Recenze Nissan Maxima QX 3.0 SE
“Jedinečné.”

Autor recenze: tomsko (28 let),
Zlínský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1997 Typ motoru:2998 Stav km při koupi:220 000 km Stav km nyní:335 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 4 roky Průměrná spotřeba: 9-10 l/100 km Vloženo: 15. 5. 2008

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.6

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Volvo 740 TD

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Bez poruchy.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Byl jsem tímto vozem absolutně okouzlen. Koupil jsem ho v zimě roku 2004 jako ojetý vůz. V minulosti jsem měl Volvo 740 TD takže jsem chtěl něco silnějšího, hlavně 6-ti válec a více s možností přestravby na plyn.

Za celou dobu provozu jsem měl jednu závažnější závadu a to při stavu 250000 km mi shořel alternátor, který jsem sehnal za 4000,- Kč, neboť nový stojí 15.000,- Kč. Jako druhá závada spočívala v prosakování převodového oleje, přes gufero na levé poloose (orig. gufero přímo v Nissanu stojí 250,- Kč). Tento vůz mohu doporučit každému kdo očekává luxus, spolehlivost a světe div se nízké provozní náklady. Ikdyž se jedná o 3-litr nikdy za celou dobu jsem neměl spotřebu plynu nad 10 litrů a to jí dávám někdy zabrat. Akcelerace je něco úžasného.

Měl jsem možnost svezení v BMW 530 TDi rv. 2002 a nevyměnil bych jí. Oproti uvedenému BMW je pružnější a jezdí s neskutečnou "lehkostí". Rada na závěr: kvalitní olej každých 10 - 12 tis. km (osobně používám Total Q 9000). Jedná-li se o otázku náhradních dílů je velká možnost náhrad, které jsou stejně kvalitní, ale s nižší cenou (bratr má totéž vozidlo, ale 2 litr).

Spíše bych viděl problém ve schopnostech mechaniků, nechal jsem si vyměnit gufero na levé poloose s vidinou levnější práce, výsledek byl ten, že jsem to platil 2x (servis FIAT cena celkem 700,- Kč) a nakonec mi to stejně musel udělat autorizovaný servis Nissan a vceně 400,- Kč. Neni na to vědět co dělat ve spojení s japonskou pečlivostí.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Nissan Maxima

Vložit komentář

V tomto autě z roku 97 jsem se vozil několik let. Byl to 3 litr automat, pružnost motoru
byla vynikající, auto lítalo jak vítr, šestiválec si krásně bublal. Vnitřní dizajn vozidla byl ale nepěkný, a pokud se má
mluvit o komfortu cestování, tak to bylo přímo úděsné, v tom autě jste ujeli 100 km a
mohli jste si jít vyměnit páteř jak to auto bylo nekomfortní a to tam byly standartní pneu, letní nebo zimní.
Pro mne jeden z nejhorších designů a komfortu cestování jako by jel člověk na žebřiňáku.
Když to srovnám se Sonatou tak v ní jsem si připadal
jak v pohádce jak byla pohodlná a krásná zevnitř. Po 200 km z měkkounkých sedadel a
pérování člověk vylezl jako by slezl z postele. Maxima to byl po přesednutí ze Sonaty
prostě hnus velebnosti až na ten vynikající motor.

09.12.2009 | 18:01:57 | Ondra Reagovat

RE: SONATA?

jak muzes rict ze komfort v sonate je lepsi nez v Maxime??? to je jako kdybych srovnaval superba s felicii

21.11.2011 | 10:04:47 | mki1  | 90.180.252.* Reagovat

RE: SONATA?

no viezol som sa na maxime aj na sonate a pre sonatu je maxima nedosiahnuteľná méta,a ako som dole čítal tak ten motor nezvíťazil v usa 5-6 krát ale 14 krát,už len mať tento motor v aute je zážitok.















































21.11.2011 | 16:52:36 |   | 91.127.245.* Reagovat

MAX RYCHLOST

K maximálce: osobně sem letěl po D8 s třílitrem 270km/h a ještě se zdálo že z toho něco pude tak nevim ale 270 to bez omezovače určitě letí - sice už to tak od 230 neni žádná stíhačka a rychlost se stupňuje pomaleji,ale troufám si tvrdit, že díky převodovce může vytáhnout i 280km/h

09.12.2009 | 17:05:42 | DiTOMASO Reagovat

Maxima bola na svoju

triedu ľahká. A 3.0 liter môže naozaj žrať menej než 2.0 s dosť nepodareným "automatom" v Primere. K tomu vynikajúce jazdné vlastnosti...Motor je večný, už som miekde písal, že svokor má na 3.0 V 6 cez 560.000 míľ /88/ a žiadna porucha... a asi 5-6 krát bol vyhlásený za najlepší motor v USA a ako jediný udrží mincu na hrane pri naštartovaní a behu motora...typický japonský šrot....

07.01.2009 | 13:26:46 | ľuboš Reagovat

Maxima 3.0qx rok 2002 jede i 250km/h. vyndán omezovač u firmy zabívající se chip tuningem auto bez chipování(jenom omezovač) tachometr ukazoval kolem 260km/h. tomtom910 253km/h a kamarad měl ford mondeo st220 ve 230 jsem mu ujel.

07.01.2009 | 12:24:01 | tomas Reagovat

Maximální rychlost je uváděna, asi v US verzi, 115mph, čili kolem 180km/h. Dá se předpokládat, že je to automat. S manuální převodovkou a v evropské verzi je to asi jiné.

25.05.2008 | 20:38:32 | Radek Reagovat

k max. rychlosti

z vlastní zkušenosti můžu potvrdit, že maxima jede maximálně 230 km/h, neboť Vás dále nepustí omezovač. S pohonem na LPG jsem jel max. 200 km/h, poté docházelo k vynechávání, po přepnutí na benzín jde opět do zátahu a to jak jsem psal max. do 230 km/h.

25.05.2008 | 20:20:11 | tomsko Reagovat

.....

18.05.2008 | 20:20:54 | Radek Reagovat

Lacina

Lacina:A v taurusu byly třílitry 3. 147 PS, 157 PS a 203 PS který byl 24V.Dále ještě taky 3,4 V6.Lacina

18.05.2008 | 18:04:57 | LACINA Reagovat

Lacina

Lacina to Radek:Kde jsi přišel na 182, opravdu netuším...Maxima 2,0 má max.rychlost udávanou výrobcem 203 km/h, recenzovaná 3,0 QX V6 24V má rovných 230 km/h...Lacina

18.05.2008 | 17:59:14 | LACINA Reagovat

To Lacina

Když všemu rozumíš, tak si sežeň informaci o motoru v Taurusu. Ty třílitry byly dva Vulcan a Duratec. Ten druhý měl 200HP. Jinak není to jen o výkonu, ale i převodovce, jak už jsem psal a taky o HMOTNOSTI vozidla. Maxima má max. rychlost 182km/h, čili 230km/h, co jsi tu uvedl je hovadina.

18.05.2008 | 17:41:41 | Radek Reagovat

Lacina

To si asi pravidelně kupuješ Autotip co? Si dobrej!

18.05.2008 | 10:43:14 | Carlos vigos Reagovat

Lacina

Lacina: Chci vás tady jen všechny upozornit, že autům velmi rozumím.Takže požaduju respekt k mým komentářům děkuju.Lacina

18.05.2008 | 00:01:20 | LACINA Reagovat

Lacina

Lacina:Slovo obsah se obecně užívá ve smyslu objem válců tak se nerejpej v p*čovinách.Lacina

17.05.2008 | 17:35:38 | LACINA Reagovat

2 Lacina - kdyz si pletes objem s obsahem, tak tvoje vyroky zde nemaji zadny smysl...

17.05.2008 | 15:56:08 |  Reagovat

Lacina

Lacina:Radku,193 PS je uplně normální a běžný výkon na 3,0 obsah.Cca tento výkon mají všechny běžné vozy z toho roku, jako P406, R Laguna,safrane(24V), Omega MV6, Audi/VW 2,8 V6 atd...Třeba laguna 3,0 12V má jen asi 170 PS...Tak nevím, kolik koní od toho obsahu čekáš...Samozřejmě, 145 koní u taurusu je tragicky málo..Lacina

16.05.2008 | 13:51:28 | LACINA Reagovat

nic

nic vam neni dobre degesi, lebo vy jazdite asi na brabuse V12 biturbo chore hlavy

16.05.2008 | 13:26:47 |  Reagovat

Ono 193PS na 3.0 taky není kdoví co. Není to jen otázka výkonu, ale i o převodovce.

16.05.2008 | 13:02:09 | Radek Reagovat

Lacina

Lacina: Klobáso, nesrovnávej maximu a nějakýho tauruse..Maxima 3,0 má totiž 193 koní, o čemž si ty s tím taurusem můžeš nechat jenom zdát, a maximálka nebude 150 jek u tebe, ale kolem 230...Lacina

16.05.2008 | 12:12:35 | LACINA Reagovat

Mám Ford Taurus 3.0 a jezdím v průměru za 8,5!!! Maxima je nastavená taky proamericky, takže té spotřebě věř.

16.05.2008 | 08:32:45 | Jan Klobása Reagovat

mám primeru r.v. 2000 s motorem 2.0 a tiptronikem. Nechal jsem si udělat do auta plyn a spotřeba se pohybuje stále kolem 10 l. Ale u 3.0 motoru, že by byla stejná? Já abych dosáhl 10 litrů, musím jezdit s hodně lehkou nohou. Jinak myslím, že maxima ať už 2.0 nebo 3.0 jsou skvélá auta a výborné motory.

16.05.2008 | 07:10:19 | boratko Reagovat