Recenze Peugeot Boxer Boxer nový model
“-1”

Autor recenze: sapi (55 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2007 Typ motoru:2.2 hdi 88kw Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:135 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 4 roky Průměrná spotřeba: nad12 l/100 km Vloženo: 6. 3. 2011

Hodnocení inzerátu: 10 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 3.6

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

4
 

Komfort

2
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

1
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Boxer star. 2,5tdi

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Nový Boxer, kopa šrotu , servis na nervy.Auto zakúpené v 2007, po 5000km odišliel štartel, opravené v Ke autorizovaný serv.
100km na to som ostal vysieť plne naložený, opat štarter.
Opravené v Mi vymenené v záruke, cestou do talianská sa prepálila hlavná poistka.Na dialnici do benátok som čakal na odťah.cirka 8hod. 30 000km prasklo potrubie odpadové chladiča, vytiekol celý objem chladiča. Egr ventil čo som počítal 5 krát menené v servise v záruke, potom na vlastné náklady.
to čo som doteraz napísal som ešte ako tak zvládal ale potom pred skončením záruky som mal podla serv. intervalu vímenu oleja.Lenže machri v Ke Peugeot zarábajú malo a k výplate potrebovali predať aj ten olej čo mi mali meniť,menily len filter olejový a olej nie. na starý olej som najazdil 80 000km motor začal klepať a z oleja sa spravilo mazivo. Samozrejme tvrdily oni to menily.Stryka na 3 valci menená 2krát odvtedy tečie nafta neviem odkial.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Spotreba je od nova nad 12l a váha do 800kg, priemerná rýchlosť do 110km/h.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 10


Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot Boxer

Vložit komentář

pomoc

Môzte mi poradit nejde mi zapalovac su vybite poistky asi v 3 neni prud ktoru treba vymenit

08.11.2015 | 14:08:04 |   | 178.143.91.* Reagovat

motor 2,2 hdi (88/110kw)

motor 2,2 hdi 88kw od FORDU konkrétně Puma psáno dokonce v motorovém prostoru na silembloku.. s konstrukční vadou vstřikovačů odkapávající na píst .. Výsledkem je díra v pístu. Má zkušenost již po ujetí 70 000km !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§§§
naštěszí v záruce..
Teď mám motor 110kw zatím 70 000 drží a jede famózně. tak se uvidí dál jestli se inženýři poučili :D

01.05.2015 | 12:31:39 | ja  | 212.96.160.* Reagovat

Mam aj Peugeot Boxer aj Citroen Jumper

Mam Jumper r.v. 2007. Ma najazdene cca 700 000 km... Nebojte, nevydrzalo tolko s jednym motorom... Je tam treti motor, piata spojka, kopec EGR ventilov... po cca 200 000 km treba menit vstrekovace... Niekedy ani to nepomoze a motor sa totalne znici... Ako u mna...
Peugeot detto... Pri cca 200 000 km sa totalne znicil motor... 8 dni!!! po zaruke... Cena 7 700 eur s dph... Drzte sa kto ma moderne dodavky a potrebujete vela jazdit... Generacie aut predtym davali 500 000 km aj viac v pohode...

07.01.2015 | 20:59:51 | Jano LM  | 85.237.234.* Reagovat

RE: Mam aj Peugeot Boxer aj Citroen Jumper

To nevím no 2.2 HDI Boxer 295... motor pořád původní bez velkých závad.

19.05.2016 | 16:38:34 | Nick406  | 89.176.3.* Reagovat

spotreba

neviem ako kdo ja som kúpil boxera r .v. 2008 mal najetých 146000km mam ho 5 mesiacou najazdil som 6000km a spotreba mi vychádza okolo 7,2 litre motor 2,2 hdi 88kw tak neviem prečo vám to toľko žerie hore kopcom nepoviem ale priemer taký vysoký???

03.08.2013 | 19:57:50 | vrbenak  | 188.121.187.* Reagovat

ešte aby som sa vyjadril tu k tým ktorí píšu komentáre a nadávajú autorom recenzii.
v boxeri aj v jumperi je ford motor značky PUMA nie z fordu puma ale typ motoru puma. fiat si dáva svoje motory a 3.0 je zhodný v boxeri, v ducate aj v jumperi z iveca........ . všade sú rozvodové reťaze.

21.03.2011 | 12:38:43 | pmixak Reagovat

spotreba.

tak teda neviem o čom točíš.
mám ten istý peugeot,písal som tu recenziu ako mixak najazdil som na nom 380000km predal som ho kúpil dalšieho aj ked si za tými poruchami stojím ale kde si prišiel k tej spotrebe 11-12 litrov prosím ťa?to sa NEDÁ!!!!!!!!!!!!!!!.jazdil som za osem litrov teraz mám L4H3 a jazdím za 8,7 litrov. kde si prišiel k tej strašnej spotrebe????????????????????

21.03.2011 | 12:35:37 | pmixak Reagovat

RE: spotreba.

ja mam 2,0 hdi a tiez se nezmestim pod 11 l a to si musim davat riadny pozor

08.03.2013 | 22:54:45 | roman  | 151.47.133.* Reagovat

Lubo

2.2 HDi je podle mě peugeot motor. 3,0 HDi je IVECO, stejně jako předchůdce 2,8 HDi. 3litr jede parádně, ale znám lidi, kterým se s.ral-elektronika na motoru. Ale já už se na něj těším, máme jej objednaný, v plné polní-digiklima, ESP, tempomat, couvací kamera atd. - jumper L3H2- po slevě 504900 bez DPH :))

13.03.2011 | 11:23:52 |  Reagovat

Chcem sa opýtať majiteľov, 2,2 HDi v Boxeri, po roku 2007, je od PSA, alebo od Fordu? 88 kw verzia, 6.st.manuál.

V Citroene mi tvrdili, že od PSA, ale že má reťaz, v Peugeote, že od Fordu, ale má remeň, vo Fiate, že je to úplne iný motor, ako Fiat.

Môj mechanik, že je to taký istý ako v 607, remeň, je spoľahlivý ako v 607..:)), takže, keď sa zadarí, je nesmrteľný, keď sa človek nestará, nepo,ôže nič.

Potrebujem na cca 1.500 kg zaťaženie, bude stačiť? Alebo ísť radšej do 3.0 HDi, od Fiatu? V Citroene som videl Jumpera 2,2 HDi 88 kw s 400.000 km... za 3 roky a bez poruchy.
Odrádza ma ale spotreba, pod 11-12 sa nedá vraj dostať.
A ceny nafty pôjdu asi aj cez 50 SKk:))

Ceny novývh tak padli, že asi nemá zmysel kupovať starú vraždu.

Dakujem.

11.03.2011 | 10:33:35 | ľuboš Reagovat

RE: motor

motor je čisty ford ked budeš kupovat veci tak je to všechno od fordu.

03.08.2013 | 20:00:10 | vrbenak  | 188.121.187.* Reagovat

mudrci

Vsetci ste mudrci, aky debil je vodic. A co takto vyrobca ? Ten ma ciste triko ? EGR, chladic, starter - to su bezne spotrebaky ? Nedajte sa vysmiat. A servis by som nakopal ...

11.03.2011 | 09:54:49 | MickeyMon Reagovat

RE: mudrci

s tim ERG ventilem je to uplne jinak taky jsem mel problem a v servisu ho meni radi toci se jim material ve skladu ale zavada je jinde protoze jde o motor Ford muselo byt prepracovano pro Peug i Citroen saci potrubi nejakou chybou se dostal senzor mereni prutoku vzduchu pobliz vyusteni vystupu ERG tento senzor se pri nizkych otackach zanasi vyfuk plyny s primesi sazi a pocitac zacne ukazovat ze do motoru jde malo vzduch a ze neni funkcni ERG staci koupit senzor za 1200 kc a zas to chvilku pojede a kdyz zaslepis ERG nerez podlozkou tak zustane senzor cisty navzdy klesne spotreba o cca 0.4 litru zespoda lepsi kroutak a do motoru nejde zadny bordel takze zadne zanaseni saciho potrubi ERG neodpojovat! at si tam beha naprazdno

27.01.2012 | 15:00:13 | kerim  | 217.195.173.* Reagovat

RE: mudrci

A co filtr pevnych částic? V servisu mi řekli,že když zaslepím ERG ventil,odejde mi filtr pevných částic.Tak nevím.Mám Jumpra 2.2HDi

04.04.2012 | 01:23:02 | Radim  | 94.242.113.* Reagovat

RE: mudrci

Pořád to jede žádný problem tedy a z na tu vody v motoru

20.01.2015 | 18:04:17 | kerim  | 217.195.173.* Reagovat

ze by vodic

1 zasada vzdy ked idem zo servosu si osobne všetko prekontrolujem.aj olej keby si to urobil aj ty tak by si nemal take problemy pretoze ten olej by si videl ze je spinavy. mam 3 ks tyhto boxerov a ziadny problem a maju po 270000km. kazdych 20000km vymena uplne vsetkych filtov a oleja nezavisle od autorizovaneho servisu+ kazdu nadrz zimny a letny aditiv.ked budes toto robit tak mas vyhrate s pozdravom..............

11.03.2011 | 08:53:43 |  Reagovat

to autor:

nuž niekedy k niečomu prispeje aj tá súčiastka
medzi pedálom a volantom.

10.03.2011 | 10:19:15 | peugeotista Reagovat

Co na to říct, asi mám štěstí na kus- jezdím s tím samým- jen 74kW pětikvalt, a problémy nulové!! A to má najeto už 287 tkm. Spotřeba při jízdě na plný plyn (140-160km/h) je kolem 10-11 s klimou(má to automatickou).

07.03.2011 | 23:24:11 |  Reagovat

RE:

Nikdy bych auto nedal do autorizovaného servisu!!!
Já mám 2.2HDi 74Kw r.v. 2002 najeto 265.000 a jsem spokojený, oleje, brzdy, ložiska atd. si dělám sám a nemám s ničím problém. Odešel mi startér,ale jenom cívka (cca 700,-) v servisu by mi zaůčtovaly komplet origo startér za 10.000,- Nikdy neodejde cívka,rotor a pastorek naráz-většinou to je cívka nebo rotor, ale vše se dá opravit, ale to autorizované servisy nedělají.!!
Otec měl nového seata a jezdil na garančky do Hellera a nesačil se divit co všechno mu na tom autě mění- nový startér za starý, bezúdržbovou baterku za obyčejnou, atd atd. Proč asi mají mechanici v Peugeotu, Peugeoty? Proč mechanici v Mercedesu jezdí jen Mercedesama.........????????? atd atd. Oni mají vaše auta jako levný zdroj náhradních dílů!!!

07.05.2012 | 10:44:54 | Ondra  | 193.179.208.* Reagovat