Nejčtenější auto recenze

8,6Škoda Octavia (1998) Škoda Octavia (1998) autor: BECHER Přečteno: 78430x
8,0Škoda Octavia (2011) Škoda Octavia (2011) autor: Petr Přečteno: 59265x
8,4Škoda Octavia (1997) Škoda Octavia (1997) autor: Zbyněk Přečteno: 56918x
8,8Škoda Fabia (2005) Škoda Fabia (2005) autor: davpro Přečteno: 43577x
Všechny nejčtenější auto recenze >
Reklama


Nejnovější komentáře v diskuzích

RE: Životnost a cena vozu

Zrovna staré MPi motory se koncernu, co do spolehlivosti povedli a nemají problém najet 500tkm, pokud se u nich mění pravidelně olej, více opravdu nepotřebují a dokonce není problém ani přesluhovat s rozvodovým řetězem. Dokonce si výtečně rozumí i s LPG. U motorizace 1,3 (Felicia) a 1,4 MPi (Fabia) občas mohlo dojít k poškození těsnění pod hlavou, ale stačilo vyměnit a jezdilo to bez problémů dále. Je fakt, že u Škodovky platí, že čím bohatší výbava, tím více problémů a poruch, ale zrovna MPi motory jsou neskutečné držáky a to píšu jako někdo, kdo koncern opravdu nemusí, právě díky jeho nespolehlivosti a poruchovosti.

20.03.2017 | 14:48:46 | J.M. | Recenze: Škoda Fabia 50KW/1.4 MPI (2003)

RE: přední pás u řidiče

Ten mechanizmus se dá rozebrat a namazat -- ale to je zakázané (protože to bezchybně nezvládne každý, může to i poškodit a to pak jde o život)
Zkuste vyčistit bezpečnostní pás - mně to pomohlo a smí se to :-).
Návod k používání automobilu - cituji:
Čištění bezpečnostních pásů
Bezpečnostní pásy udržujte v čistotě! Při silném znečištění pásů může být ovlivněna funkce jejich automatického navíjení. Pro čištění bezpečnostních pásů používejte mírný roztok pracího prostředku. Čištění provádějte, aniž byste pásy demontovali z vozidla.
Upozornění
Před navinutím musí být bezpečnostní pásy dokonale suché.
Pozor
Bezpečnostní pásy nesmějí být čištěny chemicky, použité čisticí prostředky by mohly poškodit tkaninu pásů. Bezpečnostní pásy nesmějí rovněž přijít do styku s žíravinami. Pásy s poškozenou tkaninou, spojeními, navíječem nebo s poškozeným zámkem nechte vyměnit v servisu Škoda.
.... takže například: .... pěna/šampon na čalouněný nábytek, pás vytáhnout na maximum a vyčistit. Nenavíjet zpět, nechat pás vyschnout. Poté pomalu navijet zpět, rovnat ho aby se navíjel přesně jak má. Mně to pomohlo, aniž předtím by byl pás viditelně silně znečištěn.

19.03.2017 | 09:44:35 | VGT | Recenze: Škoda Fabia 1.2 HTTP 47kw (2004)

RE: Neuvěřitelné štěstí ?? = uvěřitelné štěstí

Také jsem měl asi zázračný kousek. V roce 2006 jsem dostal přidělenou Fabii 1,2 HTP před faceliftem - s tím tehdy slabším motorem (snad 44 kW ?) - a užíval si sladkou jízdu do prvních 95 tis km. Pak zaměstnavatel obměnil vozový park (Octavia combi). Ta Fabie jezdila naprosto bez problémů - jízdní projev byl o něco lepší nežli Škoda 125. Při úmyslu předjíždět bylo vhodné vypnout klimatizaci :-). Při maximálním cestovním průměru po dálnici Fabka žrala jak kráva (třeba i 9 litrů/100 km). Naopak při jízdě mezi kaminony (cca 90 km/h) spotřeba kolem 5 litrů. Na klikatých silnicích s ní bylo lepší svezení než s tou následnou Octavií. Byl jsem s těmi vozy (oběma) spokojen - pokud člověk ví, co od těch vozů má očekávat.

19.03.2017 | 09:23:46 | VGT | Recenze: Škoda Fabia 1.2 HTTP 47kw (2004)

Životnost a cena vozu

Škoda Fabia - benzínové auto v segmentu 2.nejlevnější na trhu, nevydrží půl milionu km. Já mám najeto 250 tisíc km (Opel Vectra, r.v.1993) a auto jezdí pořád velmi pěkně. Ovšem jeho ceníková cena v roce 1993 byla 616.000 Kč. To jaksi nelze srovnávat s Fabií ani náhodou. To Tebou zmiňované Audi 80 TDI v roce 95 stálo nové cca 200.000,- Kč ??

19.03.2017 | 09:05:41 | VGT | Recenze: Škoda Fabia 50KW/1.4 MPI (2003)

RE: líbí a jede

No já musím říct, že se mi to auto líbí a co se týče, tak k vzhledu nemám výtku. Mám základní verzi tuším ambiente kde je velmi obyčejné rádio a díky tomu že tam není žádný přiblblé monstrum s ohromným sloupkem se mi tam krásně pohodlně vejdou nohy. Celkově se mi řešení líbí a místa na zadní sedačkách je taky poměrně dost.
Co se týče zvuku motoru, tak musím říct, že jsem si na něj musel zvyknout.. vůbec nevím k čemu to přirovnat, ale je to asi něco mezi benzínem a naftou. Každopádně za mě je to druhořadá vlastnost.
Jízdní vlastnosti jsou překvapivě velmi dobré.. to auto má zázračnou konstantní dynamiku, která auto žene do prudkého kopce na 4ku 5ku bez nějakého zaváhání.
Samozřejmě nedá se to srovnat na příklad s 2l mondeem.. ale povinné ručení a vůbec celkové náklady jsou taky jinde. Za sebe musím to auto pochválit.
Mám za sebou jen 800km, tak doufám že nepřijde žádné zklamání jako u mondea

17.03.2017 | 11:16:01 | mang | Recenze: Škoda Fabia 1200 /51kW (2009)

RE: Motor 1.4 16v

Někdo si neumí spočítat spotřebu a lže si do kapsy. Pod pět litrů jezděj lehký malý autíčka, a ne ingot jako je fabia s jejími motory. Krátké převody, žravý motor (který tím pádem rychle topí) - aerodynamika cihly - vždyť jsem tu hrůzu měl, a stačilo mi to. Pod 6,5 jsem se nedostal, spíše 7 a to byl už důvod k radosti. V zimě nebyl problém 8. Tak už dost těch nesmyslů!

04.03.2017 | 18:44:57 |  | Recenze: Škoda Fabia 1,4 MPI 63 KW (2009)

RE: Motor 1.4 16v

Spotřeba pod 5L to bych chtěl vidět a v zimě o 0,5L víc.Hlavně si neubírej.

04.03.2017 | 02:27:16 | Roman | Recenze: Škoda Fabia 1,4 MPI 63 KW (2009)

Souhlas!

Mam felicie kolem 18 let a protože jdou opravit za babku tak pořád jedou. Ojetý stroj nejde perfekt zkontrolovat a spravovat se bude muset. Za medvěda s opravama si koupím feldy dvě, i s jejich opravama :-)

02.03.2017 | 22:21:43 | Radek | Recenze: Škoda Felicia 1,3MPI (1997)

Musím se smát vždy když někdo obhajuje kepl s tím, že není děláno na dálnice, je děláno na okresky... takže jako si v boleslavi řekli dnes uděláme auto na okresky a zítra budeme dělat auto na dálnici :-) Vzpamatujte se, auto není děláno na, jen se prostě na určité typy jízd nehodí. A to je špatně. Protože abych si koupil auto, kterému nedělá dobře jet po dálnici, tak jsem si koupil špatné auto. Něco podobného neplatilo ani za dob Maluchů a Trabantů, dnes i Smart umí pelášit po dálnici, a světe zboř se, nevadí mu to. Ale špatné auto, špatně zkonstruované auto, neobhájíte tím, že je na něco děláno a na něco ne. A že by toto auto do 50 km/h trhalo asfalt, to by muselo těch padesát udělat na jedničku. A to silně pochybuju, ojnice by vám podala ruku blokem. Ale když už nic jiného, celkem jsem se pobavil.

01.03.2017 | 17:54:03 |  | Recenze: Škoda Fabia 1,2 (2002)

320 tisíc

Auto začalo zlobit, sice jezdilo, ale něco se mi nezdálo.
V mrazech špatné starty jako nikdy předtím, velmi dunivý zvuk motoru, častý nouzový režim.

Diagnóza:
Sání zarostlé dehtem skoro na poloviční průměr, lopatky turba zaseklé, turbo taktéž zasviněné. Šikovný automechanik vše vyčistil (sání, turbo, parohy,egr) a přetěsnil podtlakovou pumpu. Turbo vykazovalo malou vůli v rotoru a dle jeho slov s ním ještě minimálně rok pojezdím.

Auto od té doby pěkně startuje, motor neduní, turbo má zdravý zvuk a je slyšel jen opravdu velmi vysoký svistot. Navíc se pěkně sbírá už kolem 1500ot.

Nejlépe investovaných 7500,- za celou kariéru tohoto auta. A to včetně výměny oleje a filtrů.

27.02.2017 | 15:34:08 | lukas | Recenze: Škoda Octavia 1,9TDI (2003)




Reklama

Reklama
Reklama