Recenze Ford C-Max 1,6 TDCi 66kw
“Skvělé, spolehlivé a prostorné vozidlo.”

Autor recenze: koubicfofo (33 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2007 Typ motoru:diesel Stav km při koupi:10 000 km Stav km nyní:22 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 8 měsíců Palivo: Diesel Průměrná spotřeba: 5,5 l/100 km Vloženo: 28. 2. 2012

Hodnocení inzerátu: 18 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.4

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Silné stránky

prostor
jízdní vlastnosti
spotřeba na dlouhých cestách
logické uspořádání ovladačů
pohodlí

Slabé stránky

Závady a opravy na autě

Žádné


Hodnocení a zkušenosti s autem

Prostor:
Auto s perfektním prostorem.
Zavazadleník papírově neoplývá zázračným číslem, ale je zázračný. Díky jeho proporcím do něj často naložíte více, než do jiných většího objemu.
Kdo uvažuje o tomto autě ve verzi benzín/LPG, je to jedinečná volba. I po vytažení minirezervy do zavazadelníku vám zůstane krásný volný prostor.
Cestující vzadu se mají skvěle - i 3 urostlejší postavy.
Pracoviště řidiče je fantastické. Každý si snadno najde pohodlnou polohu za volantem. Výše položená řadící páka "natlačená" dopředu je bonus pro krátkonohé řidiče, kteří se tlačí na volant. Řadící páka jim rozhodně nezmizí ze zorného pole. Konkurence možná nabízí více odkládacích minischránek, ale nám nic nechybí.
Pohonná jednotka:
Pohonná jednotka je dostatečně pružná, ale s plně naloženou posádkou a zavazadelníkem se přeci jen nepouštějte do žádných velkých akcí. Na dlouhé cestě po dálnici není problém uhlídat spotřebu na pouhých 4 litrech. Dlouhodobý průměr je však někde mezi 5 - 5,5 litry.
Nafťák má velmi dlouhé převody, takže 4. stupeň řadíte ve městě až na rychlejších úsecích a páty většinou jen mimo město, takže na krátké jízdy do práce a zpět městem to rozhodně není. Dlouho se zahřívá, takže i po této stránce to není dobrá volba pro nikoho, kdo denně nedojíždí do práce aspoň 20km.
Auto bylo pořízeno jako pracovní (živnostník). Pro soukromou osobu, pro rodinné výlety a nebo cestování do práce do 10-15km to nemá smysl. U nafty se dříve nebo později přihlásí o výměnu za nové velmi drahé díly a kdo nemá možnost dát si takovou opravu do nákladů, ten ať o naftě vůbec neuvažuje.
Zvláště proto, že zatímco benzínové motory fordu jsou elitou na trhu ve spolehlivosti, naftové motory se vyplatí opravdu jen polykačům kilometrů.
Jízdní vlastnosti jsou skvělé. I ve srovnání s nížšími vozy sedí toto auto na cestě jako přišité, a jelikož to není žádné pírko, tak ani příčné nerovnosti (častý jev na našich silnicích) v kabině téměř nepocítíte.
Shrnutí:
Ford C-MAX je výborná volba pro pětičlennou rodinu, stejně tak velmi dobře využitelné a reprezentativní auto pro podnikatele.
Má v našich rukou naježděno 12tis km bez jediného zádrhele a rozhodně se netváří na to, že za těch 5 let stihlo nějak zestárnout. Na jediném díle nikde nikde nikde ani památky po nějaké rzi. To jen brzdové kotouče po deštivém víkendovém stání na parkovišti to kazí, ale to je taky jediný díl, kde je to normální. :-)

PS: Jste li řidič, který si raději na parkovací místo za couvá, tak u tohoto auta to jinak raději ani nezkoušejte. Čumák není vidět a navíc máte za volantem pocit, že se na šířku nemůžete vejít na silnici. Je to dojem a věc zvyku, každopádně při pohledu vzad při couvání máte pocit, že jste v jiném autě. Víte, že kde končí sklo, tam končí auto a výhled vzad je fantastický.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 18


Komentáře uživatelů k recenzi Ford C-Max

Vložit komentář

Polykač kilometrů

Nějak nechápu proč jste si koupil diesel, když jste za 8 měsíců najel 12 000km = 1 500km/měšíčně a to máte auto jako živnostník. To se teda nepřetrhnete a mám za to, že se s ohledem na ceny paliv a potencionální problémy/poruchy s tímto proběhem nafťák nerentuje, ale jak píšete, když to napíšete na firmu......

02.09.2012 | 21:40:47 | Petr  | 91.221.212.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

:-) na to je pouze jdna ze dvou odpovědí buď nízké IQ majitele nebo kradená a tudíž levná nafta, tak to vždy bylo, je a bude.....

03.09.2012 | 09:15:07 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

Nechápu proč zde má někdo stále potřebu ostatní urážet. I když to pravděpodobně něco svědčí spíše o vašem IQ.

03.09.2012 | 09:19:12 |   | 88.146.177.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

Máte pocit, že poukázání na nižší IQ je urážka? Uveďte mi tedy ten zářný důvod, proč si kupovat na takový nájezd km ropu, která zpravidla vyžaduje vyšší vstupní investici a dražší servis, který se vyrovná nižší spotřebou a cenou paliva až u skutečně vyšších porcí km ?
Děkuji.

03.09.2012 | 11:55:45 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

Benzín sa robí z mlieka?

P.S.Je každého vec,čo si kto kupuje. Svokor/tchán/ napríklad najazdil na X-traili za 8,či 9 rokov cca 30.000 km, 2,2 diesel..., išiel do sveta, ešte s konzervačným voskom a už je v garáži nový X-trail.

A naftu mohol akurát ukradnúť sám sebe,lebo rozprávky o tom,ako niekto kradne naftu a riskuje vyhadzov v dnešnej dobe...,už ani úsmevné nie sú..

03.09.2012 | 12:42:21 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

Benzín sa robí z mlieka iba na Slovači. Ináč že sa nafta kradne, to sa kradne a vo velkom, najme v špeditérskych a polnohospodárskych firmách, ale o tom ty nič nevieš však?
No a ak si niekto kúpi auto pre radosť nech jazdí treba na kerosín, ale triezvo uvažujúci človek si nekúpi ropu na 20.000km/rok.

03.09.2012 | 12:50:07 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

Raz píšeš po slovensky,raz po česky...Kto Ti má rozumieť?

P.S.Asi kradneš sám, ale asi si ešte nepočul nič o sledovaní spotreby cez GPS...

Neukradneš nič,iba ak si policajt a robíš na úrade šoféra pre ústavných činiteľov, ale vo firme...zabudni.

A rozprávky o tom, o koľko je diesel servis drahší..., hovor inému.

03.09.2012 | 13:08:02 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

Můžu i rusky, pokud nerozumíš ani česky ani slovensky. Ale hádam by si mal nie?
Nekradnem, lebo mám benziňák.

03.09.2012 | 14:29:24 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

Tak si to spočítáme.Při spotřebě nafty 5,5 l a benzínu 8l na 100km a při dnešních cenách 37,- za naftu a 38,- za benzín máme rozdíl 1,- ve prospěch nafty na jeden kilometr(2,- nafta x 3,- benzin).U novýho auta je rozdíl v kupní ceně cca plus 30 000,- až 50 000,- v neprospěch nafty takže přesně po tolika kilometerech se to vrátí a začíná šetřit oproti benzínu.Akorát nechápu ten nájezd při koupi 10 000 km za pět let to bude asi překlep.A navíc tenhle slabší 1,6 tdci nemá dvouhmotu,variabilní lopatky turba.

03.09.2012 | 18:58:51 | Jirka  | 93.99.128.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

No, matematika žádná sláva.
1) kde jsi přišel na spotřeby 5,5 nafta a 8 benzín?
2) kde je servis dieselu ? (vyšší hmota motoru,brzdy, čepovina tlumiče - drahé opravy turb,v zimě zamrzající nafta atd.,atd......)
3) když už to počítáš jak to počítáš Einsteine, tak při tvých vstupních údajích vyjde 1 km ujetý ropou na 2,035 Kč a benzínem 3,04 Kč ALE to jsou ceny s DPH, jelikož recenzent píše, že má vůz ve firmě, jsou ta čísla kapku jiná, víme? Musíš počítat bez DPH.

03.09.2012 | 20:01:20 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

Ten tvůj skvost žere min 8 a to jseš ještě brzda provozu a na rozdíl od tebe než napíšu nějakej příspěvek alespoň si přečtu recenzi.Ty žiješ asi v minulým století.Tenhle motor není o nic těžší než ta tvoje 1,6 víme,blok je z hliníku.Pokud nebudeš počítat dph je tam min rozdíl oproti s dph.Prostě u takhle velkýho auta jedině naftu teda pokud nemáš doma na zahradě ropnej vrt nebo nejezdíš kolem komína a jednou tejdně do lidlu.A jaký drahý opravy při tolika km?Pokud v tom bude měnit včas olej a lejt normální naftu má spousta km před sebou a až něco nastane bude už to auto dávno zaplacený.

04.09.2012 | 08:41:24 | Jirka  | 93.99.128.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

Brzda provozu :-), ty jsi fakt komik, někde jsi mne potkal?
Jinak teď jsem měl půjčený focus kombi 1,0 3válec a průměrná spotřeba v něm byla 5,1 lt/100km .

04.09.2012 | 10:05:55 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

Jel jsem s tím.U týhle motorizace máš dvě možnosti.Buď budeš brzda provozu a bude ti to žrát mezi 7-8l nebo pojedeš normálně svižnějc,ale musíš si to zaplatit a v tomhle má nafta u c maxu navrch.Ten třívalec vypadá papírově dobře a ve focusu žere zhruba o půl litru na sto míň než atmosférická 1,6.

04.09.2012 | 11:52:36 | Jirka  | 93.99.128.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

Já s ním jezdím 3 roky, není to sice přemotorovaná raketa, ale za 7,7 v průměru a to dóóóst svižně.
Kolik žere 1,6 ve Focusu nevím, tenhle Eco boost fakt umí 5,1 a to bylo převážně město, kde jsem nebrzdil, mimo obec se dá spotřeba ještě srazit, ale je fakt, že se musí jezdit opatrně, při normální jízdě to bude 6l.
Taky jsem tam měl 7,2 ale bylo to 150km/hod město - neměsto a fakt jsem spěchal, ale to byl úplný extrém, takhle normálně nikdo nejezdí (ani já :-).

04.09.2012 | 13:13:32 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

S tímhle autem se dá jezdit za 4,5 l. S benzínem kolem 8 l, pokud bude svižná jízda, tak se poměr změní na 5,5 ku 10 l.
Určitě bych volil úsporný diesel, kde jsou servisní náklady stejné jako u benzinových motorů s turbem. Nezapomínejme, že až vůz budeme prodávat, tak za diesel dostaneme o 20 až 50 tKč víc, než za benzín.

01.10.2012 | 14:49:50 | kuba  | 195.113.174.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

Když jsme u nového dali 100-150 navíc za diesel, jinak za mne ojetou ropu ani zadarmo!

06.03.2013 | 13:20:17 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

Vašek: Benzín aj nafta sa robia z ROPY, jedine, že by Tvoj Ford jazdil na benzín z mlieka...

P.S. Zabúdaš na ešte jednu vec, po 5 rokoch, až budeš predávať benzín,tak ho skoro DARUJEŠ zadarmo..., za diesel Ti utrhnú ruky.

04.09.2012 | 22:01:37 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

Na to jsi přišel sám? No já s tím mlíkem nezečal:-) Jinak sorry, ale olítanou ropu ani za nic, tam je riziko nákladného servisu a potíží daleko větší........, tedy i cna padá více než u benzínu.

05.09.2012 | 10:13:35 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

Už prestaň tárať o nákladnejšom servise na diesli...

Ak by si sa previezol na nafťáku, silnejšom,tak benzín ani vidieť nechceš.

Jednak sú už diesle od roku cca 1998 TICHŠIE ako benzíny, oveľa pružnejšie a bezpečnejšie pri predbiehaní. Ak sa chceš porovnateľne zviezť s 2.O TDi/ TDci, HDi.., to je jedno, tak potrebuješ minimálne 2,5 - 3.O benzín.

A benzínové motory malého objemu... to je skoro VŽDY prúser, naposledy sa o tom presvedčili majitelia sláááávneho BMW, kde 1,6 turbobenzíny sú totálne prepadáky. a u Fordu si treba počkať aspoň 5 rokov, kým sa 3-valce prejavia.

Mimochodom, každý pri rozume, majúci rád svoje peniaze, by si takéto hovadiny nekupoval... objem je objem.

05.09.2012 | 16:35:30 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

Ropu 2.0 jsem měl půjčenou ze salónu, než jsem koupil Maxe, rozdíl v ceně 150.000, r.2009 !
A jinak za 5 let žádný normální člověk dnešní auto nevlastní, je to přesně čas, kdy je potřeba větší servisní údržba, takže, co bude s tříválcem za 5 let je mi úúúúplně fuk.
Apropos, když vidím u nás v servise každou zimu tu frontu dieselů se zrosolovatělou naftou - ani za nic......

06.03.2013 | 13:14:37 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

Pánové, jste asi teoretici, jelikož nemám dojem, že víte o čem je řeč. Já C -Max mám doma, ročník 2009, nyní je stav km 87800, kupoval jsem ho při stavu 40000, bylo to po operativním leasingu. Když jedu do servisu, po záruce stačí neznačkový, hodina práce je za 370+ 21% DPH. Olej měním po 15000, i když je předpis 20000. Dávám plnou syntetiku a od vvýměny k výměně nedolévám ani kapku.Auto slouží jak pro mne, jezdím s ním cca z 85%, tak manželce.Bydlíme těsně za Prahou a denně jezdíme přes město i po něm. Počítač říká,že celková průměrná spotřeba se ani v zimě nedostane přes5,2 litru nafty ( motor je totiž PSA- 1,6 HDi 16V), řemen se bude dělat poprvé ve 160000. A to mám na autě pneu 205/55 16, čili široké. Nejezdím téměř vůbec bez zapnuté klimy, pojížďky dělají cca 50% všech jízd. Při dlouhé trase ale bylo lepší sezení v Citroen Xsara Picasso, mělo lepší sedadla, Mám verzi s 66 kW a žádný závoďák to není, ale je fakt, že mimo pravidelného servisu vše drží anení třeba měnit. Například žárovky jdou měnit (přední) jen s velkým šroubovákem za čas do 1 minuty, zato zadní trvá cca 15 minut , je tam špatný přístup na šrouby, co drží světlo.

06.03.2013 | 09:50:50 | Tučňák  | 88.103.63.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

Počítači bezmezně nevěř.Co takhle klasický výpočet? Budeš někde u šesti .I to je ale pěkné.

06.03.2013 | 19:28:45 |   | 90.180.75.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

I když to vezmu kalkulačkou, vychází to. Jezdím na stejnou čerpačku a pokud najedu ke stejnému stojanu, jako minule, stačí si přečíst údaj na stojanu. Nyní najeto 142000, tankování 24,9 litrů- do plna a od minulého tankování, najeto 497km. Kolik je ta spotřeba ? Podotýkám motor je PSA- tedy Peugeot. výkon 66 kW

12.11.2015 | 07:40:22 | tučňák  | 88.100.169.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

No tak teď se ukázalo, jak kecáš, přední žárovka do minuty je scifi (světlo musí ven a i samotná výměna zdroje je pakárna) a vzadu? To je na dovolenku (nebo na servis), rozebereš plasty z půlky auta..........., ani známý co k němu jezdím do servisu to nechce dělat, doma jsem to dělal jednou, a půl soboty v hajzlu.

13.11.2015 | 07:44:54 | Vašek  | 188.95.123.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

Je to i o zručnosti.Někomu takovýhle jednoduchý věcy nedělají problémy a někdo se stím holt pere.

13.11.2015 | 12:07:26 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

No, jestli jsem tohle nečekal :-) , budu muset mému mechanikovi říci, že je pěkný pako...................., nejlepší ovšem je, když tu o tom plká kde-kdo a nikdo to nedělal.................., poprvé mi to dělali ve značkovém servise - 3 hodiny ! A to vědí přesný postup, mají náhradní plastové cvočky, když praskne atd.atd............

13.11.2015 | 12:45:54 | Vašek  | 188.95.123.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

To víte každá hodina navíc se hodí :D já jen říkám pravdu že pokud se člověk bude courat za 10 minut nemá co dělat.

Nedávno jsem taky chtěl dát auto do servisu kvůli motorku ostřikovače protože dle návodu a rad to byla akce na sundání kola podběhu a válení se pod autem nakonec jsem si našel svou cestu která obsahovala povolení tří šroubů odtažení plastu a za 20 min.bylo hotovo.

13.11.2015 | 12:55:43 | Nick406  | 89.176.3.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

Motorek jsem neřešil,takže se nebudu přít zato světla u Maxe několikrát. Měnit COKOLIV v zadních lampách je za trest, ve předu to s trochou cviku jde, ale za minutu to tedy rozhodně není........

13.11.2015 | 13:34:44 | Vašek  | 188.95.123.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

Za dopoledne máš rozebranýho půl auta nebo vyndanej motor.Co to mâš za servisáka.

13.11.2015 | 14:46:42 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

No, co k tomu říct že? Doporučuji vyzkoušet, pak nebudu muset na takové dotazy reagovat.................i když chápu, že někteří borci mají za odpoledne rozpůlený a složený motor a v té chvilce co jim zbyde do večera složí F1.

13.11.2015 | 16:15:00 | Vašek  | 188.95.123.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

Vycvaknout tapec,odšroubovat světlo a vyměnit žárovku.Co si na tom dělal tři hodiny.Nechápu.Znám ale na druhou stranu lidi,který se za život nenučili a už asi nikdy nenaučí na kterou stranu se utahuje a povoluje šrub,lale huba jim jede a od klávesnice se jen práší.

13.11.2015 | 20:32:21 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

Njn, jak říkám................je vidět už z toho popisu, že jsi to nikdy nedělal, ovšem rozumu na rozdávání plno........., prej "tapec" :-) - a kdo použije tenhle expresní výraz je rázem odborník na výměny žárovek u Maxe :-)

14.11.2015 | 17:11:09 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

Souhlasím s Jirkem ale poprvé to i chápu jelikož člověk neví co a jak ale celkově je to práce na 5 minut.stačí sundat plast ze zadního sloupku a oddělat kryt boční přihrádky a světlo je venku takže potom nevím na co ten mechanik je :)

Není to jednoduchý že stačí odcvaknout krytku a měnit žárovku ale tohle dělat půl soboty ?? :D za dopoledne jsme ve dvou demontovali ze Sharana celou palubní desku a to jsme nikam nespěchali a to je potom scifi...tucet šroubů různých nepohodlných poloh a nevím co ještě stačí jen chtít a když nevím zjistím co přesně udělat a pak už je to ovšem jen o zručnosti.

13.11.2015 | 12:44:25 | Nick406  | 89.176.3.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

No i zde je vidět, že reálná zkušenost žádná........., tak tedy ano nestačí sundat plast ze zadního sloupku pánové, tady se pozná, kdo to opravdu někdy dělal........, (už si to po té době nepamatuju přesně všechno, protože po tom "zážitku" to raději vozím do servisu, než bych s tím trávil drahý čas) začnu tím, že samozřejmě musí všechno z kufru, včetně podlážky, pak než zjistíš, že aby jsi se dostal k lampě musí ven : oba zadní plastové kryty , které jsou na nárazníku, dále celý levý(pravý) plastový bok v kufru, v kterém je jen tak mimochodem protažen i bezpečnostní pás, kvůli tomu i kryt C sloupku!, nemluvě o tom, že tam je (pokud je instalováno tažné) relé a pojistky pro něj, nic nezničit,neurvat a celou dobu se pohybovat zkroucený v kufru, teprve poté dojde na kryt D sloupku a následně zjistíš, že musí ven celá lampa, která je ovšem připevněná křehkými plastovými matkami, které jdou velmi blbě povolit (zvláště poprvé) a navíc k nim není dobrý přístup přes výztuhy sloupku, pak už stačí jen lampu rozebrat a vyměnit tu žárovku za pár kaček, následuje celá operace s opačným postupem. Někoho, kdo to zvládne za pět minut mi ukažte, budu se mu klanět až k zemi, neřkuli, děláli to poprvé.

14.11.2015 | 17:25:47 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

Já jsem se možná spletl co se týče světla mám na mysli zadní hlavní světlo pokud se jedná o to pod tím u nárazníku to je možné to jsem nedělal.

14.11.2015 | 18:05:13 | Nick406  | 89.176.3.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

Pleteš se dost často.

14.11.2015 | 18:23:30 | pbns  | 88.100.179.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

Nerozumím v čem jsem se tady kdy spletl když jsem chodím občas asi sotva 2 měsíce :D a ten tvůj nick jsem tady ani nikdy neviděl.

14.11.2015 | 18:40:47 | Nick406  | 89.176.3.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

Ale no tak Luke 20.

15.11.2015 | 07:15:48 |   | 88.100.179.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

???? Tohle je fakt blázinec :D

15.11.2015 | 12:41:34 | Nick406  | 89.176.3.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

A taky by bylo dobrý si přečíst příspěvek na který jsem odepsal kde je zmíněno zadní světlo a jelikož jsem to dělal jednou a to auto jsem od tý doby neviděl tak jsem opomněl že tento model má ještě jedno nad nárazníkem.

Jinak jeden dotaz dozví se tady taky člověk něco ?? :D zatím když čtu příspěvky k recenzím tak se jedná pouze o kritiku a skončí to kdo je lepší řidič nebo mechanik a kdo má větší IQ už začínám věřit jak mě bylo řečeno že tento web je jak diskuze na novinky.cz :D takže počet kilometrů nesedí a spotřeba taková není protože já to tak nemám nebo se to tak nikde nepíše :D jinak jsem zde nečetl nic užitečného nebo neviděl že by někdo někomu s něčím poradil jinak účel stránky dobrý ale nějak to nefunguje.

15.11.2015 | 01:06:11 | Nick406  | 89.176.3.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

???? O jakém světle to mluvíš ? O Odrazce ? Ale no tak..........

15.11.2015 | 11:48:44 | Vašek  | 188.95.123.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

Kdo tu mluví ty inženýre o pěti minutách.Za tři hodiny ti udělám tažný i s elektrikou.To co píšeš je pomalu u všech fordů a to co ti přijde složitý a nenormální je naprosto normâlní a tvůj servisák bude asi taky pěknej expert.Drž se praček a ledniček a do ničeho dalšího se radši nepouštěj nebo si ublížíš.

14.11.2015 | 19:43:31 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

Á pán je komik, japa jsi přišel na to, že bych kdy rozebíral pračku nebo lednici ?
Jinak tažný mi dělali u výrobce TZ , celá operace trvala přes 4 hodiny a to to tam dělaj jak na běžícím páse chytráku, ale já zapoměl, ty jsi ten borec, co složí monopost F1 za jedno odpůldne viď ? Pravda je to můj teprve třetí ford, takže takovou praxi jako pan borec jistě nemám.

15.11.2015 | 11:53:03 | Vašek  | 188.95.123.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

Zase si vymejšlíš barone prášile.Rozebírat rukama ty ne s tvojí šikovností nic to by sis na výměnu řemene musel vzít tejden dovolenou a na ložisko měsíc neplacenýho volna.Operace blbej závěs,na běžícím pásu.To že ti naúčtovali 4 hodiny neznamená,že to 4 hodiny trvá navíc 3 hodiny by jim podle tebe mělo trvat jenon sundání světla takže ty tvoje báchorky si nech až budeš prodávat pračky to ti jediný jde.

15.11.2015 | 12:07:24 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

Nauč se číst negramote, světlo měnil aut.servis Ford, TZ montoval výrobce TZ, jinak při montáži TZ se světlo nedemontuje, je opravdu vidět, že tomu rozumíš.... a to nemluvím o tom, že při montáži TZ jsme na ně celou dobu čuměl přes sklo, takže "flákat" se tam jaksi nemůžou, ale to ty asi ani nepobereš.

15.11.2015 | 14:21:55 | Vašek  | 188.95.123.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

Pánové, dejte si někde u piva po čumě a nezasírejte to tady léčbou Vašich komplexů. Tady se to jmenuje "Autorecenze"., víme?

15.11.2015 | 14:47:42 |   | 81.200.56.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

Zase kecáš.Nechytej se kravin.Kde píšu,že se při montáži sundavá světlo.Tobě trvá 3 hodiny výměna žárovky nebo i tvýmu servisákovi a za 4 hodiny zvládli montáž tz,když se při tom sundavá víc tapeců (pro nekňuby krytů) a navíc nárazník s traverzou.Trošku máš v těch počtech hokej.Já tomu nerozumím,když jsem to dělal a ty ses maximálně koukal a stejně ti to nic nedalo.Žvanění ti jde,ale blbá žárovka je pro tebe problém.

15.11.2015 | 14:50:58 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

Vždyť to říkám, problém s interpretací psaného textu, jestli jsi takový "mechanik" jako čtenář jednoduchého textu, tak to potěš koště, nerad bych potkal na silnici výtvory tvou "opravované".

15.11.2015 | 18:15:49 | Vašek  | 188.95.123.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

Místo aby jsi uznal chybu tak plkáš nesmysly urážíš a nadáváš což u tebe není nic neobviklého,ale vyměňovat žárovku půl dne to už musí bejt člověk extrémně levej to jen tak někdo nedokáže.

16.11.2015 | 19:43:18 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

To nemá cenu, připadáš mi jak policajt, ten taky kouká na bílou kouli , ale tvrdí, že je to černá krychle............., pořádně a v klidu si to vlákno přečti, nebo si to nech od někoho vysvětlit.

17.11.2015 | 12:01:45 | Vašek  | 188.95.123.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

https://www.youtube.com/watch?v=r3T9JI4qFBo

17.11.2015 | 15:59:18 | Nick406  | 89.176.3.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

https://www.youtube.com/watch?v=TJTe4N4gA4o Nikde nevidím rozebranou půlku auta naprosto stejný postup jako jsem dělal já nejdete na to moc složitě ?

17.11.2015 | 16:03:56 | Nick406  | 89.176.3.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

To musí bejt podobný jako tohle :-)
https://www.youtube.com/watch?v=8uoqENvwRSI
Jinak si to nedovedu vysvětlit.
Tady o tom příspěvku to celý je tak ti ho Vašku zopakuju"a vzadu? To je na dovolenku (nebo na servis), rozebereš plasty z půlky auta..........., ani známý co k němu jezdím do servisu to nechce dělat, doma jsem to dělal jednou, a půl soboty v hajzlu."

17.11.2015 | 18:34:46 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE: Polykač kilometrů

Nechci dělat machra ale opravdu taky moc nechápu co na tomhle lze dělat půl dne a to i kdyby pro lepší přístup museli dolů boční plastový kryty nějak to nepobírám a už vůbec ne s tím mechanikem.

Jelikož třeba v servise kam jezdím mě občas taky přijde že se i k drobným věcem staví někdy jak kdyby šlo nevím o co ale na druhou stranu posledně jsem tam auto dovezl na sedmou hodinu vyměnili mě filtry olej kapaliny čtyři stabilizátory a během obědu jsem si auto vyzvedl a když jsem dojel tak tam měl minimálně další 4 auta na opravu a to jsou tam na to tři lidi tak mě právě moc nejde do hlavy když někdo sundává 4 hodiny plasty v kufru a ještě se takovýmu zákroku vyhýbá.

Když ve dvou lze zvládnout za hodinu demontovat celou palubní desku stačí mít správný nářadí a vědět jak na to což bych řekl že mechanik by měl vědět určitě.

18.11.2015 | 14:32:40 | Nick406  | 89.176.3.* Reagovat