Recenze Porsche 911 964 Carrera2
“Splněný sen.”

Autor recenze: Universal (36 let),
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1990 Typ motoru:3600 Stav km při koupi:65 000 km Stav km nyní:69 000 km Způsob řazení:automat Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 3 roky Průměrná spotřeba: 11 l/100 km Vloženo: 11. 1. 2011

Hodnocení inzerátu: 5 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.2

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Porsche 964 C4

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Ani né... Kromě standartního úniku oleje odevšad :o))


Hodnocení a zkušenosti s autem

První Porsche jsem si koupil před 3 lety, byl to typ 964 Carrera4 Targa. Skvělý vůz se skvělým charizma a přiznám se, že i kdyby najelo bez závad jen třeba 100km, tak to prostě stojí za TO!

Bohužel, targa mi moc nesedla (obecně nemám rád kabriolety) a pohon 4x4 se k tomuto autu nějak nehodí. Porsche je pro zábavu a musím Vám ta "prdel" lítat... Koupil jsem proto Carreru2, byť s Tiptronikem (tak rychle dolu nezařadíte s žádným manuálem) a moc se těším na jaro, na první svezení.

Jak jsem zmiňoval, olej teče snad všude - je to prostě fakt u vzduchem chlazených motorů. U některých jen pár kapek (mé druhé), u jiných (mé první) jak pračka. Je nutné motory každých cca 100Tkm komplet přetěsnit, což není zrovna jednoduché a levné.

Podvozek je snad bezúdržbový - při 215Tkm se nikde nic neozývalo, všechno tuhé bez vůlí. U Carrery 4 jde standardně 69% výkonu na zadek a 31% na předek. Uzávěrky mezinápravového a zadního diferenciálu jsem nikdy nepoužil.

U verze 4x4 je trochu složitější brzdový systém s tlakovým hydraulickým posilovačem brzd a uzávěrkami. Je problém s hydraulickým čerpadlem, čidlem tlaku a odvzdušněním. Spoustu dílu brzdového systému lze nahradit díly třeba z VW Passat B3.

Náhradní díly seženete všechny. Něco je levné (nebo jako na ostatní vozy běžných značek) - chladič klima 119,-Euro, čelní okno s anténou 5000,-Kč, něco zatraceně drahé - převážně karosářské díly nebo plasty.

Vřele doporučuji, je to vůz mimořádného charizma a kvalit. Všude na Vás dýchá to, že o konstrukci téhle ikony někdo 30let přemýšlel a dovedl ji téměř k dokonalosti. Je to vrchol automobilové konstrukce!

P.S. Když jsem objednával sklo předního světlometu (22,-Euro), v katalogu na mě svítilo: sklo P světlometu - Porsche 911 - r.v. 1965-1993. Pěkné, ne?!

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 5


Komentáře uživatelů k recenzi Porsche 911

Vložit komentář

Nevím co řešíte většina z vás nikdy a ni v USa autě neseděla viděla max v TV.Řeči že Porshe je malý ,je to sportovní auto.Není na tom nic divného.Jestli je tvrdý to nevím nejel jsem s ním.Tvrdý auto co můžu říct je Octavia ,podvozek sedadla.Ale na to málo kdo bude útočit.

01.08.2011 | 23:30:38 | luke20  | 78.45.72.* Reagovat

HA

Luboš - PRESNE
V garazi snov je medzi inymi aj Pontiac Firebird Trans Am, aj ked by som si nan spomenul, mozno az naposledy

14.01.2011 | 12:08:11 | nstar Reagovat

911

souhlasím auto má jedinečné charizma, měl jsem možnost jezdit v 944 turbo a i když to bylo r.v.86 byla to raketa, jezdim / občas / i s 911 stejného r.v. ale nikoli 4x4 a je to auto - pokud se o něj staráte a 1milion km to se kterým jezdím má v současné době 626000km a bylo zakoupeno jako nové, majitel jej nikdy neprodá, prostě to auto miluje

14.01.2011 | 11:49:17 | kAMIL50 Reagovat

Mať vaše starosti:)). keby som mal kopec zbytočných prachov, tak mám doma aj Porsche, postačil by aj Cayman, al. Panamera, z "Amerík" by potešila Corveta Z 06.

Všetko je to o peniazoch.

takže tí, ktorí na to nemáme, budeme pindať, aby sme si dokázali, že sme aj tak dobrí, lebo my tie "somariny" nemusíme kupovať a zachovali sinejaké to zdanie sebaúcty..:))

Ale mať prašule, tak Lamborg. Diablo, al. Ferrari F 40 je u mňa...:))

A potom tiež všetci môžu pindať, aké sú to šroty, keďže je to tvrdé a malé, a nemá to ani priestor na ODKLADANIE fľiaš..:))

14.01.2011 | 11:30:13 | ľuboš Reagovat

Nechápu celou tuhle diskuzi.Celý to začalo,že je 911 tvrdá a nedá se s tím jezdit pro rohlíky.Ale no tak tohle auto si na normální ježdění koupí leda blázen.

14.01.2011 | 09:56:27 | Jirka Reagovat

oprava: ini makaci

14.01.2011 | 09:50:50 | nstar Reagovat

chlapci

ste vtipni, jasne sila je vsetko, vies aku silu ma traktor? Ked zijete v Amerike, tak teda mekac je asi pre vas lepsi nez... to je jedno fakt, nechapem preco ten pontiac nie je taky pojem a netrha rekordy na tratiach, je to pani ak o tom neviete americka alternativa k Skode 110R a to asi Porsche nebude. Stale neviem ale v ktorej casti prispevkov taram, snad argumenty su taraniny? A nemam zhnitu feliciu ale zhnite audi. Ale na tom podla mna vonkoncom nezalezi...Teda mne. A mam palit do pice? Lebo nesuhlasim s degenerovanym dementom? Hm...Respekt ste iny makaci

14.01.2011 | 09:49:46 | nstar Reagovat

to nstar

v US 2 mesice v roce, nekdy i 6. Poslednich 15 let. Dovolim si tvrdit, ze mam narok komentovat americka auta na tomto webu. A ne, odbornik na lidi nejsem, nic takoveho jsem nekomentoval.
Kolega mi tu vzal z ust, ze objem nicim nenahradis :-).

14.01.2011 | 08:15:02 | Jirik 7 Reagovat

nstar slahaj do riti.nikto tu neni zvedavy na tvoje prijebane reci.v kazdej recenzii mas len plno jebnutych reci a otravujes tu s nimi ostatnych a pritom mas doma zhnitu feliciu

14.01.2011 | 05:48:57 |  Reagovat

Porsche má proto duši, protože se vyrábí za kopečky v německu a není problém si ho koupit. Kdyby se tam vyráběl mustang, viper, pontiac, tak byste básnili o nich. Jenže pro vás je to nedostupné, za oceánem, prd o nich víte, a to je veškerá vaše moudrost. Nebojte se, že by tato auta neměla duši. Nechtěl jsem to původně říkat, ale když už jste tak chytří, tak: Tenhle pontiac si dá porschátko k svačině, protože jeho V 8 trhá dlažební kostky a přitom se jen převaluje, zatímco porsche musí řvát jako kráva. V maximálce rozdíl nebude, ale v síle brutální. A kde je síla, tam je navrch. A ještě něco: Objem ničím nenahradíš :-)

13.01.2011 | 21:11:30 |  Reagovat

jiri7: pan je asi odbornik cez ludi, kolko krat ste boli v amerike a aj tak viete, ze tam maju dolar, a nesoferoval som ani thaliu a viem, ze neni lepsia ako bmw...
a mozno ameriky predavam...co ja viem pan odbornik Jiri 7?

13.01.2011 | 19:52:29 | nstar Reagovat

porsche má duši, kult umění, jedinej sporťák co se dá používat na normální ježdění. s amerikou je to nesrovnatelné. proč si američtí boháči nekupujou své supersporty, ale střídmé a elegantní porsche?

13.01.2011 | 16:45:15 | Martin Reagovat

hmm

to nstar: pan je asi odbornik na ameriky. Kolikpak jich vlastnil/ridil? Viper bude asi taky sra*ka.

Jednou bych to Porsche taky zkusil. Kazdy auto ma holt svoje.

13.01.2011 | 16:28:37 | Jirik7 Reagovat

chcel by som vidiet ako ma ten pontiac na hociake porsche napr v zelenom pekle, ani 914 by nedobehol a nie este 911, vsetky vlastnosti co ma ta 911 su inym autam cudzie a nie este pontiacu, zrovnavate jablka s redkovkou, blbost jak hovado

13.01.2011 | 16:12:32 | nstar Reagovat

Chlapci, nebuďte bloudi! Ameriky nejsou jen houpavé dlouhé limuzíny :-) Tento Pontík je právě kupé, a pravej supersport. Vspomeňte si třeba na americké závody na okruzích a třeba se vám vybaví, o co jde. Má to super jízdní vlastnosti (haha prej pomalej automat!), na dvojku ve 100km/h hrabe a nechává za sebou černou čáru, na porsche s přehledem má, ale je v tom navíc i to pohodlí, který v porsche chybí. Není důkaz sportovních ambicí vyklepat si játra a ledviny (to uměl i trabant)

13.01.2011 | 15:21:04 |  Reagovat

Poršák je sehr gut!!! můj sen od mala. srovnávat toto s amerikou, to je výsměch......

13.01.2011 | 15:07:43 | martin Reagovat

anonym dole...

nemám nič proti inému pohľadu na auto,ale napísať že Porsche je na h...o a ešte k tomu na model Carrera...to sú detsky silné reči.Carrera píše históriu už pekných pár rokov,je to ikona vo svete automobilového športu a porovnávať ju s akýmkoľvek Pontiacom je zcestné.Ak niekto tvrdí že je zlá preto že sa v nej sedí nízko,že má tvrdý podvozok,že je málo komfortná,že je hlučná,že možno trestá šoférske chyby (aj keď Porsche je v tomto hooodne tolerantné) ten si potom dozaista zmýlil výber auta...Carrera je predovšetkým v každom svojom vydaní skutočne športovým autom,každým kúskom svojej podstaty to je ochotná dokázať,má dušu,históriu,meno,a znížiť ho pod úroveň "športového"auta Pontiac jazdiaceho na listových pérach,s pomalým automatom,a hmotnosťou pomaly dve tony,schopného zrýchlovať iba na rovinkách a pri každej svižnej zátačke zápasiť o udržanie sa na ceste,to naozaj nepovažujem za športové...Pre niekoho je to možno ideál,ale ten v skutočnosti nikdy nechcel pravé športové auto...Majiteľovi želám veľa radosti na ceste a málo starosti v servise...

13.01.2011 | 13:34:16 | kakafko Reagovat

No, možná pro ukojení jakýchsi závodnických ambicí to auto bude, jako kočkolap taky, ale jinak je to auto na ho..no. Můj dobrý a bohatý kamarád si ho koupil, vždycky říkal "svézt se v Porsche a umřít". Když zjistil, že v tom autě sedí jak ve velorexu (nízko), cítí každý kamínek na silnici a každý spoj asfaltu mu nadhodí játra i ledviny, a když s tím jednou jel dálku a přijel jak kdyby ho lámali v kole, snažil se to prodat. Prodělal i kalhoty, a už Porsche nechce ani vidět. Koupil si americkýho Pontiaka a je v sedmém nebi. Je to taky kočkolap, má brutální sílu, a hlavně - dá se v tom jezdit! Pohodlí, komfort na dálky, a zrychlení skoro stejný, a taky v automatu.

12.01.2011 | 20:32:52 |  Reagovat

Pontiac

Aaaaa pán si našel nejbližší značku dle abecedy a narazil na slovo Pontiac, vzpoměl si na seriál se skvělým majklem a mluvícím autě v hlavní roli. Brouká si písničku a hučí mu v hlavě to, co zvukař vnutil červeným pohybujícím se diodám zepředu toho černýho neprůstřelnýho zachránce světa. A už popichuje ostatní jaká je to božská značka.
Nedal na uvážení ani pořizovací cenu (ojetý pontiac koupí amik ani né z jedný výplaty) typ motoru, výkon motoru tedy poměr výkonu na obsah, spotřebu, způsob náhonu a uložení motoru, cena údržby. Má vlastně společné jen to, že se to nazývá auto a má to 4 kola. :D
Když se tu prohánělo na českých cestách Fiero, to tady jezdilo ve velkým a každý pontiacy zbožňoval, dávali na kapotu značku koně a větší odvážlivci si to dokonce v garáži poupravili, přelakovali na žluto a zezadu napsali i přímo název modelu, který ho napodobuje. :D
Pro mě velká legrace zvlášť když s tím stejným modelem dávno přišel Fiat(to ještě byl v kondici a uměl taky nádherné auta). Od tý doby, co tu jezdívaly tyto Pontiacy Fiera, rozumný člověk prožívající zkušenost s touto značkou po nich ani nevzdechne, jaký je to nekvalitní krám co nejede a žere na ten obsah v porovnání s ostatními. Jen ti zkušenější se zaměřili na japončíky a dodnes vzpomínají na 90% všeho co se tu dovezlo.

02.08.2011 | 06:39:29 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE:Pontiac

Svlastíku, ty spisovateli :-) Než by někdo došel k P v abecedě, jistě by našel jiné typy blíže k A. To jen na okraj. Tvé "zkušenosti" s amerikami jsou k smíchu, a to že Majkl jezdil v Kitovi nemá nic společnýho s pontiacem, kterého má nyní můj kamarád. Ale vyvracet ti nic nebudu, ty bludy nestojí za ten čas ani námahu bušit do kláves. Ale jen ze zvědavosti mrkni na typy pontiaců, který se vyrábějí a hlavně vyráběly. Zjistíš, že to nebyl jen Kit s diodami na čumáku, pohádkáři.

02.08.2011 | 15:12:07 |   | 89.102.164.* Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Porsche 911