Recenze Opel Combo 1.3 CDTI 51KW
“Kdo ma penize a nevi co snema kupte si Combo 1.3cdti”

Autor recenze: Speedey (23 let),
Jihomoravský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2005 Typ motoru:1.3 cdti Stav km při koupi:185 000 km Stav km nyní:210 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 roky Průměrná spotřeba: 5.5 l/100 km Vloženo: 12. 11. 2010

Hodnocení inzerátu: 5 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 4.0

Spolehlivost

2
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

1
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Mitsubishi Colt

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Po 5000km od koupi vozidla oprava cca 40000kc. Roztrhl se mi rozvodovi retez a zpusobil peknou paseku..upozornuji roztrhl se pri startu nedovedu si predstavit co by udelal za jizdy. Nove ventily,hydrostely,rozvodova sada,nove naftove cerpadlo v nadrzi. Po ujeti dalsich 10000km dalsi porucha,ztrata plniciho tlaku motoru. Od te doby auto stoji pred barakem nejsu banka abych to kazdej kilometr opravoval.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Tak na zacatek bych chtel auto pochvalit za velice kladnou vlastnost a tou je variabilita tohoto vozu...je vyuzitelne jak pro rodinu tak po sklopeni sedadel jako pracovni pick-up. Model ktery vlastnim ma ve vybave jen ABS jinak zaklad. Vyrobce tohoto motoru bych proklel do desatyho pekla!!!! Vozidlo Opel uz bych si nikdy nekoupil.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 5


Komentáře uživatelů k recenzi Opel Combo

Vložit komentář

A už zase

Tak jsem po další opravě, teklo tlakové čerpadlo co tlačí naftu do railu, repas 4000kč, chytá na brnk nežere jede líp, stěrače pořád nefunkční musím to dát autoelektrikářovi. Problém s egr jsem ještě neřešil, momentálně je auto na prodej.

13.01.2012 | 18:05:32 | Speedey  | 90.176.130.* Reagovat

RE: A už zase

Máme stejný motor v agile. Taky teče nafta od naftového filtru, ale přijde mi že snad pod víčkem..zkoušel jsem to při výměně vložky někdy v září dotáhnou co nejvíc a pak na to už nekoukal. Dneska -11 a pod autem loužička nafty. Proč jsi ho měnil celý když byla jen vymačkaná hadice? Jinak co jsme to koupili jako ojetinu tak taky dýl startuje cca 3 vteřiny točí starter a pak až naskočí (ať je teplo nebo zima) čím by to mohlo být? S autem zatím spokojenost - spotřeba 4,2L a je to relativně živý (dříve fabia sdi..podstatně línější a spotřeba 6,3L, nyní ještě bora tdi96kw 6.4L)

01.02.2012 | 06:39:18 | Ondra  | 82.208.16.* Reagovat

A už zase

Najeto 234000km, nutná výměna plastového boxu naftového filtru (vymačkané těsnící pouzdro na hadici) nový 3600kč v Opelu, Elite 3200kč, sehnal jsem ho na vrakáči za 1000kč a drží,hadice přepadu (800kč Opel), při studeném startu teče tlakové čerpadlo ze zátky (snad jenom těsnění), nádržka ostřikovačů opravena (jen vyčištěno těsnění u motorku), egr ventil KO (při zahřátém motoru když držím plyn se motor hodí do nouzového režimu,nechám ho zaslepit a odpojit pak uvidím), displej na středové kapličce, teplota hodiny datum, špatně čitelný z jedné půlky,po opravách napíšu jak jsem dopadl.

21.11.2011 | 20:09:38 | Speedey  | 90.176.130.* Reagovat

Stojim si za svým

Tak jak jsem tady napsal, motor je totální šrot!!!!
Po ujetí dalších 30000km začal motor cinkat přitom je půl motoru po generalce co se tyka kliky rozvodu ventilu hydrostelu atd...mam po oleji, nehonim to, spotreba teda super to je jedina vyhoda jezdim za cca 4,5 litru ale to je tak vsechno...zacala padat nafta tudiz musim 3x otocit klickem pak chytne takze dalsi oprava, motor fiat zkratka hruza,jeste zacala vrzat sedacka u ridice a spoje na hadicich paliva system plastova rychlospojka ktera se casem vytrepe a pak tece no to je darecek a to jich tam je nekolik zatim me to udelali 3,zamek u spolujezdce a oboje soupacky samozrejme prestaly fungovat zvenku klicem, prestal fungovat cyklovac steracu,tece nadrzka ostrikovacu no za pul roku tolik zavad to snad ne!!! Ze ja nevzal 1.7cdti ISUZU to bych mel pokoj!!!
Můj závěr= prodat, koupit VW TDI :)

11.10.2011 | 22:12:01 | Speedey  | 90.176.130.* Reagovat

RE: Stojim si za svým

vw? to radši pěšky

01.03.2017 | 16:12:02 | kk  | 109.81.211.* Reagovat

Možné je všechno, ale kdo říkal, že olej nebyl měněný, když serviska byla v pořádku a stítek nalepený? Hydraulické napínáky jsou problematické i u Škody. Rozpadlé rozvodové kolo jsem viděl např. u firemní Š Favorit po necelých 200000 km.

14.03.2011 | 11:27:51 | Itall Reagovat

Špatný motor

Tak jak je tady řečeno v komentáři není proč pomlouvat výrobce když na autě není dělaný servis za to se omlouvam,ja jsem s autem v mnoha věcech nadmíru spokojen jako je spotřeba prostornost vozu brzdy jízdní vlastnosti atd. Motor si myslim že je dostačuící pokud člověk netahá plné auto s vozíkem. Rozvodový řetěz se roztrhnul v dusledku zadreni hydraulického napínáku pri preskoceni z ozubenych kol jinak sam od sebe by snad prasknout nemel to jsem spatne formuloval. Samozrejme se to odviji od servisu na voze tzn. nebyl delany olej atd. ale to ja jsem pri koupi nepoznal to by snad nepoznal nikdo kdyz byla serviska vypsana a stitek s vymenou oleje nalepeny. Ted po oprave vozu jsem koupil lita kola 16 s pneu 195/45 a jsem nadmiru spokojen akorat je auto trochu tvrdsi ale jizdni vlastnosti super. Spotreba do 6 litru. Vozidlo bych urcite bral ve vyzsi vybave elektricka okenka klima atd. a sedadla s bocnim vedenim obcas je to potreba :) Od opravy jsem vymenil olej filtry tankuju jen shell omw atd. a neni problem jede super nezere vsechno se tam vleze nalepil jsem cerne folie vozitko je i hezke a vzhledem k investovanym penezum si ho zatim ponecham. Mimochodem kamarad ma stejny motor a dal tam chip na 70kw a jede velice hezky akorat nechci videt vydrz motoru. Combo nedoporucuji kupovat od firmy nebo pri najetych hodne km vzdy je neco spatne!!! Doporucuji coz ja jsem neudelal,kupoval jsem auto honem honem, vzit sebou mechanika a zajet do servisu na zvedak a auto dukladne prohledout a napojit na pc. Jinak nemam co bych k tomu dodal. Na dalsi otazky rad odpovim.

14.03.2011 | 11:07:53 | Speedey Reagovat

Poradíte opel combo 1.3 cdti?

Mám problém.Poradíte opel combo 1.3 cdti? Přijel jsem do práce a asi po 2 hodinách jsem chtěl odjet a v autě se mi vybila baterie.(světla při otevř.dveřích) Tak jsem napíchl kabely z jiného auta.Ale, motor točí jen čerpadlo nedavá naftu.Nevíte kde je chyba?Díky milanmonhart@seznam.cz

09.10.2011 | 17:34:38 | MildaL  | 89.103.33.* Reagovat

RE: Poradíte opel combo 1.3 cdti?

Tak prej to je řídící jednotka.Nevíte kde by se dala sehnat?LEVNĚJI než u OPELA? Opel Combo 1.3 cdti , r.v.2005
Díky

14.10.2011 | 16:18:52 | MildaL  | 89.103.33.* Reagovat

řetěz?

Kolik musí auto najet km aby se roztrhl rozvodový řetěz.O tom jsem dosud neslyšel.Pokud je to řemen tak neproklínej výrobce.Řemen má svůj interval výměny taktéž filtry a oleje.Firemní auto další chyba diesel motor další .Malý obsah další chyba.Dá se předpokládat že vozidlo jezdilo hodně možná i po dálnici možná naložené na max hmotnost.Ten motůrek se prostě uhoní.Uhoníš ho i ve velké dodávce a tam bývá obsah mnohem větší.Špatný kup a poučení pro příště. co na to jiného říci.

05.03.2011 | 15:13:31 | pol Reagovat

Otázka pro SPEEDEY

Četl jsem Váš komentář. Mám koupit přesně auto, které popisujete Opel Combo 1,3CDTi 51KW ze Znojma. Prodává ho firma, servisované. Vozilo kávu a čaje. Údajně jich mají na prodej více. Nechci se nachytat. Můžeme mi sdělit více informací k autu, které jste koupil Vy? Moc by mi to pomohlo, protože nejsou žádné jiné recenze k tomuto autu.
Díky moc.

05.03.2011 | 12:10:27 | h Reagovat

RE: Otázka pro SPEEDEY

používal sem toto auto jako firemní najeto 350 000 stáří 5 let,úplně mě dostala spotřeba která byla 4,5l trochu pomaleji se sbírá musí se více ředit ale jinak spokojenost

03.01.2014 | 19:34:35 | josef  | 188.175.104.* Reagovat

Motor-Fiat

Auta se zbavit nelzte me pripadne,uz jsem to zkousel s cenou 70tis a nic..co se tyce motoru mas pravdu je to Fiat a ten dava na tenhle typ motoru 200tis km a pak konec to jsem se dovedel az rok po koupi ponevadz na tento model nebyla recenze ojetin. Puvodi majitel byla firma takze samozrejme serviska vypsana do posledniho puntiku ale na aute nic delanyho to jsem se dovedel az po te zavade. Mechanik me oznamil ze na aute nebyl delany servis tak poslednich 70000km.Na rozvody jsem se ptal hned po koupi a bylo me oznameno je tam retez takze bezudrzba a nebo preventivne pri 250tis km. S tou naftou mas pravdu lily tam nejaky sracky v nadrzi byl peknej bordel mechanik rikal i kusy travy a nehoraznej humus. Kdyz jsem videl filtry tak sem chtel jet do bazaru kde jsem auto koupil klidne to zverejnim BS Car Brno Veslarska 2 a udelat tam peknej bugr. Pritom posledni interval vymeny oleje a filtru byli zapsany v servisce takze podfuk...a jeste me drze podfoukli kdyz jsem po nich chtel vymenit olej a olejovej filtr pri koupi vozu tak ochotne auto postavily do servisu a za 2 hodiny dosli stim ze je to hotovi. Pritom kdyz jsem se dival jakej tam davali olej tak byl psanej 10W40 a me napsali jen do poznamek vymena oleje 5W30 tak to uz me zarazilo ale nejak jsem to neresil. Chtel jsem i nahradu skody zpusobenou skrytou zavadou ale bohuzel se to stalo 7 mesicu po koupi takze klasika.

12.12.2010 | 20:09:49 | speedey Reagovat

Motor=Fiat

Možno netreba preklínať Opel,motor dodal Fiat.Je tak trochu odvaha kúpiť jazdenku s množstvom km a neurobiť bežný servis.Interval výmeny rozvodov je tam 60000 km, čo znamená,že ak by si to urobil,uvedené problémy nemuseli byť.Čo sa týka čerpadiel....majiteľ pred tebou tam lial asi no name naftu,filtre nemenil a toto je výsledok.Veľmi nepríjemné,náklady na oživenie auta drahšie ako auto samé.Asi chybička začiatočníka s jazdenkami.Zbav sa toho aj so stratou.Každý peniaz do toho auta by bolo navyšovanie tvojej straty.

13.11.2010 | 21:09:54 | 07 Reagovat

RE: Motor=Fiat

švagr koupil toho samého opla 1.3CDTi od firmy kde pracuje a ví že to auto nemá utočené kilometry a jezdilo na pravidelný servis. má teď najeto 125tkm a palivové čerpadlo KO ?! ku*va 125tkm a čerpadlo KO??!! repas by stál 28tis. naštěstí ho koupil za 50tis v době kdy se běžně prodávalo za 90tis takže zase tak ztrátný nebude ale je to shit. Naco kupovat nafťáka kvůli úspoře paliva, když ten rozdíl pak zacálujete při platbě za opravu čerpadla a vstřikovačů.?! měl sem pár nafťáků a vrátil sem se zpět k pohonu na benzín a jsem maximálně spokojený. A vzhledem k tomu že už nejsem uspěchaný náctiletý harant, tak i spotřeba mého scenica 1.6 je 6.5l/100km i s klímou. A v zimě nastartuju na otočku, nemusím tam lejt sra*ky proti zamrzání nafty atd.

07.05.2012 | 17:02:27 | Ondra  | 193.179.208.* Reagovat

RE: Motor=Fiat

mluvíš mě z duše!! vrátil jsem se k japoncovi Honda Civic r. 98 1.5 benzín a naprostá spokojenost sice větší spotřeba ale jede to nic se nesere a člověk má pokoj. a co se týká nafty tak jedině koncern se starým rotačním čerpadlem takže rok pod 2000 jiný auto nechci!!!

05.06.2012 | 14:31:38 | speedey  | 212.96.172.* Reagovat

RE: Motor=Fiat

Viš proč odchází čerpadlo? JÁ TI TO POVÍM.Je nekvalitní nafta,málo maže.Nedavno jsem si v práci polil monterky naftou,úplné nové,naštvalo mě to,ted jak to vyprat.Po třech dnech nošení byly opět jako nové.Nafta se úplně vypařila a nezůstali vůbec žádné mastné fleky.Nafta byla tankována na Benzině.Kamarád lije do nadrže syntetický motor.olej místo aditiva.Asi panáka na plnou nádrž. Prý se dá použít i čistý stolní olej na smažení.Mě se zadírá čerpadlo na Kangoo,odešel vstřík při 170000.Ted řeším co s tím.

26.08.2013 | 20:07:22 | Petr  | 84.21.122.* Reagovat