Recenze Renault Fluence Sedan
“Kto nehladá pretekára možem len odporučiť”

Autor recenze: wolf (30 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2010 Typ motoru:1.6 16V Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:10 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 4 měsíce Průměrná spotřeba: 7 l/100 km Vloženo: 9. 8. 2010

Hodnocení inzerátu: 12 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.6

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda 105 Škoda Favorit Škoda Felicia

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Zatial ide auto ako hodinky, akurát neštastne riešený odkladací priestor na okuliare, do ktorého sa okuliare samozrejme ani nezmestia, to nevymysleli ani s uzatvaraním cca po týždni sa zlomili tie vrátka, čakám na nové, zatiaľ nemajú žiadne diely.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto je pohodlné, komfortné, veľa priestoru pre vodiča ako aj spolujazdca. Vzadu sa tiež neztažujú, čo sa týka sedenia a výbavy a ceny, málokto to prekoná. Mám tam benzínový motor 1.6 16V, ktorý hodnotím ako nedostačujúci na tak mohutné auto. Zabudnite na prebiehanie kdekolvek, kým sa spamata može byť neskoro, pri rýchlosti 130 km/h je dosť hlučný. 5-stupnová manuálna prevodovka, mala byť nahradená 6-stup. dosť tam chýba.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 12


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Fluence

Vložit komentář

57 500 km

Čeká mě 58 000 km a druhá servisní kontrola, koncem roku pak první STK a zhruba rok po ní konec prodloužené záruky. Přezuto na letní pneumatiky, spotřeba bez větších výkyvů stále 7,3-7,5 l/100 km. Automatická klimatizace se po dlouhé době dostává opět ke slovu a stejně tak i od výroby zabudované sluneční clony na všech oknech zadní části vozu. Autíčko slouží velmi dobře a na sluníčku opět poutá pozornost svým zlatavým lakem. Na výlety opravdu velmi povedené vozítko! Přes léto si ale možná opět trochu odpočine, aby se dostali ke slovu moji dědouškové - Škoda Favorit 135 L a Trabant 601 Universal de Luxe, obojí letos po rekonstrukci.

27.05.2014 | 01:32:19 | Concionator  | 178.248.252.* Reagovat

54 000 km

Fluence mi dělá radost nejen pohodlím, ale i spotřebou. Dlouhodobá průměrná spotřeba je v ČR do 7,5 l/100 km při jízdě bez zdržování (z křižovatek mizím rychle a na nájezdech také nezdržuji), ale v rámci předpisů. V soušasné zimní sezóně (od listopadu 2013), aniž bych zásadně měnil styl jízdy (pouze jsem nasadil menší šestnáctková kola), je to ale příjemných 7,3 l/100 km. Poměr dálnice:město:okresky vychází 50:25:25. Je ale pravda, že mi po dálnici většinou stačí 110-120 km/h (podle situace a počasí), průměrnou rychlost mi pak palubní počítač ukazuje kolem 58 km/h. Fluence je "land-cruiser" a podle toho s ním jezdím, na pohodu. (POZNÁMKA KE STYLU JÍZDY: Nejezdím na spotřebu, spíše na "potřebu", k tomu jsem auto kupoval ale předpisy dodržuji striktně a většinu zpomalování odbrzdím motorem.)

08.02.2014 | 09:18:25 | Concionator  | 178.248.252.* Reagovat

50 000 km

Všechno v pořádku.

Spotřeba do 7,5 l/100 km. Ozkoušeny příčníky na střechu v kombinaci s nosičem na kolo. Zavazadelník několikrát využit k převozu věcí v souvislosti se stěhováním. Bez potíží.

03.11.2013 | 16:11:31 | Concionator  | 178.248.252.* Reagovat

RE: 50 000 km

Párkrát jsem ho protáhl rozkopanou Prahou, kde byly povrchy jako porušená vozovka, štěrk, dlažba i koleje - pérování fluence je jedním slovem lahoda, ani nevíte, že přes něco jedete. Opravdu dobrá práce!

01.12.2013 | 00:50:57 | Concionator  | 91.231.45.* Reagovat

46 000 km

V létě zase jezdíme méně, aby se provětral i historický zbytek vozového parku. Ale dali jsme si s renaultem projížďku Manínskou úžinou na severozápadě Slovenska, a všem to mohu vřele doporučit. Tedy kromě lidí se strachem ze stísněných prostor, mnoho volného místa tam totiž pro auto není.

Autíčko slouží dobře a ve vedrech je jasnou výhodou plně automatická dvouzónová klimatizace, i když samozřejmě trochu ubírá z výkonu, a také zvolená barva, která nepřitahuje sluneční světlo.

Hezké léto všem nadšeným cestovatelům!

UKÁZKA:
foto.zubor.net/albums/userpics/normal_ManinskaTiesnava.jpg

01.08.2013 | 12:20:22 | Concionator  | 147.231.68.* Reagovat

40 000 km

Už se těším na dovolenou! Za slunečných dnů teď jezdíme klubovým fáčkem, abych ho po zimě protáhl a "rozhýbal mu kosti", a chystáme se i na výlety trabíkem, kterého nechávám rekonstruovat ale na delší výlety budeme vyrážet fluencem. Pohodlné cestování na dlouhé tratě je nejlepší využití tohohle povedeného sedanu. První cesta bude do Lužice ke slovanským bratřím...

Vše v pořádku, spotřeba za zimní sezónu byla na plechových "šestnáctkách" 7,5 l/100 km, po přezutí na letní lité "sedumnáctky" podle stylu jízdy zatím osciluje v rozemzí 7,3-7,5 l/100 km. Skutečný průměr uvádím vždycky až po přezutí za uplynulý půlrok.

Fluence se povedl.

09.05.2013 | 13:14:14 | Concionator  | 147.230.65.* Reagovat

RE: 40 000 km

Na 42 000 km jsem vzal Jonáše, jak našemu fluenci doma říkáme, do Německa a protáhl ho po jejich dálnicích, abych z něho vyhnal případné pavouky a jinou havěť. :o) Když jsme se dost vyřádili, zajeli jsme si do Lužice a pokochali se krásou tohoto zvláštního a velmi tradičního slovanského území. Byl z toho krásný výlet a Jonášovi to s jeho popelavě béžovým (zlatavým) lakem ve slunci hodně slušelo.

22.05.2013 | 09:17:22 | Concionator  | 178.248.252.* Reagovat

37 500 km

To auto je šíleně návykové! Zhmotnělá pohoda... :o)
(pozn.: za léto jsem s ním najezdil o poznání méně než ve zbylém roce, protože jsem za hezkého počasí jezdil favoritem a trabíkem, což je dneska opravdový kult)

Ale proč sem tentokrát především píšu: Renault stáhl původní Fluence z prodeje a přichystal jeho lehce upravenou verzi (tzv. facelift), která ale v tuto chvíli není dostupná seženete tedy v tyto dny pouze skladové vozy. Kromě pozměněné masky (a là nové Clio), denního svícení, dotekového ovládání zabudované navigace (pokud o ni člověk bude mít zájem) a digitálního rychloměru hodně věcí ze základu vozu ubude, alespoň co jsem měl možnost vyčíst. V základu (popř. i v některých vyšších verzích) již nemá být ESP, tolik airbagů či např. parkovací senzor (který tedy nebyl v nabídce nejzákladnějšího modelu ani teď) a hodně věcí má být jen za příplatek. Sláva za verzi Exception, kterou už Renault u původního Fluence zrušil!

U tohoto modelu trochu nečekaná strategie...

06.02.2013 | 12:31:06 | Concionator  | 147.231.68.* Reagovat

RE: 37 500 km

nechápu ty ódy na rendla, ALE je vidět, že o tom autě moc nevíš, protože ty základní verze jsou šizené - zejména na podvozku a ESP je POVINNÉ u všech vozů v EU, čili ani rendl nemůže prodávat JAKÝKOLLIV svůj zázrak bez něj !

06.02.2013 | 13:29:52 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: 37 500 km

To jsou hlášky jako ze Saturnina. Asi si ten film zase pustím! Musí být únavné nesnášet rencky a přesto stále vyčkávat na jakýkoli příspěvek o nich. :oD

06.02.2013 | 18:09:36 | Concionator  | 178.248.252.* Reagovat

RE: 37 500 km

ESP je v EU povinné od 1.11.2011 u nově homologovaných a od 2014 u všech prodávaných aut.Fluence byl homologovanej před tím tudíž ho mít v serii nemusí a ani Dacia Lodgy ho ještě nemá v základu,protože ho narychlo stihly homologovat před 11.2011.

06.02.2013 | 19:03:08 | Jirka  | 93.99.128.* Reagovat

30 000 km

STAV VOZU:
Auto je mj. po garanční prohlídce a všechno je na něm v pořádku. Pohodlí v něm je opravdu návykové.

ZMĚNA MODELOVÉ NABÍDKY:
Je škoda, že se přestal nabízet model EXCEPTION (zřejmě příliš blízký nejvyšší verzi PRIVILEGE) a místo něho je k mání TECHNO FEEL, což je velmi ořezaná verze oproti původnímu exceptionu (naopak se nemile blíží samotnému základu verze CONFORT). Renault sice nabízí k dokoupení "Exception Pack", ten je ale příliš drahý a skutečný exception to z vozu stejně neudělá. Opravdu škoda...

SPOTŘEBA:
Letní spotřeba při dodržování předpisů mezi 7,1-7,3 l/100 km.

17.06.2012 | 17:32:38 | Concionator  | 178.248.252.* Reagovat

Startování při -24 °C

Naprostá pohoda, jen displej se překresluje trochu pomaleji.
www.youtube.com/watch?v=V5pcl52_FAw

07.02.2012 | 13:31:22 | Concionator  | 147.231.68.* Reagovat

20 000 km

Motor krásně zajetý, všechno pracuje, jak má, momentálně mám přezuto na zimní šestnáctkové plechy, které se mi v zimním provozu osvědčily. Volba Arkamysu a xenonů se vyplatila - v noci vidím velmi dobře i bez dálkových světel a hudební reprodukce je opravdu velmi dobrá, včetně pohodlného ovládání pod volantem (zrovna tuhle jsem si tak pomlaskával, jak to na danou třídu vozu pěkně hraje). Příjem rádiového signálu je nadprůměrně dobrý. Modrý zub využívám často a k různým účelům, i proto jsem nyní rád, že jsem si za to, byť s váháním, připlatil. Spotřeba posledních 10 000 km stále kolem 7,5 l/100 km, což je vzhledem k dopravní situaci, v níž se pohybuji, velmi dobré. Fluence nabízí pohodlné a bezstarostné svezení a ještě se za vámi tu a tam někdo uznale ohlédne.

14.12.2011 | 22:14:33 | Concionator  | 178.248.252.* Reagovat

Wolf

Tím myslím stříkání dutin.Co vím tak to dělaly chlapy jen u Favoritů ,nebo u auto co byly skoro 20 let staré a chtěly ho nějak udržet v dobrém stavu.

31.10.2011 | 13:24:45 | luke20  | 78.45.38.* Reagovat

Odp.: Wolf

Děkuji za odpověď! Myslím si to samé, ale raději se ptám, auto od nova jsem ještě neměl.

31.10.2011 | 20:07:14 | Concionator  | 147.230.65.* Reagovat

Wolf

Tohle není Favorit nebo Škoda 105.Já měl R19 stará 20 let ted mám další ta je stará 18let a k tomu Peugeot 406 který je starý 11let.A o něčem takovém jsem ani nepřemýšlel ,není to ani potřeba.Natož u úplně nového auta.To má minimálně 5 let jezdit bez větších závad,a vůbec do toho nijak nezasahovat.:)

31.10.2011 | 13:22:10 | luke20  | 78.45.38.* Reagovat

RE: Wolf

No pokud si plánuju vůz nechat hodně dlouho. Tak bych ho minimálně co 4 roky nechal ošetřit proti korozi. Koroze začíná na místech o kterých nemáte ani ponětí. A když už je koroze vidět, tak to je pozdě na jakoukoli prevenci.

05.11.2012 | 15:23:50 | Tony  | 193.179.215.* Reagovat

Péče před zimou

Co všechno kromě přezutí plánujete dělat u nového auta? Vyměnit stěrače, naplnit ostřikovače zimní směsí, doplnit chladicí směs, zkontrolovat nebo vyměnit kapalinu v klimatizaci...? Nebo v prvních dvou letech nemá smysl většinu z toho řešit? Díky! (jsou to celkem samozřejmé věci, ale někomu jistě pomůže, když je najde pohromadě na jednom místě u auta, které ho zajímá sám nad něčím z toho také teprve přemýšlím)

K přezutí: Přezul jsem do plechových šestnáctek a středy mázl, aby to šlo zjara lépe sundat.

NB: Má smysl u nového moderního vozu řešit stříkání dutin?

31.10.2011 | 11:08:09 | Concionator  | 147.230.65.* Reagovat

RE: Péče před zimou

Už ani zimy nie sú čo bývali..., netreba sa trápiť, max. tie ostrekovače, teplú deku dozadu, nnno, ešte aj tie zimné gumy, prípadne, nech sa nepovie. Tých 10 rokov dutiny určite vydržia, Renault nie je japonec, čo hrdzavie už cestou na lodi, či Talian, ktorý je hrdzavý už v katalógu.../platilo cca 20 rokov späť/

14.12.2011 | 22:37:55 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Péče před zimou

Minule sa tu rozoberalo preco dnes auta hrdzaveju viac .... Dnes som videl mercedes e, asi 2007, podla masky a mal obite zadne lemy az dp hrdze, ale tak, ze nissan primera z 95 bola suviks. Na 607 mam poobijane tu a tam, ale hrdza nikde zatial, na karoserii, samozrejme, podvozok uz xyta hrdza, ale na x5 e 70 uz hrdzaveju lemy pod oknami..

Teraz mudruj, mudrc...:), kup si nieco "nove" a zbadas.

13.11.2012 | 18:04:36 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Péče před zimou

Tak ještě nikdy jsem snad neviděl takovou Lagunu II co by měla rezavé blatníky.Nebo i tu 406 po faceliftu,že by byla nějaká rezavá.Za to jsem viděl už několik 626 do roku 2003 co byla rezavá jak liška.A celkově Francouzi nikdy moc nerezavěli,už jen tím že od roku 1986 používají antikorozní ochranu.A takové Škodovky taky na tom nejsou nejhůř,taková Octavie od roku 1999 taky moc nerezaví.
Například taková i levná Thalie první generace co stává už asi 10 let,kousek od mého baráku,je sice neustále bouraná omlácená.Má už trochu vyšisovaný lak na kapotě,ale na karoserii koroze žádná.
Sice nevím co máš za Accorda,osobně se mě líbí hlavně modely po roku 2001.Ale jedna typuji rok 1996-1997 mě taky stojí u baráku a je shnilá kam se člověk podívá.Ale možná to bude majitelem..:DD prve měl E36 a to bylo tak shnilí že ve spodku blatníku měl díru a pod dveřma díry jak do p*ele..:DD.

13.11.2012 | 18:20:06 | Luke20  | 78.102.114.* Reagovat

RE: Péče před zimou

Od pohledu nepoznáš zda auto bylo bouráno,tudíž opravováno.Pak se nediv že to kvete.Jak se dotoho bouchá,svařuje,natahuje ,už se antikorozní odolnost nemůže v žádném případě rovnat stavu nebouraného vozu.Jestli někdo někde něco viděl rezavého tak to bude právě ta křapka.

13.11.2012 | 19:59:33 |   | 88.102.67.* Reagovat

15 000 km

Naprostá spokojenost! Auto je v pořádku, cestování v něm je pohodlné, spotřeba 7,5 l/100 km (nedrtím ho, ani zbytečně nešetřím prostě slouží).

28.09.2011 | 19:22:09 | Concionator  | 94.142.234.* Reagovat

RE:15 000 km

Co bych ocenil z uživatelského hlediska za jízdy, je nepatrná, ale šikovná změna ovládání pomocí páček pod volantem. Oproti starším modelům Renaultu mi přijde mnohem logičtěji vymyšlené ovládání předních a zadních mlhových světel. Ačkoli škodováci a lidovozíčkáři by si asi zvykali déle, je to celkem intuitivní. O přednostech karty HF už jsem psal, je to jedním slovem paráda a jen těžko bych si zvykal na něco méně komfortního nebo dokonce na klasický klíček. Dešťový senzor u mého vozu pracuje dobře a jsem s ním zcela spokojený, jen za velkých mrazů - podobně jako u jiných vozů - občas lehce přimrzne vinou stékající vody, která na nejspodnější části předního okna, kde jou i stěrače, nemá být čím ohřívána. Dozadu se lidem nastupuje velmi dobře, protože dveře jdou otevřít pod širokým úhlem. O místě uvnitř už nemá smysl nic psát, na výšku standard, na délku velmi pohodlné a na šířku je to lepší než superb, který je sice asi nejdelší v třídě D u vozů se srovnatelnou cenou, ale bohužel je velmi úzký. Pružení pro toho, kdo má podobně jako já raději to měkčí, je to velmi pohodlné svezení, vůz si většinu výmolů nechává pro sebe a řidiče s nimi zbytečně neunavuje. Zvuk je také na danou třídu dobrý. Celkový komfort: ani po 600 kilometrech člověk skoro neví, že řídil. Uvnitř je jedinou nevýhodou méně odkládacího místa, čímž se trochu vymyká francouzskému pojetí prostoru. Na druhou stranu - úložné prostory před spolujezdcem a ve středové opěrce jsou objemné. 3D Sound by Arkamys hraje dobře, 8 reproduktorů je znát, modrý zoubek pracuje také dobře. A xenony svítí velmi dobře, dálkových světel skoro netřeba. K tomu všemu přičtěte příjemnou spotřebu. To auto jsem si naprosto zamiloval!

06.10.2011 | 15:00:14 | Concionator  | 147.231.68.* Reagovat

RE:RE:15 000 km

Fluence má xenony? Originál, s automatickým nastavovaním?

07.10.2011 | 10:47:18 | ľuboš  | 213.151.218.* Reagovat

RE:RE:RE:15 000 km

Ano.

07.10.2011 | 13:43:38 | Concionator  | 147.230.65.* Reagovat

caute fluencaci, takze ako som slubil budem vzdy po najazdeni urciteho poctu km, hodnotit moj kus. Takze auto ma prvu garancnu prehliadku po 30-tis. km za sebou. Okrem toho, ze stala 209 evri, dopadla dobre. Vymena filtrov a oleja + H7 ziarovka, po roku neni absolutne nic poskodene a to ho drem, ako by bol od macochy. Jediny problem mam v tom, ze mi prestal ukazovat vonkajsiu teplotu a radio stanicu na navigacii, zmizol cely ten spodny riadok, ale zevraj to spravia, ani mi to nechyba, neriesim. Inak vsetko ide na 100%, motor ide dobre, pohodlie v aute perfektne, ani po 8 hodinovej jazde ziadny problem s unavou, spotreba presne taka ako pisete aj vy, okolo 7,3 lit. Takze spokojnost.

16.07.2011 | 09:53:17 | wolf Reagovat

RE: Zkušenost po první zimě

Mám tohohle rencka od února 2012 a je to opravdu paráda. Pěkný velký auto s bohatou základní výbavou (dokonce ročník 2012 má v kufru to chybějící madlo) a nízkou spotřebou. Na delší trasy se s plným naložením běžně vcházím pod 7 litrů, ve městě do 7,5 l. Prostoru uvnitř i v kufru pro pět lidí habaděj. Při sklopení zadní dvousedačky tam dám v pohodě i dvě kola (s demontovaným předním). Když vezu vzadu vnuky v sedačkách, pak uprostřed je pořád místa pro dospěláka dost i na pohodlné svezení. Do kufru hravě strčím i double kočárek a mraky tašek a batohů. A ještě jedno doporučení na závěr. S liťákama Dotz Mugello vypadá nádherně...

20.10.2012 | 23:48:42 | žabožrout  | 109.73.209.* Reagovat

já mám nový megane III a veškerá elektronika co tam je, je od firem siemens, bosch a vdo. toto mám i nafocené

01.02.2011 | 16:30:53 |  Reagovat

Elektronika vo Fluenci

ak Vas mozem poinformovat tak v novych radach renaultov Megane III , Fluence atd. sa elektronika od sagemu zmenila na Magneti Marelli co je japonska firma taktiez vysokonapatove cievky su Magneti .... a za dalsie vlastnim Renault Fluence a je to neskutocny kompromis cena vybava jazdenie :) takze doporucujem komu sa paci neni sa coho bat a treba kupi :) za take peniaze auto v takej vybave , velkosti , dizajne a jazdnych vlasnostiach nekupite u konkurencie
Pekny den

01.02.2011 | 16:18:05 | Herman Reagovat

Fluence je dobrý, čím dlhšie ho mám tým som spokojnejší, kritizuje ten kto ho nepozná alebo kto jazdí na aute vyššej triedy, ak sa ti páči tak sa neboj íst do toho, diesel šest kvalt musí byt v poriadku

18.12.2010 | 17:07:22 | wolf Reagovat

S otcom mame 4 renaultov ( Traffic 4x4 2 krat, Safrane, VelSatis ) a sme velice spokojny.Co sa tyka suciastok, tak niektore su drahe, ale zase niektorae maju aj lacnejsie ako v niektorych predavajucich autodieloch.

13.12.2010 | 21:18:44 | hegi585 Reagovat

Ještě to doplním - chceš li adrenalin zda dojedeš nebo ne a jestli máš moc peněz a silné nervy kup si Renault.

13.12.2010 | 20:18:14 | tom Reagovat

vždy ti bude někdo radit to a hanit zas toto. dělej co chceš. chceš-li spadnout do davu, kup oktávku, chceš-li mít auto s nejistou výdrží a špatnou kvalitou plechů-kup ceeda, chceš-li se odlišit, kup fluence.

13.12.2010 | 20:10:28 | martin Reagovat

chcem si kupit Fluence

Chcel by som si kupit Fluence.Co mi poradite? Mam alebo nemam? Co citam, tak niekto je spokojny a niekto zase nie.Ja si chcem kupit 1,5 diesel.Dakujem

13.12.2010 | 20:04:33 | Hegi585 Reagovat

itall

Om asi myslel elektroniku francouzskou (Sagem, Valeo, apod)

18.11.2010 | 16:27:19 |  Reagovat

martin:

To trochu blbneš, ne? Copak Renault vyrábí elektroniku do aut? Vždycky je to od nějaké jiné firmy. Mimochodem - se Siemens je problémů dost, škodovky to také mají.

18.11.2010 | 15:28:10 | Itall Reagovat

ahoj, mohu tě potěšit. to nemá renaultáckou elektroniku. vše tam je siemens, nebo bosch. mám dva týdny nového megane a tam je to takhle. předpokládám, že fluence to má také. jen mám benzín.

18.11.2010 | 15:07:17 | martin Reagovat

Wolfe, to není dojem, mám stejnou zkušenost z Kangoo. Na dalnici to je třeba vyhnat nad 140 km/h :-) "Motor trochu ožil" to by měl, s Kangoo se stejným motorem jsem co se týká zrychlení spokojený. Spotřebu máš skvělou. Odpovídá to jízdě podle předpisů. Kolem těch 140 ovšem papá už tak 11 l/100km, Fluence bude asi lepší, má aerodynamický tvar. Měj se.

18.11.2010 | 12:36:12 | Honza Reagovat

Po 15 000 km

Takže fluence má za sebou 15 000 km, je to ten benzin čo som hore hodnotil, za tú dobu som bol uz asi 3 krát v servise, ide len o také detaily ale na novom aute to mrzí. Prvé bolo, že po dlhšej jazde začala vrzgat prístrojovka, tie plasty samozrejme, to je asi choroba reanultov. Takže robota v servise asi na hodinu, po oprave už to nevrzga na tom mieste ale na inom, učím sa s tým žit (už to skúšali 2 krat vyladit- bezuspešne). Po 12 000 km, mi prestalo sklápat spatne zrkadla ked sa zamklo- chyba ovládača vo dverách- vymenený celý panel- robota cca 2minuty, čakacia doba na diel mesiac. Inak motor ide čím dalej tým lepšie, trošku ožil. S autom sa jazdí výborne, na to ake je mohutne , v mestkej premávke je obratné, dokáže sa otočit na relativne malom priestore. Spotreba sa drží okolo 6,8 litra benzínu, to si myslim,že je v pohode ked kamarat ma dvojliter diesel avensis a robi to za 6,2 l nafty. Jazda na dialnici v pohode 130 km-h hlučný motor, ked prekona 130 tak sa mi zdá, že ten motor tíchne, ale možno je to len moj dojem. Do 180 km-h sa motor pekne berie potom to je uz oničom, ale myslím že na naše cesty je to až až. Takže na záver hodnotím auto po 15 000 km dobre, až na tie maličkosti, ale ako celok nebanujem, že ho mám.

18.11.2010 | 11:15:15 | wolf Reagovat

Mám tiež Fluence

Osobne k tomu autu môžem načrtnúť , že je to pre ľudí používajúcich hlavu a nie len argumenty typu ,že ,,nad Porsche nieje nič lepšie,, prípadne ,,taká značka-Humer to je auto atď.atď. každý sa s tým asi stretol skôr s takými odborníkmi.
Ja mám 1,5 diesel 78kW druhej najvyššej výbavy + doplatené nejaké maličkosti.Jazdím s ním cez celú EU a dojem mám veľmi dobrý . Ak ho vyťahuješ a držíš okolo 1800-2000 otáčok tak máš pripravené turbo na záber ale pod 1800ot. je motor mŕtvi.Potom to ťahá veľmi pekne a dá pocítiť slušný záber motora.Výbava je na dlhé cesty perfektná a auto maximálne komfortné aj priestorovo výborné.Spotreba 5,1-5,5 a to v Nemecku pálim podľa možností a samozrejme bezpečne ale 180-tka nieje zriedkavá pokiaľ je menej áut.Kartu nosím iba vo vrecku bez vyberania a auto sa odomkne,naštartuje tlačítkom,zamkne - sklopí spätné zrkadla no tak či tak je to dosť nákazlivé lebo keď presadnem do klasiky sem tam trhám kľučku zamknutého auta a čumím čo ho samo neotvára alebo hľadám tlačítko start. Odporúčam ho bez debaty avšak to len momentálne pretože iba časom sa ukáže ich spoľahlivosť hlavne renalťáckej elektroniky.

26.09.2010 | 14:23:09 | many332 Reagovat

Chování motoru

Předpokládám, že v této době už je auto po záběhu. Změnilo se nějak chování motoru? Táhne už lépe či ochotněji? Máš nějaké zvláštní postřehy? Díky... Mnoho zdaru, radost a především pohodlí s tímhle sympatickým sedanem!

01.09.2010 | 16:13:59 | Concionator Reagovat


 

Reklama
 
 
Reklama

Reklama