Recenze Renault Megane II Grandtour
“Tragédia na kolesách.”

Autor recenze: pal (35 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2004 Typ motoru:1.9 dci Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:75 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 3 roky Průměrná spotřeba: 5 l/100 km Vloženo: 12. 3. 2007

Hodnocení inzerátu: 72 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.0

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda 120 ; Nissan Almera

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Auto mi vyhovovalo do najazdenia cca. 35.000 km /asi rok a pol po zakúpení/. Potom začala "kalvária" po servisoch, ktorú som úspešne ukončil odpredaním tohto "auta".
Pripájam prehľad porúch, kedy sa objavili a ich následné riešenie "autorizovaným" servisom:

1. Ťahanie doľava /5000 km/ : Servis to nedokázal odstrániť, vyhovárali sa na gumy, rozbité cesty atd., Naučil som sa s tým žiť.

2. "Ošlahané" pneumatiky zvnútra na zadnej náprave /pri prvom prezutí na letné cca 12000 km/ : Neodstránené, výhovorky ako v bode 1.

3. Vrzgot v palubnej doske a iných častiach interiéru : Neodstránené, stupídne výhovorky, naučil som sa to ignorovať.

4. Zvláštne "rany" od prednej nápravy /25000 km/ : Vymenené tyče riadenia, ale až na piatu návštevu servisu - dosiahli tým to, že auto malo najazdené nad 40000 km a to znamená, že tento diel je po záruke

5. Vadné turbo /47000/ : Vymenené po dlhých diskusiách, shana oklamať zákazníka natiahnutím času keď auto nebude v záruke.

6. Vadný EGR ventil /po výmene turba cca. 50000/ : Vymenené ale po záruke. Vždy to vyčistili išlo to cca 3000 km a potom zase servis. Keď zistili, že je po záruke tak to vymenili...

7. 2 x auto počas jazdy proste prestalo ísť : Renault assistance sa vyjadril, že možno zajtra príjdu... Po telefonickej konzultácii zo známim odpojená a zase zapojená baterka. Auto išlo a servis nikdy neprišiel na to čo sa stalo.

8. Vadný O krúžok v riadení /50.000/ : Vymenené po záruke na moje náklady.

9. Pokazené otváranie predných okien /20000 a 52000 km/ : Vodičove vymenené v záruke, spolujazdcove na moje náklady. O probléme vedia ale importér na to kašle.

10. Zatekanie do vozidla - odkladacie priestory pod prednými sedadlami a v mieste rezervy /od prvého dažďa po predaj/ : Nikdy neodstránené, servis sa tváril že som si v aute niečo vylial...

11. Samovolné rozsvecovanie rôznych výstražných kontroliek /airbag, motor, olej a pod./ na palubnej doske : Závada ma sprevádzala celé tri roky, odpoveď servisu - "To sa občas deje"

12. Samovolné zapínanie stieračov predných aj zadného aj pokiaľ je páčka v polohe "vypnuté" : Nevyriešené, reakcia servisu rovnako ako v bode 11. Tento problém som ocenil najme v zime, keď sa zapli primrznuté sierače a utrhli gumičky... Na toto navezuje aj problém s dažďovým senzorom, ktorý buď počas dažďa stierače vypol alebo pri jemnom mrholení išiel "naplno"...

O ostatných "drobnostiach" sa rozpisovať nebudem, auto bolo od 35000 km stále v servise - cca. každých 3000 km


Hodnocení a zkušenosti s autem

Aj napriek tomu, že z auta som totálne sklamaný pokúsim sa byť pri jeho hodnotení objektívny:

Auto plne vyhovovalo mojim požiadavkám na rodinné auto a auto na stredne dlhé cesty. Veľký vnútorný priestor, konfort zodpovedajúci cene, pre mňa optimálne jazdné vlastnosti. Pri cene vozidla nadštandardná výbava + vynikajúca spotreba... Nepatrím medzi "závodníkov" a jazdím v súlade s predpismi, auto servisovali len v autorizovanom servise, preto odmietam akúkoľvek spoluzodpovednosť za popísané závady.

Dokážem pochopiť, že v aute sa niečo pokazí ale odmietam auto v ktoré má permanentne nejakú poruchu. Ak sa aj niečo pokazí od servisu očakávam promptné odstránenie závady a nie presviečanie, že vlastne o nič nejde a už vôbec nie oznam "my nevieme čo tomu je". Samostatnou kapitolou je snaha počkať z opravou do konca záruky. U renaultu som nadobudol presvedčenie, že buď sú mechanici leniví niečo spraviť, alebo /to je pravdepodobnejšie/ sú absolútne nekompetentní na vykonanie opravy - pokial im počítač neukáže čo je zle tak sa to ani nenamáhajú preveriť resp. ja ako zákazník zháňam od známich a na nete informácie "čo tomu asi je" a potom na to upozorňujem mechanika. Pravdepodobne zo strany Renaultu ide o dobre premyslenú stratégiu a mechanici cítia podporu importéra pri klamaní zákazníka.

Keď som kupoval nové auto tak som mal predstavu, že vydrží bez vážnejšej poruchy aspo100000 km a potom ho vymením za nové. To by som si ale nesmel kúpiť výrobok od výťaza F1. Renault sa tým inšpiroval hlavne čo sa týka životnosti komponentov - myslím tým skutočnosť, že pretekár má k dispozícii na každý pretek nové auto čo aj s tréningom nebude viac ako 10000 km...

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 72


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Megane

Vložit komentář

Ako neopravit vozidlo a pouzit na nahradni diel

Pre nepojazdnost vozidla,,nechcel nastartovat,, som odtiahol do renault servisu Nove Zamky nitrianska cesta,a spisal zakasku po dvich mesiacoch voyidlo neopravili a vymislali rozne zavadi od sistemu pocnuc, az som zo zufalosti zrusil zakasu a odtiahol som voyidlo do ineho servisu gde mi do nasledujuceho dna poruchu odstranili.. .....N O O M E N T.... JOZEF

26.11.2019 | 13:56:21 | jozef  | 91.226.114.* Reagovat

RE: Ako neopravit vozidlo a pouzit na nahradni diel

Teda číst se to fakt nedá, ale věřím....vlastní zkušenost.

27.11.2019 | 13:01:00 | Vašek  | 194.228.76.* Reagovat

Renault

renault megane 2 grandtour 1,9 dci 96kw nštartujem a zhasne nejde do otáčok. skrátka zavrčí a zhasne .

21.08.2017 | 16:25:43 | Alex  | 89.173.209.* Reagovat

Máte,někdo zkušenost s Renaultem GrantourII 1.9DcI R.V.2008 s motorem a jeho spolehlivostí.Jestli ho mám koupit.Díky

18.05.2013 | 08:28:53 | murexin  | 194.12.42.* Reagovat

RE:

Mám zkušenost s 1.9 dci mohu doporučit, ale dávat si pozor kde kupovat.Mohu doporučit prodejce který dává záruky.Není to autobazar, ale přímý prodejce značky Renault HS AUTO STANĚK Strakonice.Je sice o něco dražší, ale kvalita OK.Nenechat se oblbnout lidmi kteří jezdí v Oktávkách a WW , každý má svou značku.

26.05.2013 | 20:09:24 | jara  | 90.183.250.* Reagovat

Ještě jsem neměnil ani turbo ani váhu vzduchu ,natož vodní váhu.Nájezd 140 tisíc,Seat Tdi.Výměna pořád dokola ?,zatím určitě né,a věř že se s tím nemazlím.Jestli dokola tak už budu mít v horším případě 280 tkm.

01.12.2011 | 22:41:59 | Tomáš  | 88.102.67.* Reagovat

RE:

Však já netvrdím ,že to tak je u každého auta s koncernu.Jen mou zkušenost ,a to co vím zase já.Proti těm autům ,nemám nic jen jsem reagoval na pár příspěvků ,protože já mám zase s Francouzskými auty dobrý zkušenosti .Ale jako mě Golf IV zkazil dovolenou nikoliv Renault nebo Peugeot ,nebudu tvrdit že Golf IV je krám je to prostě auto a pokazit se může všechno.Jen mě vadí reakce některých lidí ,jenž ti budou vnucovat jejich moudra o tom co máš v garáži.:)

01.12.2011 | 22:59:44 | luke20  | 78.45.38.* Reagovat

Sorry váha vzduchu :D

01.12.2011 | 17:34:17 | luke20  | 78.45.38.* Reagovat

Megane

Kupil som auto, Renault Megane II 1.6 16V full vybava ako nove. V predajni vsetko slapalo ako svajciarske hodinky. Az na ceste domov sa zacal prejavovat francuzky duch. Ani som nedosiel domov z predajne (trasa 10km) nefungovalo radio. Nevadi, isiel som sa previest s tym ze zajtra to odveziem do servisu. Za tento prvy den mi odislo radio, stierace a otvaranie okien vzadu. Auto som vlastnil asi 4 mesiace a potom som ho predal. Nebolo mesiaca keby som nebol aspon tri krat v servise. Nove auto, raz za tyzden bolo treba doliat olej. Servis netusi preco auto zerie olej. Az po dvoch rokoch som sa dozvedel ze mali v tom aute neajke zle tesnenie (jedna seria auta) Takze pocas tych 4 mesiacov som naozaj kazdy tyzden v servise dolieval olej. Startovalo to asi na 3-4 krat. auto asi po mesiaci tahalo dolava - netusili preco. vypinal sa motor, geomatria napravy sa pohla takze mi tri dni piskali pneumatiky. kontrolky ktore mi ani v servise nevedeli zhasnut: Airbag, kat, abs, STOP, SERVIS.

Teraz som konecne stastnym majitelom auta: Honda Accord (170 000km) jazdi ako nova, nic okorem oleja a nafty som do toho nedal. Este aj gumicky na stieracoch su stale dobre :). naozaj 100% auto. No z toho Megana mam dodnes nocnu moru, mal som clio a megan a musim uznat ze tieto renaulty su skutocne peklo, otrasne auta, nespolahlive, skarede, poruchove sunty. Proste hroza. Je mi na vracanie ked dnes idem okolo tej predajne kde som kupil toho mojho serbla a vidim ako sa tam usmievaju na svoje nove obete.

02.05.2010 | 14:46:36 |  Reagovat

For 14mirko

Aj mňa už trošku vytáča, keď niekto bezdôvodne francúzov uráža len preto, že ich otca koňa brat mal Renault a vkuse sa kazil. Ale 1.9 TDI v Octaviach je dobrý motor. To, že je zastaralý je jedna vec, ale je spoľahlivý a to je myslím, dôležitejšie. Videl som Audi 80 1.9 TDI 66kw z roku 95 s 600 tis. km na tacho a auto stále slúžilo. Ak niekto nevie narábať s turbom, je to jeho problém. A čo sa týka spojenia Renault Nissan tak to bola skôr zmena k horšiemu. Spoľahlivosť ako - tak, ale design niektorých nových Nissanov je o ničom. Nehovoriac o výborných jazdných vlastnostiach starých Nissanov. Či už Primera, Almera, alebo aj iné, autá sedeli na ceste " jak ric na budaru :-P ". Nové vraj tiež nie sú jazdne až tak zlé, ale váha robí svoje.

11.04.2010 | 13:20:52 | Matúš Reagovat

renault

tak to snad nie vy si snad robite srandu to co akoze ma znamenat ze ste si kupili renault. Chlape ak si niekedy sedel v nejakom aute od skody a od renaulte tak nenapises taku hovadinu skoda sa renaulte nemoze rovnat v ziadnom smere. a zeby ste nehovorili ze sa nevyznam robil som taxikara a jazdil som asi na 20 autach a pat rokov som pracoval v autobazare a take keci ma normalne nasrali. Si uvedomte o čom to vlastne hovorite ste si niekde na nete preciali ze sa renault pokazil a hned je to zle auto? omg renault ma ovela menej zavad ako tie smejdy od koncernu volkswagen. Tie nemecke sracky idu ludom na smiech ved este aj do najnovsich octavii montuju TDI motor ktory je rovnaky jak v prvych octaviach sistem cerpadlo triska ved to je nasmiech ani traktor za hitlera nemal take primitivne vstrekovanie a poruchovost? moj taxik bol pravidelne kazde tri dni v servise cca kazde 900 km vkuse sa kazila elektronika budiky turbo spojka proste vsetko a jazdil som aj na passatoch fabiach dvoch superboch a na renault megane len stym jednym autom som nemal vzivote problem tak som si jeden kupil 1,9 dci uplne bezproblemov jedine naklady mam rozvody, olej a tankovanie a spotreba sa moze vysmiat vsetkym smiesnym nemcom a to nehovorim o luxuse cene komforte jazdy a hlavne o tichu. Otvorte svoje zakomplexovane oci a pozrite sa na francuzske auta citroen peugeot a renault a na audi vw skoda seat vsetko je na jedno kopyto zato u francuzov ma kazda znacka nieco ine originalne a ovela krajsie a spolahlivejsie a komfortnejsie jak nemci. Kecate tu hovadiny lebo ste neskusili. Vaše skusenosti su len mojho oca stryka kamarat kdesi počul. Spytajte sa niekoho kto na stym ma skusenosti a ked ma aspon stipku zdraveho rozumu tak vas pri slove passat alebo iny nemec v porovnani s francuzom vysmeje to nemoze konkurovat. A este ktomu ze nissan a renault.. Nissan vedel prečo sa spojil s renaultom a obaja si vela dali a ak ste si nevsimli tak renault robi motori pre nissan a kedze im to tak pekne klape a nissanu sa nechce od renaultu oddelit tak asi tam nieco dobre bude nebudu tak na hovno ako tu niekto pisal. Sa uvedomte to nie ved ste si kupili renault ale ved ste si kupili skodu alebo vw ci seat albo audi to vam sa treba smiat lebo ste vyhodili peniaze za hovadiny ale ved vy na to raz pridete.

10.04.2010 | 21:43:55 | 14mirko Reagovat

RE: renault

Mal som Renault 11, potom Dodavku Ren.Master 2006...a poviem ti,ze nikdy som nemal s autami take starosti ako prave s Renaultom.V jednom kuse problemy a poruchy...a vrchol bol,ked mi z toho mastera vyskocil motor rovno na cestu...vtedy som si povedal,ze Renault uz NIKDY V ZIVOTE!!! Teraz mam octaviu, ma uz 350000km a okrem beznej udrzby ziadny problem......

01.12.2011 | 13:03:18 | xxx  | 46.207.255.* Reagovat

RE: renault

Vyloučeno, renaulty se nekazí !!! Gedeone, kde jsi ?

01.12.2011 | 16:05:17 | Vašek  | 88.102.46.* Reagovat

RE: renault

No ten Master a jeho motor čo mu vyskočil BUDE to zaležitosť toho kočiša ,ked mu kone skaču ako chcu. Teraz važne,,,,, Mam mastera rv.2005 najazdene 500 tisic km opakujem pol mega km!!!!!! Spotreba pod 8 litrov Je treba niečo dodať!!!!! Nafta ,filtre,olej, naplne pneu a čapy prednej napravy . Ako jazdiš take maš auto!!!!!!

12.02.2012 | 16:27:11 | 01  | 213.215.84.* Reagovat

RE: renault

Neviem, čo máš proti Octavii, aké problémy si s ňou mohol mať, kedže si tu sa rozhodol len opísať niečo nejasné okolo systému vstrekovania PD. Ale kedže žijem vo Francúzku, tak mám bohaté skusenosti s jejich značkami, taktiež takmer všetci známi majú domácu značku a je skutočne pravdou, že majú neustale nejaký problem. Niečo sa da ignorovať, iné nie. Avšak francúzi su silní nacionalisti. Moja osobná skusenosť je taktiež zlá, preto už nikdy viac francúz v garáži.

29.01.2012 | 13:11:35 | noc  | 86.63.242.* Reagovat

RE: renault

Nechcem velmi kritizovat ale nedalo mi musim sa zastat.Nemec robi kvalitne auta ale nemozes to vsetko hadzat do jedneho vreca!tak isto aj frantikov nehadzem ja . Su starsie modeli a nove viaceri somnou asi budu suhlasit ze tie novsie auta sa vyrabaju skor na 10rokov aby sa kupovali stale novsie auta a auta do roku 2004 su motoricky ak sa majitel stara tak na tych 500 000km urcite .a asi si 1 kto sa zastava francuza nad nemcom.Neviem thalia ? lacne ale ... Frantikov som skor ku talianom rovnal asi ako fiat atd...

09.03.2012 | 02:24:31 | Mike  | 88.212.40.* Reagovat

RE: renault

Zdravim, mame doma Renault Megane granttour 2001, 1,9 59kw, podla mna je to auto pre seniorov. v prístrojovke pri startovaní stale nieco puka, kontrolky airbagu furt svieti, v servise mi povedali ze mam vystrelene patroly v zadných pásoch, pričom vzadu sa nikdy nikto nepriputaval. Turbo odislo asi po 2 rokoch cca 25000 km. Vykon to ma menší ako moj vysavač. Daroval som ho rodicom asi po 3 rokoch jazdenia lebo in to na chalupu a spat staci. Sedenie relativne pohodlne, ale aj sedadlo a kolajnice vrzgali po par mesiacoch, a teda nie som 100kg slon. A nehovoriac o prehnitej torznej tyci po 4 rokoch. Jedine pozitivum toho auta bol batozinovy priestor ale to je velmi málo. Renault uz nikdy.

20.08.2021 | 10:43:32 | Martin  | 193.87.33.* Reagovat

kobyla

Bravo,nasmal jsem se,ale tvoji hlouposti!Podle mě je spoustu Renaultaku zakomplexovanych,ono se jim to pořad se.e,rvou do toho penize horem,dolem,ale když se jich člověk zepta,tak to začnou vychvalovat,že je to naprosto bezporuchovy..Lidi proberte se,vždyt je to Renault,strujce problemu..

03.07.2009 | 14:45:15 | David Reagovat

RE: kobyla

To není komplex ,ale tak to chodí i u Škody VW a všeho dalšího.Jsou tu i ti jenž jim slouží Renault dobře ,a ti si pak stojí za svým z důvodů blbých narážek ,které nejsou na místě.Když někdo má dobrou zkušenost ,a napíše to sem. Hned se sejde hejno mamlasů kteří dokonce přesvědčují majitele že má krám,jako by nevěděl co má doma v garáži.Zvláštností je to ,že když je recenze na Renault kde majitel uvádí špatnou zkušenost ,nikdo se neozve.Když je uvedena dobrá ,tak je spousta negativních příspěvků ,a někdy naráží až na majitele.To mě přijde odst ubohý a trapný,vím o Megane ,který něž má nastartovat trvá 15 min protože nefunguje tlačítko ,a dělá si to co chce.Pak o dalším který má přes 250tkm a mění jen spotřební díly.Sám jsem měl sice starší R19 a nikdy mě nenechal ve štychu poslední 4 roky ježdění bez jakékoliv opravy nebo závady.Pak další R19 1.8 16v to samí.K tomu P 406 2.0 16v a 2 roky bez problému.Bud mám štěstí ,nebo se k tomu umím chovat.A stejně mě nikdo nevěří ,že to tak s těma R19 je,ale mě osobně to je úplně jedno.Navíc když se podívám ,tady na recenze tak třeba 1.generace Fabie má 3 plné strany ,nespokojených majitelů to nemá ani Renault tady dohromady.A nevím ,co je pravda na koncernu ,ale lidi co znám co mají ty auta toho mění více jako já.Pořád dokola ,turba,vodní váhy atd.Tak ,mě pak třeba z mé zkušenosti o to více štve když někdo pořád hází Francouze někam na spodní příčky.:)

01.12.2011 | 16:09:25 | luke20  | 78.45.38.* Reagovat

RE: kobyla

Tu vodní váhu bych chtěl teda vidět, dej foto.

01.12.2011 | 17:19:47 | Vašek  | 88.102.46.* Reagovat

RE: kobyla

Kobyla ty si neuveritelný de...!!! Vozíš sa na embéčke z 85teho a ideš tu rozprávať o autách! Mal som R19 Chamade 1,6. Urobil som na ňom 680 OOO km a fungoval perfektne!!! Ty toľko kilometrov nenajazdíš za celý život!!! Teraz mám R Mégane Scénic 1,9dTi. Mám na ňom 341 550 km a ide ako hodinky. Vieš ono je to o tom ako sa o autíčko staráš!!! Koníkovi keď neulahodíš tak ti zdochne!!! Ale to ty nemôžeš vedieť...

18.02.2012 | 13:46:16 | jožo  | 217.115.252.* Reagovat

musim chvalit

mam 10 rocnu lagunu a 320 tis. km a stale je v pohode,iba bezna udrzba...

03.07.2009 | 14:33:35 | martin Reagovat

Kvalitní reklama na Škodu

Tak to co jsem četl,je standartní poruchovost Renaultu a myslím,že je to OK.U Škody O2 mi při jízdě vypadlo přední okno,zadní boční stahovačky nešly dva dny vytáhnout,do kufru mi stále zatýkalo,prasklá nádrž,motor nešel vypnout ani po odpojení alternátoru a pak běžel na 2 válce,špatně sletovaný chladič a polozadřený motor,auto táhlo 10 dní doleva a 20 doprava a to v periodě,vypadla mi přístrojovka po D1 na klín atd.Jsem trochu kvalitou znepokojený,ale reklamovat to nebudu,vždyť je to Škoda.

26.01.2009 | 20:41:02 | Kobyla Reagovat

Dokedy si ľudia

dobrí budete namýšľať, že predajcovi ide o Vaše dobro a nie o peniaze....Odkedy sa Renault spojil s Nissanom, tak už je o´jedného dobrého Japonca menej. Z krajiny galského kohúta stoja za povšimnutie P 406, 106, C 5 , Xantia a staršie. Z novších je to vytriasanie peňaženiek. Nevedel som, že padanie okien je pomaly všade, od nemeckých po franc. výrobky. Nie sú oni dohodnutí s dodávateľom?! Neberú od neho províziu ?

09.08.2008 | 18:45:44 | ľuboš Reagovat

n.1

Musím pochváliť recenziu, velmi kvalitne opísané problémy a objektívny názor na servis. U mna 100 bodov.

09.08.2008 | 15:34:28 |  Reagovat

servis

Od mojí manželky kolega z práce řešil problém na svém meganu: Kolísání teploty chladící kapaliny. Příčin může být hodně a někdy je problém je najít. Začalo se výměnou termostatu, problém přetrvával dál, oslovil tedy svého kamaráda mechanika u jiné značky a ten se mu koukl na ten jeho nový termostat a zjistil, že není nový, ale použitý. Určitě měl velkou radost z autorizovaného servisu auto Kubíček ze Šumperka páč ho tato šmelina stála kolem pěti tisíc korun. Po této zkušenosti už nejezdí do značkového servisu.

16.05.2008 | 12:25:17 | Jarda Reagovat

renault

ahojte,
ja mám toto auto 3,5 roka , nabehaných 154 000 KM
Myslím, že ho môžem zhodnotiť-aspoň to moje. Čo sa týka motoru 1,9 hdi lepší motor som nemal - svižné a malá spotreba, priestor a pohodlie v aute super. Na mňa trochu silné brzdy a pískajú. Štartovanie tlačítkom - nikdy porucha. Poruchy : ako nové nešli žhaviče - vymenili, potom stabilizátor prednej nápúravy vymenili v záruke, potom dlho nič a po 2 rokoch sa mi pokazilo predné okno. Okrem toho nič až na to, že keď prší tak mi natieklo do dverí vodiča. Teraz po 150 000 km mi svieti EGR ventil.Všetci okolo mňa, čo majú autá majú nejaké problémy, tak neviem či som na tom dobre, či zle.

16.05.2008 | 08:50:38 |  Reagovat

megane je fajn

Tak neviem či som výnimka ale mam už druheho megana, po jednotke som si kupil pred rokom II 1,6 privilege od majitela ktorý na nom jazdil 3roky bez problemov a kupil si dalsieho renaulta. Zatial nepozorujem ziadne problemy ktoré tu všetci opisujete. Takze moje skusenosti s renaultom hodnotím na jednotku.. teda 2 pretože si nemožem zvyknut na tie ostre brzdy:))

01.03.2008 | 11:04:25 | lukash Reagovat

servis renault

Ano, ten slavny servis renault. Mame od nich Thaliu. Po rokoch problemov sa nas hlavny technik opytal, naco sme si take auto kupovali. To stoji za povsimnutie, no nie?

28.01.2008 | 11:57:12 |  Reagovat

no ja neviem

zdravim, ja mam sice len 20 rokov, ale mame megana grantour uz 4 roky a nic ale nic mu nebolo. po 50 000 volaky ventil vypadol. teraz ma 70 a ziadne hrkanie ani tahanie, vobec nie odrate gumy, proste nic. viem o jednom majitelovi, co ma podobnu skusenost ale skutocne ja som spokojny. teraz je to uz vlastne moje auto, jazdim si na nom, niekedy mam aj tazsiu nohu, ale nikdy ma nesklamalo a uz vobec nie zeby ma niekde nechalo, nedajboze za jazdy vyplo. Vazne, to co citam a pocuvam, to ako keby ani nebolo o megane. dufam ze to tak vydrzi aspon este 20.30 tis. km (klop klop na dvere)

12.11.2007 | 22:02:30 | robo Reagovat

To Sword

Nejsou všichni francouzi stejní.Mám P 406 r.v.95 najeto 220 000,naproso bez problémů.původní spojka, korozi neznám.Jen běžná údržba + výfuk, brzdy.Ahoj Green

18.07.2007 | 22:21:35 |  Reagovat

súhlasím...

s hodnotením auta...manželka mala od zamestnávateľa 2 renaulty: megan sedanII(do 90000km) a megan grandtourII po facelifte(cca40000km) jedno aj druhé auto bolo prekliatie. Sústavné kazenie sa maličkostí, v podstate to auto bolo aspoň 1 krát do mesiaca v servise(kde inde ako u Kestlera BA Petržalka!:o(()...a kedže nákup áut značky Renault bol zo záhadných dôvodov protežovaný mali aj jej kolegovia autá tejto značky...vo všeobecnosti...Laguny v pohode, Megany tragédia...prístup mechanikov u Kestlera je neuveriteľný...všetko čo sa pokazilo a nevedeli ako na to vydávali za štandart...napr.dvom koleginiam sa samo od seba vysypalo zadné sklo na megane Grandtoure...reakcia technika stáva sa to, nové auto zhasína na volnobehu...úplne bežná vec...skrátka všetko bolo pre nich vždy v norme!!:o(((takže ked manželka odišla na voľnú nohu a kupovali sme auto ani sme nerozmýšlali a kúpili sme Mazdu 6 a sme spokojný:o))....p.s. jednalo sa o renaulty megan II. väčšinou 1.6 16V v najvyššej výbave....p.s.s podobné skúsenosti mal aj môj známy s peugeotom 307 tak neviem či nekvalita je synonymum pre všetky francúzske autá alebo čo?!

17.06.2007 | 14:42:05 | sword Reagovat

to koleckar

Ano mas pravdu je to Kestler v Petrzalke. Ale v BA sa mi zdaju vsetci rovnaki..

04.06.2007 | 00:03:06 | pal Reagovat

autorizovany servis

mam otazku. nebol ten autorizovany servis nahodou v bratislave - petrzalke? pokial ano, vobec sa necudujem.

31.05.2007 | 21:50:08 | koleckar737 Reagovat

:)

Najskor povzdychnutie: pri takom vycerpavajucom clanku by som ocenil lepsiu uroven pravopisu. Text obsahuje dost hrubiek (skuste pouzivat funkciu spellcheck v programe Microsoft Word).
A teraz uz len jedna rada, ktorou sa riadim ja - nie sme taki bohati, aby sme kupovali lacne veci. Ja mam BMW 3 a jedine co s nim uz 50 000km robim, je stlacenie tlacidla na nastartovanie a nasledne jeho vypnutie. Takze nabuduce pozor na francuzske vyrobky :).

26.04.2007 | 17:28:05 |  Reagovat

RE: :)

Nestiham sledovať ako silné sci fi pribehy tu ficia.....frantik je lacne auto.....teda musis sa on starat viac a intenzivne.....za 20 rokov co jazdim som mal 21 nevadu 350 tis km dve laguny cca 200 tis km jeden megane td cca 30 tis km (pozicany na 3 mesiace kym som cakal na hyundai) tie auta isli a slapali ak sa o ne clovek staral a nejazdil jak svina. Mal som aj kiu, 406,407 a tusim aj 309 vsetko v diesli a nikdy nemal problem......oktavku a golfa (tu som menil slavny motor urval sa silenblok) a aj mondea tdci(najhorsie auto zivota) po 150 tis obe kaput na pumpu nafty, minuly rok som vyradil stary focus kolegu 1,8 td a mondeo servidakov 1,8td.obe cca 560 tis km bez poruchy!!! Superb mi lopli, po mesiaci tak iba 16tis km....za ten cas pridrete egr....vectra mi podrzala 145tis a no problem (diesel150 koni) medved co mame vo firme pre servisakov ma skoro 3/4 melon a no problem.....ix55,rok 130 tis a ok....teraz nissan path v6 cca od 2011/11 zatial 33tis a ok....spojenie ren/niss je prospesne pre obe strany nechapem bimbov co gu pisu o tom ze nissan nedrzi na ceste....path drzi na okreske do cca 140 bez problemu sucho mokro dialnica je problem od 170 & vadi mi ze temponat ide iva do 180.....apropo na,leto mam megane2 CC a 110 tis km 2005 a okrem blbeho konektoru abg pod sedackou a malo tuhej karoserie je to ok....v benzine f4r 99kw, ale olej po 15 tis km nie po 30 & vsetko servis a udrzba (moji chalani opravia aj certa).... Tak aby som zhrnul ak je clanok medzi pedalmi a volantom blby nepomoze ani AMG......mam v praci aj benjaminka daciu zatial iba 135 tis km a ide (prekvapko aj pre mna) ale jeden detail auta si kupujem nove alebo zanovne v nemecku.....akosi nemam vztah k nasim predajcom

11.05.2012 | 23:00:25 | nerozumiem  | 85.237.224.* Reagovat