Recenze Ford Fusion
“Koľko krát stúpite do toho istého exkrementu?”

Autor recenze: Peter (28 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2008 Typ motoru:1,4 / benzin Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:3 200 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 8 měsíců Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 7,5 l/100 km Vloženo: 13. 1. 2009

Hodnocení inzerátu: 31 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 3.8

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

1
 

Komfort

2
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Peugeot 307 Škoda Octavia Škoda Octavia

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Posilovač riadenia odišiel po 2800km, v servise boli z tak neobvyklej poruchy natoľko rozhodení, že bolo nutné ísť na 3x do servisu (Trnava) - prvý krát to profesionálne diagnostikovali citujem "volantom sa točí ako na V3S-ke", druhý krát objednali úplne niečo iné, tretí krát to našťastie objednali správne. Logicky svoju chybu neuznali, takže škoda x tisíc korún (dovolenka v práci, kopec benzínu - objasním neskôr).

Po 4-5 otvoreniach skrinky v palubnej doske (hore) sa prestala otvárať. V jednom servise (Trenčín) chceli 3500,- Sk za nápravu, údajne je rozlámaná, v inom servise (Trnava) bez slova vybrali a vložili novú.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Keď som v roku 2000 kupoval felíciu, na ktorú som si ukázal, na tej som sa mohol povoziť a vybrať si. To isté platí o oktávií v roku 2003. Vo Forde nie. Dobre, beriem že to nie je tak udomácnená značka ako Škoda, nie je možné aby predajca (Trnava) mal skladom 20 vozov v rôznych motorizáciach. Ale čo ma hrozne štve, tak je to, že auto ktoré je na predaj, je na predaj. Tým to končí. Nie je možné sa na ňom previezť. Ak si človek ide kupovať topánky za smiešnych 3.000,- Sk, prvé čo je, obuje si ich a vyskúša. U Fordu to nie je možné. A pritom tu píšem o auto v cene 400.000,- Sk a viac verzus topánky v cene 3.000,- Sk. Inu dobre. Späť k tomu príšernému autu, radšej v bodoch:
1) motor 1.4 benzin, údajne 58kW nemá zďaleka ani na starú Škodu 120L - udržať s ňou tempo predstavuje vytáčať motor do 4000 otáčok, pričom stará Škodovka ide na svoje možnosti štandardne
2) v lete zapnutím klimatizácie (digitálna) dochádza k obrovskému poklesu i tak chabého výkonu. Pri 90ke na diaľnici sa klimatizácia v cca. 20 sekundovom intervale neustále zapína a vypína (údajne úplne v poriadku) a s celým autom neustále veľmi nepríjemne cuká. Ani jedno auto s klimatizáciou sa takto hlúpo nechová, čo som mal / mám... Na neutráli, ak auto stojí, otáčkomer krásne lieta hore/dole ako sa zapína klimatizácia. Ak su okná vytiahnuté hore, stlačí sa ovládač (iba 1 poloha!) pre vytiahnutie už vytiahnutého okna, otáčkomer rapídne klesne na 700 ot/min - taktiež naprosto v poriadku, podľa predajcu.
3) Na 5. prevodovom stupni pri 110km/h sa ozýva veľmi nepríjemné pískanie od prevodovky - taktiež v poriadku podľa predajcu. Podradením na 4. prevodový stupeň zvuk pominie.
4) Ľavý predný brzdový kotúč po 3200km má stále asi 1cm široký hrdzavý pás - buď je to krivý kotúč alebo zlé platničky. Podľa predajcu opäť v poriadku. Údajne ak problém pretrvá i po 5000km, tak to vymenia v rámci garancie - samozrejme hranicu stanovili tak, že pri aktuálnom "používaní" (ak to je vôbec možné tak označiť) sa hranica 5000km dosiahne po uplynutí garancie. Veľmi ústretový krok.
5) V teplotách pod nulou pri udržovaní napr. 40-50km/h na 3. prevodovom stupni sa motor chová trhane (vypnutá klimatizácia), opäť je to veľmi nepríjemné.
6) Spotreba - kapitola sama o sebe. Bežným jazdením štýlom pod možnosti starej Škodovky 120L, "vytáčaním" motora do 3000 ot/min a max. rýchlosťou do 90km/h sa nie je možné dostať pod 7,8 - 8,2 l / 100km i v prípade ak sa brzdí motorom. Pri 90km/h po rovnej diaľnici sa spotreba pohybuje medzi 6,3 - 6,5 l / 100km

Suma sumárum: Ak by som mal možnosť pred vyvalením skoro pól milióna na tom konkrétnom vozidle previezť, nedám za neho ani korunu. Ford asi má dôvod takto postupovať. Ak niekto uvažujete o Fusionovi, maximálne nedoporučujem. Určite si aspoň dohodnite (pokúste sa) pred zaplatením čiastky sa na vozidle previezť (nie nechať sa previezť - oni totiž vedia ako na predvádzacích modeloch jazdiť a čomu sa vyhnúť). Mne osobne to auto prirobilo viac nepríjemností než úžitku.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 31


Komentáře uživatelů k recenzi Ford Fusion

Vložit komentář

Spokonost

Fusiona mam uz roky a predtyh ho mali rodicia, ktory ho kupily ako uplne novy. Od roku 2008 kedy ho kupili sme menili iba brzdy a tlmice. Ma 190 tisic kilometrov najazdenych bez poruchy a to tahal vozik pocas stavby domu. Ja snim jazdim aj dlhe trasy kde sme 4 v aute + vozik a klima 110 na dialnici a ked predbieham kamion tak v pohode ma silu aby zrychlil tolko co mi vozik dovoli. Ale je to 1,6 tdci, neviem ako su natom 1,4 ale fusion je rozhodne skvele auto. Hlavne snim vsetko prejdem, chodievam vystupovat na hrady a dostane tam kde ine predohrabky nie, napriklad na havranok som vybehol celkom v pohode,len spojka dostala zabrat. Ak niekto uvazujute o kupe tak 1.6 sa urcite oplati.

18.07.2017 | 01:12:55 | Riso  | 93.174.181.* Reagovat

fusion

Super auto 1,4tdci mesto 4,8 . 175 000 bez poruchy.
Recenzia blud!

30.07.2015 | 07:53:02 | mmm  | 91.127.141.* Reagovat

Ja som velmy spokojny a jazdim Tv do Prague,, prvy krat som bol v servise s poruchov po 8 rokoch ,, nedam dopustit !! spravil si chybu ze si ho nevratil spet !!!!!

27.03.2015 | 14:56:36 | edo fusion 1,2 16V  | 87.197.113.* Reagovat

Ford Fusion 1,4 Ebony , Benzin + LPG

Zdravim vsetkych , ktorý mali alebo majú Fusiona , aj ja mam Fusiona , kupoval som ho ako uplne noveho v Uherskom Hradisti v roku 2009 , dnes mám na nom najazdene ci budete verit alebo nie 294 000 km ... Presiel som na nom celu europu , je to skvele a pohodlne auticko , s dobrou spotrebou na benzine ci LPG , uvezie aj vela nakladu a dokonca aj váhy , osobná skusenost viac ako dobrá , servisovane iba v Autospol Uherske Hradiste , za cely cas pouzivania vozidla som 2 menil brdzové platnicky , 2 x tlmice , 1 x rozvody , 1 brdzové kotuce ( po 250 000 km ), no a teraz budem musiet vymenit spojku lebo uz zacina mat problemy , inak nic bezny servis , olej , filtre . Za mna mozem v klude napisat ze maximalna spokojnost , no a este k tomo co FUSION dokaze obehnut ... také " hrče " ako Fóbie , Feldy a atd bez problemov , trufol som si aj na ine znacky a pohodicka ... FUSION je proste skvele auto a keby sa dalo kupit nove znova tak ho kupim este raz .

30.11.2014 | 19:37:06 | Radoslav Rokosny  | 95.105.182.* Reagovat

RE: Ford Fusion 1,4 Ebony , Benzin + LPG

plne s tebou suhlasim,, ak by sa este vyrabal takyto model idem do toho !!!!!

27.03.2015 | 14:59:33 |   | 87.197.113.* Reagovat

RE: Ford Fusion 1,4 Ebony , Benzin + LPG

Presne tak aj ja mam Fusion 1.4 Automat od roku 2010 kupoval som ho ako nové auto a ak by ho vyrábali ešte aj teraz tak si ho kúpim znova. Maximálna spokojnosť. Ja som platil vtedy 10.500.-Eur

13.02.2023 | 16:15:43 | Bernard  | 93.176.79.* Reagovat

RE: Ford Fusion 1,4 Ebony , Benzin + LPG

Mno 2x desky za skoro 300.000.......můžeš nás tahat za nos, ale že by tak moc, to hádam nie...

14.02.2023 | 12:36:36 | Vašek  | 88.103.233.* Reagovat

RE: Ford Fusion 1,4 Ebony , Benzin + LPG

Možné to je, kvalitní desky na kvalitních kotoučích 100000 km mohou vydržet, i víc. Já jsem měnil po 90000 km u Splashe, sice moc nebrzdím za jízdy, ale zas jedu svižně, takže někdy se zabrzdit musí. Jestli Fusion jezdil dlouhé trasy, proč ne. Možná se kotouče měnily s 2. deskami, což by bylo jaxi logické a je psáno 250000 km. I to je možné. U Splashe rovněž předpokládám výměnu kotoučů s 2.deskami a protože druhé desky kupodivu vydrží totéž co původní, bude to na 180000 km. Pravdaže, u škodovek jsem to nezažil. S těmi jsem skončil u Fabie I. Sledoval jsem pak jednu Fabii 2 a kotouče se měnily na 180000 km, první desky 100000 km. Soudruzi tohle přecejen mezigeneračně vylepšili. Fusion mě kdysi zklamal místem vzadu. Tam jsem si za sebe opravdu nesedl. Kufr slušný, kolmou zadní stěnu mám radši, spíš kvůli nižšímu přehřívání interiéru v létě, jinak se tam vozí většinou vzduch. Nábytek, ledničku, pračku atd. moc často teda nevozím, ale někdy se ten prostor šikne. Fusion byl svého času prodejně úspěšný, nebyl tak drahý a bylo to jako praktické auto. Jako.

16.02.2023 | 00:01:53 | Ital  | 89.24.43.* Reagovat

RE: Ford Fusion 1,4 Ebony , Benzin + LPG

No, tomuhle prostě nevěřím... desky mi na každém autě vydrží cca 50 tisíc..

16.02.2023 | 09:29:23 | Vašek  | 88.103.233.* Reagovat

RE: Ford Fusion 1,4 Ebony , Benzin + LPG

Záleží na kvalitě a typu desek, brzd, auta, řidiče, cest. Je tam řada proměnných a podle toho se výsledky diametrálně liší. Není to nijak neobvyklé i v jiných oblastech (života). Brzdy jsou zrovna dost aktivní zařízení, vystavené různým vlivům. Desky 100000 km na Fabii 2 vydržely určitě, s tím autem jsem také jezdil. Jak vypadaly nevím, měnili to v servisu. Po 90000 km u Splashe jsem je měnil sám a ještě měly min. 2 mm, jak se požaduje. Jezdím svižně a ekonomicky, což znamená zbytečně auto nezpomalovat, využívat brzdění motorem i jízdu na neutrál. Pracuji stále s plynem, spojkou, řazením, s brzdou minimálně. Jde to, dokonce to může být zábavné.

16.02.2023 | 10:08:29 | Ital  | 37.48.49.* Reagovat

RE: Ford Fusion 1,4 Ebony , Benzin + LPG

Jo, to všechno jo....ale 2x za 300tkm - to prostě ne...

17.02.2023 | 11:40:48 | Vašek  | 88.103.233.* Reagovat

RE: Ford Fusion 1,4 Ebony , Benzin + LPG

To všechno jo, po 294000 km mohou být desky vyměněny 2x, čili je tam třetí sada, a asi brzy se budou měnit potřetí. Nic nepochopitelného. Tady nejde o věření nebo nevěření, ale o to, zda je to možné. Praxe ukazuje, že možné to je.

17.02.2023 | 12:50:33 | Ital  | 37.48.36.* Reagovat

RE: Ford Fusion 1,4 Ebony , Benzin + LPG

Sorry jako.....kotouče po 250tkm a desky 2x za 300tkm prostě ne...

18.02.2023 | 11:54:37 | Vašek  | 88.103.233.* Reagovat

RE: Ford Fusion 1,4 Ebony , Benzin + LPG

Jako kdybych tvrdil, že nikdo nemohl najet s autem milion km, páč já jsem to nenajel... :0)

18.02.2023 | 19:21:17 | Ital  | 37.48.33.* Reagovat

RE: Ford Fusion 1,4 Ebony , Benzin + LPG

Ale houby, právě že já těch milion km najel, tak asi tak nějak tuším, co je možné a co ne...

20.02.2023 | 08:57:36 | Vašek  | 88.103.233.* Reagovat

Tak nějak nevím, ale všichni tady porovnávají výkonové a spotřebové parametry fusionu s felicií, nebo hatapkou a dokonce s favoritem. To nemá jiného soupeře? nebo je tak zbabělý, že si troufne jenom na uvedené chcípáčky?? To je teda opravdu s čím srovnávat.

29.08.2014 | 21:02:05 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE:

fusion a fabie su rovnaka trieda

27.03.2015 | 15:01:19 |   | 87.197.113.* Reagovat

RE:

Ale kuš, Fóbie hatch, popř. kombi - v 1.generaci i sedan, Fusion je MPV...ty triedo...

14.02.2023 | 12:37:48 | Vašek  | 88.103.233.* Reagovat

RE:

Chyba - mělo být SUV

14.02.2023 | 12:38:25 | Vašek  | 88.103.233.* Reagovat

spolehlive auto. jinak rad to nemam

jezdil jsem s fabii 1,octavii 1 i 2. ovsem tohle je krap .povedena 1.4 16v vykon dostatecny .horsi spotreba pri vyssich rychlostec. vadila mi hlucnost. proste lacine skarede auticko,priserne sedaccky s kratkymi sedaky . pedaly blizko u sebe .Tohle auto o jen v nouzi na delsi cesty nestesti . Hnusny plastovy lopuajici se interier. mizerne jizdni vlastnosti -poskakuje na Ceskych nesilnicich

29.08.2014 | 20:49:23 | Petr  | 95.85.231.* Reagovat

Fusion (1.4) 2008

Zdravím všechny :-)
Fusiona jsem nikdy nechtěl ani se mi nikdy nijak nelíbil, ale potřeboval jsem koupit nové úsporné auto. Vybíral jsem mezi novými auty Fiatem Pandou, Sparkem a Citroenem C3 a Dacií, tedy ty nejlevnější přibližovadla na trhu ... ale brácha mi nabídnul Fusiona 3 roky starého s 25.000km najeto a za bratrskou cenu ... a tak jsem jej koupil.
Zpočátku nezvyk na častější řazení a podřazování, naklánění v zatáčkách, klimatizaci opravdu raději vůbec nepouštět, značný úbytek výkonu, leda tak v létě, když stojíte v koloně aut .... takže za jízdy stažená okna ...
Poměrně malý rejd otáčení kol, nepříjemné při parkování a vůbec manévrování na malých prostorách úzkých uliček a poněkud slabší brzdy, hlavně při dobržďování znatelně vadnou. Zvuková signalizace zadního prkovacího senzoru je nesnesitelně hlasitá a doslova mi vyvrtává v hlavě díru, toto bych naprosto zrušil, hrůza!
Velmi špatně, resp. neexistující fixace řidiče v sedačce ...
Po výměně kol za disky č.16 a pneu Michelin Pilot je ale Fusion v zatáčkách jako přibitý !!! A dokonce i ve 150Km/h na nové, rovné dálnici je uvnitř ticho jako v kostele ! I pro mě velké překvapení.
Zpočátku pomalejší, ale po pár tisících km je z něj slušné žihadélko, ale i když s FF jezdím celkem vzato umírněně a ekonomicky, schválně jsem si dal pár rozjezdů s Fábií, Felicií a Fabie a Felície jeli dobře, ale přeci jen byly o fous pomalejší, Fovorit si s trochou nadsázkou ani neškrtnul ... ať si rýpnu, ale vše v dobrým, majitelé na Škodovky i tak nedali dopustit ... :-)příště to bude třeba zase obráceně ...
Takže další příjemné překvapení a po této zkušenosti jsem začínal mít FF hodně rád, dokonce hodně moc rád.
Když se člověk smíří a naučí řídit s uvedenými nedostatky, tak kvalita jízdy a řízení je skvělá, docela návyková, jako droga. Hlavně kožený volant je úžasný, škoda, že věnec volantu není ještě tluščí.
Jen pro upřesnění, že bych neuměl srovnat sílu aut, tak jen uvedu mé předchozí automobily.
Měl jsem již 2 Sierry 2L, Mondeo 2L 4x4 (sníž. podvozek) a mé poslední auto před Fusionem bylo Mondeo 2,5L 6 válců s ještě navíc upraveným výkonem motoru, takže se příbližoval k 220-cítce ... Takže trochu tuším co je to slušný výkon spolu s pružným tahem jednotlivých stupňů řazení ....
Závěr:
Závoďák FF není, ale oproti Mondeu 6-ti válci u kterého jsem ve městě nemohl ani z poloviny využít jeho potenciál síly, s Fusionem na 60-80% výkonu jezdím po městě zcela shodně temperamentně jako se silným Mondeem a za poloviční spotřebu ...
S fusionem jezdím mnohem více než s kterýmkoliv autem předtím.
Možná je to tím, že jsem od FF vůbec nic nečekal, s povděkem jej pořídil za výhodnou cenu a především se snažím přizpůsobit svou jízdu parametrům FF a ne aby se FF přizpůsoboval mě.
Poruchy: při elektrickém stahováni okna u řidiče se okno zacukává ... nepříjemné, ale žádná tragédie ... Jinak vše o.k. , jak jsem zde četl, naštěstí mi nic v palubce nevrzá, motor necuká a ani žádný z převodových stupňu nehvízdá ani nehučí, vím že by se možná jednalo o přecitlivělost, ale tohle by mi docela hodně vadilo ...
Motor běží hladce i výfuk jakoby byl lehounce, příjemně laděný v porovnání např. s Ford Ka ...

Toť vše páni kolegové, tak jen klidně do mě případní odpůrci Fusionů

Omluvte prosím případné gramatické a slohové nedostaky.

S přátelským pozdravem Všem motoristům
Marek B.

02.08.2012 | 05:29:52 | Marek B.  | 94.112.209.* Reagovat

Fuzac

Tak som si precital poctivo vsetky komentare a napisem aj svoj. Kupil som jazdeneho fusiona manzelke. Je to 1,4 tdci tiptronic cize automat. Musim skonstatovat ze aj ked ma 80tis najazdenych chova sa nad moje ocakavania a velmi rad sa na nom povozim aj ja. Pred tym sme mali fabiu 1,2http takze mozem porovnavat. Co sa tyka odpichuFabia bola zivsia lenze ak si zoberiem spotrebu nemozem porovnavat. Fabia spasala aj travu okolo cesty co pri Fusione je neuveritelnych 4,5l a to je to automat. Fabia nad 100 nesla a Fusion si pekne podradi o dva stupne a hodi odpich 130 nie je problem a ak mate kvalitne pneu ani ten hluk nie je.

02.11.2011 | 20:31:21 | Qwerty  | 109.230.37.* Reagovat

FF

tak 1.4 ff sa s feliciou 50kw neda poravnavat co sa tika motoru tdci oproti felicii je to zihadlo :D:D

08.02.2011 | 22:01:42 | lalo Reagovat

Mam fusion 1.4 tdci 4 roky 80 000km , auticko nie moc svizne ale usporne zatial bez poruchy spotreba okolo 4.5l

08.02.2011 | 21:56:00 | FoFu Reagovat

nema problema

Aj mne kúštik odstávala plastová lišta na dverách a ako tak čítam recenzie, tak je to asi choroba FF. Technik sa ponúkol, že ju vymenia v rámci záruky. Ja som šiel hlavne riešiť orosené zadné svetlo. Na svetle vymenili bezplatne akési tesnenie, to pôvodné bolo vraj od výroby zle nasadené a odvtedy pohoda. Auto má 2 roky a okrem vyššie uvedených vád - nič. To boli všetky "bolesti", ktoré mi toto podaktorými zatracované auto spôsobilo. Nemôžem mu nič vyčítať. Jazdený je denno-denne a cesty do Chorvátska, Poľska, Čiech,Maďarska atď. úplne bez problémov. FF 1.4 benzín.

13.06.2009 | 00:05:35 |  Reagovat

pro všechny

Dost nevěřícně čtu některé komentáře, zejména petera. Mám Fu. z první řady, která k nám přišla (2004), najeto přes 80 tis., poruchy dosud naprosto žádné (kromě odlepené ozdobné lišty mezi dveřmi). Jezdím spíše rychleji, přitom při spotřebě 6,5 až 6,7 l. Od motoru 1,4 nelze čekat sice zázraky, ale podle mých zkušeností odpovídá standardu své třídy a srovnání s Felicií 1,3, byť 50 kW, považuju za úlet (prostě to auto nemůže být v pořádku). I dlouhé trasy (na Slovensko, po dálnicích v Rakousku, Itálii, Chorvatsku) zdolal Fus. naprosto spolehlivě, bez jediného problému. S ohledem na užitnou hodnotu (spolehlivost, přiměřený výkon, výborné jízdní vlastnosti i na rozbitých venkovských silnicích, přiměřený zavazadlový prostor s dobrým tvarem a skvělým přístupem, který vždy ocením při nákupech) a cenu vozu (přitom dnešní je ještě mnohem výhodnější) jsem s nákupem nadmíru spokojený.

06.05.2009 | 13:26:06 | zdenek Reagovat

Pro Peter

Vlastním Focus II 1,6 TDCi, 66 kW. A kolega v zaměstnání přesně stejný Fusion jako vy. Já při puštěné klimatizaci nepoznám žádný úbytek výkonu v žádné situaci a nikdy jsem ani neslyšel nějaké cvaknutí nebo jiný projev zapnutí klimatizace. Kolega připustil, že když nastoupí do "rozpařeného" auta a okamžitě zapne klimu, že lehce klesnou otáčky volnoběhu(asi subjektivní:-)), ale pak když už jede, nic nepozná. Osobně jsem se setkal s podobným problémem, ale to bylo před 10 lety u Escortu 1,6 benzin, 66 kW, ale netvrdím, že to auto bylo v pořádku. Proto bych s tím autem zajel do servisu a donutil bych je to prohlédnout a něco s tím udělat. Ještě mi kdysi říkal známý něco podobného, ale to bylo ve spojení s Matizem 0,8 benzín + klima, což je komická kombinace:-)

27.04.2009 | 10:18:30 | r Reagovat

Po 4500km

Tak po roku, po dosiahnutí 4500km sa javí motor "živší", že to možno dosahuje kvalít trojvalca Fabie 1,2 HTP, na felíciu 1,3 50kW to myslím nemá. Každopádne spotreba šla taktiež dole, dá sa pri 90km/h na dialnici ísť i za 5,8 litra, pri 130km/h zhruba 7,4 litra. Ak to takto pôjde i ďalej (nárast stále chabého výkona, trochu pokles spotreby), tak možno prehodnotím označenie tohto vozidla zo "sračka" na "fusion". Každopádne klimatizácia sa po zapnutí neustále čo 10 sekúnd zapína a vypína, s motorom to vždy poriadne cukne a je to skutočne nepríjemné. Schválne som si sadol do čisto nového focusa 2,0 D, na voľnobehu sa pustila klimatizácia, fusionovský efekt nenastal (výrazný pokles otáčok), avšak opretým kolenom o stredový panel bolo opäť čo 10 sekúnd cítiť mierne vibrácie. To vo forde nevedia vyrábať klimatizácie? Očividne sa i v inej triede, inej motorizácii chová klimatizačná jednotka podľa mňa úplne dementne. Už som to tu nižšie v komentári písal, ale Oktávka, 307 - zapnem klimatizáciu, behom 0,5 - 1 sekundy sa ozve cvaknutie spínača, veľmi mierne, skoro nebadane poklesnú otačky a žiadne hlúpe cyklusy zapínania a vypínania sa nedejú, klimatizačná jednotka má stále rovnaký odber. V servise tvrdia, že tento problém spôsobuje nejaká pumpa, ktorá sa zapína pri stáčaní vzduchu a vypína pri uvoľnovaní. Hmm, no dobre, ale prečo si kurnik nezoberú príklad z hlúpej chladničky 20 rokov starej? Zapne sa kompresor a beží do tej doby, pokial je potreba. Tiež sa nevypína a nezapína čo 10 sekúnd. Je to skutočne hlúposť a zbytočné prúdové nárazy.

26.04.2009 | 23:18:20 | Peter Reagovat

spokojenost

FF je moje sedmé auto ( z toho třetí nové). Mám ho sedm měsíců a připadá mi zbytečné psát svoje hodnocení, když to již udělali PetrK a L. Závady nemám zatím žádné, dlouhodobá spotřeba 7.4 l, při jízdě na delší vzdálenost 6.3 - 6,8 l. Při zapnuté klimě nic necuká, přední sklo teď v zimě perfektně odmrazuje, rádio hraje. Mám najeto skoro 8000 km a motor je ve stále lepší kondici. Hlučnost nad 120 km/h je skutečně o něco vyšší, ale to jsem věděl již před koupí tohoto vozu. V mrazech při jízdách po horších silnicích ( z Měděnce na Klínovec ) občas opravdu zavrže palubka, ale budu upřímný, to mi nevadí. Takže mů j zavěr je - za 270 000 mám auto které max. vyhovuje našim potřebám na velikost kufru atd.

11.03.2009 | 10:22:07 | Alex Reagovat

fusion 1.4

fusion je ve sve tride a za soucasne akcni ceny super kup. Mam po roce a pul najeto s fusionem 32tkm a naprosto bez problemu. zpocatku byl motor relativne liny, ale cca od 15tkm se rozjel a taha prekvapive dobre , jedinou zavadou bylo odpadnuti oterove listy ze dveri v mycce , u Forda v zaruce vymenili . Pravda je , ze proti nasemu druhemu autu , Mondeu 3.0 V6 tomu par koniku schazi , ale Fusik se presto projel zapadni Evropou i chorvatskem a bez jedineho zavahani ...

04.03.2009 | 23:06:20 | MiBi Reagovat

souhlas s PetremK

... do Fusiona jsem přesedl z Mondea, což je pochopitelně rozdíl... 1,4 je holt jenom 1,4, ale nejsem závodník, dodržuju rychlostní limity a na častější řazení si člověk rychle zvykne. Fusion je (v této kategorii) relativně prostorné, pohodlné, spolehlivé (zatím) auto, ideální pro městské a příměstské ježdění. A za ty prachy? Pche... za 300 000,- mám auto se šesti airbagy, automatickou klimatizací, vyhřívanými zrcátky a čelním sklem, palubním počítačem, autorádiem s ovládáním na volantu a dvěma sadami kol! Takže tvé pohoršení Petere rozhodně nesdílím. Jo a zkušební jízdu jsem samozřejmě absolvoval (i když na předváděcím voze, protože na to svoje jsem čekal několik týdnů), to je snad samozřejmost (alespoň u značkovým prodejců).

30.01.2009 | 02:49:23 | L Reagovat

po roce a půl

když jsem vůz dovezl z obchodu byl jsem zklamán,ale nyní mám najeto 14000 km a je to úplně jiné auto,spotřeba 6,7,odpichy bezva,jezdím krátké trasy,žádné poruchy,jen trochu větší hluk při rychlosti nad 120,ale se starýma škodovkama to nelze srovnávat,recenzent měl asi smůlu a měl by se obrátit na značkový servis a nerozsévat kolem sebe negativa.

28.01.2009 | 20:41:08 | fr. Reagovat

Pokud nemůžeš Petře udržet tempo se starou Š120 a předjíždí tě i skutr 50ccm tak asi není něco v pořádku a to auto patří do servisu. Sám píšeš že při zkušební jízdě se předváděcí vůz choval diametrálně odlišně než zakoupený model čímž v podstatě mojí doměnku potvrzuješ, tedy za předpokladu že ten předváděcí vůz byl také Fusion 1.4 samozřejmě.
Mám FF 1.4 dva a půl měsíce a za tu dobu jsem najel 5200km. Neočekával jsem od tohoto motoru žádné zázraky a přesto mě dost mile překvapil, čím více jezdím tím je ten motor živější a jsem čím dál více spokojenější. Spotřeba mě pomalu ale jistě také klesá, za uplynulý víkend jsem najel 610km (2 cesty po 190km + několik kratších) a průměrná spotřeba dle palubního počítače 6,6l/100km přičemž mnou vypočítaná dle skutečného množství spotřebovaného benzínu (tankoval jsem vždy plnou po hrdlo) mě vychází dokonce 6,4l/100km. Dost mě to překvapilo protože jinak za celou dobu co ten vůz mám mě průměrná spotřeba vychází na 7,5l/100km.
Nejsem odborník ale mám pocit že motor se musí taky umět dobře zajet. Jestli s ním od začátku budu jezdit takzvaně "na spotřebu" a budu se bát šlápnout alespoň občas více na plyn tak z něj udělám lenochoda. Já na spotřebu až tolik moc nekoukám, jezdím tak jak potřebuji a rozhodně nemám problém s FF 1.4 rychle předjet i v kopcích, pochopitelně za cenu že musím příslušně podřadit. Rozhodně by se mě více líbila 1.6 ale z finančních důvodů jsem koupil 1.4 a žádného výrazného zklamání jsem se nedočkal. Neočekávám od něj zázraky ale to co zde čtu mě prostě nepřipadá být normální a nedalo mě to abych nereagoval. V podstatě souhlasím se v ším co napsal ve svém příspěvku Mahler.

28.01.2009 | 02:53:29 | PetrK Reagovat

Faktom je, ze pre Fusion vzhladom na vahu a zlu aerodynamiku je idealnou volbou motor 1.6L. Zazihova verzia je trochu smadna, vznetova verzia je idealna, s prijemnou spotrebou 5 L v meste aj po dialnici, avsak do maleho mesta sa prilis nehodi - zle sa zohrieva. Nepoznam vsak na Slovensku tiahle stupanie dialnice alebo rychlostnej cesty, ktore by som nevybehol plne nalozeny na 5. prevodovy stupen a to aj 150 km/h, ak je treba. Skoda, ze uz viac ako rok sa diesel 1.6 do Fusionu nemontuje. Porovnavanie Fusionu 1.4 a Felicie s 1200 resp. 900 kg pohotovostnou hmotnostou je dost neadekvatne. Treba brat do uvahy, ze vykony, ktore vyrobca udava pre benzinove motory, sa dosahuju pri otackach, ktorymi clovek v zivote nejazdi, a realny vykon je tak polovicny. Potom je clovek znacne sklamany. Preto som uz od zaciatku pri kupe Fusionu ani len neuvazoval nad inym motorom, ako 1.6, a urobil som dobre. Zatial maximalna spokojnost a takmer 2 roky bezporuchova prevadzka.

26.01.2009 | 13:41:16 | anonym Reagovat

axel: skusobnej jazdy som sa tiez zucastnil, v osadeni 4+sofer (predajca) predvadzaci model s nabehanymi cca. 500-600 km sa choval diametralne, ale skutocne diametralne uplne odlisne, ako zakupeny model. Asi si vsetci diskutujuci myslia ze som zhyckany strednou triedou a dieslami s vykonmi cez 100kW a krutiacim momentom cez 300 Nm. Bohuzial opak je pravdou. Ak clovek sucasne pouziva niekolko vozidiel ako benzinovych, tak naftovych, a ako z malej, tak strednej triedy, tak by som povedal ze zhyckany byt nemoze. Netvrdim ze Felicia 1,3MPi 50kW je kralovna, ale ak mi Fusion 1,4 nie je schopny udrzat tempo so starou skodou 120L, tak to uz o niecom znaci, vsak? Este inak povedane - ak pri rozjazde z krizovatky vas predbehne chalanisko s babou na 50ccm skutri, tak asi nie je nieco v poriadku.

Mahler: Viz co som pisal kolegovi - hovorim neustale o velmi poddimenzovanom az zalostne nizkom vykone a velmi rad by som uveril, keby sa to dalo do poriadku po par tisic kilometroch. Inak co sa tyka ucelu, tak 3200 km za pol roka asi hovori jasne - 99% auto stoji pred domom a nejazdi sa na nom. Dovod? Bycikel je rychlejsi a nepali sa benzin. A na tomto vozidle by bol velky risk opustit hranice republiky z globalneho pohladu chovania sa (trhany chod motoru i bez klimatizacie, defakto nemoznost pouzivat klimatizaciu, len s privretymi zubami a plynovym pedalom na podlahe udrziavat velmi lenive tempo so starou skodovkou...).
Taktiez som absolvoval kedysi davno skusobnu jazdu (ze som sam soferoval) na Fabii 1,2 HTP trojvalci. Boli sme v aute traja a dal by som ruku do ohna za to, ze vykon mala brutalny vzhladom k Fusionovi. Inak to s klimatizaciou som nezazil nikde inde u ziadnej motorizacie, rovnako ako som v ziadnom aute nezazil pokles otacok pri vytahovani uz vytiahnuteho okna. Ak sa nepletiem, tak fusion postrada cidlo vytiahnutia/stiahnutia - preto aj iba 1 poloha. Jedna sa o primitivny spinac co skladaju deti v 5. triede na ZS: bateria, ziarovka, spinac na + alebo - pole a bum, mame hotovy spinac - pokial drzim, do vtedy ziarovka svieti. Ale nema cenu to rozvadzat. Kazdopadne, z mojej strany som myslim dostatocne odprezentoval svoj nazor k tomuto vozidlu a opakujem este raz - moj nazor nie je uzkoprsi, vychadzam zo skusenosti a porovnavam to s feliciami a fabiami obdobnych parametrov, bohuzial fusion na plnej ciare je nevyhovujuci.

24.01.2009 | 23:47:53 | Peter Reagovat

tak to je přesný...

20.01.2009 | 23:46:12 |  Reagovat

Fusion

Přesně před rokem jsem řešil ,které nové auto koupit.Mělo to být auto zejména z 90% do města.Po přečtení všech recenzí jsem zjistil,že bych si nemohl koupit žádné,protože snad na každém foru každé značky byla nějaká negativa.(jedni radili nekupujte Forda,druzí radili kupte si Forda a nekupujte Škodovku či Renaulta a tak pořád dokola)Proto jsem si řekl ,že se budu řídit svým rozumem.Rozhodl jsem se proto pro domácí značku Škoda ,ale jen do té doby než jsem uviděl pro mě onehdá neznámého Fusiona 1.4.Auto na mě působilo zvláštně.Následovala zkuš.jízda a zjištění ceny (oproti Škodě Roomster či Fabie cca o 100-150 tis nižší ve stejné výbavě) a bylo rozhodnuto ! Ano hlavním důvodem koupě byla opravdu dobrá cena !(299 tis dnes 260 tis)Už ani zde přítomné negace na zn: Ford mě neodradily. Nyní mám najeto asi 7000 km .Na autě jsou věci ,které mě vadí i nevadí apod.A když budu opravdu pes ,negace jsou spíše drobného charakteru.Občasné povrznutí kolem palub.desky ,které záhy zmizí.Oproti fabii trochu tužší řazení.A závada zatim jedna a to ,že mi občas blbne zapínání světélka ve stropě nad řidičem.(Ford už o tom ví a vše bez řečí prý vymění)Ze sedadel mě ani při delší cestě nic nebolí(výška 185) jen by boční držení pří jízdě do zatáček mohlo být lepší.Co se týče motoru ,tak ten opravdu neni na závody a myslim,že u žádného motoru tohoto obsahu 1.4 to čekat nelze !je potřeba si uvědomit na co a kde auto budete používat.Fusion je auto určené hlavně do města ! a to je potřeba si uvědomit.(já mu říkám městský hlemýžd)A tady svoji funkci plní na 1.Docelá mě zaráží ,když někdo od tohoto vozu s motorem 1.4 čeká zázraky při brouzdání Evropou a srovnává jízdní vlastnosti s autama o několik tříd více apod .Spotřebu mám město zatim 8-9 l a dálky ,které moc nejezdím cca lehce pod 7 l.Otázkou tedy zůstává jaká je optimální spotřeba pro tento těžší vůz s tímto motorem 1.4 a větším odporem vzduchu(S Fabii 1.2HTP jsem se jednou dostal při projetí ucpaného města na průměr 14 l !!!!)Co mě občas štve je prakticky nereagující pal.počítač prům.spotřeby !zpočátku se načte nějaká hodnota ,která se prakticky nemění at jedete,jak jedete !Takže závěr:Fusion je dobré prostorné autíčko,které se dobře řídí a své kvality prokáže hlavně ve městě či okreskách.Na dálniční daleké svižné přesuny s plnou polní s motorem 1.4 jen v nouzi či nečekat zázraky !A rada na závěr kupte si co se vám líbí a na co máte peníze ! U každé značky se vám mohou vyskytnout dříve či později problémy a nebo nemusí apod. !(číže jestli je někdo celý život spokojen ze škodovkama sotva mu vnutíte ,že je ford či jiné lepší apod.)Říci dnes o nějaké značce ,že je vyloženě špatná bych si už v dnešní konkurenci a propojení firem a dodavatelů netroufl ! Když jeden zavrhne např.zn Ford či jiné hned mu to další vyvrátí a tak se z recenzí stávají spíše nesmyslné a nekonečné dohady ! houk domluvil jsem

18.01.2009 | 11:24:10 | Mahler Reagovat

Skúšobná jazda

Takže, aby som poopravil svoj komentár, ani ja som nebol na skúšobnej jazde s autom, ktoré som si odviezol z predajne. Toto sme absolvovali na predvádzacom vozidle, ktoré malo najazdených asi 400km. Svoje auto som si prevzal až o niekoľko dní neskôr. Zároveň priznávam, že ma ani nepadlo požadovať skúšobnú jazdu na tom mojom konkrétnom kuse. Veď práve prišlo z továrne a mám 2 ročnú záruku.
Čo sa týka zrýchlenia. Áno Felícia sa môže zdať živšia. Pokiaľ sa nemýlim max. krútiaceho momentu má v nižších otáčkach cca. 2600/106Nm a FF cca 3500/124Nm. Kdesi sa rozoberalo, že Felícia má max. krútiaceho momentu okolo 90 km/h, zatiaľ čo FF okolo 130 km/h. Tzn., že FF má silu krútiaceho momentu pri 90 km/h rýchlosti nižšiu, asi 80 Nm. Preto je Felda v nižších rýchlostiach na tom lepšie. Pardón, ak sa mýlim. Ešte zopár poznámok, úbytok otáčok pri stlačení ovládača na vytiahnutie okien - mal som už veľa áut a v každom sa znížili otáčky, dokonca aj v škodovke - niekde viac / niekde menej. Úbytok výkonu pri zapnutej klimatizácii, čo chceš od 58kW? To fakt nie je moc a zapnutú klimatizáciu budeš cítiť pri takýchto motoroch vždy. Spotreba - už som mal niekoľko nových áut a spotreba sa "umúdrila" tak po 10 -20 tis. km. Pri 3 tis. km je ten motor ešte surový. Hold, toto auto Ti asi nesadlo. Aj mne sa to už stalo s iným autom a tak som ho vymenil po 2,5 roku za iné.

17.01.2009 | 23:26:00 | axel Reagovat

Porovnávanie

axel: Opakujem ešte raz - auto sa nekupovalo pre moje potreby a taktiež ho neporovnávam s tebou vymenovanými vozmi. Porovnávam to s Feliciou a v tomto smere som maximálne sklamaný. Ako som už napísal, keby bola možnosť sa na tom konkrétnom kuse previezť, tak by som ho nechcel ani za korunu. A toho sa vo Forde chalani obávali, že ako potom predajú auto s nabehanými 15-20km a to má byť akože nové. Inak ak to nie je tajomstvo, kde si kupoval ty Fusiona?

15.01.2009 | 00:14:20 | Peter Reagovat

No neviem čo si od Fusiona očakával, keď píšeš, že pred tým si mal P307 a Oktávky. Je to predsa len o triedu nižšie auto. Ja ho mám tiež, benzín 1.4, 20 mesiacov a je absolútne bezporuchový. Áno motor 1.4 nie je žiadny pretekár, ale čo potrebujem obehnúť, to bez problémov obehnem, s kopcami nemám nijak veľké problémy, samozrejme ak nie sú tiahle s veľkým stúpaním, ale to už nemá problém iba Fusion. Podľa mňa Tvoje sklamanie je až príliš veľké a to len preto, že si si kúpil auto o triedu nižšie ako si mal pred ním. Ja mám 2 autá, jedno je auto nižšej strednej triedy a druhé je Fusion. Fusion je absolútne v pohode, spĺňa to, čo sme od tohoto auta očakávali. Je pomerne priestorný s dobrým kufrom a výhľadom. Manželke sa dobre s ním parkuje v meste. O spoľahlivosti hovoria niekoľkoročné výsledky TUV reportu.

A skúšobná jazda pred kúpou? Absolútne bez problémov a to som urobil možno 15 - 20 km, vymenil sa s manželkou a počas skúšobnej jazdy som si posedel na všetkých sedadlách. Dokonca sme šli niekoľko km do tiahleho kopca a pohoda. Opakujem, tento motor nie je na pretekanie, ale tiež to nie je leňoch.

14.01.2009 | 22:31:08 | axel Reagovat

angel_m

Chlapce ty si ale mudri, este ze mas tolko casopisov, inak by si bol uz vazne totalne v riti. Pochybujem ze ci si uz vlastne v nejakom aute s 1,4-vym motorom sedel. Ty budes ina hlava

14.01.2009 | 21:24:13 | visna Reagovat

1.4-ky nebrať

Doteraz som ich vyskúšal hodne a naozaj sa mi nepáči žiadna. Nehodia sa na nič vačšie ako Fabia a ani tá sa mi s 1.4 nepáči. V decembrovom auto motor sport bol test kde testavoli dynamické vlastnosti všetkých týchto malých motorov a jediný sa mi pozdáva 1.4 vti ktorý má Peugeot 207. V dynamických vlastnostiach prekonáva konkurenčné 1.4ky takmer až o polovicu. Inak omnoho lepšie ako 1.4ky dopadli 1.2 turbo motory. Do auta vyššej triedy by som 1.4 nikdy nedal, jedine ak sa jedná o 1.4 TSI 160 koní, ktorý má nový Golf 6.

14.01.2009 | 20:40:39 | Angel_M Reagovat

Fusion

No pozeram, ze celkom ste celkom sklamany z kupy. Moj brat si pred necelym rokom kupil Fusion, ale kupil si s motorizaciou 1,6 benzin a vobec nelutuje. Auto sluzi mu celkom fajn, zatial akolo 15000km a bez poruchy. 1.4 motoru sa vyhol hned pri rozmyslani - motor tusim ako vo Fieste, len ten Fusion je o nieco tazsi a valivy odpor a svetla vyska podvozku ma co robit, aby to vsetko utiahlo a uspokojilo vodica. A navyse este spominal, ze motorizacia 1,6 bola len o nieco vyse 20000 drahsia ako 1.4, takze myslim, ze urcite nelutuje volbu vyssej motorizacie v porovnani s vasou spotrebou, je myslim, ze na tom podobne.

14.01.2009 | 20:32:54 | Josh Reagovat

Ignis ???

Ja som kúpil nový Ignis a po roku utrpenia ho s výraznou stratou predal.Živý motor ?Zabudni.Ak si chcel výkon,musel si podradzovať,jazdiť v otáčkach,čoho výsledkom bola spotreba do 10 litrov.Malo to slabý kruťák,takže aj pri miernom stúpani na diaľnici si musel radiť smerom nadol.Proste hrúza.O rozvrzganej prístrojovke,rebriňákovom podvozku,nepresnom radení,vymenenej spojke,šumítku miesto radia.....ani nepíšem.To všetko do 10.000 odjazdených km.Uvažoval som tiež o Fusione,no po skúšobnej jazde na 1,4 benzíne som si to rozmyslel.Vozidlo bolo tupé,mačkal som plynový pedál a odozva chabá.Okrem toho sa mi zdalo hlučné.No s Ignisom som si nepomohol-z dažďa pod odkvap.

14.01.2009 | 19:07:24 | 07 Reagovat

Neviem

Moja mienka o Forde je celkom dobrá, i keď američania zvyknú hovoriť. F.O.R.D.=
Fix Or Repair Daily

14.01.2009 | 19:04:50 | Angel_M Reagovat

Skúšobná jazda

... mňa to tiež štvalo, že maximálne čo bolo možné z ich strany urobiť, tak vzadu na parkovisku naštartovať motor a sadnúť si do auta. Údajne auto nie je poistené a nemôžu s ním ísť mimo predajne. Auto nebolo kupované priamo pre moje účely, ale každopádne človek sa neustále učí. Taktiež je smutné, že ak je auto v servise, môžem sa pozerať cez okno ako zlodej, čo mi s ním tam robia. Napríklad v škodovke som vždy stál pri svojom aute a nikdo nič nenamietal. Netvrdím že každý automechanik má zajačie úmysly, ale osobne ma to i dosť zaujím ako čo vypadá a ako sa čo robí. Proste Ford by som už nikdy viacej nechcel. Ľutujem že som radšej nekúpil Suzuki Ignis, to ma veľmi živý motor a jazdné vlastnosti neporovnateľné. Bohužial Fusion ma trochu priestrannejší interiér, čo v konečnom dôsledku zvíťazilo.
A či som precitlivelý? Nepovedal by som. Peugeot 307, Oktávie (1 a 2 v najrôznejších motorizáciach) neradím medzi špičkové vozidlá, zhýčkaný určite nie som. Dokonca na Felícii 1,3 MPi 50kW sa dalo vybehnúť na kopec cez Javorinu na 4. prevodovom stupni so 4mi pasažiermi tak, že na vrchu nebol problém mať 100-120km/h rýchlosť. Na Fusionovi v 2 ľudoch sa cez 90km/h nedá dostať, ak sa zapne klimatizácia, musí sa ísť na tretí prevodový stupeň (logicky spotreba dosahuje kozmických rozmerov). Takže porovnávam to s jazdnými vlastnosťami Felicie, s dokonca o 100 kubíkov menším výkonom a o 8kW (údajne) slabším motorom. Inu človek sa neustále učí, bohužial toto bola najhoršia investícia v živote...

14.01.2009 | 15:51:09 | Peter Reagovat

Fusion

Po Tvojej recenzii som rád, že som Fusiona nekúpil a tom som nad ním v roku 2007 uvažoval.

14.01.2009 | 13:20:31 | 07 Reagovat

tomas

A to se o Fordech říká, že jsou celkem bez problémů. No, koupíš něco jiného a spadneš do jiného hov... .

14.01.2009 | 12:44:05 | Itall Reagovat

Itall

Dóóóst dobrýýý ! Jsem se pěkně zasmál !

14.01.2009 | 12:09:25 | Standa Reagovat

V servisu Škoda jsem zažil také toto: Pravidelný servis Fabia 1,0 po 90000km. Mechanik si přinesl 3 svíčky, vzduchový a pylový filtr. Po chvíli kutění pod kapotou zřejmě zjistil, že 1,0 motor je čtyřválec a přinesl čtvrtou svíčku. Když je chtěl měnit, upozornil jsem ho, že svíčky se mění po 60000 km, tedy zase až ve 120000 km. To uznal a svíčky odložil. Šel na vzduchový filtr, tak jsem ho upozornil, že to je stejný případ, jako svíčky, také po 60000km. To opět uznal a vzduchový filtr odložil. Pak vzal pylový filtr, tak jsem mu rovnou řekl, že 1,0 Junior ho nemá, aby ho nehledal a nezdržoval sebe i mně. Tak to zase všechno odnesl. Olej si měním sám, takže bez zážitků.

14.01.2009 | 11:59:45 | Itall Reagovat

značkový servis

Pánové, to nemůžete takhle paušalizovat, že všechny značkové servisy jsou vyloženě špatné. Ano, jako to platí ve všem: Jsou špatné a jsou dobré. Je třeba je najít. Také jsem objel pár servisů, a mohu říci, že z některých jsem přímo utíkal. Leckdy stačilo jen chování obsluhy hned po mém příchodu. Otrávené ksichty, neochota vůbec zvednout zadek, natož se jít podívat ven k autu... hrůza. Hodinu hledal na počítači díl, který jsem chtěl vyměnit, ukazoval mi různé nesmysly asi 20 minut, než by zvedl zadek a šel se podívat k autu, kde bych mu ho přímo ukázal. To mi stačilo. Jiný servis zase nebyl schopen najít závadu, povyměňovali tam všechno možné, a nic se nezlepšilo. A potom jsem objevil servis, kam chodím dodnes. Značkový, chování zaměstnanců perfektní, ochota, přátelský přístup, žádné oblbování a vytáčky, a hlavně precizní a kvalitní práce bez předražování. Než jsem tento servis, kam chodím už 6 let našel, taky jsem si párkrát nabil hubu u jiných, ale přesto nezatracuji obecně značkové servisy. je to o lidech. I v garážových dílnách je spousta packalů a zlodějíčků...

14.01.2009 | 11:03:41 | Standa Reagovat

Peter, koupit auto bez moznosti svezeni o necem svedci ..... nemel si to kupovat. Popisovane zavady (krome serva) pusobi tak ze jsi bud vyrazne "precitlively" anebo mas velkou smulu a vybral sis patecni a jeste k tomu odpoledni kousek.

14.01.2009 | 10:54:43 | Honza Reagovat

jazda

No predtým ako by som vyvalit prachy by som trval na skusobnej jazde, ak by povedali ze nebude, tak by som sa dvihol a odisiel. Jednym z najhlavnejsich dovodov preco sa nehrniem do kupy noveho auta su autorizovane servisy, ktore musi clovek kvoli zaruke navstevovat a tiez dost rastuca poruchovost novych aut. Jenoducho nie som ochotny platit si pri garancke za olej , ktory predrazia aj dvojnasobne ako je cena v autodieloch, pritom ide o ten isty produkt a este si clovek nie je isty ci to tam chalan s cerstvym vyucnym listom do mojho auta aj naleje a nezoberie si to domov do svojej Rapidy. Preto sa oblukom vyhybam znackovym servisom a auto servisujem v osvedcenom garazovom servise ku ktoremu mam doveru.

14.01.2009 | 10:42:25 | pietro Reagovat

drsné

po prečítaní recenzie som vážne rád, že som forda nekúpil- fusion sa mi totiž celkom páči, ale môžem byť rád, že som do toho nespadol. majiteľovi prajem oceľové nervy.

14.01.2009 | 10:17:47 | tomas Reagovat

Moje osobné skúsenosti

Práve som Ford Fusion 1.4 predal. Bol som s ním nadmieru spokojný, a mám s čím porovnávať (mal som veľa firemných áut - od Fabie po Passat) Kúpil som ho ako prvé auto do rodiny, najazdil som na ňom cca 35 tis km a potom na ňom jazdila manželka (ja som presedlal do BMW X5) Na aute sa za 4 roky nepokazilo nič, menili sa iba lišty na dverách ( v záruke). Má neskutočný podvozok, v zákrutách drží ako pribité, výborné do mesta. Zvýšený podvozok je skvelý na parkovanie po obrubníkoch. Do auta sa veľa zmestí, výhodou je sklápanie predného sedadla. Slabšie je iba na diaľnici, pri rýchlosti nad 130 cítiť odpor vetra (je hranaté). To však neznamené, že sa s ním nedá ísť aj 160. Pre ilustráciu - cesta BA-PO za 4,5 hodiny (cez ZA). Kto čaká od 1,4 litra zázraky, ten sa nedočká - nie je to na prudkú akceleráciu do kopca - na svižnú jazdu je úplne v pohode. Kto tvrdí že je to slimák, tak nevie správne preraďovať. Takže zhrnutie - spoľahlivé auto so skvelým podvozkom. A 59kw nie je na trhanie asfaltu.

19.03.2012 | 13:46:57 | Peter  | 178.143.129.* Reagovat

RE: Moje osobné skúsenosti

Mám presne rovnaké skúsenosti s 1,4 TDCi po 80000 km. Auto kúpené nové, žiadne opravy za 5 rokov. Naposledy 2400km do Nemecka a späť všetko po diaľniciach. Kto sa s ním naučí jazdiť, tak vie byť aj primerane svižný, aj keď sú v ňom dvaja dospleí a tri deti. Jediná závada bola voda v zadnom svetle, čo si asi väčšina opraví a utesní sama.

30.07.2014 | 12:59:05 | EMEM  | 139.128.166.* Reagovat