Recenze Renault Megane 1.6 66kw
“Velmi špatná zkušenost”

Autor recenze: Sly (35 let),
Ústecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1997 Typ motoru:1.6 66KW Stav km při koupi:86 000 km Stav km nyní:138 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 4 roky Průměrná spotřeba: 6.5 l/100 km Vloženo: 3. 5. 2009

Hodnocení inzerátu: 3 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 5.4

Spolehlivost

3
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

4
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Felicia

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Výměna poloosy, výměna čepů výměna všech ložisek, výměna celého výfukového potrubí-včetně katalyzátoru, výměna těsnění pod hlavou, popraskané žárovky v palubní desce, výměna lambda sondy, výměna stabilizačních tyčí atd....


Hodnocení a zkušenosti s autem

Naprosto souhlasím se všemi kdo má negativní zkušenost, já ji mám také a celkem draze zaplacenou, jen mě zaráží množství těchto závad a také to s jakou železnou pravidelností se opakují (pár známích mělo také renaulta). Celkově příjemný jízdní konfort draze vykoupený návštěvami autoservisu... Ted´mám Ford Focus a nemohu si ho vynachválit.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 3


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Megane

Vložit komentář

Nechápu vás

Dobrý den, je mi 43 let a mnoho let opravuji auta, mám spousty známých automechaniků i ze servisu Renault. Nechápu jak někdo může odsoudit značku Renault, podle mého názoru je to velmi povedené auto, jen není chyba ve značce, ale předešlých majitelích a s tím spojené zacházení, víte Renault jako takoví má měkce laděný spíše konfortní podvozek, který na našich silnicích dostává zabrat, problém je v tom že si někdo koupí Renault, pak se stane nějaká vážná závada, a vše se opravuje horkou jehlou a nejhorší jsou samozvaní automechanici kteří se vše snaží opravit v domácích podmínkách podle návodů na internetu kde sbírají rady od dalších takových jako jsou sami, tak se potom nemůžete divit že koupíte takovej vrak, ono je to o tom že závada se musí odstranit hned jak se objeví pokud klepe předek je důležité vyměnit nejen tyčky stabilizátoru ale také horní uložení ložisko tlumiče a nejlépe celí tlumič, je totiž dokázané, že pokud vyměníte horní uložení necháte starý tlumič do roka děláte vše znovu a to platí o čepech stejně jako o tyčkách, nezáleží na tom jaká značka to je ale jak se k tomu bývalí majitel choval a jak moc byl šetřiví a to platí i o vás, z vlastní zkušenosti vím že nejhorší auta na díly a poruchy jsou Fordy Tdci, o VW 2.5 Tdi ani nemluvím starší Focus vám zrezne před očima, Fábia která se tváří jek bezproblémové auto 1.4 16V průser jak to žere olej přes stírací kroužky a tak bych mohl pokračovat do nekonečna, znám lidi co mají na čele vytotované Bmw jiné neuznávají, to samé Honda, nebo VW, a když přijde na dražší servis raději to prodají a koupí jinou, jak jsem psal, já osobně měl patnáct aut, z nichž nejspolehlivější byli dvě, stará Jetta a Renault Espace 3 užasně prostorný pohodlný a věrný stroj který se mnou najezdil desetitisíce km všude, a s pozdějším Galaxi se to nedá srovnat, já na to auto nedám dopustit, nevím zda je to tím že to vyráběla ještě dceřiná společnost Matra nebo tím že závadu odstaním hned jak se objeví prostě měl jsem Renault megané coupe a pohoda, tchán má Focus 1.6 Tdci a kdyby za něj nedal přes dvě stě tisíc tak by ho zapálil, věčně to někde stojí, nejede to žere to a ani u Hornáta si s tím neví rady a kupoval to jako pět let staré auto, tak prosím o zamyšlení než budete zase něco odsuzovat, a někdy se zeptejte v autodílech na jaké auta se prodává nejvíce dílů a všichni vám řeknou Passat od 2005 výše, největší sráč.

29.07.2015 | 10:45:40 | Jirka  | 37.188.224.* Reagovat

Mám radost...

Mám radost, když čtu, jak jsou Renaulti poruchoví, nespolehliví... protože to mě utvrzuje v tom, že jsem zřejmě dítě štěstěny: s Thálií, levným vozítkem téhož výrobce jsem najel za 5 let 124.000 km s třemi návštěvami servisu - 1x ulomený kabel od kufru (to jsem docela zuřil :-)) a 2x na dvouleté kontrole. Jinak ho ani nemeju ...a jen dolívám benzín a vodu do ostřikovačů...

14.01.2010 | 08:16:12 | Chleborád Reagovat

Pro j.s.

Jen na upřesněnou milý pane auto jsem zakoupil jako 7 leté po 1. majiteli s 74 tis. kilometry se ser.knížkou atd. Vůz" navštěvoval" převážně značkový servis(po dobu co jsem ho měl já).Naštěstí ho již 4 roky nevlastním.Vaši dobrou zkušenost respektuji vy prosím respektujte tu mou špatnou.

14.01.2010 | 07:10:01 | Sly Reagovat

Ale to je jasný

Tvůj renault je starý 12 let a pokud na něj předchozí majitel sr.l,tak se nediv,že musíš měnit díly,které i tak mají omezenou životnost provozem.Do servisu jezdím 5x do roka a to mám taky Megane.Počítej se mnou:Výměna gum na leto a zimu tj. 2x,kontrola po zimě a létu tj.2x,výměna oleje,filtru atd. tj.1x,tak snad jsem na nic nezapoměl.Auto mám druhým rokem a dostane to co má a až ho dám dceři za 3 roky na dolítaní,tak vím,že jsem nic neojebal,jak bývá u čechů zvykem.O servisu jsem už někde psal,vše otázka kvality a peněz.V první řadě se zeptám za kolik popřípadě díl vymění akdyž se mi to zdá moc,tak jdu jinam.U Mazdy jsem řešil před měsícem čidlo abs a výměnu rozvodů a domluvil jsem si pro sebe dobrou cenu -7500Kč.Tomu se říká nabídka a poptávka.

07.05.2009 | 21:06:02 | Kobyla Reagovat

No to ano, ja som praveze elektrikar tak si s tym viem celkom rady :) Ale je to pravda najviac problemov je s elektrikou a najcastejsie s kabelazou. Ta moze za vsetky tie nevyspytatelne poruchy. Je to o tom, ze aj v znackovych servisoch su "odbornici" co nevedia fakt ani hovno. V pripade meganov sa da obratit na www.renault-megane.cz a tam sto pro najde kazdy co bude potrebovat, kedze sa jedna o tie iste zavady kus co kus :D

06.05.2009 | 12:36:21 | Ado Reagovat

RE: tom a kkuk

Mily tom,
ze nechapes, „proč sem tahám nějaké Mercedesy“ je mi luto. Zrejme som precenil tvoju inteligenciu, za co sa ospravedlnujem. Budem sa teda s tebou dalej bavit ako s pablbom, ktorym evidentne si. V tomto smere ta prevysuje snad uz len „kkuk“, ktory sa ozval o 2 minuty neskor ... ;o)

06.05.2009 | 06:52:36 | Mickey Reagovat

ado

Cena ojetin odráží jejich skutečnou hodnotu,je určena trhem .Pokud by byla vysoká, auto by se neprodalo.A šikovný kutil že opraví megana? Leda že by byl autoelektrikář protože největší problémy jsou v elektrice.Ale jednoho spokojeného majitele megana fakt znám. Za 5 let měl jenom 2 závadičky a vypadá jak nový. Asi je to tím že majitel s ním najel za tu dobu 2600km.

06.05.2009 | 06:11:40 | MIREK Reagovat

MIREK

JJ bol trosku chyteny na predok, prakticky ako 99 percent aut zo zahranicia. 2003ka model. Pod pojmom nekomunikativne riadenie som nemyslel kvalitu podvozku, ktora je nadpriemerna, ale skor som necitil taku saptnu cazbu na aku som zvyknuty. Focus ma viacprvkovu zasnu napravu - vyborna stabilita - ale taktiez peniaz navyse ked sa to zacne kazit. Ja som skor narazal na to ze cena toho auta bola okolo 170 000 CZK a kede si to porovnam s tym meganom o 6 rokov starsim za cenu okolo 25 000 CZK tak zase extra zazrak to nie je, aj ked pripustam ze jazdne vlastnosti su ovela lepsie. Renaulty su kazovejsie, ale sikovny kutil si s tym pomerne lahko poradi. Dost krat som bol v servise - najma na diagnostike, ale odkedy mi nic nepomohli a iba som platil odvtedy si vsetko riesim sam - okrem mechanickych veci - tie nechavam robit v mensom "rodinnom" servise. A za tu cenu myslim ze je to super, aj ked su modernejsie lepsie auta. Ale zase novy megane III je tiez o niecom inom :) Mal som moznost a jazdne vlastnosti dokonca subjektivne nad tym FOCUSom. Uvidime ako zivotnost a spolahlivost

05.05.2009 | 22:49:11 | Ado Reagovat

Ado či co si zač

Já se z tebe obrátím v kozí roh,co to meleš za kraviny? Focus má nekomunikativní řízení? To májí rencky, ameriky a pod. ale ne Focus pověstný tím že má skvělý podvozek . To čím si jel asi nebyl focus ,nebo byl bouraný a to fest.

05.05.2009 | 21:41:52 | MIREK Reagovat

Pro Ada

Možná máš s tím Focusem i pravdu, ale půjde o vyjímku a také se zast. Fordu chová asi jinak, kdežto závady popisované recenzentem jsou naprosto TYPICKÉ pro téměř všechny Renaulty a opakují se s železnou pravidelností. Navíc ti v servisu řeknou, že je to normální ev. že je vše OK, to nic není pane. Taky vlastní zkušenosti.

05.05.2009 | 21:04:54 | Vašek Reagovat

mickey

Ty vyjebanej čobole, vy jste asi všichni stejně vypatlaní. Ty jsi dobrej jak vaši hokejisti. Tom má pravdu, jenže ty ji nejseš schopnej přijmout jako něčí názor tak meleš chujoviny.

05.05.2009 | 18:32:37 | kkuk Reagovat

Mickey

Já mám pocit, že zde ztrácím čas s nadrženým puberťákem. Seď si třeba v Hammeru, mně je to jedno. Jestli čekáš že ti budu závidět, to jsi na špatné adrese. toto je forum o autech a moje povinnost je sdělit své zkušenosti s jednou šmejdznačkou potenciálním zájemcům o koupi auta značky Renault. A to zkušenost podloženou vlastními zkušenostmi. A tato recenze zní na auto jménem Renault Megane. Takže nechápu, co sem taháš nějaké Mercedesy, kde sedáváš na místě spolujezdce.

05.05.2009 | 18:30:56 | tom Reagovat

mily tom,

„Ty jsi jeden z trapných miláčků jedné značky, který se ještě nesvezl v pořádném autě.“ :o))) Kazdy mesiac sa napriklad vozim na sedadle spolujazdca v najnovsom Mercedese S600 cca 300 km. Ale pobavil si ma. Ty si sa v najlepsom viezol v com, prosim ta? V Bentley GT?

05.05.2009 | 18:14:52 | Mickey Reagovat

FOCUS

Co sa mi nelubilo na aute FORD FOCUS: 1) Slabe brzdy - mozno chyba kusu 2) Dost nekomunikativne riadenie 3) Akosi mi nesedela do ruky prevodovka 4) Motor bol 1,6 74 kW ale subjektivne to tahalo priemerne. Potom dany kus trpel na nasledovne zavady: Kufor sa otvaral podla svojej nalady. Auto sa svojvolne zamyka, cize nehrozi nechavat kluce v aute pokym skrabkate okna v zime, aj po vypnuti zapalovania a vybratia kluca preblikavaju nahodne displeje a rucicky sa pohybavaju ( sem tam s nimi trhne), sem tam zblbne otvaranie okna u vodica. Inac dobre jazdne vlastnosti, bezpecnost...Ale zase taky rozdiel som vnicom nepostrehol. Hold asi som dlho zvyknuty na renault, ale ked som si presadol do renaultu bol som ako v siedmom nebi...

05.05.2009 | 18:06:36 | Ado Reagovat

for Mikimaus

Zase se pleteš, já nehodnotím jen samotné auto, ale i chování a jednání servisu a vedení fy. Renault v ČR. A to bylo naprosto katastrofální. Kdyby se dokázali k problému čelem, řekl bych si, že jsem trefil na špatný kus. Ovšem můj problém se řešil až u soudu - kreténi v Rencku si nemysleli, že to poženu tak daleko a nakonec si opravy závad sám zainvestuju. A tvrdě je klepli přes prsty. Je to smutné, že dělají auta velmi pochybné kvality a ještě se neumějí k zákazníkovi - když už si od nich koupí pičusa - seriozně chovat.
Ty jsi jeden z trapných miláčků jedné značky, který se ještě nesvezl v pořádném autě. A Rencek pořádné auta dělat neumí.

05.05.2009 | 17:37:19 | tom Reagovat

RE: tom

No dobre, uznavam, ze fungel nove auto, ktore sa „neskutečně kurví už po pěti tisících km“ je na prd. V podstate to teda znamena, ze CLIO OD RENAULTU JE NAJHORSIE AUTO NA SVETE. A basta. S tym, ze cim viac ludi si TOTO uvedomi, tym viac spokojnejsich majitelov aut a tebe podobnych „odbornikov“.

05.05.2009 | 17:28:25 | Mickey Reagovat

Heligon

Na tvém kámošovi lze vidět stupidita českého národa. Kdyby se mně jednou auto sralo, tak proč u stejné značky tak dlouho zůstávat?? To opravdu nechápu.

05.05.2009 | 17:02:44 | tom Reagovat

Renault je největší šrot na světě. Kamoš měl 5 renaultů a furt se mu to sralo.

05.05.2009 | 16:57:49 | Heligon Reagovat

RE:

Tvl...mel 5 renaultu a porad se mu to sralo..tak proc jich mel 5???

17.06.2014 | 14:16:31 | jan  | 37.188.236.* Reagovat

Jaký mudrlant

Co to ťápeš za nesmysly o mudrlantech kteří si dovolí říct křivé slovo na Renault. Na tyto výtvory slušné slovo neexistuje a je dobře, že si to snad konečně začíná více lidí uvědomovat.
Chceš říct, že i přede mnou v mém fungl novém Cliu jezdilo nějaké "prase" že se tak neskutečně začalo kurvit po pěti tisících km? Občas se zamysli. Neexistuje značka, která by měla ve všech možných médiích o autech tolik negativních pohledů.

05.05.2009 | 16:52:07 | tom Reagovat

... výměna stabilizačních tyčí atd...

Zase dalsi mudrlant, ktory sa odbavil nadavanim na Renault a pritom nezabudol doplnit ako mu je super, ked si kupil inu znacku. Ja len dodam, ze s tym Meganom muselo pred vami jazdit pekne prasa. No nic, chvalte svoj Focus dalej a pritom nezabudnite nabuduce ho nahradit 8-rocnym rozmlatenym BMWckom.

05.05.2009 | 16:05:19 | Mickey Reagovat

Angel_M

To jsou keci, nemůžete věřit štvavé kampani VW na zvýšení prodejnosti. :-) Pokud si podrobně prostudujete typ poruch např. pro Focus II a C-max, což jsou auta technicky totožná a zjistíte, že jsou tyto poruchy dost odlišné, tak zjistíte, že si to asi někdo vycucal z palce u nohy. Nebo možná odjinud:-) A Honda Civic ještě horší focusu a Mazda 3 jenom asi místo před focusem. Prostě bláboly. Tak zatím:-)

05.05.2009 | 15:26:24 | r Reagovat

Zaujímavé, pretože podľa ADAC sú Fordy v súčasnosti najporuchovejšie autá. Ford znamená Fucker Only Rolls Downhill
Fancy Oil Recycling Device
Found On Rubbish Dump
Fucked Over Road Disaster
Fucked Over Redone Dodge
First On Recall Day
Fucked On Race Day
Fix Or Repair Daily
Found On Road Dead
First On Rust and Deterioration
Frequently Overhauled, Rarely Driven
Fast Only Rolling Downhill

05.05.2009 | 15:21:08 | Angel_M Reagovat

Pro Ado

A co se vám konkrétně na Focusu nelíbilo? To jméno? :-)

05.05.2009 | 15:13:01 | r Reagovat

Za blbost sa plati. Teraz nemyslim auto, ale blbost toho co si ho kupil. Toto je totizto spotrebak na tych autach. A ked si ludia myslia ze s prasknutou ziarovkou treba behat do servisu tak je to smiesne.. Nuz ked je clovek lavy...Mal som moznost okostovat FOCUSa a nikdy by som to auto nechcel. Otras - asi som uz zvyknuty na ten "SROT" megane - ale aky pan taky pes - to iste plati aj o autach.

05.05.2009 | 15:06:19 | Ado Reagovat