Recenze Tatra T613 4 MiLong
“Jedná se o splynutí duší.”

Autor recenze: shoghun (21 let),
Olomoucký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1994 Typ motoru:3.5i Stav km při koupi:362 324 km Stav km nyní:364 441 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 4 roky Průměrná spotřeba: 7-27 l/100 km Vloženo: 7. 1. 2007

Hodnocení inzerátu: 19 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.8

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Tatra T613 3

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Auto jsem koupil v docela slušném stavu.

Když opomenu těch několik málo škrábanců a puchýřů na laku zádi auta, tak jsem velmi, velmi spokojen.

Jediné zápory, o kterých z provozu své dřívější Tatry vím, jsou snad jen korodující tlumič výfuku a některé sváry na karoserii.

S tímto typem koroze měla Tatra T613 beztak problémy.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Tatra T613 je opravdu o vášni. Majitel Tatry prožívá při jejím získání pocity srovnatelné snad jen s pocity některých druhů ptáků a kytovců, kteří si hledají partnera na celý život.

Když ji poprvé spatříte, je to jako když dítě uvidí pod Vánočním stomečkem dárek, který si po celý rok přálo. Když přistoupíte blíž a odvážíte se jí dotknout třeba jen konečkem prstu, je to srovnatelné už jen s tím, když se dospívající mladík poprvé dotkne nahého dívčího těla. Tolik elektrizujících vjemů. Poté, co jste se dotkli, už nemůžete přestat. Obcházíte ji, hladíte, promlouváte k ní... Je to stejné jako při předehře k prvnímu sexu. Pokud se k ní správně chováte, hýčkáte ji a máte pro ni jen něžná slůvka, odvděčí se vám poslušností a vervou, která je vlastní jen a pouze Tatrám.

Pakliže se po tomto odvážíte zajít až tak daleko, že usednete za volant a otočíte klíčkem ve spínací skříňce, dostane se vám pocitu shodném snad opravdu už pouze s prvním sexem. Po sepnutí lehce zavrčí a rozbuší se jí překrásné osmiválcové, vzduchem chlazené srdce, které nyní bije už jen pro vás.

Po zařazení a vyjetí, po prvních dojmech z řízení, z odpružení, ba i z vedení boků křesel už naopak vaše srdce bije jen pro ni. Až teprve teď je to opravdu a doslova na celý život. Po těchto okamžicích už nebudete chtít jinou. Navždy se tímto zapsala nesmazatelně do vašeho srdce, do vaší mysli a podvědomí.

Bude se vám o ní zdát, budete se tešit na každý okamžik strávený za volantem. V uších vám bude neustále znít jemné, nevtíravé a přitom návykové bublání V8. Teď už jste jen vy... a ona.

Vyjma ortodoxních uctívačů Tatrováckého Božstva a šťastných majitelů vás bude snad každý, koho se zeptáte, odrazovat od koupi takového vozu. Nedbejte na ně. Oni jsou jen bezvěrci a nejsou ani za prach seznámeni s veškerými fakty. Mají pro Tatru jen zápornou kritiku a slova nevalné hodnoty, neboť je pro ně Tatra spojena sminulostí, na kterou jen neradi vzpominají...


Tatra T613 je čtyřdveřový sedan se samonosnou karoserií a s osmiválcovým vzduchem chlazeným motorem o zdvihovém objemu 3495 ccm, uloženým nad zadní nápravou. Disponuje výkonem 165 HP, resp. 200 HP ve verzi se vstřikováním, a 270 Nm kroutícího momentu, resp. 300 Nm. Poslední kusy byli osazovány i katalyzátory.

Tatra T613-4 MiLong.
Délka 5130 mm, výška 1440 mm a šířka 1800 mm. Rozvor náprav 3130 mm. Motor V8 3.5i, cca 200 HP/5750 ot/min a točivý moment 300 Nm/2800 ot/min. Palivem je benzin BA 95 Natural.
Rozjíždí se na spojku a bez plynu. Má enormní zrychlení, které snad ani nelze zaznamenat, protože když už vás táhne dopředu, nemyslíte na nic jiného než je požitek z jízdy a zapomínáte na svět kolem.
Od stavu tlumičů se odvíjí i její jízdní vlastnosti, ale je pravda, že žehlí silnice. Málokdy se utrhne, má výbornou přilnavost. Je sice mírně přetáčivá, ale která zadokolka bez ESP není.
Maximální rychlost odhaduji kolem 210 km/h, nedá se kvůli analogovému rychloměru změřit. Analogové rychloměry při vyšších rychlostech proměřují. Maximální rychlost také závisí na tom, jak byl motor na počátku zajet.

Tatra má neuvěřitelnou auru. Žádné jiné takovou nemá. Prostě žádné...

A pokud někdo hledá smysl života, nechť pozná Tatru, protože tím ona skutčně je...

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 19


Komentáře uživatelů k recenzi Tatra T613

Vložit komentář

Všechno je to pravda pravdoucí!

Jednou jsem se mohl s 613 za dozoru majitele projet, ale nebyla to žádná slast. Celou cestu seděl ten člověk vedle mne a tvářil se, jako kdybych mu veřejně osahával manželku... Furt remcal, kdy mám udělat tohle a támhleto a nic mu nebylo recht. Tak jsem mu tu mrchu vrátil a s radostí zase přesednul do svého milovaného Renaultu 4 TL. To bylo , panečku, jiný fáro!

07.12.2011 | 12:48:44 | Hujerwagen  | 10.76.169.* Reagovat

Hezky se to čte, ale je pravda, že udržovat 613 je trošku náročnější. Ale rádoby kolega co píše o poruchovosti a srovnáním s jiným vozem, tajné zbrani, toť je podivné. Samozřejmě, jako staré auto se musí čas od času něco opravit. Na druhou stranu moje tatřička se mnou projela celou Evropu (od Itálie, Španělska, Francie, Belgie, Dánska a spojovacích zemí) a ani jednou jsem neměl vážnější poruchu. Jediným velkým problémem vidím korozi, která je u tohoto vozu vážným neštěstím. Jinak na normální jízdu mám samozřejmě standardní auto, ale jízda Tatrou o víkendech stojí za to. Je to prostě potěšení, vidíte před sebou kus železa, za sebou cítíte tu nezměrnou sílu mnoha koní a slyšíte hukot motoru, který žene tu masu železa dopředu. A musím říci, že oproti konfekci, je toto auto i bezpečné, velké def. zony a tuhost karoserie. Bohužel jsem měl i tuto bolestnou zkušenost (pro Tatru), ale vše nakonec dopadlo dobře.

10.11.2009 | 09:44:26 | Mirektatra Reagovat

Tatra 603 je stejně hezčí, a taky cennější veterán. Je totiž naše, čistokrevná češka. T 613 dělali italové. Už to není ta pravá aerodynamická Tatra...

11.09.2009 | 22:20:05 |  Reagovat

tatrafilia

:) .. usmevna recenzia...no vidim to tak, ze ked nejakemu autu objektivne chybaju dobre parametre, treba to vykompenzovat citovymi vazbami. Potom je uz ale otazne, ci sa jedna o motorizmus, alebo nejaky druh uchylky. Osobne si myslim, ze jazdne vlastnosti, rovnako ako vykony boli aj na tu dobu priemer. Na dnesne pomery uplna vykonova, vzhadova, aj bezpecnostna parodia. Priemerna japonska pilka polovicneho obsahu jej to natrie tak v zakrutach ako na dialnici s tretinovou spotrebou.
Osobne ma na aute zaujal v prvom rade nenapodobitelny zvuk, sodikove ventily, kotucove brzdy a prekvapujuca zivotnost vzduchom chladeneho motora, za vyvoj ktorych treba tatre sklonit hlavu. Hlavne tych nakladnych, ktere ako jedine tejto koncepcie splnaju eisme predpisy. Jazda s 613 ma nieco do seba..ale paradoxne asi pre svoju nedokonalost, ktora vyznie ako prijemna odlisnot od konvencnych aut. Jazdne vlastnosti su v skutocnosti dost zakerne a tazko citatelne. Osobne mam krajsi pocit pri jazde na nakladnej tatre..hlavne vojenskej VVN 8x8 s biturbo 12valcom v terene...to uz je celkom ina kava.

Cez to vsetko si ale radsej uzijem sex s peknou slecnou..a potom sadnem do auta, ktore moje pokyny volantu sleduje ako britva, citim po com jazdim dava mi spatnu vazbu o vsetkom, co sa deje okolo...co tam po konforte...chcem si jazdu uzit a nie ju prespat..to je to prave pre praveho motoristu, citit, ze s autom splyniem, ako clovek a stroj...nie ako clovek a zena :)))

11.09.2009 | 20:51:58 |  Reagovat

RE: tatrafilia

Koukám zase někdo,kdo v Tatře zřejmě nikdy ani neseděl,natož jel. I na dnešní poměry má T 613 skvělé jízdní vlastnosti,o bezpečnosti ani nevluvě,pokud vynecháme elektronické pomocníky pro řidiče antitalenty, a vzhledem k průběhu toč.momentu i dobrou dynamiku.
U 613-3 se nemusí ale každému zamlouvat přístrojová deska,ta měla být modernizována dříve. Jinak bych s panem "tatrafiliou"nesouhlasil. Zřejmě si někde něco přečetl o necnostech "šestsettrojek"a teď se mu to v hlavě plete :-)
Takových ale najdeme spousty..

14.02.2014 | 10:45:15 | TatraTTR  | 82.100.22.* Reagovat

ano souhlasím tatrovákem se člověk musí narodit ikdyž je mu třeba 35 protože už jen nasednoutí,nastartování,a jízda je jako se znovu narodit.Je to prostě super jízda. Chlapi musíme Tatry udržet při životě,už když se na ni vláda vysrala zbýváme akorát my.A věřím,že tatrováci nevymřou.....

17.01.2009 | 19:15:04 | Petr Reagovat

Láďa

Pánové, nevím proč se dohadujete můj názor je že Tatrovákem se člověk rodí, kdo okusil ten pocit, když se dotkne klíčku a ta kočička okamžitě začne příst jako kotě. Ale jakmile se dotkne plynové páčky zjistí, že to koťátko vůbec není na hraní. Když však zatlačí na plno přijde na to, že to koťátko je docela nebezpečná puma a nehodlá diskutovat, leč kdo preferuje "nadupané" elektronické necky nic proti, ale poctivý 2,5 l osmiválec (T 603 motor H) je prostě TATRA. Když jedete s Tatrou, tak jede kolem TATRA když s čímkoliv jiným, tak jede kolem nějaké auto. Dva dvojité karburátury, jsou dva dvojité karburátory. Jasně hlučnost je malinko vyšší, ale ladné pohyby i zpracování to je prostě nezapomenutelné. Jestliže srovnáváte TATRU tak se srovnatelným t.j. Cadilac, Lincoln, Chevrolet, pochpotelně V 8, ale se spotřebním autem které se vyrábí na lince a ne ručně jako TATRA je naprostý NESMYSL. Avšak na rozdíl od klasika takový nafťák, samozřejmě TATRA 816 8x8 V12, dvou turbo v terénu, plně uzaviratelný diferenciál, taky dost děsivá záležitost. Jestliže jsi zastáncem benzínu, doporučuji ZIL nebo URAL, ale tyto vozy pokud vím nemají takovou výdrž v terénu a nemají uzaviratené předky, takže opět TATRA ...

09.01.2009 | 00:01:18 | Láďa Reagovat

RE: Láďa

to je fakt, to "zpracováni" je naozaj nezabudnuteľné:)), ako kladivom. A ešte to porovnávať v Cadilacom..., Amíka by klepla pepka.
P.S.:603 mala naozaj SPRACOVANIE a aj interiér hoden amerík, ale 613 na úrovni Š 105.

10.11.2011 | 23:53:23 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

Srdce...

Práveže mal, preto som ho kúpil a od šťastia bol bez seba. Až život ma naučil... T 613 nie je na každodennú robotu, je mi ľúto šikovných českých rúk, ktoré dokázali malý zázrak, upliesť z h... bič, vieme, aká bola doba. Ale dnes by sa už ekonomicky neuživila. A majiteľa vycucla ako upír. Novú si totiž mohli dovolť iba štátne ograniz., kde sa na peniaze nehľadelo. Pre mladých ľudí je nebezpečná, preto som to písal. Treba neuveriteľne citlivo narábať s plynom, aj keď som dal nové tlmiče, riadenie, často som na ceste poodskočil kúsok bokom, keď fúkal vietor, ani nehovorím. Na snehu som vymetal krajnice. Je pravda, kde BMW bezmocne stálo v záveji, išiel som ako tank. Potom som stál ja, v servise.Bolo to aj tým, že už každý ďalší majiteľ šetrí na údržbe. A diely nie su dáko najlacnejšie. Je to relax na víkend, ale nie na každý deň. Už iba pre vyjazdených a upokojených ľudí, s patričným finančným zázemím. A dať ju do tip top stavu, vyjde nekresťansky draho. Inak to bude zase len hrdzavejúca stará kára. Mám za zlé, že karosériu robili taliani, resp.dizajn, lebo 603 bola nádherná. Ale 613 ju nepreskočila...Možno mala prísť v inej dobe. A 405 TD je už asi dávno po smrti, v 95 som ju predal priekupníkovi za pár korún, s 600.000 km, v časopise potom bola na predaj za trojnásobok s 140000 km na tachometri....Urobil na nej cca ďalších 100000 km, kým sa nerozpadla hlava, motor, pánty, plasty, vlastne všetko, predal ju až sa nemýlim so 120000 km ...potom som ju strail z dohľadu.

23.05.2008 | 11:31:26 | luboš Reagovat

Luboš ty jsi nikdy Tatrovácké srdce neměl.By mě zajimalo jakou cenu má dneska ta tvoje 405TD.Co slyším tak Tatry se berou i úplné vraky a stále je zájem.Kde se hrabe ta tvoje 405TD to je tuctové auto,kterého si nikdo ani nevšimne.

23.05.2008 | 06:32:22 |  Reagovat

ha-ha-ha

Zhodou okolností to bolo moje prvé auto, mal som 21 rokov, mladý, hlúpy ako teľa...
Môj otec vozieval roky papalášov na 603 a 613, takže sa mi vždy páčila. Oproti Škode 100 sa nečudujte. Keď som ju doviezol hrdo ukázať, otec vážne zapochyboval o mojom zdravom rozume, povedal veľkú pravdu, že v Košiciach budem premýľať, čo sa pokazí o 100 km ďalej, čo budem potrebovať, polovicu náhradných dielov, nervy a peniaze.Skrátim to. Podľa mňa T 613 mala byť tajnou zbraňov na súdruhov. Ľahký predok, motor vzadu spôsoboval, že na našich mierne zvlnených cestách nedržalo smer, bufík odchádzal v najtuhšom mraze, zvuk je krásny, ale 70 litrov akurát tak stačilo na 400 km.Keď som ju konečne porobil, rozbil som ju.Stála ma v 91 roku veľa peňazí, času a nervov. Ano, je presne pre mladých, neskúsených. Keď som o pár rokov obháňal T 613 päťročným 405 TD, hádajte kto asi VŽDY ! vyhral... ? Ak by bola krajšie urobená, mala by aj cenu. Takto jediným autom, ktoré za niečo stojí je T 603, 613 je ťažký omyl a nepodarok. Nechcem raniť city, ale aspň tá moja z roku 80 bola haraburda. A ani tie ďalšie ďaleko neušli. Ak by som na nej nehavaroval, zožerie ma. Je to už veterán, skoro, ale bezcenný. Ale chápem, má niečo do seba. Je to ako krásna ženská odvedľa. Snívame o nej, ale až ju dostaneme, budete sa čudovať, kde ste mali rozum...

23.05.2008 | 01:04:24 | luboš Reagovat

T613-nejkrásnější

Tatra 613 je nejkrásnější auto na světě. Kam se hrabe BMW,Audi,Mercedes-Benz,atd...T613 musím mít!!! Je to rychlý a nádherný vůz! Ale radši bych bral T613-4 Mi - ta má 0-100km/h za 10,3s(Mi Long 10,8s).Také není špatná T613-3. Už se těším až s ní jednou budu jezdit!

12.05.2008 | 14:31:55 | Richard Hába Reagovat

Mali sme to pár rokov doma, takže som na nej aj niečo odjazdil. Najradšej však spomínam na maďarského colníka na hraniciach, ktorý si nedal vysvetliť, že kufor je vpredu a domáhal sa toho, aby som mu otvoril zadnú kapotu, asi preto, lebo tam videl zámok. Doprial by som vám ten pohľad na vyvalené oči a padnutú sánku, keď sa pred ním objavil lietajúci tanier, ako som nazýval obrovský vzduchový filter. Inak spotreba na diaľnici nebola zlá. Na ceste dlhej 200 kilometrov, pri udržiavaní rýchlosti 160 km/h a zapnutom bufíku vyšla spotreba rovných 10 litrov ( merané od plnej, do plnej ). Keď som skúšal zrýchlenie, tak na dvojke potiahla 130 km/h a to iné auto asi sotva. Mimochodom podľa mechanika, aká taká generálka motora sa robí až po pol milióne km.

06.04.2008 | 01:37:38 | Petrík Reagovat

Moc skvělé auto

Dočetl jsem tvoji recenzi a doslova mě mrazilo v zádech, když si to představuju. I já sem chtěl Tatru, ale přece jen 3,5 l motor si nemohu dovolit uživit, ale je to nádherné auto. Karosérie je dokonalá, motor V8 má nádherný zvuk. Sice sem ji nikdy neřídil, ale moc bych si to chtěl zkusit. Nejvíc se mi líbí Tatra 613 "chromka". Je to opravdu Československý klenot. Třeba jednou si tehle sen taky splním, ale asi to bude jen sen. Každopádně přeji mnoho šťastných kilometrů s tímhle vozem. :-)

06.04.2008 | 00:13:07 | Vilda M. Reagovat

V8

Neboj nejsi ujetej, já to s tím okýnkem dělal taky. Sice ne v Tatře, ale ve staré Audi V8 nicméně fajnšmekr ví, že tohle je taky srdcovka. Ne až taková ale je. A tohle traktorista (tédéíčkař) nepochopí. Chlapi, nechte ty kluky drkotat zubama v těch jejich parodiích na auta a pojďme si užívat tu pohodu, sílu a krásnou hudbu V8!

03.10.2007 | 18:00:36 | V8 Reagovat

Je to tak

Krásná recenze, naprosto se s ní ztotožňuju.
Na T 613 jsem najezdil bezmála 100 tkm, miluju na ní pohodlí, zaražení do sedaček při sportovní jízdě, velikost, gauč vzadu. Když zařadíte při 100 km/h za 3 a pedál na podlahu, je to koncert. Vždycky jsem si vychutnával předjíždění aut na konci obce - za 2 a nazdáááár.

Kapitola sama o sobě je zvuk. Možná jsem ujetej, ale když jsem jel kolem nějaký zdi, tak jsem si otvíral okýnko, abych si ještě víc vychutnal zvuk toho překrásnýho, brutálního osmiválce. Miluju ho a u nás na českejch silnicích nic takovýho prostě neuslyšíte (kromě veteránů z US - jak už tady někdo psal). Je to jak když si pustíte z pořádný aparatury muziku, trochu jí vohulíte a necháte si bubny a basu prostupovat celým tělem.
A když už jsem u těch úchylek, tak kdo měl někdy v ruce třetí sloupek Tatry, ten kus křídla co jde plynule ze střechy k zadní kapotě... tak aspoň já měl pocit, že mám v ruce kus pořádný masy - víc jak pětimetrovýho letadla :))

Je to auto, kterýmu se skutečně dá říkat AUTO, protože poskytuje plnohodnotné pohodlí pro všechny lidi, co v něm jedou. Ne jenom pro dva vepředu, jako většina současných autíček. Když sedíte vzadu, stáváte se rázem VIP - před váma je místo na stůl, za váma je skutečnej MOTOR, cejtíte z toho auta mohutnost, bezpečí, jistotu a respekt. Když dorazíte na místo, čekáte, že vám někdo přiběhne otevřít dveře :)

Jo, jo...

12.05.2007 | 23:33:05 | moskalenko Reagovat

tatra vs. ostatní

Nejsem sice majitelem žádné tatry, jen jsem se v ní vozil jako dítě. Ne dítě papaláše samozřejmě, tatru 603 měl můj otec- řadový řidič tatry 148. S otcem dlouho nejsem v kontaktu a tak dodnes nevím, kde k ní v té době přišel. A přesto mi stačilo jen to, abych narozdíl od některých kritiků, kteří sem píšou, pochopil, že tatra je opravdová láska a vášeň a nepatří do ruky nikomu, kdo to tak nebere. Nejde mi na rozum, jak někdo může porovnávat auto takového formátu s TDI nebo v předchozích recenzích s mondeem. Je to přece naprosto nemožné asi jako porovnat velikost a šťavnatost melounu s padaným jablkem. TATRA NENÍ KONFEKCE!!! Dle mého názoru autor napsal recenzi o lásce k něčemu nadstandartnímu a určitě s jistou dávkou nadržování, tak jako to napíše fanda jakékoli jiné značky a nemůžeme mu to mít za zlé. Pro mě tato recenze byla krásným počtením s tím, že tatra je navíc otázka vlastenecké hrdosti na výrobce úžasných slavných aut s benzínovým vzduchem chlazeným motorem většího obsahu z doby, kdy už se to přestávalo nosit.
PS: osobně mám jeepa a nikdo ze skupiny TDI mi nevnutí, že zvuk jeho nafťáku je lepší, než velkoobjemový šesti a vícehrnec. Jak říká klasik - nafta patří do kamen.

28.02.2007 | 19:38:24 | jirka Reagovat

Pánové, tato Tatra má zrychlení 10,8 sec. - dle technického popisu. To dnes není opravdu žádný zázrak, ale o to vůbec nejde. Ten motor je koncepčně tak z roku 72-75 akorát má nějaká vylepšení a vstřikování. A ještě v pol. 90. let, kdy se T613 vyráběly to nebyly špatné hodnoty. Nemůžete to srovnávat s dnešními moderními motory. Troufnu si říct, že na to, že Tatry (zejm. motor) vydržely okolo 500tkm na 70., 80. léta bylo víc než vynikající a kdejaké západní auto stejné třídy by mohlo závidět. A to i co se spotřeby týče - motor T613 E z r.1982 - mám tabulky se srvnáním s Mercedesem a s Volho 24 a Tatra je ve spotřebě jednoznačně nejlepší, tak prosím Vás, srovnávejte srovnatelné a ne s vozy (stejné třídy) dnešní doby. I když i oproti těmto může mít Tatra v něčem navrch (pohodlí, prostor).

22.01.2007 | 15:29:46 | Dan Reagovat

Tatru nejde srovnávat s jiným autem,protože je jedinečná.Mám už třetí a to E/E1 a bere jenom 11 po městě a to se dostanu sem tam tak na 3kvalt.Ten její zvuk je bomba,kdo s tim nejel tak má jenom hloupý kecy.Tyhle motory vydrží těch 550000km taky a hlavně nejsi vyhopsanej s těch TDi prknech na kolech.

11.01.2007 | 12:16:32 | Jirka Reagovat

Jak můžeš srovnávat Tatru s uřvanym a nepochopitelně zbožňovanym Tdi myslíš že načiplý Tdi bude mít takovýhle zrychlení i po380000 km měl sem Tdi v roce 1995 to eště nikdo nevěděl nic moc o Tdi a nikdy sem mu nepřišel na chuť málo žere jenom když ho šetříš ale jak ho začneš honit tak nic nevydrží a žere jako každý jiný a Tatra je proskě krásná a tajemná to mi nikdo nevymluvý a hlavně kolik ptkáš Tater na silnici a kolik Tdi těch už si nevšimne ani stará bába někde na vysočině protože to má každej vesničan sice ani neví co to je to TDI ale máho doma v garáži

08.01.2007 | 22:43:23 | sanbay Reagovat

Jistě je to působivé auto, ale autor někdy "trochu" přehání..například to s tím zrychlením

08.01.2007 | 22:03:16 | Charger Reagovat

to se nedá srovnávat audi s tatrou
Tatra má zvláštní kouzlo které má jen málo vozů a to že tak málo jezdí se dá pochopit - člověk si ji koupí spíš jako leštěnku do garáže než aby s ní jezdil do práce a do krámu pro buřty a pivo !

08.01.2007 | 20:25:43 | lumpy Reagovat

550000 - NEB

NEB trebárs taký alobal A6. Mám skúsenosť s 750tis a stále ešte jazdí. A to je tam pôvodný motor benzín. Auto jazdí od 97 roku. Problémy okrem elektriky boli tak akurát s nápravou, ložiskami kolies, prehrievaním, hroznými svetlami a niekoľkými maličkosťami.

08.01.2007 | 18:57:05 | mtb Reagovat

to nie je recenzia, to je umelecke dielo! velmi prijemne citanie, vela krasnych chvil v JEJ spolocnosti!

08.01.2007 | 15:56:33 | tomas Reagovat

No pri 550 000 km by to väčšina áut nerozdýchala, aj keď som počul o takých čo vydržali ešte viac.

08.01.2007 | 12:52:57 | neb Reagovat

Za 4 roky jsi s ní najel 2117 km, což odpovídá cca 44 km/měsíc - tak to celkem chápu, že se to moc nesere. Já s mojím ročním průběhem kilometrů bych na ní měl najeto už kolem 550 000 a to už bych asi z té lásky a opojnosti (jak píšeš na každém třetím řádku) hodně rychle vyběhl...

08.01.2007 | 12:35:12 | Standa Reagovat

???

... srdce buší jen pro ní, strašně jí miluju... To je recenze jak fík!!! Vystřízlivění u pumpy už tady ale moc nerozebíráš!!!

08.01.2007 | 12:28:18 | Standa Reagovat

Básník za volantem

Proč ne, mě se to líbí. Tatra má opravdu pro některé muže a dokonce i ženy neodolatelné kouzlo. I když jsem mu nepropadl, rozumím mu. Hodně zdaru a další statisíce km s tatrou!

08.01.2007 | 08:56:39 | donald Reagovat

??????

ako zo zaciatku nejaka velmi divna recenzia dal si si aj vyfuk zhodny zo ,,svojim,, priemerom?

08.01.2007 | 01:03:02 | minoKE Reagovat