Autorecenze Subaru Legacy boxer 2,5l benzín - nikdy viac!!!!!!!! - hodnocení, spolehlivost, silné a slabé stránky, závady, zkušenosti, komentáře - recenze Subaru Legacy
 
 

Recenze Subaru Legacy 2,5 benzín
“nikdy viac!!!!!!!!”

Autor recenze: EQ (31 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2000 Typ motoru:boxer 2,5l benzín Stav km při koupi:170 050 km Stav km nyní:178 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 10-11 l/100 km Vloženo: 12. 11. 2009

Hodnocení inzerátu: 16 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 3.0

Spolehlivost

2
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

4
 

Provozní náklady

1
 

Náhradní díly

1
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Fiat Panda 4x4

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Kde začať???

popraskané trubky klímy, alternátor, chybná váha vzduchu, niečo s poloosou, vibrujúci volant pri rychlosti nad 110 km/h., výmena spojky, zatekanie do zadných svetiel, velká vůla v diferenciáloch, piskot nejakého ložiska v prevodovke, pukavé zvuky pri chode za studeného motora, vŕzgajúce plasty na dverách, netesniaca guma na strešnom okne...


Hodnocení a zkušenosti s autem

Noooo....okrem horevymenovaných malých nedostatkov je to výborné auto pre domácich majstrov s garážou vo dvore, výbornou výbavou náhradných dielcov, alebo so sponzoringom autorizovaného dilera. Lepši prípad je zamestnať sa priamo v Subaru Mikone. Auto slúži vynikajúco, s očakavaním, že sa mi tam opať niečo pokazi. Kufor je dostatocne velký na náhradné diely. Dielce sa ťažko zháňajú, najjednoduchši spůsob je kúpy z ebay, i to je však mačka vo vreci.
Stále mi tam niečo klepe, zrejme od diferenciálu, zaručene je toto auto mojim prvým aj posledným kusom od Subaru. V tejto recenzii by som chcel poriešit, ak můžem, aj autorizovaného importéra : max.nespokojnosť, neodbornosť, neochota človeku pomůct a vobec, neochota sa zaoberať opravou starších typov aut subaru.

Staré dobré časy zašlej slávy...

V budúcnosti presedlám jednoznačne iba na európana.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 16


Komentáře uživatelů k recenzi Subaru Legacy

Vložit komentář

možno malo 1 170 000... alebo predošlý majitelia boli pacienti

kupil som legacy outback 2,5 benzin 2008 original na plyn vialle povod Brno ale jazdilo od novoty v SR
ma 365 000 ide ako hodinky aj motor aj podvozok aj interier je v norme
všetko záleží od toho aký idiot to mal v rukách, recenziu považujem za veľmi silno subjektívnu! predpokladám, že ak by to čo zažilo Toje subaru mal zažiť wv / alebo nejaký nemec nedajBoh francúz asi je už na vrakovisku. že si sa nechal dobehnúť je jedna vec a prskať na subaru je vec druhá
čo sa týka mikony čoby autorizaku subaru - žiaľ dobré meno subaru určite tí pacienti nerobia... všetko je o ľuďoch...

08.02.2018 | 22:32:29 | vlado  | 85.237.234.* Reagovat

RE: možno malo 1 170 000... alebo predošlý majitelia boli pacienti

myslel som skusenosti s Mikona BA

10.02.2018 | 08:31:26 | vlado  | 188.167.132.* Reagovat

Zajímavé

Měl jsem tohle auto také, kupováno s najetými 160 tisíci, ovšem po prvním majiteli přímo ze Subaru Emil Frey. Pokud se o tohle auto člověk normálně stará, problémům se 100procentně vyhne. Neměl jsem jediný problém, pokud jde o nápravu, tak všechny ty ubohé hliníkové kostitřasy od Audi nebo BMW mohou jen snít o trvanlivosti a kvalitě ocelových náprav Subaru. Samozřejmě každé auto má svoje chyby, ovšem u tohohle Legacy já jsem přišel pouze na jednu jedinou...to byla spotřeba. Zcela logicky. Automat a 2.5 litrový motor nemůže rezultovat v nic jiného než 10 - 12 litrů na 100 km. Tohle auto si ale nekoupí průměrný Čech, který potřebuje spotřebu 4 litry traktornafty, mohutný zátah vocpodu a Ochcávku na hlínách. Z hlediska všech ostatních parametrů je tohle auto naprostá špička. Okamžitě bych si ho koupil znovu.

19.10.2010 | 14:58:42 | Kulich Reagovat

RE: Zajímavé

Hoj,
měl jsem také Legasy 2,0 automat (už nikdy více). Teď mám již druhé BMW. Po E39 530d touring mám teď E61 530xd. Na BMW jsem dělal jen přední silentbloky ve 140kkm, takže o ubohosti to nebude. Podvozek je oproti Subu tvrdší, ale kostitřas to opravdu není. Srovnávat motory, jízdní vlastnosti a hlavně brzdy, nesrovnatelné!!! Na mém Subu se pořád něco sr*lo. O výdrži kostic stabilizátorů, o simerincích na vačkách, ale i na ložiscích zadních kol vím své. Motor je sice tichý a kultivovaný, ale žravý a líný jako mrcha. Se Subu jsem jezdil za 10-11l s BMW také 4x4, 8,2l. BMW je někde jinde, je to rozdílem tříd a roků výroby. Nejsem zarputilý zastáncem BMW. Velice spokojený jsem byl se Chevroletem Transsport a zase Chrysler Voyager taky nikdy více. Příští auto bude BMW 750i. Proč asi?
Hodně šťastných km.
Mer

27.09.2012 | 09:55:08 | Merlin  | 85.70.180.* Reagovat

RE: Zajímavé

Mám Subaru Legacy už druhé. Toto ( 2005 IV - 101 kW) od novoty teď 255000 km. Spotřebu mám pod 8L dlouhodobě. Chodím pravidelně co 15 000 na prohlídky a předepsané výměny všeho co se v intervalech mění včetně rozvodů. Mimo to jsem měnil jednou lambdu, jednou tlumiče (ale za to jsem si mohl sám, protože jsem to přeložil na dovolenou - 4 kola na nosiči na kouli, plná rakev a 4 dospělí a zadek pak zůstal sedět o 1,5 cm níž - ničemu to nevadilo, ale nelíbilo se mi to) párkrát nějaké gufera, 2x kosti a teď výfuk. Už se ale pomalu začínají projevovat nenápadné nemoci stáří - třeba bylo prasklých pár žil - drátů ve svazku k 5. dveřím - nesvítilo osvětlení značky, zadní stěrač se nezastavoval v krajní poloze. Teď občas zhasne dispej na středovém panelu - taky nějaký kontakt. Jinak ale nemám problém a ještě míním pár let jezdit, než se objeví něco co by mě neodolatelně oslovilo.

12.05.2017 | 01:20:02 | Kokon  | 79.127.210.* Reagovat

for Mr.Dalák

Čudoval by si sa, koľko toho môže človek vedieť, aj keď nie je z "fachu".Všetko záleží od toho, čo ťa baví.

26.11.2009 | 13:11:23 | Matúš Reagovat

Radek

Máš pravdu, vím o autech celkem prd, jsem rád, když najdu, kam se leje benzín a přečtu si, kdy na pravidelnou prohlídku :-). Ale můžu tě upozornit, že znalci aut nepochází z řad pravidelných odběratelů ojetin (čím víc , tím líp :-)), dychtivých čtenářů motoristických časopisů, automechaniků-měničů, či prodavačů z bazaru... Ale to je jiní level, to bys zřejmě nepochopil.

26.11.2009 | 08:39:26 | Mr.Dalák Reagovat

Mr. Dalák

Spojkou se budu zabývat po 100.000km prakticky u každého vozu, mimo automatu a offroadu. A co se týká vůlí v ramenech, tak to ani nemluvím. Jiné poruchy nebyly a vše, opakuji vše, fungovalo. Evidentně o autech víš prd.

25.11.2009 | 19:31:47 | Radek Reagovat

RE: Mr. Dalák

Já mám skoro 270.000 a spojkou jsem se ještě nezabýval a vůli v ramenech a nápravě jsem řešil ve 250.000, ale nemám Subaru

27.09.2013 | 07:02:19 | Lukas  | 213.155.225.* Reagovat

RE: Mr. Dalák

vw t4 2.4d 57kw 300000km, původní spojka..je to o uživateli.

17.03.2018 | 19:03:03 |   | 185.147.249.* Reagovat

Kupovat auto podle toho v jakém je stavu.A né podle toho kolik má nakrouceno.A auto s 200tis km nemusí být nutně hned na odpis.Pokud se mu dopřávalo pravidelné udržbya člověk se k tomu choval ohleduplně..Samo bazary jsou kapitola sama osobě.

25.11.2009 | 19:19:29 |  Reagovat

Radek

Otázkou je, jestli by se i těmi tebou uvedenými "maličkostmi" chtěl někdo zabývat, nad kolika "maličkostmi" mávneš rukou a kadíš na to a kolik "maličkostí" se podělá příští měsíc :-)

25.11.2009 | 19:05:24 | Mr.Dalák Reagovat

No, koupil jsem auto se 160.000km, za 2 roky natočil dalších 110.000km, čili bych řekl, že jsem docela jezdil a nic, krom spojky a ramen přední nápravy + kosti, se nic neposralo. Čili po 100.000km nutně ležet pod autem je naprostá blbost.

25.11.2009 | 18:42:37 | Radek Reagovat

Matůš

Ano, taky jsem to mnohokrát slyšel :-) hlavně od majitelů bazarů. :-)) Vlastnit bazar, taky do roztrhání těla budu tvrdit, že půlmilionek km je ta nejlepší doba pro koupi. :-))

25.11.2009 | 18:09:17 | Mr.Dalák Reagovat

for Mr.Dalák

100.000 km je nič.Pre benzín "najlepšie roky", pre diesel slabší zábeh :-P

25.11.2009 | 17:06:07 | Matúš Reagovat

Nemá smysl komentovat auto zakoupené se 170000 km na tachometru, i kdyby km souhlasily.

25.11.2009 | 14:31:49 | Itall Reagovat

Achjo

Taky přitahnout si domů káru s více jak 100.000 km je vstupenka mezi milovníky umaštěných kolen a rukávů od šmíru. Věřím, že to byla cenově výhodná koupě. :-)

25.11.2009 | 14:10:35 | Mr.Dalák Reagovat

Tak toto není o autě, ale zřejmý problém špatného výběru - těžko říct, co už má uvedený kousek za sebou a jak se o něho kdo staral, či spíše nestaral (tipl bych, že na 100% to nemá jen 170 tis km).
U jiné značky to ale nebude jiné, pokud bude výběr provedený stejně.... je mi líto, ale lidská blbost je neomezená, drzost prodejce do nebe volající!
..... spíš bych napsal do titulku - nikdy více tak blbý výběr ....

23.11.2009 | 23:10:36 | Doro Reagovat

Bratře,koupil sis nabourané auto a pak se divíš?

23.11.2009 | 21:03:22 | japan Reagovat

Subaru a také problémy ?? Neverím.Ten musel mať už toho za sebou viac, než len 170 tisíc, alebo zlého majiteľa.

23.11.2009 | 14:18:19 | Matúš Reagovat

RE:

Po skusenostiach so subaru impreza (650 000km) a subaru outback (MY04 - 320 000km) mozem povedat len jedine, ze auto muselo byt burane dosť fatálne alebo ma za sebou cez 1000 000km - poznám takého forestra a jazdí stále ale s 250 000 na tacháči :) ... ja som so subaru nezaznamenal žiaden problem ani pri takychto km... žiadny nemecky "traktor" sa absolutne nechytá na boxer toť moj nazor :)

27.03.2013 | 00:43:54 | julo  | 178.41.158.* Reagovat