Recenze Toyota Yaris 1,33 Dual VVT-i 6M/T
“Fajn.”

Autor recenze: Peter Krumpál (62 let) všechny recenze tohoto autora
Rok výroby:2011 Typ motoru:1329 Stav km při koupi:6 km Stav km nyní:168 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 1 měsíc Průměrná spotřeba: 5,5 l/100 km Vloženo:


Informace od autora recenze

Předchozí auto:

Škoda 110 LS
Fiat Punto Cinqucento.
Punto klas

Koupili byste další auto tohoto výrobce?

ano


Hodnocení vozidla autorem

Spolehlivost

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Jízdní vlastnosti

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Komfort

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Provozní náklady

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)
Hodnocení celkem 10.0

Závady a opravy na autě

Nie.

Hodnocení a zkušenosti s autem

Ahojček. Včera sme kúpili novú Toyotu Yaris v AWF Slovakia v Bratislave. Skúsenosť s týmto predajcom je pozitívna. Pani, ktorá sa nám venovala bola ústretová voči našim požiadavkám najmä pokiaľ išlo o dodatočné zmeny (najprv sme chceli 01-tku, potom 1,33-jku červenú a nakoniec sme sa dopracovali k 1,33-ke striebornej metalíze). Autíčko sme si prevzali včera a dnes má najazdených 168 kilometrov. Zatiaľ som veľmi spokojný. Zo začiatku som bol vydesený zo stmavnutia prístrojového panela po zapnutí svetiel, pretože svietilo slnko a ja som v podstate nevidel na ukazovateľ rýchlosti a vlastne na nič na prístrojovej doske. Keďže zlyhali všetky pokusy na zistenie ako prepnúť podsvietenie prístrojovej dosky, prečítal som návod. A už je aj osvetlenie prístrojového panela vyriešené. Auto ide dobre, systém Štart/Stop som hneď ako sa aktivoval, vypol. Je zrejmé že tento systém bol vyvinutý pre krajiny, kde majú normálne vlády a nemusia svietiť aj v žeravom poludní a teda sa im pri tomto systéme nevybije batéria. K autu sme dostali zadarmo kompletnú sadu kolies so zimným obutím a puklicami, metalízu, koberčeky, a značnú zľavu. Keď budem mať najazdených 1 000 km ohlásim sa.



Hodnocení inzerátu: 2 Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:

Vybíráme z nabídky autobazarů

Zobrazit všechny inzeráty Toyota Yaris >
Vložit komentář
Komentáře uživatelů

Slovak jeden nezodpovedny..

"je zrejmé že tento systém bol vyvinutý pre krajiny, kde majú normálne vlády a nemusia svietiť aj v žeravom poludní a teda sa im pri tomto systéme nevybije batéria."

- presne koli takymto "setrilkom" su smretelne nehody, ja a ostatny zodpovedni vodici sme svietili celodenne a celorocne aj predtym ako to zakon prikazoval!
Slovak jeden nezodpovedny.. len krutim nechapavo hlavou..

10.02.2012 | 16:59:56 | LP  | 195.91.56.* Reagovat

Prajem majitelovi vela spokojnych kilometrov a zazitkou za volantom.

A pre tych, ktori sa tu rozculuju, ze si aj starsi pan dovolil vlozit inzerat po 200 km odkazujem, aby sa uvedomili. Pan uz jazdil, ked mnohi z vas este ani do plienok nedavali, tak uz ked niekto, on si moze dovolit pisat o kupe auta. Vacsina si tu chce porovnavat, ci ma jeho auto klimu alebo esp, ale kym ste nejazdili na starom Zigulaku, Polskom alebo inom starsom aute, tak je zbytocne aj pisat recenziu. Podla mna 80% vodicov by bez esp, abs, ... uz dnes ani nedokazala jazdit.
A posledna vec - pre kupujuceho cloveka je dolezita kazda jedna informacia od inych vodicov, ktory si rovnaky model kupili, a to je jedno ci po 50km, alebo 150.000km.

31.08.2011 | 15:04:21 | Crosk  | 163.244.62.* Reagovat

AWF?? skoda,,,mal si ist do AUTOGRANDu,uvidis ked budes mat nejaku reklamaciu v zaruke ako sa budu krutit...
V BA je to asi takto momentalne:1-Autogrand 2-AWF 3 PPC team,to by som naozaj nedoporucoval,cital som nejake skusenosti ludi,tak takto mi to vychadza,a mam aj vyskusane nektore na vlastnej kozi..

23.04.2011 | 23:08:06 |  Reagovat

My sme kupovali Aurisku v PCC a boli sme s nimi nadmieru spokojni. Necakali sme skoro vobec, aby k nam niekto prisiel a venoval sa nam, predajca sa rozumel do toho, co robi a pri kupe aj odovzdani auta bolo tiez vsetko na jednotku. S prvou servisnou som tiez spokojny.
Podla mna je to vzdy subjektivne, kazdemu vyhovuje nieco ine.

31.08.2011 | 14:58:13 | Crosk  | 163.244.62.* Reagovat

Marne 22:41. 100% súhlas. Asi je to temperamentom, ale za volantom by mali byť najmä chlapi "nabudení" ako v boji:))

Jazda auto nie je nebezpečná, ale iba naše chyby a zlozvyky, príp. neskúsenosť:))

01.04.2011 | 23:35:30 | ľuboš Reagovat

22:16: myslím si, že nemáš pravdu:)). Môžeš byť "profík" akýkoľvek, KAŽDA činnosť, ktorá nesúvisí s riadením auta neskutočne odpútava pozornosť:))

Tel., ale kecanie s cestujúcimi... to je ROVNAKE riziko!!, ale policajti by nemali za čo buzerovať.

Podobne, keď píšem sms-ky, príp. čítam noviny... tu Ti žiadne "skúsenosti" nepomôžu, ale iba periférne videnie a sledovanie premávky do "kríža" - zetkovanie. /preto čítam väčšinou iba na diaľnici, do max. rýchlosti 90-100 km/h, sms hocikde, ale tiež iba pri malej rýchlosti, do 100.

Rovnako je nebezpečné piť vodu, alebo jesť bagetu... , prípadne sa hádať s posádkou, blúdiť, rovnaké ako telefonovanie, ale z mne neznámeho dôvodu... je iba tel trestné:((

P.S. V GR sa bežne jazdí až do tmy iba na parkovačkách. Párkrát ma doslova vydesili prízraky, ktoré sa vynorili oproti mne, ale dá sa zvyknúť.

Osobne by som bol rád, ak by si ľudia SAMI uvedomili,KEDY majú svietiť, keď sa zotmie, pri daždi, pretože ma trochu uráža, že sme vedení ako ovce na porážku:))

Pretože ísť za niekym 50 km len preto, že si "vodič" myslí, že pri hmle, s viditeľnosťou do 300 m... musí mať obe hmlovky zapnuté..:))..., "lebo" hmla..., tak to už radšej jazdiť až do zotmenia na parkovačkách ako Gréci:))

01.04.2011 | 23:31:14 | ľuboš Reagovat

22:16

Problém je ale v tom, že paragraf ukládající povinnost věnovat se plně řízení je v podstatě o ničem, každý si to vyloží po svém a může za jízdy dělat prakticky cokoliv a je to v podstatě nepostižitelné. Ano, je to tak jak píšeš, s tím se nedá nesouhlasit, jenže když takový řidičský negramota, který má co dělat, aby vůbec zvládl vůz a sledoval dění kolem sebe, ještě přitom může vesele hulit a telefonovat, tak nás potěš...Snad jen díky strachu z postihu se toho vyvaruje. Jízda autem je už tak ukrutně nebezpečná, že cokoliv, co by mohlo zachránit byt' jediný život, má smysl. Když mě někdo smete na přechodu s omluvou, že mě neviděl, páč zrovna hledal zapalovač, nebo mu volala manželka co má nakoupit k večeři, tak mě to bude s prominutím ho.no platný.

01.04.2011 | 22:41:33 | marne Reagovat

marne

máš samozřejmě kus pravdy, ale pravda je i to že jsou řidiči kteří mají plné ruce práce s řízením (umí hovno) a přesto si myslí že jsou mistři světa, a jsou řidiči, kteří si za jízdy namažou housku paštikou, kterou si předtím za jízdy otevřeli, Dovedou komunikovat (tedy i telefonovat) aniž by to odvracelo jejich pozornost, atd. mají řízení auta natolik zautomatizované, že to pro ně je jako když jdeš pěšky. Je jich ale menšina, jsou to většinou profíci s vyrovnanou psychikou. Velká většina ostatních to nezvládá, ale přesto si myslím, že není nutné vyjmenovávat v zákoně speciálně co nesmí, protože jak jsem uvedl, řeší to paragraf o povinnosti řidiče věnovat se plně řízení a neodvracet svou pozornost. Někde jsem četl, že čím hloupější národ, tím víc zákonů musí mít. A je to houby platné. Jestli cigarety natolik zužují cévy, to vážně netuším, znám spoustu profíků a všichni kouří a mají statisíce km bez nehod. Znám taky několik nekuřáků (i pobožných), kteří nekouří a měli tolik nehod, že by potřebovali mít auto gumový. Je to spíš o tom "kopytismu".

01.04.2011 | 22:16:55 |  Reagovat

anonym

V prvé řadě já to nikomu necpu, to nařizuje zákon, tedy i Tobě. Já jen takový zákon kvituji s povděkem. No jo, ted' mě vlastně napadlo: nevíš, proč vlastně zákon neukládá celodenní svícení i doma?:-)) Ach jo, tobě není pomoci. Jak je vidět, nepochopils vůbec nic.

01.04.2011 | 22:09:35 | marne Reagovat

Svit si jak chceš

ale necpi to jiným.Já nevidím ve svícení ve dne žádný přínos.Auto je ve dne vidět dobře nevím proč by mělo svítit.Já doma ve dne taky nesvítím neb je to hloupost pochopils?

01.04.2011 | 22:00:59 |  Reagovat

anonym 21:23

Znám šoféry, kteří používají mobil za jízdy i nadále, a při hovoru jsou většinou úplně mimo, přestanou vnímat situaci, někdy dokonce píší SMSky(!) Kdo potřebuje volat i během jízdy, má handsfree.Takže tento zákaz považuji za nezbytný. To hulení za volantem bych zakázal už dávno. Kromě toho,že se kuřákovi (a nejen jemu) zúží cévy, což sníží jeho krevní tlak, tím pádem i bdělost a pozornost, dále v kabině ubývá dýchatelný vzduch, což rovněž nepřispívá bdělosti řidiče. A to nemluvím o samotném procesu zapalování cigarety za jízdy a o tom, když mu třeba upadne kus žhavýho do rozkroku. Kdo je závislák a nevydrží bez hulení, není problém zastavit a zapálit si.

01.04.2011 | 21:49:22 | marne Reagovat

"nesvítící"anonym

Jestli nejsi sám schopen přijít na to, k čemu je dobré celodenní svícení aut, tak jsem se to již snažil vysvětlit tobě a spol. ve svém komentáři ve 12:56. Pokud si i po přečtení mých argumentů budeš nadále myslet, že je to stejné, jako svítit ve dne doma, tak již raději nereaguj, nebot' to nemá cenu a já to vzdávám. Jo a představ si tu nelogičnost mého počínání: já jsem svítil autem celodenně i předtím, než to nařídil zákon, ale doma ve dne nesvítím vůbec, když je dostatek světla....Divný, ne?

01.04.2011 | 21:33:10 | marne Reagovat

Doma vás neběhá po bytě tolik, jako aut po silnici :-)) A když do sebe náhodou vrazíte, je to do měkkého :-)) Ale vážně, jsou mnohem horší zákony, třeba zákaz telefonování. Když je někdo kopyto, a neumí řídit, rozbije si (i jinému) hubu i bez telefonování. Navíc, proč takový zákon, když jiná část zákona hovoří, že: řidič je za jízdy povinen plně se věnovat řízení..... už v tomto je vlastně podstata zákazu telefonování. Za chvíli nám zakážou za jízdy kouřit, potom mluvit, svačit...

01.04.2011 | 21:23:56 |  Reagovat

souhlasím

Stím časem souhlas taková kravina něco jak svítit ve dne.Nejde o nějakou spotřebu a eko nebo co ale o to že je to prostě hloupost která ničemu nepomáhá.Ve dne je auto vidět dobře nevím proč by mělo svítit.Doma taky nesvítíme ve dne.

01.04.2011 | 21:01:47 |  Reagovat

anonyme

už ti to tady vysvětlil, jestli teda umíš číst. Jedoucí vozidla jsou zřetelněji vidět, dříve vidět, v hustém provozu prostě převažují klady nad zápory. Vlastně o žádných záporech (mimo kratší životnosti žárovek) nevím. Na spotřebu to zásadní vliv nemá, tak o co jde? Dříve jsem na to taky nadával, ale má to něco do sebe. Na celodenním svícení ještě nikdo nezchudl. Víc mě sere letní čas.To je ptákovina. Ráno ve čtyři jsem mrtvola, a večer musím jít o hodinu dřív spát, takže mě vlastně letní čas okrádá o hodinu volna večer.

01.04.2011 | 20:53:51 |  Reagovat

marne

Nevím chytráku co je chytrého na svícení ve dne.To mě prozrad pokud seš schopen myslet.

01.04.2011 | 20:33:06 |  Reagovat

anonym 19:56

Jen hlupák může vyrukovat s takovým argumentem.

01.04.2011 | 20:01:28 | marne Reagovat

Svítit

Jen hlupák může podporovat takovou hloupost jako je svícení ve dne.Doma taky svítíte když je vidět?

01.04.2011 | 19:56:37 |  Reagovat

to marne

ač nerad, s tvými argumenty musím souhlasit. A ke spotřebě: Čekal jsem, že mi po namontování denních světel klesne spotřeba a máš pravdu - neklesla. Takže na tu svícení vliv nemá, i když se to říká.

01.04.2011 | 19:30:10 |  Reagovat

Ještě k tomu celodennímu svícení: Ze svého okolí znám pouze jediného člověka, který je proti. Jeho argument: svícení automobilů zvyšuje globální oteplování:-)) Bohužel to myslel smrtelně vážně:-((

01.04.2011 | 18:20:26 | marne Reagovat

svícení

Jenže právě to protijedoucí vozidlo je rozhodně dříve a lépe pozorovatelné, než nesvítící, zejména pokud jde o vozidla s nevýraznými barvami. Ve městě je to velkým přínosem zejména proto, že je zřejmé, která vozidla se pohybují (či budou pohybovat). Navíc dříve, kdy se mimo zimní období svítilo jen za snížené viditelnosti, mnozí řidiči nechápali nebo nechtěli chápat, že snížená viditelnost neznamená pouze naprostou tmu, což se celodenním svícením vyřešilo. Argument úspora PHM je úsměvný, spotřeba se zapnutými světly stoupne minimálně, zásadní je styl jízdy a komu to vadí, necht' si namontuje LEDky. Co se cyklistů týká, nezdá se mi, že by po zavedení celodenního svícení byli hůře viditelní, jejich dobrá viditelnost je dána jejich oblečením, reflexními prvky a barvami, což mnozí pochopili. Navíc řidiči často nedávají blinkr při předjíždění cyklisty, což je jejich povinnost. Mají tím včas upozornit řidiče jedoucí za ním, což je pro bezpečnost cyklistů dost důležité. K těm motocyklistům: myslím, že osvětlený motocykl je dostatečně pozorovatelný a zejména na míle díky hluku slyšitelný. Zkrátka pro mě jako řidiče je celodenní svícení jednoznačně přínosem, nikoliv nesmyslnou buzerací.

01.04.2011 | 12:56:17 | marne Reagovat

Luboš

Navíc je prokázáno, že rychlost protijedoucího SVÍTÍCíHO vozidla nelze odhadnout, což je nebezpečné. Zároveň mezi svítícími vozidly zanikne cyklista, motocyklisté kvůli tomu aby byli mezi svítícími auty vidět svítí dálkovými světly. Celoroční svícení je nesmysl, který nepatří do našeho zeměpisného pásma. Vydělávají na tom jen výrobci žárovek. Ti za tento zákon nejvíce lobbovali. (Trochu jim vypálilo rybník používání světel pro denní svícení.)

29.03.2011 | 22:57:54 |  Reagovat

Trochu úcty k šedinám by nezaškodilo..:)), tak cca 50-60% NIKDY nedosiahne na nové auto, takže trochu menej závisti a kibicovania...

Nečudujem sa, že je majiteľ rád za milú obsluhu, pamätám si komunistic. časy...:)),

P.S. Iba HLUPA vláda, CZ aj SVK núti svietiť stále...:)) V takom Nemecku, či Taliansku sa na to vy..rali.... a predstavte si: úspory za phm sú oveľa väčšie a zatiaľ sa ani nedokázalo že by sa znížila nehodovosť...:)


Ale aspoň môžu policajti naháňať nesvietiacich !! vodičov a tvrdo sankcionovať, lebo urobili strááááášny hriech..::), ešte aj strieľať by mohli po nás..:(

29.03.2011 | 21:57:04 | ľuboš Reagovat

Honza

Cože? Jakže? Nebyl výběr aut za totáče? A co škoda 120, která měla tolik variací? Mohl jsi mít provedení S, L, LS, GLS, anebo takový trabant - 601, 601 S, 601 S deluxe, 601 Universal, Hycomat... tywoe, to bylo aut! Výběr jak noha! Všechny jely přbližně stejně rychle, s přibližně stejnou spotřebou, za přibližně stejnou cenu a vydržely přibližně stejně dlouho než je pohltila koroze :-)))

29.03.2011 | 21:37:54 |  Reagovat

Vďaka

Ďakujem za úprimné, srdečné, dobre mienené názory a rady. Pána, ktorý mi odporúčal už sem nepísať, prosím moje názory nečítať.
Voz po 1000 km jazdí bezchybne. Motor je pružný a možno ním ísť v rovinatom teréne na 6 prevodový stupeň 90 km rýchlosťou. Zrýchlenie z 0 na 100 km má za 11,7 s. Vnútorné vybavenie je vyhovujúce, sedadlá dostatočné tvrdé, batožinový priestor, po posunutí zadných sedadiel dopredu je veľký. Na volante je situované ovládanie rádia a CD. Pokiaľ ide o hlučnosť, tak tá je trochu vyššia ako som bol zvyknutý u Punta. Neide ale o hlučnosť motora, ale pneumatík. Radenie rýchlostí je tvrdšie ale presné. Na spiatočku som si musel zvykať, lebo je opačne, ako som bol zvyknutý doteraz.
Zatiaľ toľko.

29.03.2011 | 21:12:30 | Peter Krumpál Reagovat

Omyl

OK, ja chápem, že ujo sa chce pochváliť, že má nové auto.
Ale to tu f nepatrí...otvorím recenziu, čakám, že niekto napíše ako jazdí Toyota s variabilným časovaním ventilov
a namiesto toho je tu článok od uja, čo nemá ani pary o tom , aký je rozdiel medzi 1litrovým motorom od Toyoty, ktorý pôvodne chcel, a 1,3 VVTi, ktorý nakoniec kúpil.

Ujo , ak chcete fakt hodnotne prispieť na túto stránku, tak
1. Určite recenziu na novú Toyotu Yaris do 30 000km nepíšte, tam sa nemá čo pokaziť, jedine, že by ste príliš neopatrne manipulovali s plynovým pedálom, následe prerazili múr domu / ako v USA/ a potom by bola z toho nová japonská zvolávačka ohľadom plynového akcelerátora

2. Napíšte radšej solídnu recenziu na Fiat Punto, s tým máte dlhoročné skúsenosti ( ozaj, prečo ste presedlali na inú značku?)

26.03.2011 | 08:50:32 | Palo Reagovat

Pánové, trochu empatie... pokud vám to mentální úroveň dovolí. Peterovi je jak píše 62... zřejmě pamatuje doby hluboké totality, kdy nemohlo být řeč o výběru automobilu, natož výbavy či barvy... Chápu i jeho radost s Yarise 1,3 6kvalt - jen málo lidí kupuje 1,3....

26.03.2011 | 08:23:23 | Honza Reagovat

Je to dobré taky na tahání peněz provozovatelů vozidla.Je pravda že je auto líp vidět ,ale čím dál více se vyskytujícím idiotům na silnici je to zřejmě šum a fuk,neboť ten je schopen tě rozstřelit i na dálnici v protisměru za svodidly.A to je ten nejméně pravděpodobný případ.

26.03.2011 | 08:13:44 |  Reagovat

denne svietenie

konecne zacala byt tato vlada normalna a svieti sa celorocne- celodenne, vysvetlovat naco je to dobre je nutne len idiotom

26.03.2011 | 02:26:19 | L Reagovat

marne:

Aha, tak dík. Jistota je jistota... :o)

25.03.2011 | 22:38:12 | Itall Reagovat

autor

Milej pane, ono právě i v tom "žeravém poludní" je vozidlo se zapnutými světlomety podstatně lépe viditelné, což je jistě ku prospěchu věci.

25.03.2011 | 22:19:35 | marne Reagovat

Itall 10:03

Nechci se do toho vměšovat, ale podle označení v nadpisu recenze ...6M/T asi jo.

25.03.2011 | 22:12:51 | marne Reagovat

Jo, a má to šestikvalt?

25.03.2011 | 10:03:26 | Itall Reagovat

Taktak. Ale nic ve zlém, až najedete alespoň 10000 km, napište zkušenosti.

25.03.2011 | 10:01:54 | Itall Reagovat

Dodatok

PS2:

A prosím, neotravujte ani po 1000km, nie sme zvedaví,či ste sa dočítali v manuále, ako zapínať diaľkové svetlá

25.03.2011 | 09:44:35 | Palo Reagovat

Hodnotná recenzia

Radšej napíšte, ako sa Vám jazdilo na tom šrote Punto.
Ak ste naškrabali 10 000 Eur na nový je je síce pekné,
ale stačí, ak sa pochválite s novým autom susede,
písať recenziu po 168 km je blbosť.

P.S. Vám asi stačilo aj naďalej to Punto

25.03.2011 | 09:30:00 | Palo Reagovat

jak tomu přijít na kloub

Supr recenze.Ještě že jsi kouknul do toho návodu,jinak bys hledal motor vzadu.

25.03.2011 | 07:26:44 | dodo Reagovat

My jsme si včera koupili novou mikrovlnku. Původně jsme chtěli bílou, ale ta milá paní byla ochotná a my se nakonec dopracovali k leštěné nerez. Je super. Máme v ní už uvařené dvě večeře. Až uvaříme desátou, zase se ozvu.

24.03.2011 | 20:36:39 |  Reagovat

?????

Uz tu nechod , ale chod za tou pani a ona sa ti bude venovat .

24.03.2011 | 19:41:44 |  Reagovat


Vložit recenzi

Další recenze vozů Toyota:

Toyota Yaris (2000) autor: L@lek   5x
vloženo:28. 4. 2011
Toyota Yaris (2006) autor: Yabevird   2x
vloženo:12. 5. 2009
Toyota Yaris (2006) autor: Karol   1x
vloženo:16. 3. 2008




Auto inzerce na cars.cz

Na Cars.cz nabízíme jak ojetá auta od autobazarů, tak nové a skladové vozy od českých a moravských autosalonů. Nabídka aut je doplněná o velké množství soukromé foto inzerce na prodej automobilů. Nabízíme nové i ojeté vozy všech druhů: osobní auta, terénní auta, užitkové vozy, nákladní auta a nechybí ani čtyřkolky a moto inzerce. Online prodej automobilů zde nabízejí auto bazary a auto salony z celé ČR. Za obsah a správnost zveřejněných auto inzerátů zodpovídá vždy konkrétní prodejce.