Recenze Fiat Punto 1,2 SX
“Nákupem jsem určitě NEUDĚLAL CHYBU”

Autor recenze: Toška (21 let),
Olomoucký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1994 Typ motoru:1,2 Stav km při koupi:164 000 km Stav km nyní:179 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 8 měsíců Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km Vloženo: 4. 9. 2013

Hodnocení inzerátu: 6 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.6

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Felicia 1,6

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Silné stránky

tichost
pružnost
komfort
spotřeba

Slabé stránky

jízdní stabilita
cena náhradních dílů ( jen některých )
problémy s elektroinstalací

Závady a opravy na autě

Palivové čerpadlo - Načerpal jsem špatný benzín ve kterém byl písek - 4500 Kč
PP uložení tlumiče - 1360 Kč
Alternátor - 1000 Kč


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto mám cca 8 měsíců, nikdy mě nezklamalo a vždy dovezlo až domů. Spotřeba je velice závislá na stylu jízdy, průměrně jezdím za 6,5 L/100km, ale jde i za 4,2 L/100km - to ovšem musí mít člověk nervy ze železa. Jízdní komfort je velmi slušný stejně jako prostornost. Jízdní vlastnosti jsou na tuto kategorii a stáří vozidla velmi slušné. Motor je v podstatě bezúdržbový, velmi pružný a relativně tichý. Výbava SX obsahuje: zadní stěrač, dálkové centrální zamykání, otáčkoměr, přední elektrická okna, 6 reproduktorů ( celkem cca 400w ). Sedačky jsou sice velmi komfortní ale nemají vůbec žádné boční vedení a na můj vkus kratší sedák. Co se týká kufru pro mě absolutně dostačující. 295 litrů mluví za vše a všechny jsou využitelné dobře.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 6


Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Punto

Vložit komentář

Fyzika je prevít.

Výkon reproduktorů se nesčítá. I kdyby jich bylo 100 po čtyřiceti wattech, vždy to bude jen 40 wattů, nebo i méně - záleží, jak se zapojí. Stačilo ve škole dávat pozor a nemalovat na lavici kosočtverce.Zde mládí neomlouvá, spíše naopak.

05.09.2013 | 08:54:53 | Kolemjdoucí.  | 188.175.53.* Reagovat

RE: Fyzika je prevít.

Akustický výkon a elektrický příkon jsou dvě ZCELA odlišné veličiny. (Podobná chyba se často vyskytuje u vysavačů - el.příkon/ sací výkon).
Watt je jednotka el. příkonu .

05.09.2013 | 09:55:19 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: Fyzika je prevít.

Vašku, Vašku, pleteš hrušky s jabkama. Za prvé: jednotkou el. příkonu je VA (VoltAmpér)a za druhé: watt byl, je a bude vždy jednotkou výkonu. Akustický výkon, nebo přesněji akustický tlak se uvádí vždy v decibelech. Až jednou budeš mít nějaký "reprák" v ruce, podívej se, co se uvádí na jeho štítku. Hodnota el. příkonu tam však není na 100%. :-)

05.09.2013 | 17:34:36 | Kolemjdoucí.  | 188.175.53.* Reagovat

ani zdání

Ten výkon reproduktorů či zesilovače je jen pohádka které jsi uvěřil v dobré víře.Ať ti auto slouží co nejdéle.

05.09.2013 | 08:26:22 | Anonym II  | 90.178.147.* Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Fiat Punto