Rok výroby:2004Typ motoru:1341Stav km při koupi:12 kmStav km nyní:72 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?5 letPrůměrná spotřeba:6,3 l/100 kmVloženo:24. 4. 2009
Ano 6500km-klepání od zadních brzd - Odstraněno v rámci záruky
Reproduktor v pravých předních dveřích - Občas vypadne zvuk
Asi 65000km - Závada centrálního zamykání - trvá dodnes, ještě budu řešit.
Jinak běžné věci.
S autem jezdím na pravidelné servisní prohlídky.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Getze jsem kupoval jako svůj první nový vůz, po předchozí špatné zkušenosti s Oplem Vectra B. Auto používám už přes pět let a jsem s ním nadmíru spokojen.
Další možnosti na nový vůz byly Renault Clio, Opel Corsa a Ford Fiesta. Škodu Fabii jsem rovnou vypustil, jelikož nejsem škodovák a o nějaký upocený tříválec HTP fakt nemám zájem.
Při porovnání ceny a výbavy Getz zkrátka zvítězil.
Ostatní vycházely se srovnatelnou výbavou a motorem hodně přes 300000Kč.
Getz mě stál i s doplňky 293000Kč.
Zlákal mě líbivý design, prostornost, jízdní vlastnosti.
Motor 1. 3 12V je super. Snadno se točí, málo žere a na křižovatkách si někdy myslím, že mám Porsche. Zrychlení je báječné. Jen ve vyšších otáčkách by mohl být motor tišší. Hlavně na dálnicích.
Co se týče jízdních vlastností, tak jsem také spokojen. Auto v zatáčkách sedí jako přibité. Samozřejmě záleží na pneu. Pužívám 165/65 R14. Mám litá kola.
Auto má celkově tvrdý podvozek, takže cítíte každou nerovnost, což se ale kladně projevuje na výše uvedených jízdních vlastnostech.
Prostornost je báječná. Hlavně na zadních sedadlech nikdo trpět nebude. Zkrátka nebudete sedět s kolenama u brady, jako ve starší octávce. A to je na malý vůz co říct.
S vozem jezdím víceméně sám. Je denně v provozu. Používám ho hlavně na cestu do 21km vzdálené práce.
Prostě mám tohle auto rád, nikdy mě nikde nenechalo a doufám, že mě nezradí.
Výše uvedené závady jsou banality, tak uvidíme v budoucnu.
Patřím již více než 14 let mezi spokojené uživatele tohoto povedeného a vskutku spolehlivého vozidla. Na cestách mi dělá společnost vůz Hyundai GETZ 1,3i /60kW, který jsem kupoval jako nový v roce 8/2003. Na základě svých osobních dlouhodobých zkušeností s tímto autíčkem si dovoluji konstatovat, že se jedná opravdu o velmi povedený a spolehlivý vůz. Níže bych si dovolil uvést několik předností i nedostatků, které jsem při provozu zaznamenal.
Co bych pochválil: ================== - dostatečně prostorný a pohodlný interiér pro všechny cestující - dostatečně živý a výkonný motor - malý poloměr otáčení ideální do města - mechanická jednoduchost a spolehlivost - nízké náklady na opravy a běžnou údržbu (provádím svépomocí) - solidní průměrná spotřeba 6,6 l/100km - z mého pohledu velmi podařený design karoserie, který se mi i po letech stále líbí - životnost a výkon původního akumulátoru (nyní 14,4 roku)
Co bych vytknul: ================ - náchylnost ke korozi zadních lemů (nešťastně řešené bodové sváry zadních blatníků a podběhů, mezi kterými se usazují nečistoty i posypová sůl) - řešil jsem to vyčištěním, odrezením, výplněním reaktivní antikorozní barvou a opětným stlačením lemů.
Závady za dobu 14 let provozu: ============================== - výměna spálených parkovacích žárovek v předních světlometech (12/2009 - PP, 3/2011 - LP) - výměna předního dílu výfuku z důvodi díry ve vlnovci (8/2012) - vyčištění zoxidovaného kontaktu vnitřního osvětlení kabiny (1/2016) - promazání zasekávajícího se madla pátých dveří (3/2017) - výměna spálených žárovek osvětlení SPZ (3/2017) - výměna těsnění krytu víka ventilů (5/2017)
Díky koncepční jednoduchosti vozu si může trošku zručný člověk vyměnit a opravit docela dost věcí, a to za cenu náhradních dílů. Z mého pohledu je Getzík velmi solidní vozidlo, které mi - alespoň v to doufám - bude společníkem na cestách ještě pěknou řádku let.
Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai Getz
Jednoduché a spolehlivé přibližovadlo.
Patřím již více než 14 let mezi spokojené uživatele tohoto povedeného a vskutku spolehlivého vozidla. Na cestách mi dělá společnost vůz Hyundai GETZ 1,3i /60kW, který jsem kupoval jako nový v roce 8/2003. Na základě svých osobních dlouhodobých zkušeností s tímto autíčkem si dovoluji konstatovat, že se jedná opravdu o velmi povedený a spolehlivý vůz. Níže bych si dovolil uvést několik předností i nedostatků, které jsem při provozu zaznamenal.
Co bych pochválil:
==================
- dostatečně prostorný a pohodlný interiér pro všechny cestující
- dostatečně živý a výkonný motor
- malý poloměr otáčení ideální do města
- mechanická jednoduchost a spolehlivost
- nízké náklady na opravy a běžnou údržbu (provádím svépomocí)
- solidní průměrná spotřeba 6,6 l/100km
- z mého pohledu velmi podařený design karoserie, který se mi i po letech stále líbí
- životnost a výkon původního akumulátoru (nyní 14,4 roku)
Co bych vytknul:
================
- náchylnost ke korozi zadních lemů (nešťastně řešené bodové sváry zadních blatníků a podběhů, mezi kterými se usazují nečistoty i posypová sůl) - řešil jsem to vyčištěním, odrezením, výplněním reaktivní antikorozní barvou a opětným stlačením lemů.
Závady za dobu 14 let provozu:
==============================
- výměna spálených parkovacích žárovek v předních světlometech (12/2009 - PP, 3/2011 - LP)
- výměna předního dílu výfuku z důvodi díry ve vlnovci (8/2012)
- vyčištění zoxidovaného kontaktu vnitřního osvětlení kabiny (1/2016)
- promazání zasekávajícího se madla pátých dveří (3/2017)
- výměna spálených žárovek osvětlení SPZ (3/2017)
- výměna těsnění krytu víka ventilů (5/2017)
Díky koncepční jednoduchosti vozu si může trošku zručný člověk vyměnit a opravit docela dost věcí, a to za cenu náhradních dílů.
Z mého pohledu je Getzík velmi solidní vozidlo, které mi - alespoň v to doufám - bude společníkem na cestách ještě pěknou řádku let.
31.12.2017 | 22:01:35 | Venca | 93.187.106.* Reagovat