové ložisko vzadu 1500 s prací podfouklý těsnění pod hlavou 3500 s prací pak spojka origo Valeo komplet s prací 3400 uložení předního tlumiče 1000 s prací Brzdy 2000 komplet Ale když to tak vezmu tak vzhledem k tomu že auto bude v unoru 11let staré bude mít najeto 140tis. po celou dobu provozu ho nikdo moc nešetřil První výměny začaly po 80tis.km Tak já myslím že to neni zlý Jízdní komfort bych hodnotil jako dobrý Motor výborný ale ocenil bych převody do rychla ta verze se dělala taky označení bylo ED Vnitřní prostor perfektní Byl jsem s tím jednou ve Slovinsku dvakrat v Itálii spotřeba mi vyrazila dech 4,65 při rychlosti do 110 ve dvou lidech plus bágly Jinak v létě 5.3 až 5.7 v zimě 5.9 až 6.4 Pokud by měl někdo zájem servisuju jen a pouze na jednom místě jen pro zajímavost Výměnu silentbloků zadní napravy tam zvládají za 20minut a max.800kč se vším Před Puntem jsem měl Uno 75Sie 1.5 taky nebylo zlý ale kvalita nic moc ale motor to bylo Něco

14.12.2008 | 02:01:59 | Petr Reagovat

Punto

Vlastním Punto I 1,1 r.1998 mám ho 3roky ujeto 50000km,celkový stav na tachometru 140000km.Za toto období jsem měl 2závady těsnění pod hlavou a zaseklý termostat.
P.S.Prasklé vlákno žárovky nepovažuji za závadu!I má žena zvládne výměnu žárovky a to je na takové práce levá :-)

20.07.2008 | 22:28:59 | JaHo Reagovat

to anonym

ty.si.kde.pisal.ten.prispevok.na.telegrafe.?

09.03.2008 | 14:38:18 |  Reagovat

Reaguji.na.majitele.poruchoveho.punta..Jsei.ja.velmi.spokojen.s.timto.vozem.neni.to.vporadi.muj.prvni.fiat.Moznna.jsi.mel.jenom.smulu.Skus.dalsi.a.vse.budeOK...Jink.te.moc.zdravim.a.jastli.nebudes.
.spokojen.jezdi s.trakarem.ten.ti.snad.vydrziiiiiiii§!§§§§§§§§§§ZDRAVIM..

09.03.2008 | 13:42:56 |  Reagovat

tak jsem se pobavil

no vlastním stejný vůz, chceteli auto, aby se toho „horká hlava“ nechytla
koupil jsem jej ojeté v bazaru (možná přeplatil opět pro horké hlavy)
auto odpovídá své kategorii a kvalita provedení věku auta, vyráběných v té době daným výrobcem
porovnávat jiné modely a různé automobily zde není na místě
(takže ať ti "jaris" jezdí, ale jsi mimo mísu synu, tohle není vlákno jen poznámka, která tě snad neuhodila)
podotýkám, subjektivní názor je , že za účelem koupené je plně dostačující pro provoz ve městě, ať si to užijí Ti jenž to drtí po městě s kombíkem a lá mondeo a jim podobná velká stvoření
ono když má někdo komplex z výšky, tak si punto nekoupí, že ? recenze na nový fiat 500 od člověka výšky 195 cm je taky dosti neobjektivní a to to bylo v TV u profíků
delší cesty naprosto v pohodě, jede dostatečně rychle s obstojnou hlučností v interiéru, co víc (jestli někomu vadí 120 km po dálnici, necht si koupí RS a prožívá si ten adrenalin), nemají náhodou na hlučnost vliv gumy ?!
že je málo objemné, tak to je velký omyl, porovnávat zde nehodlám, vleze do něj vše co potřebuji
jestli jede někdo na dovolenou a lá čecháček vyrazil do světa a táhne sebou jído a pití a další výbavu třeba lyže nebo bágl, tak je pochopitelně malé, takhle však jezdí dnes už jen senochrupové, nebo ti co z poznávacího zájezdu za jeden den udělají a navykládají, jako by tam byli týdny - moderní trend zejména serfařů po internetu a kategorie tlučhubů v restauračních zařízeních
moderní člověk vezme kreditní kartu či hotovost a rázem je kufr prázdný no a lyže jsou na střeše (pro horké hlavy nemyslím rakev, nejsem dobrodruh), ještě bych chytnul spětnej chod
pohodlí se nevytrácí ani u delší jízdy, sedačky jsou dostatečné danému vozu, když si „horká hlava“ dá loket na madlo, nebo drží „fofrklacek“, aby působila drsně, tak ho bude zadnice bolet stejně jako v "bávu"
auto má tolik much, kolik si zaslouží a je každé stejně individuální, jako kterékoliv jiné
rozhodně jsem rád negativním recenzím, které přináší pozitivní informace a pisatel si je vědom pouze subjektivního názoru, se kterým se setkal u auta této značky, tohoto ročníku, tohoto modelu, této třídy a mohu pokračovat, ale již se mi nechce . . punto nemá nic společného s jinou značkou, tak jako jiná značka nic s puntem
článek možná o ničem, ale chtěl jsem dát světu najevo, že jsem tu taky, že jsem anonym je moderní, že mám taky právo se vyjádřit a že mám radost, že jsou na světě hloupější lidé než jsem já neb není většího primitiva na světě než je lidská bytost, která má pocit, že ví všechno, ale neví základní odpověď na otázku proč tady vlastně je a píše něco co vlastně za nic nestojí
blahořečím objektivním názorům a kárám ty vzpupné duté hlavy, že svoji hloupost ukazující světu
ať nám auta slouží ku prospěchu a k čemu byla stvořena a nejsou projevem bohatství, mám auto taky jsem víc ?
ne jen holá řiť, která na svět přišla a holá odejde
přeji všem příjemný materialistický život a nějakou tu reakci očekávám, abych se pobavil taky

01.02.2008 | 13:20:18 | kvetoš Reagovat

Hnup

tohle co ten vul pise je normalni hovada co muze maximalne vlastnit kolo bez retezu punto je supr auto mam sve skusenosti

30.01.2008 | 21:59:22 | Petr Reagovat

dodatek

Jinak GO brzd, komplet výfuk a obě přední ramen za celkem 10.000kč, to musí být vše totální shit.

15.01.2008 | 16:01:32 | Radek Reagovat

poruchy

Pokud někdo "udělá" zadní tlumiče po 20.000km, tak buďto vozidlo přetěžoval nebo koupil ten nejlevnější aušus. V tomto případě 1.500kč/ks (asi bez práce) hovoří za vše. Co se týká brzd, to je to samé v bledě modrém. Prostě šetření na nesprávném místě. Když si někdo dá do vozu za náhradní díl ten nejlevnější shit, nechápu, proč pak to svádí na auto, resp. výrobce. Protože Fiata jsem měl, tak vím, že nějaké mouchy má - hlavně elektrika, ale jedná se o poruchy, jenž obtěžují a nikoli o ty, co vyřadí vozidlo z provozu) ale je to vykoupeno pořizovací cenou. Jinak nějaké extra poruchy nikdy nebyli, jen kolaps baterie - ovšem to není problém vozu.

15.01.2008 | 15:58:54 | Radek Reagovat

Punto

Tak lidičky a všichni odpůrci italů mohu vám k Puntu první i druhé generace něco málo povědět,vzhledem k mojí praxi automechanika na těchto vozech celých 8 letPunta jsou celkově řazena mezi nejméně poruchová auta od Fiatu a taky konstrukčně jednoduchým jak facka.Průměrnej mechoš si téměř vše udělá na Puntu sám,až na diagnostiku motoru na Examineru!Punto první generace mělo pár slabých míst,asi jako každý auto,např.rychle korodující vejfuk,občas odejde zapal.cívka,když spadne rozvodák(jsme šetřivej národ a neměníme s rozvodama i kladku,protože taky něco stojí,že?),nic se motoru nestane,opravdu slabinou Punta 1 jsou silenbloky zadní nápravy!!Jinak motory řady Fire žádnej problém při předepsané ůdržbě,výborná spotřeba a životnost!Punto řady 2(od r.v.2000) mělo už tyto mouchy vychytaný,ale zase obsahuje více elektroniky,která si občas zapřemejšlýá sama!Vůbec bych se Punta nebál,mám v rodině 2

15.01.2008 | 14:59:07 | Mirec Reagovat

RE:Punto

Ahoj mám punto s55,ale traápí mě spotřeba,vzduchový filtr mám nový.
Nemáš radu co stím,děkuji.

27.09.2011 | 11:57:30 | Marek  | 85.71.20.* Reagovat

PUNTO 1,2

Auto to není určitě nejlepší ve svém segmentu, ale je zase tak jednoduché, že opravy zvládne každý zručnější kutil.
Je to klasika, není potřeba ani žádné speciální nářadí. Pokud se s ním slušně zachází, vydrží hodně. Jízdní vlastnosti jsou poměrně slušné a vnitřní prostor ucházející. Má pohodlná sedadla, rozhodně ne tak tvrdá jako má Fabia. Motor FIRE je skvost, to jak jde do otáček, to můžou všichni jen závidět. Myslím, že to není špatné auto......

03.11.2007 | 18:32:20 | Káresák Reagovat

Punto..

Zdravím všechny...začetl jsem se do recenze a do názorů na ni...sám jsem vlastníkem Fiatu Punto 1,2 r.v.97. Mám ho dva roky, kupoval jsem ho ze dne na den, protože jsem rychle potřeboval nějaký přibližovadlo. Tehdy mělo asi měsíc do technické tak jsem čekal že sáhnu až na dno úspor, ale ono nic. Technickou před dvěma lety prošlo aniž bych do něj investoval, po dvou letech (letos v červenci) opět.....prostě liju do toho jen benzín a olej, nyměnil jsem destičky a pakny a furt to jede. Za dva roky jsem najezdil skoro 60tis.km. , byl jsem s ním v Chorvatsku, Itálii ,Maďarsku a mnohokrát v Praze(od nás 300km) každý den ho používám do práce.....prostě spolehlivější auto jsem neměl!!!!
Je fakt že k žárovce v zadním světle je obtížněj přístup, ale žádnej policajt na silnici po vás nemůže chtít její výměnu...myslím na místě... a už vůbec né po ženě.....jen jako příklad....kolega má Šharana (auto asi za 500tis a žárovku v předním světle mění vytočením předních kol na stranu přes přední blatník)....to je teprv mazec!!!)

Takže Punto numero uno e cuore mio...

26.09.2007 | 20:04:23 | petr Reagovat

Urcite neprehani a urcite neni blb

Take si myslim, ze vetsina zdejsich pisalku je zahledena do sveho auticka pres hodne ruzove bryle a realitu nevnima ani nahodou, mel jsem to auto rok a vic bylo v servisu nez na silnici, cpal jsem do nej jen prachym - problemy s razenim, geometrie nesskutecne problemy s elektrikou, nebyl den aby neco nefungovalo - ani stare skodovky nejsou takove sity jako tyhle pomerne novo italske "auta". prodal jsem ho (at se s nim trapi nekdo jinej) a koupil jsem si Yarise. Na Fiatu jsem najel asi 20 t a seznam oprav by byl hodne dlouhy, na Toyote jsem najel uz skoro 80 tisic a porucha zadna - naprosto zadna (ani praskla zarovka) pouze vymeny naplni a filtru - tak az tady zase budete nekomu nadavat do blbu tak se laskave podivejte treba do zrcadla mozna tam jednoho spatrite!

30.07.2007 | 08:02:49 | Jirkas Reagovat

servis

keby to punto bolo kupovane nove tak by som pochopil tuto recenziu. Inak bezna oprava na naj. km - 120 000km a 127 000km ( zivotnost tlmicov je bezne okolo 100 000 km) tak podla mojho nazoru bežný servis.

14.07.2007 | 12:25:46 | frape Reagovat

Afekt...

Punto mel deda, kupovano z bazaru asi za 50tis. a po GO brzd a vymene tlumicu a dvou manzet bez problemu, chvili jsem s nim lital, nesetril jsem ho a byl jsem s nim spokojenej. Najeli jsme na nem asi 58000 a jedine s cim je trochu problem je, ze se mu moc nechce radit zpatecku a klakson funguje tak na jeden pokus z 5ti (odvisle od nastartovani, nejde, chcipnu, nastartuju, jde). Jinak ale v ramci ceny mi prislo jako slusne auto. Autor podle jeho reakci mi pripada jako zamindrakovany blb s prebujelym egem s tim, jak tu vyhrozuje s tim, ze k nekomu prijede, ze by srouby mohl vyrabet atd. To by pak k autorovi na oplatku mohlo prijet par spatne cesky, zato dobre rusky mluvicich panu a upozornit ho, ze se nekdo zlobi, ze...? Nebudeme se trumfovat, nema to cenu, za chvili prijde nekdo, kdo hackne pentagon a namiri rakety nekomu na dum a odpali blablabla. Ale jinak nemam nic proti tomu, ze autor pise zaporne hodnoceni, i kdyz mam opacny zkusenosti, nevadi mi recenze, vadi mi jeho reakce v komentarich (na druhou stranu proto, ze napsal takovouhle recenzi ho nazyvat blbem je taky docela prehnany, od toho to tady je, s tim souhlasim). Asi se holt spagetozrout spatne vyspal...

02.05.2007 | 00:33:57 | XIDEX Reagovat

To Martin

Nevztekej se a prestan knucet magore... Tvoje recenze neni na Punto, ale na to jak jsi neschopnej. Potvrzuje se mi, ze jsou mezi nama stale idioti, kteri i s diplomem neumi vymenit zarovku. Jestli umis vyrobit sroubek, jak pises, tak si jeden udelej a pridej si ho do ty svoji makovice... a nebo, ze bys tam uz mel jeden navic. Tak bud zdrav a jestli mas nejaky osobni komentar, tak to stebou rad proberu:-))) Bud zdrav BMWRules

28.04.2007 | 20:29:17 | Le Mrdak206 Reagovat

Martin,dík za pochvalu celej zářim.
Punto jsem dělal před více než rokem,ALE VYHLEDÁM TO!!!

28.04.2007 | 07:19:54 | Loser Reagovat

Zpráva pro Loser

Zpráva pro Loser
Tak když jsi taková hvězda, tak mi řekni, jak vyměniť žárovku v zadním světle, aniž by jsi oddělal světlo .
Myslím si, že by každý Punťař ocenil tvůj způsob výměny žárovky (jak píšeš, bez vyndání světla).
Prosím, máš možnost.

Ještě menší dodatek pro celý tento web:
Mylel jsem si, že se sem píší zkušenosti učivatelů vozidel a to buď pochvalné nebo naopak, ale jenom pravdivé. Kdyby každý psal jak je auto úžasné a na zápory by raději pozapoměl, tak to už je jak bazar, kde vám řeknou jenom samou chválu, ať je to Velorex nebo Porsche. Pokud někdo se mnou v tomto nesouhlasí, zažádám o stažení této recenze a budu vědět, že je to jen a jen pro fandy určité značky a opravdové příběhy tu nenajdu.
Děkuji

27.04.2007 | 18:08:06 | Martin Reagovat

To Martin

BAF!!!!!!!!!!!

27.04.2007 | 14:31:45 | ToJa Reagovat

MAS OLSOVE RUCE KUNDO Z LESA

27.04.2007 | 12:42:01 |  Reagovat

hehe,můj poslední příspěvěk jsem napsal aniž bych si přečetl nové příspěvky čili co jsem napsal jsem sice napsal,ale bohužel už se s tím nemohu ztotožnit.
Jsi BLB Martine....a jinak to světlo se celý vyndavat nemusí.

A být tebou,tak se nechlubim tím,že co vše dokážu za ujetých 42 000km zničit.

27.04.2007 | 12:14:29 | Loser Reagovat

Martine, jsi debil!!! A teď na tebe čekám

27.04.2007 | 09:57:58 | Bzunda Reagovat

pohodli? to si snad vyzkousim nez auto koupim ne?
vymena zarovky? no jo vzdyt punto ma zadni svëtla v sloupcich, ale to taky clovek vidi uz pri koupi.
Ale to hodnoceni? skoro vsechno 1/10? to jsi musel psat v peknem afektu...
A jake hodnoceni by asi pak mel ten zminovany polski fiat?
Ale nechci se zastavat Fiatu, sam bych do nej nesel...
Chce to trochu chladnejsi hlavu....

27.04.2007 | 07:06:03 | diego Reagovat

no,z Vysočiny bys to ke mě do 5minut nedokázal,ale budiž :-)

a za amatéra se nepovažuji,jsem sice jen spojař,ale krom rozvodů na který nemam nervy a nebavěj mě dělat dělám na autech vše.

btw:uznávám,že jsem se nechal unést a nadávky nebyly namístě

27.04.2007 | 00:30:44 | Loser Reagovat

Puňťa je prostě Ital

Proč ty agresivní reakce? Autor má v mnohém pravdu. S Puntíkem jsem jistou dobu jezdil a pomáhal s jeho servisem. Nesouhlasit musím snad jen s jízdními vlastnostmi. Auto je velmi čilé, výborně ovladatelné, do města radost. A na svojí velikost (rozuměj prťavost) uvnitř dost prostorné. Tím to ale končí: díky katastrofální úrovni kvality a nespolehlivosti je koupě sebevraždou. Tlumiče, čepy, různé klouby, výfuk, podvozek atd atd. Prostě Ital.

26.04.2007 | 22:59:36 | Lekes Reagovat

Dodatek

Ještě dodatek pro anonyma 26.4. 15:23.
Kdyby jsi uměl číst, tak jsem psal, dole v údajích o vozu, že při koupi vozu bylo najeto 102 000km . Taky jsem psal, že rodiče asi přišli na ŠPATNÝ kus, to neznamená, že jsou všechny Punta špatný. Ale já osobně, jestli si někdy budu kupovat Punto, tak budu naprosto šílený .
P.S.: Ještě jeden kdo mě nazve volem nebo něčím takovým a ihned jedu tam .

26.04.2007 | 22:24:50 | Martin Reagovat

Tak dost

Tak už dost! Narozdíl od vás, co jste komentovali mojí recenzi stojím nohama na zemi a nemám růžové brejličky na očích. Píši pouze realitu! A ještě k té výměně žárovky. Studuji 4. rokem strojírenství (konkrétně CNC programování) a odmontování šroubů mi nedělá problémy. Vždyť já bych ty šrouby mohl vyrábět! A navíc, jak jsem se zmínit o Polském Fiátku, který jsem do nedávné doby vlastnil, tak jsem na něm vlastníma rukama vyměnil komplet brzdové hadičky a trubičky, prasátka, v předu listové pero, stator ve startétu(rotor byl v pořádku) a další opravy!!!! Prostě jste jenom amatéři , který vo autech jen ví, že to má volant a kola a tak si jezdíte s růžovými brejličkami na očích. A příště se nemusíte bát napsat své jméno (anonym) , já vám skoro nic neudělám!!!!
KONČÍM
P.S.: Ještě jeden sprostej komentář, jsem u vás za 5 minut a můžeme si o tom promluvit zOČÍ DO OČÍ

26.04.2007 | 22:02:00 | Martin Reagovat

Prominte ale recenzent je hnup!!!

26.04.2007 | 21:25:49 |  Reagovat

Tak to svetlo je mazec hruza:-)))))

26.04.2007 | 20:35:31 | ToJa Reagovat

Vole,nadáváš na jízdní vlastnosti a nedostatečné pohodlí.Asi nevíš,že existuje něco jako zkušební jízda.

A když nedokážeš povolit pár šroubků,tak jsi netáhlo a dost ženskejch co autum rozumí a i chlapy co neví o autě nic

26.04.2007 | 17:17:18 | Loser Reagovat

Sorry ty tlumiče po 30000km ale stejně....?ze by made in China?

26.04.2007 | 15:26:08 |  Reagovat

K tomu dovětku o koze ti napíši jediné:BLBECKU!!!V době koupi mělo to vaše auto určitě minimálně o 50000km víc to se klidně vsadím.Nechápu jak muže někdo během 10000km vylágrovat tlumiče a svádět to na auto.Tady něco nehraje.Přiště si kupte Filcku.

26.04.2007 | 15:23:17 |  Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Fiat Punto