Recenze Nissan Almera 1,5 l
“Pomer cena výkon vynikajúca.”

Autor recenze: Bubu (27 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2001 Typ motoru:1,5l Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:258 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 6 let Průměrná spotřeba: 7 l/100 km Vloženo: 19. 12. 2007

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.6

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Fiat Tipo

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

- zaseknutý zákňmok na zadnom kufri 52 000 km
- výmena predných kotúčov, výmena remeňov 200 000 km
- doplnenie klimatizácie
- podsvietenie prístrojovky 220 000 km


Hodnocení a zkušenosti s autem

Autíčko sa javí od začiatku ako spoľahlivé, priam dokonalé s veľmi dobrou stabilitou na vozovke a zo slušným výkonom vzhľadom na výkon 1,5l motoru.
Auto som nijak nešetril od začiatku dostáva zabrať a nejak sa to neprejavilo na jeho chode.

Auto používam denno-denne, kedže motor ťahá pri vyšších otáčkach radím na 3,5 -5 tisíc.Keď sa skutočne ponáhľam tak dosahujem 6 tisíc ale to už motor kričí preraď ale obmedzovač vás zastaví až pri 7 tisícoch čo je už v červenom to už motor plače. Verte či neverte ale s autom som doteraz najazdil 258 000 km a to bez akehokoľvek servisného zásahu vynímajúc pravidelné prehliadky po 15 000 km.

Od 180 000 km si pravidelné kontroly robím sám t.z. výmena oleja, filtrov kontrola stavu náprav + drobné výmeny (brdzné kotúče platničky, remene). Je nutné občas dotiahnuť kryty na motore, lebo skrutky sa povoľujú, ale to je dané prevádzkou.
Nikdy som to auto nijak nešetril spotreba je podľa mojich skromných výpočtov pri športovej jazde cca 7,5 l, ak sa zahráte na kľuďasa a dodržujete všetky predpisy tak sa zmestíte do 5,5 l. Na aute je poznať pokiaľ natankute výkonnejší benzín (carrera ale vpower racing) zvýši to jeho výkon ale nie markatne, auto je ale potom živšie už od nižších otáčok, neskúšl som ho ešte dať prečipovať ale možno aj to príde.

Moje hodnotenie modelu 2001 je na jednotku.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Nissan Almera

Vložit komentář

noo k tomu nisanu

mam almeru a uz dlho mi svieti oranzova kontrolka a nevie mi nikto poradit opravit som stoho zufaly poradte prosim dik dikkkk

31.08.2011 | 20:11:30 | bajo  | 94.136.157.* Reagovat

RE:noo k tomu nisanu

Mohlo by to znamenat více věcí, ale nejčastěji to bývá lambda sonda. Chtělo by to zajet na diagnostiku.

31.08.2011 | 20:23:54 | mmm  | 188.92.13.* Reagovat

RE: noo k tomu nisanu

může to byt i brzdovka nebo opotřebeni brzd jesli je tam v te kontrolce vykřičník v paknách

22.01.2013 | 15:17:14 | polik  | 46.33.112.* Reagovat

to bubu-autor

Ne kazda oktavka ma omezovac na 180 :D

25.02.2009 | 14:00:11 | jamieson Reagovat

Autorovi


Sam pouzivam toto auto do nova a mam rovnake skusenosti. Maximalne spokojny a nechcem menit. Mam sice len 150tis KM, ale bez jedineho problemu. Tankujem iba V_power a pouzivam ojej 5W40 ale je to na motore citit. Nadherny tichy chod, na volnobehu nie je nic pocut. Vrele doporucujem a suhlasim s autorom.

22.05.2008 | 01:06:14 | Marcel Reagovat

autor

Pýtate sa kto najazdí toľko km, ten kto ho používa na firemné účely spojené so súkromnými, to že som najazdil toľko km, ja za to nemôžem proste je to dané. Auto používam úplne od nova čiže 0km, myslel som, že tých 6 rokov používania bude dostatočné vodítko, ale teda je to tu takto napísané.
Čo sa týka motora, spoľahlivosť na 100% kedže ma nikde nenechalo a ani sa neopravoval, nemuseli sa meniť nijaké súčiastky, čiže bez nákladov. Výkon motora (66KW) je dostatočný ale auto skutočne ťahá až od 3 500 ot/min do 6 000 ot/min. potom už len reve a nestojí to za to. Auto musíte držať vo vyšších otáčkach pokiaľ chcete z neho vymačkať všetko. Porovnanie s inými autami ( octavia Vám nezdrhne na diaľnici ju predbehnete lebo chuderka ma obmedzovač na 180 km/h.).
Prevodovka- je nakonfigurovaná tak že pri 100 km/h máte 2700 ot/min. (nižšia spotreba), ale auto musíte vyššie točiť ak chcete športovo jazdiť.
Interier je veľmi príjemný nie je taký strohý ako u (octavia, fabia,passat a pod.), je to plasty sú dobre farebne zladené (nie hnusná jednoliata čierna) a z makkého plastu, nie je to akokeby ste zaklopali na dvere z dreva (:-)) ) .
Spotrebu som už opísal inak moja asisstenka robí momentálne knihu jázd a spotreba je 6,3 l.
Náhradné diely:
Proste lahoda príklad (remene na klimatizáciu a vodnú pumpu ( 350 Sk+ 256 Sk)
Vzduchový filter - 220 Sk
Olejový filter - 146 Sk
Výmena oleja - 2,7 l oleja ( 600 Skk)
Platničky + kotúče = 3700 Skk
nie sú to originálne diely ale na aute sa to nijako neprejavilo

Servis 0 Sk - inak štandartna prehliadka stojí 7 000 Skk s výmenou oleja a filtrov

Čo sa týka spoľahlivosti - kto vám dá záruku že auto je aj po jednom majiteľovi udržiavané, to je blbosť no štatisticky je tu šanca, že sa o auto stará. Tak toto by bolo dokončenie mojej recenzie.

15.01.2008 | 20:37:41 | bubu Reagovat

Supercharge Your SEO with Our Premium Databases!

Supercharge Your SEO with Our Premium Databases!
Want to improve your SEO rankings and save time? Our premium databases for XRumer and GSA Search Engine Ranker are just what you need!

What do our databases include?
• Active links: Get access to constantly updated lists of active links from profiles, posts, forums, guestbooks, blogs, and more. No more wasting time on dead links!
• Verified and identified links: Our premium databases for GSA Search Engine Ranker include verified and identified links, categorized by search engines. This means you get the highest quality links that will help you rank higher.
• Monthly updates: All of our databases are updated monthly to ensure you have the most fresh and effective links.

Choose the right option for you:
• XRumer Database:
o Premium database with free updates: $119
o Premium database without updates: $38

• Fresh XRumer Database:
o Fresh database with free updates: $94
o Fresh database without updates: $25

• GSA Search Engine Ranker Verified Links:
o GSA Search Engine Ranker activation key: $65 (includes database)
o Fresh database with free updates: $119
o Fresh database without updates: $38

Dont waste time on outdated or inactive links. Invest in our premium databases and start seeing results today!
Order now!
P.S. By purchasing GSA Search Engine Ranker from us, you get a high-quality product at a competitive price. Save your resources and start improving your SEO rankings today!
To contact us, write to telegram https://t.me/DropDeadStudio

19.04.2024 | 19:04:49 | Bryanjorse  | 88.201.251.* Reagovat

km

Ano, je to pravda ale kto najazdí toľko km? Aj recenzia po x tisíc km múže byť zaujímavá lebo nepíšeme len o spoľahlivosti ale aj o vnútornom priestore, spotrebe, jazdných vlastnostiach, praktickosti..... A pravda je že niektoré autá daného typu ubehnú x-100 000 km OK a niektoré od nova stoja v servise. Takže štatisticky jedna recenzia ani dve ani 10 pri predaných 500 000 kusoch nič nehovorí. Teda môj názor je nech píšu ale k veci- od motora, prevodovky, spotreby cez interiér, kufor, podvozok k náhradným dielom a servisom.... Váčšina majiteľov najazdí 100 000 km v čase keď sa už daný typ dávno nevyrába a pre kupca ktorý má o dané auto záujem je neskoro. A 200 000 km má auto najazdené možno s troma majiteľmi a tam to nie je o spoľahlivosti ale o starostlivosti. Majte sa fajn.

25.12.2007 | 12:29:34 | miki Reagovat

Spoľahlivá

Presne tak si predstavujem hodnotenie spoľahlivosti auta. Auto mal od nova a po 258 000km môže tvrdiť že je spoľahlivé to už hej. Nia ako niektorý najazdia s autom 5000km a píšu tu oslavne ódy o jeho spolˇalhlivosti.

20.12.2007 | 19:04:26 | Mat Reagovat

plný souhlas

S Vaším hodnocením plně souhlasím. Čtyři roky jsem jezdil s tím samým typem,téměř i rokem výroby. Od nova jsem s ním najezdil asi 70 tis. km s max. spokojeností. K Vašemu hodnocení přidávám další klady:
- absolutně tichý vůz (občas se pak stane, že startujete, když motor běží),
- dokonale těsná karoserie (odzkoušeno mj. na objížďkách vápencovými lomy v Srbsku - za těsnění dveří a kufru se zvenku nedostane ani smítko).
Ovšem i zápory:
- na nerovnostech vozovky často drnčí skla ve dveřích (je to typický nešvar Nissanů - platí i pro moji dnešní Primeru),
- hatchback má malý kufr.
Klad se někdy přemění v zápor: totálně těsná karosérie v zimě a při vlhkém počasí způsobuje rychlé vnitřní rosení skel. Pokud si nechcete od zamlženého skla pomáhat klimatizací a tím zvyšovat spotřebu PHM, doporučuji zakoupit plastové tzv. ofuky předních skel. Je po nepříjemnosti.
I já jsem pouze doléval benzín, jinak nic.
Protože hodně jezdím do zahraničí, přestal mi vyhovovat malý kufr hatchbacku a Almeru jsem vyměnil za Primeru, r.v. 2003 (moje hodnocení tohoto vozu najdete na těchto internet.stránkách).

20.12.2007 | 09:32:52 | pavel Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Nissan Almera