Recenze Renault Master 2,8 dti
“V celku spolahlivé velké pohodlné auto.”

Autor recenze: Laco (29 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2001 Typ motoru:2800 ccm Stav km při koupi:175 000 km Stav km nyní:208 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 10 l/100 km Vloženo: 22. 2. 2008

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.6

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Opel Omega Caravan

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Pri kúpe som vymenil rozvody, olej a všetky filtre =12000 Sk. Teraz pri 208000-coch mi začalo triasť auto pri zaťažení, buď keď som išiel do kopca alebo pri pridaní plynu. Myslel som si že to budú trysky ale nie. Bola to prevodovka a diferenciál. Bolo treba meniť všetky ložiská v prevodovke 6 ks 15000 Sk, na diferenciáli neakú srandu vktorom sa pohybuje polos 5000 Sk, hydraulické výtlačné ložisko na spojku + spojková lamela 15 000 Sk. Ešte mi blbne teplomer raz mi ukazuje raz nie, hovorili že to bude v elektrike, budík a termostat je dobrý.

PS: podla Renaultu treba meniť ložiská v prevodovke každých 100000 km.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Z autom sa mi dobre jazdí. Mám päť miestnu verziu z oddeleným úložným priestorom. Tmavozelená metalíza fakt pekná. Túto poruchu čo som mal beriem len ako opotrebovanie.

Dúfam že ma v blízkej budúcnosti nič neprekvapí. 2.8 motor je z Iveka ale chodí dobre aj dobre štartuje. Priemernú spotrebu mám 10l / 100km, ale už som mal aj 8l / 100km v meste 12l / 100km. myslím si že od takého obsahu to nie je zlé. Maximálka je 155km/h.auto je celkovo dobré a pohodlné som s nímspokojný.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Master

Vložit komentář

?

Robil som tri roky v Renaulte ale taku blbost ze treba menit v prevodovke kazdych 100 000km loziska som este nepocul. Pri zabere, ked ti triaslo auto, tak to bol urcite homokyneticky klb pri prevodovke resp. poloos a pochybujem ze bola nutna vymena tych veci, co si napisal. Niekto ta dobre "zapalil" Co sa tyka H7 nam sa osvedcili H7 od BOSCH-u

28.02.2008 | 21:37:49 | miso Reagovat