Recenze Subaru OUTBACK 2.0D
“Auto celkově dokonalé ale není dotažené do konce!! Motor 2,0D má ještě co vylepšovat!”

Autor recenze: Tom (34 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2011 Typ motoru: Stav km při koupi:7 km Stav km nyní:48 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Palivo: Diesel Průměrná spotřeba: 6,9 l/100 km Vloženo: 3. 7. 2012

Hodnocení inzerátu: 18 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.8

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Silné stránky

4x4, Jinak celková kvalita!!

Slabé stránky

Motor!!!!!

Závady a opravy na autě

Na autě byla jedna, ale dost podstatná závada a to je výměna motoru za nový!!


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto jako takové je majestátní všude vzbuzuje respekt a zájem. Velice prostorné a pohon 4x4 je dokonalý! Na ledu a sněhu auto sedí!! To se nedá říct třeba o Audi! Spotřeba je na tak velké auto dobrá, ale mohlo to být i lepší! Na to jak tento motor novináři opěvovali tak není tak dobrej. Na našem autě byl tento motor problém už od začátku. Ve velkém množství polykal motor olej. Na konci před výměnou v záruce za nový dokonce 7L oleje na 15 000 km.Ale nejsme sami, kteří maj podobný problém s olejem . Máme známého který si koupil taky toto auto, je s ním taky spokojen až na ten olej!!!!! Po najetí 78 000 km za necelé dva roky je spotřeba oleje 1.5L na plánovanou výměnu. Na začátku mu to spolykalo 2,3L oleje. To je opravdu lajdáckost!! Lepší volba bude asi benzín s LPG. Spojí se ověřená kvalita s nízkou spotřebou.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 18


Komentáře uživatelů k recenzi Subaru OUTBACK

Vložit komentář

Outback 2.0D 2011

Až na motor je auto co se tyce jízdních vlastností a komfortu uplne v poradku. Mam najeto 101000 km a kazdych 10k kilometru rucní regenerace DPF + novej olej s filtrem + další drobnosti. A ted se mi ozvaly vstriky. Takze repas. Příště jedine 2,5 benzin :)

16.06.2018 | 12:37:55 | Raven  | 176.12.115.* Reagovat

Outback Diesel

Mám Outback 2.0 D od dubna 2009. Měnil jsem asi 6 ložisek kol od 60tis-185tis/km. Olej jsem nikdy nedoléval. Jedna oprava hadice od turba. Výměna spojky asi 120tis/km. Výměna setrvačníku a spojky ve 260 tis/km. Při 270 tisíci v roce 2017 zadřena klikovka motoru. Výměna za nový půlmotor a repase vstřiku. Jezdím za 6 litrů. Je to nezmar. V zimě si jej užívám na horách na sněhu. A postavil jsem již 2 RD, takže vytížený vůz. Uvažuji o koupi nového Outbacka Diesel s mechanickou převodovkou.

20.04.2018 | 10:29:38 | Sub2009  | 194.228.151.* Reagovat

RE: Outback Diesel Nezmar ?!!!!! ?:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

ved je to horšie ako Dacia. samá porucha. človeče, neblázni!.

21.04.2018 | 23:40:55 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

forester 2012 2.0 D

najeto 185 000
olej navíc nebere.
pravidelny servis v Subaru co 15000

19.04.2018 | 18:56:47 | sub77  | 78.157.171.* Reagovat

Outback - diesl

Mám Outback 2.0 D, MY 2010. Aurto jsem kopil již jeté při 120.000 km. Dnes má již 150.000 km a bohužel se zde projevila špatná konstrukce motoru. Standardní závada tohoto dieslu. Silné vibrace na klice a uložení a z toho plynoucí prasklý blok motoru. Nyní již jen čekám až bude nový motor osazen. Jinak o Outbacku platí, skvělé auto po všech stránkách, až na životnost motoru. Věřím, že nový přepracovaný motor již vydrží déle.

05.03.2018 | 14:00:34 | Petr  | 82.142.65.* Reagovat

Outback

Vlastním Outback 2.0D 2010,momentálně najeto 270tis.Km,měněny pouze kotouče a desky.Motor tak do 130tis Km bral asi 2-3l oleje poté se to usadilo a je to v pohodě. Spotřeba do 6,5l dálnice vyšší rychlost(kolem 170-180) je přes 10L. Servis i cenově bez problémů.Mohu porovnat s Octavií, kterou máme momentálně má 170tisk.Km a má 2xnové brzdy spousta věcí na přední nápravě,rozvodový řemen(subaru má řetěz). Obě auta jezdí jen autorizovaný servis a Subaru je o poznání levnější, jak díly, tak servis. Jak níže píšete o puchýřích na laku od kamínků, tak to je pravda nad čelním oknem a přední sloupky, vyřešily to přelakováním a od té doby je to v pohodě.A 5.dveře je kapitola sama o sobě.Chvíli mi to také trvalo si zvyknout.Za mě dobrý auto.Momentálně máme objednaný nový Outback, také diesel, tak uvidíme.

17.11.2016 | 21:23:11 | Mira  | 84.244.67.* Reagovat

RE: Outback za 2 roky iba 10.000 km ??!! :))

...

18.11.2016 | 03:10:28 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

RE: Outback

Mám stejné auto i rok výr. jako Vy. Mám najeto 170 tis km. Chci se zeptat na filtr pevných částic, který už mám vyčištěn na 165 tis km, zatím dobrý. Snažím se jezdit delší trasy a ne popojíždění po městě. Jaké s tím máte zkušenosti. Děkuji za odpověď....

18.09.2017 | 21:53:32 | Filtr pevných částic  | 195.146.112.* Reagovat

Outback

Mám Outback 2010 2.0D. Ze začátku motor bral olej, to se srovnalo někde kolem 100tis.km, jinak najeto 260tis.km a auto je v pohodě. Za celou dobu provozu jen olej a destičky.Spotřeba do 6,5l. Po dálnici s rychlostí kolem 160-180 spotřeba 12l. Velké mínus je zavírání 5.dveří,než jsem se to naučil,málem byly několikrát bez skla a velký počet puchýřů pod lakem od kamení(auto je garážované).

23.12.2014 | 22:05:16 | Mira  | 84.244.64.* Reagovat

RE: Outback

Mám stejné auto i rok výr. jako Vy. Mám najeto 170 tis km.Spotřeba oleje - musím dolévat do výměny cca 1 litr. Chci se zeptat na filtr pevných částic, který už mám vyčištěn na 165 tis km, zatím dobrý. Snažím se jezdit delší trasy a ne popojíždění po městě. Jezdil jsem na obyč. naftu, teď Verva. Jaké s tím máte zkušenosti. Děkuji za odpověď....

18.09.2017 | 22:03:00 | luboš  | 195.146.112.* Reagovat

subaru

nemam osobne skusenosti so subaru, ale moj sef mal 3 subaru. prve skoro pred 15 rokmi bolo ok, bol s nim spokojny a mal ho dlho, potom teda logicky ako spokojny zakaznik subaru kupil nove legacy outback a odisiel mu takisto v kratkej dobe motor. tym to ale nekoncilo, motor v zaruke vymenili ale stale bol v servise, az ho nakoniec vymenil za dalsie nove legacy (uz nie outback) a s tym to opat bol problem na problem. takze este v zaruke sa ho zbavil a ako povedal "und fertig!" ziadne dalsie subaru uz nie! kupil mitsu outlander 2.0 benzin a je spokojny. podla mna reci ze kazde auto sa kazi neobstoja, kebyze mi odide motor na novom aute tak to auto je shit! sam mam druhu hondu a som spokojny.

12.03.2013 | 13:02:25 | jordi  | 178.196.214.* Reagovat

...

A ktorý z nových motorov je spoľahlivý?VW group 2.0 tdi 103kw 16V?Alebo nebodaj nejaké DCi???od roku 2009 sa na všetkom mega šetrí.Keď chceš superauto za roumnú cenu ,ber starší typ Outbacku t.j. 2009 2.D...Za trochu blbšiu prevodovku získaš feši bezrámové okná a vyššiu spoľahlivosť.

26.01.2013 | 18:40:19 | Prašánek  | 91.127.111.* Reagovat

Motor 2.0D

Autorovi samozřejmě věřím a chápu, že ho nutnost vyměnit motor naštvala. Docela by mě zajímalo o jakou závadu šlo.
S tím samým motorem mám /a nejen já/ naopak velmi pozitivní zkušenost z Forestera. Motor je velmi tichý, kultivovaný a pružný. Výborná je i spotřeba v rozmezí 5-6,8 litru/100km, což považuji u permanentní čtyřkolky za super.
Olej nedolévám, není třeba.
Přeji autorovi recenze, aby vyměněný motor fungoval na 100%.

13.07.2012 | 19:14:46 | František  | 78.80.177.* Reagovat

RE: Motor 2.0D

Mam model 2010 a taky mam meneny motor. Taky pomerne dost zavad a olej to bere rovnez....

Jedina spokojenost je se spotrebou.

Nevim zda bych Subaru znovu koupil.

12.04.2013 | 18:19:49 | Gg  | 77.48.50.* Reagovat

Ak by mi na "dokonalom" aute odišiel motor a mám PO záruke,tak ho podpálim...

Najmä, ak sa človek k nemu správal tak, ako má.

P.S. Neverte novinárom, tí predajú za inzerciu aj vlastnú mater,stačí si všimnúť KOľKO je všade reklam na Subaru.

ak by sa značka uskromila v reklame,tak Subaru nestojí viac ako Octkávka a Ocktávka viac ako Fabia ..:),aké jednoduché... cca 10-20 % z ceny auta sú reklamné kydy.

04.07.2012 | 20:59:01 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Ak by mi na "dokonalom" aute odišiel motor a mám PO záruke,tak ho podpálim...

Měl jsem Subaru Outback 2,0D/2008 ještě s bezrámovými dveřmi v nejvyšší výbavě a motor mi klekl po 3,5 letech a najetých 158 tis. Km. Bylo to na mrtvici. Olej to nežralo vůbec, spotřeba perfektní, ale na 300m na dálnici motor klekl - byla díra v bloku motoru - zjištěno po jeho rozdělání. Závada měla vzniknout špatnými vstřikovači, které jak jsem se dozvěděl nejsou brány za součást motoru - nejsou od Subaru ale od výrobce DENSO. Asi jsem měl smůlu na jeden z prvních dieselových motorů, ted už vím že najíždí i přes 200 tis. km. Prostě ty vstřkovače chtělo po cca 150 tis. vyměnit za nové, ale to nikdo nevěděl. Jizda v Subaru je ale opravdu jedinečná, takže jsem "přešel" zase na Subaru Forester s novým typem motoru FB20 na benzín i s LPG, které jsem nechal dodělat.Mám najeto 100 tis. a problém nebyl žádný. Prostě jak se říká, víra hory přenáší. Zdravím všechny subaristy

23.12.2014 | 19:12:11 | Petr  | 84.19.72.* Reagovat