Recenze Hyundai iX35 2.0
“Velmi zklaman”

Autor recenze: havca všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2010 Typ motoru:2.0 CRDi/135kW Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:61 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 18 měsíců Palivo: Diesel Průměrná spotřeba: 8 l/100 km Vloženo: 27. 5. 2012

Hodnocení inzerátu: 25 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 3.4

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

4
 

Provozní náklady

1
 

Náhradní díly

1
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Octavia 1.9tdi

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Silné stránky

zivy projev
pohodlne a vysoky posez
prehledny vnitrek a bohata vybava

Slabé stránky

kratke rychlosti
vysoke otacky pri 130km/hod a tim vysoka spotreba
hlucny podvozek
ovladani pocitace-pokud se tomu tak da rict
velmi drahy servis

Závady a opravy na autě

Prvních 10tis. Km v poradku, bezproblemu.3x oprava pistu na 5. dverich, nove tlumice, zavady neprojeveny v servisu ktere jsem reklamoval - spatne razeni, tempomat, autoradio, olezly volant a radici paka


Hodnocení a zkušenosti s autem

Velice zklaman. Po nadseni ktere bylo se zacalo ukazovat ta nedotazenost korejskeho auta. Kvalita materialu a pristupu servisu k nekterym vecem byla az desiva. Pvich 10tis km bylo v pohode, pak se zacalo ozyvat dudeni ze zadni napravy-na podruhe vymeneny tlumice a bouchani nastesti prestalo. od cca 30tis problemy s tempomatem, autoradio vypina usb, velmi spatne razeni 2. stupne. V zime nebylo mozne napr. 3-5vterin zaradit 2.rychlostni stupen a calo jit hur radit i 3. rychl. stupen. S tim se jezdilo do servisu porad - vyjadreni - to je u iX35 normalni, jde to hur, jeli se s tim projet - je to temer normalni, musite zpomalit a ne radit ve vysokych otackach....atd..... Problem bylo ze nebylo toto mozne dan ani u stojiciho auta. A co asi nejvetsin problemem z meho pohledu bylo, ten hlucny podvozek a hlavne vysoka spotreba na dalnici. Pri 130km/hod spotreba 8l a co 10km/hod nahoru papal 1l nahoru, to nebylo to prave orechove. Pravda, klidnou jizdou po okrskach se dalo jet i za 6-6,5l, ale takovou jizdou by se clovek nikam nepriblizil. Po pristupu servisu a vidiny ze do pateho roku musim jezdit na garancky a platit nehorazne penize (pri 30tis km bylo za 11tis) a kamarad mel v 60tis mh za 29,5tis KC jsem se rozhl ze ho kopnu do ..... a koupim zpet nemca. Kdyby to clovek udelal hned a koupil na startu o 100 000lc drazsiho nemce, tak je na tom stejne, protoze v garanckach se dostane a v souctu vseho na stejne penize.
Jinak pohodlne auto skutecne bylo, ale pri jizde nad 2500ot zacinalo byt vice hlucne....

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 25


Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai iX35

Vložit komentář

Spotreba

mal som Kia Sportage 1.7CRDI 85kW a dalo sa chodiť pri mojej jazde na cca 6-6,5l/100km a to nechodím vôbec pomaly, ale dosť zvižne.
Teraz mám Golf 7 Variant 1.6TDI 77kW a dlhodobá priemerka je cca 5,6l/100km.. a naozaj nechodím na spotrebu... možno keby som chcel tak cca 4,5l/100km sa dlhodobo dostanem..

Golf je auto je lahké, pri Sportage som sa dividl že pri tej váhe je taká spotreba.

08.08.2017 | 08:51:50 | Romano  | 195.168.217.* Reagovat

IX35

Mam ho 4 rok. Odjazdeneho asi 120k km.
Motor je stale dobry. Uz nie je taky dynamicky ako na zaciatku ale ide dobre a spolahlivo.
Vazne poruchy ziadne. Jediny problem ktory doteraz pretrvava je problem s tempomatom. Niekedy funguje a niekedy nie. Niekolko krat na kontrole a nevedia na to prist.
Drobne poruchy v zaruke bezplatne opravene. Odlepujuce tesnenie, vrzgajuci interier...
Interier vyzera aj podla mna aj je lacny, plastovy, napodobenina koze... proste take typicke azijske auto. :-) Kto si potrpi na luxus, ide do nejakeho bawa alebo podobne a nezatazuje si hlavu takymito autami.
Auto je sluzobne. Na svoju velkost sa prekvapujuco dobre parkuje. Neprehladne zadne stlpiky mi nevadia. Aj tak pouzivam spatne zrkadla. Sukromne by som ho asi nechcel. Ani nie tak preto, ze by bolo vylozene zle ale na dialniciach ma auto pochopitelne vyssiu spotrebu - 10l. Na druhej strane (vdaka vahe) vyborne sedi na ceste aj v hnusnom pocasi (vietor-dazd).
Este jedna poznamka. Auto vyzera velke ale ma maly batozinovy priestor co dost zamrzi. Kocik, batoh, mozno este taska a konec. A potom sa mozme cudovat, preco sa po cestach prehanaju obrovske SUV s truhlami na strechach.

07.04.2014 | 16:01:03 | Tom  | 10.33.7.* Reagovat

Mé ZKUŠENOSTI z IX 35

Mám zde také recenzi vozu.Vlastním IX 35 a to první kousek prodaný v Ustí nad Labem.Jelikož jde o první serii těchto vozů je třeba brá ohled na dětské nemoci.Chci jen podotknout že servisuji v Ustí nad Laqbem v autor.servisu.Vemu to od začátku a pro představu přidám i ceny za život tohoto vozu a porovnám z octavii 1.9tdi 77kw,4*4(aut.servis.Teplice)
0-30tis.Bez závad,pouze volán servisem na svolávačku na výměnu zadních tlumučú a pedálu spojky(chyby z výroby)cena 6400,- za prohlídku včetně mytí a mytí interieru.Kolega z octavii první garančka 6000,-(bez umytí).
30-60tis.závada na couvacích čidlech,moje chyba-brodil sem a při ponořených čidlech jsem zařadil spátečku.garančka 4900,- plus brzdy komplet 7800,- ,kolega 6700,- plus Přední brzdy 5000,-.
60-90 přestalo fungovat dveřní čidlo u spolujezdce.garančka 5800,-(vždy z komplet mytím).kolega octavia 6700,- plus brzdy zadek 4000,-(bez mytí).
Mám najeto 91tis,jen chci podotknout že o proti octávii mám vždy zdarma pujčené náhradní vozydlo,ve škodovce chtějí 500kč za den.Nemluvým otom co vše kolega zaplatil mimo garančky a spotřebák na opravách jelikož octavia má pouze 2 roky záruky.
Abych IX35 pouze nechválil tak musím řící že ted při mytí jsem zjistil že je prasklé přední okno a jelikož nemá dupku od kamínku tak pojištovna neuznala událost a řekly že zato muže kroucení karoserie.Hyundai bez problému v Záruce vyměnil a následně přestaly odemikat dveře za řidičem a nato napojený kufr.(zas je třeba říci že tyto dveře byli koplet dělané díky mladíkovy co do mě nacouval na parkovišti a tudíš je přetrojovaly) samozřejmě zdarma vyměněné .A za dva dny k mé nelibosti opět musím do servisu jelikož mi příde že po nastartování velmy cvakají hydroštely nebo klepe ojniční ložisko.Nemoc automechanikú,pořád něco slyšíme.
Závěrem chci říci že tento diesel z 103kw/4*4 je dots silný a dost často tahám na firmě vozejk cca1300kg a na dovolenou jezdím z karavanem cca1400kg.Dle knihy jízd mám dlouhodobou spotřebu(i z dovolenýma z karavanem) 7,5l/na 100km,kolega má dlouhodobou z octavii 6,4 ale netahá ani vlek ani karavan.
Ještě chci podotknout že auta jsou služební a proto mužu ceny garanček a všeho okolo šťouralum doložit.
Před tímto jsem vlatnil Ford Escort,Octavia,Transporter T5-,vži nové a musím říct že každé auto má své ale zrovna lety prověřený trasporter byl nejporuchovější a měl nejarogantnější servismany pod slucem ať to bylo v Teplicích Děčíně nebo v Praze. Voni je snad školej na tohle arogantní vystupování a ještě dodám že ve VW je nejoblíbenější věta "tyhle auta maji takovou malou bolest" Pořád dokola.M
Měj te se

03.08.2012 | 18:56:05 | Ondřej  | 88.146.229.* Reagovat

Spotřeba

Pokud chcete vůz s nižší spotřebou, tak si nekupujte auto co váží 2tuny!!!

neb váha je nepřítel spotřeby č.1... pak až převody.. Pokud chceš jezdit eco po dálnici, pořiď si oktávku 1.6TDi... Ta na pštku točí strašně málo a je lehká... Je to němec, budete jezdit za 4.5l/100 a budete spokojený.

29.05.2012 | 10:13:40 | Kuban  | 93.153.124.* Reagovat

RE: Spotřeba

Tak, tak. 2tunové auto s antiaerodynamickým tvarem velké krabice prostě nikdy nebude úsporné. Těch 8 litrů je celkem slušný výsledek.

02.06.2012 | 19:28:09 | Tycoon  | 212.158.129.* Reagovat

RE: Spotřeba

no nevím proč si stěžujete na spotřebu já v tomto voze jezdím teď v zimě 6,5 litru a v létě 5,5

09.01.2014 | 08:06:13 | Lenka  | 217.11.231.* Reagovat

Nevím jaký zázračný Němec jede při 130Km..třeba pod 7l.
Ale s Fabkou 1.2 TSI jezdím při 130-140Km..za 7.5-8.5Litrů.
A to má 63Kw...tak nevím co čekáte od auta co má 135Kw.
Například když už TDI..tak i Leon 2.0 při dálničních rychlostech je někde kolem 8.5litrů.
Asi to chce přestat věřit nesmyslům..co píšou výrobci apod.A trochu se vrátit do reality.



28.05.2012 | 15:26:32 | Luke20  | 94.112.57.* Reagovat

RE:

Všechny diesly od nižší střední níž.Fabia kombi 1,2 TSI při 130 km/h cca 6l.

29.05.2012 | 10:42:46 | Jiří  | 82.117.130.* Reagovat

RE:

Tak diesel tomu i věřím.
Ale s TSI...
Při 100Km..to ukazuje 5.5(6)litrů..záleží na citlivosti sešlápnutí pedálu.Ale momentální spotřebu při 130Km..mě to ukazuje 7,2 litrů. Na pátý stupen..při asi 3100-200Ot/min.Nejvíc jsem s tím jel..150Km.A to byla spotřeba nad 8 litrů.
Průměru s tím jezdím tak za 6 max 6.5 litrů..vytáčím to tak do 3500Ot..nad to nemá cenu.Jen to řve a výkon žádný.Na spotřebu nejezdím u tohoto auta.Je mě to jedno...ale i když jsem to zkoušel.Tak stejně nad 120Km..jedu více jak za 6.5 a nad 130Km od 7 litrů.A to se snažím zrychlovat plynule a nějak to udržovat.Protože ta spotřeba u toho auta je hodně citlivá na sešlápnutí plynu.Já mám 1.2 TSI 63Kw.A kolega má 77KW TSI DSG taky Fabii..a v Městském provozu se pod 7 litrů nedostane.Ale zase na dálnici mu to PC ukazuje při 130Km..6.8,nebo 6.9 litrů.


29.05.2012 | 12:02:46 | Luke20  | 94.112.57.* Reagovat

RE:

TSI je úsporné hlavně ve městě, na dálnici už je to horší. Podle mě je to částečně způsobeno horší aerodynamikou nové Fabie. Za 7.2 litru jede na dálnici i benzínový dvoulitr MPI z předchozí generace Fábky.

02.06.2012 | 19:26:44 | Tycoon  | 212.158.129.* Reagovat

RE:

Tu spotřebu dle PC (palubní počítač) někdy zkuste porovnat s realitou. Prostě si párkrát zapiště km při natankování do plné nádrže a spočítejte spotřebu. Skutečná mi vždy vychází vyšší minimálně o 0,5 litru. To je jako s rychloměrem - taky ukazuje cca o 10% víc než je skutečná rychlost, evidentně to souvisí.....

04.11.2015 | 22:13:08 | Fr.  | 83.208.4.* Reagovat

RE:

Ale co bych označil za celkem dobrý motor..u Škodovek.
Je 1.8 TSI 117Kw...máme tam Octavii Combi..s tímto motorem.
A na ten výkon je ta spotřeba v celku slušná...město kolem 9.5-10litrů.Což si myslím že je lepší mít 160HP a jezdit za 10litrů.Než 77KW...a jezdit za 7 litrů.S tím se dá jet..v celku normálně a ta spotřeba se nějak v celku drží.U těch menších obsahů je to moc citlivé na styl jízdy.A rozdíl..výkonu velký.A spotřeba není až tolik rozdílná.Neříkám 3litry..jsou v celku dost.Ale máte za to silnější a rychlejší auto.S dobrým zrychlením a v celku dost slušným motorem.Ono těch 63-77kw..v celku stačí.Ale kdybych si měl vybrat..tak raději těch 117Kw.Který navíc má zátah i ve vyšších otáčkách...jen ta cena byla dle mě až až..za ty peníze??Za ty peníze jsou i levější v plné palbě i Japonci.:)

29.05.2012 | 12:41:14 |   | 94.112.57.* Reagovat

RE:

Píšete tu nesmysly. S 1,6 benzínem na dálnici v Rakousku za 6,6 od tankování plné do plna bez ohledu na údaj v počítači (ten ukazoval 6,4). Je pravda, že před 10 lety s Fabií 1,4 MPi jsem jezdil o půl litru víc.

24.11.2012 | 19:47:49 | fife  | 95.143.130.* Reagovat

RE:

To máš asi nějakého žrouta němce když žere tolik. Při 130 km/hod Octavka 1,9 TDI jezdí spolehlivě pod 6 l a to může jet 130 furt. I Pasat žere míň. Stačí se k těm autům jen slušně chovat.

18.04.2013 | 21:09:12 |   | 188.175.235.* Reagovat

130 km/h

8 litrů při 130 km/h nejni mnoho :)) jen škoda těch závad v takto malém počtu najetých km....Je vidět , že se v dnešní době hodně šetří na kvalitě :(:(

28.05.2012 | 14:31:51 | Pomeranc  | 88.103.188.* Reagovat

pri 130 km/h ...8 l nafty a tvrdiť, že to je

Jáááj, zabudol som, SUV by malo papať max. 4,4-4,5, najlepšie pri 180 km/h....

Sakra, kde na takéto kraviny ľudia chodia, koľko asi žerie 1,2 HTP, al. 1,4 pri 130-tke?

alebo ten "slávny nemec"...:))?

28.05.2012 | 10:08:20 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: pri 130 km/h ...8 l nafty a tvrdiť, že to je

oprava, asi som dal dlhší titulok: ...." a tvrdiť, že je to "vysoká spotreba..."

28.05.2012 | 10:10:22 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: pri 130 km/h ...8 l nafty a tvrdiť, že to je

Prosim Vas, Vy co prispivate ohledne TSI nebo HTP, nizkoobjemove motory, tak neni asi o cem premyslet, ze to bude zrat obdobne. Obsah je obsah a aby auto jelo tak dost spolika. Hold se tomu musi vic slapat.
Na iX35 jsem mel take zalusk, ale po testovaci jizde me hned opustil. To nebyla jizda novym autem, ale jak na drevenych kolech. Hned pote jsem testoval na zkusebni jizde jeste Tiguan a Kuga-ta nakonec vyhrala i diky vzhledu. Jak pan pise v prispevku, je jasne ze hodne dela hmotnost co se tyce spotreby, ale zde v tomto ix35 je skutecne nestatne zprevodovani a pri rychlosti 130km/hod to opravdu toci skoro 3000ot a jelikoz pouzivam v aute telefon - HF - tak po dalnici v tomto aute je to naprosto nepouzitelne diky silenemu hluku. A co je naprosta pravda, ze pokud si kazdy propocte po prvnim nebo druhem servisu naklady, tak skutecne zjisti, ze diky 5lete zaruce tam skutecne zaplatite temer cely rozdil ceny oproti drazsi konkurenci(v porizeni)-v mem pripade VW a Ford. Krom toho, ze vzhled je libivy a byl neokoukany, u me ix35 propadlo na plne care - v celkovem dojmu.
Co naopak bylo super - obrovska ochota udelat cenu nebo vyhodu pri koupi...

16.06.2012 | 00:06:38 | Rakos  | 86.61.137.* Reagovat

RE: pri 130 km/h ...8 l nafty a tvrdiť, že to je

A kolik myslíte, že stojí garanční kontrola u německých aut ?

03.07.2012 | 22:19:55 | Mike  | 109.73.215.* Reagovat

RE: pri 130 km/h ...8 l nafty a tvrdiť, že to je

tak si všichni kupte toyotu

02.07.2017 | 18:26:56 |   | 46.135.90.* Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Hyundai iX35