Nejčtenější auto recenze

8,6Ford Focus (2010) Ford Focus (2010) autor: Jirka Přečteno: 66137x
9,8Ford Focus (2002) Ford Focus (2002) autor: Festr Přečteno: 45438x
6,0Ford Mondeo (2004) Ford Mondeo (2004) autor: Petr Přečteno: 41736x
8,6Ford Mustang (2005) Ford Mustang (2005) autor: Jiří Přečteno: 41169x
7,8Ford S-Max (2008) Ford S-Max (2008) autor: Juraj Přečteno: 35909x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

RE: Mondeo

Mám Mondeo 2.0.tdci r.v.2009 najatých 620.dalnica nemenil som rozvody trisky spojku motor krásne slape

30.03.2024 | 17:11:58 | Peter | Recenze: Ford Mondeo 2,0 TDCI (2002)

RE: dotaz

Chyby se ukládají do bafru...

22.01.2024 | 08:07:46 | Vašek | Recenze: Ford Fusion 1.4 (2010)

RE: Naprostá spokojenost

Njn...s tím nájezdem to snad ani nemůže mít poruchu ne?

22.01.2024 | 08:06:57 | Vašek | Recenze: Ford Fusion 1.4 (2010)

Naprostá spokojenost

Mám Ford Fusion, 1,4 benzín. Koupeno 2012 s najetými 16 000km.Rok výroby 2010. Mám 13 let a zatím žádná závada, žádný problém. Loni výměna klimatizace - koroze. Kupováno kvůli malému počtu najetých km a vyhřívanému čelnímu sklu. Maximální spokojenost s tímto vozem. Bez poruch, jezdí spolehlivě po městě i na kratší vzdálenosti (do 400km), není poruchové=alespoň můj vůz. Jsem s volbou spokojena.

21.01.2024 | 21:36:02 | Bianca | Recenze: Ford Fusion 1.4 (2010)

Hlučnost Ti-VCT

Předfaceliftové Focusy Mk2 byly často po 100 tisících nadměrně hlučné, hlavně při startu. Jak je to s tímto těsně před FL? Děkuji.

01.09.2023 | 10:24:03 | Petr164 | Recenze: Ford Focus 1,6 85kW Ti-VCT (2007)

?

Tak, má to už něco najeto, ale ne tak moc. Mě to přijde,z toho výčtu údržby, že za 32000 km, což najedu za rok a půl, to bylo vrtání se v autě až až.

07.07.2023 | 13:43:12 | Ital | Recenze: Ford Focus (2008)

Proč se taková auta už nevyrábí?

Koupil jsem před asi deseti lety ojety ročník 2008 se 130 tisíci km, protože mi tři odbornici nezávisle na sobě řekli, že jiné auto pro mne není - stačilo jim se na mne tehdy podívat (192 cm a 105 kg). Trefili to přesně, co se týká místa v autě, každý se tam rozvalí a i za mým až dozadu posunutým sedadlem řidiče je spousta místa na nohy, takže pětihodinovka se zastávkou na vyčurání za dcerou do Německa je naprosto v pohodě, vloni jsem dal při návratu z Itálie rekord 13 hodin se dvěma krátkými zastávkami na pumpě a z auta jsme pak vylezli poměrně čerství a nepomačkaní a bez pocitu, že už ty nohy nikdy nenarovnáme. Navíc to skutečně jezdí jak raketa a neuvěřitelně sedí v zatáčkách. Nějaké problémy se objevily (2x výměna převodovky, oprava motoru, když kapající nafta propálila hlavu válce, 2x čištění filtru pevných částic, jinak standardní věci typu brzdy, olej, žárovky etc), ale opravy za rozumnou cenu a ten komfort spousty místa, vysokého posezu nad silnicí a slušného zrychlení při předjíždění je prostě návykový. Jenže teď už má 420 tisíc a protože ho nešetřím, tak je dost opráskaný a žena tlačila ať koupím novější. Moje volba byla samozřejmě opět SMax, jenže když jsem do toho novějšího typu sedl, tak ten pocit komfortu najednou nebyl. Dohledal jsem si parametry a zjisti, že nějakou hlavu otevřenou krumpáčem napadlo zkrátit nejmenší vzdálenost opěradla předního a zadního sedadla o celých dvacet centimetrů! Přitom zevní rozměry jsou prakticky stejné. Navíc bych řekl, že ta zadní sedadla jsou nějaká užší a nejhorší je, že zámky bezpečnostních pásů napevno ční vzhůru a už nejdou zatlačit mezi sedadla a zatraceně zavazí. Myslel jsem, že je to opatření, aby nikdo za jízdy neležel na sedačce, něco jako antibezdomovecké lavičky na nádražích, ale prý to je kvůli kabelům kontroly zapnutí pásu. No prostě zklamání a znechucení, ale stejně jsem to nakonec koupil, protože chlap s mými rozměry moc na výběr nemá, pokud nechce jezdit dodávkou. Samozřejmě tam přibylo nejrůznějších čidel, které mne mají chránit, jako např. senzor deště a hlídač jízdy v pruzích a podobně, asi počítají, že jsou řidiči napůl slepí a napůl blbí. Jako typický boomer nadávám kudy chodím na současné výmysly, kdy se přestaly vyrábět MPV a vše se to cpe do těch (zabaveno cenzurou) SUV. Nakonec ale můžu být rád, že mám ještě možnost koupit ojetý diesel manuál. S tím už to nějak doklepu a mladí si pak můžou jezdit s koňskými povozy nebo natáhnout plachty, což mi vše připadá praktičtější než ta jejich zbožňovaná elektromobilita.

28.06.2023 | 13:20:28 | Ivva | Recenze: Ford S-Max (2006)

RE: nejhorší motor

Měl jsem ho v C-maxu, po 250 tkma má sice zvuk jak ropa, ale pořád jezdí, spotřeba ovšem běžně kolem 8,5-9 lt..., hlučnost nejspíše děljí vypálená sedla ventilů (motor má podložky ne hydroštely).

04.06.2023 | 11:05:26 | Vašek | Recenze: Ford Focus (2008)

RE: nejhorší motor

1.6 16V 74kW je ovšem zážeh že? :-)))

04.06.2023 | 11:03:30 | Vašek | Recenze: Ford Focus (2008)

RE: nejhorší motor

Ešte k 1,6 16V 74kw doplním. Spotreba s plne obsadeným autom s plným kufrom a klímou obce a okresky tak do 120km/h. 7l/100km. Pre porovnanie podobná trasa s prázdnym autom s klímou, avšak dynamickou jazdou vkuse 120-140 mimo obec, občas ťuk k 160km/h tacho + klíma. Spotreba 8,5l/100km.

03.06.2023 | 21:55:49 | Jeremy Hamilton | Recenze: Ford Focus (2008)