Recenze Volkswagen Passat 1.8
“Horší plečka neexistuje”

Autor recenze: Ondra (27 let),
Karlovarský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1991 Typ motoru:1796 Stav km při koupi:195 000 km Stav km nyní:217 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 roky Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 11 l/100 km Vloženo: 4. 3. 2012

Hodnocení inzerátu: 21 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 3.0

Spolehlivost

2
 

Jízdní vlastnosti

3
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

1
 

Náhradní díly

4
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: BMW 316 e30

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

195 000 alternátor
197 000 děravej vejfuk
198 000 přední čepy
200 000 přední brzdový kotouče
202 000 spojkový ložisko
205 000 lambda sonda
207 000 svíčky
210 000 rozvody
212 000 stabilizační tyčky
215 000 sbíhavost kol
217 000 zas vejfuk


Hodnocení a zkušenosti s autem

Skalní fandové starších Passatu mi to prominou, ale horší krám jsem ještě nikdy neměl!! Design tohodle auta je otřesnej, vubec nechapu jak se muže někomu líbit!!!
Navíc todle auto je problem za problemem a nic jinýho než si na tenhle krám stěžovat mi nezbejvá.Spotřeba se mi pohybuje kolem 11litrů a to je jen prumerná spotřeba, po městě jezdím kolem 13, a navíc to nejede. Bmw 316i e30 co sem měl před timhle křápem bylo parádní auto.Průměrná spotřeba 7.5litru, ve městě nákejch 9-10 litrů, když jsem tomu dával.Prostě s Passatem se nedala srovnat. I pohodlí e30 bylo prakticky stejný v Passatu. Navíc mi začíná žrát neskutečně olej, cca 1.5litru na 1000km, HRŮZA!!

Závěrem bych chtěl říct, že ten kdo B3 Passata vlastní nebo vlastnil a nesmírně si ho vchvaluje tak je jasný že v něm nikdy neseděl natož jel!!!

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 21


Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Passat

Vložit komentář

passat 1991 1,8 benzin

Je zajímavé že si tak stěžuješ, možná si natrefil na špatný kus, či dost stočenej.
Řeknu dost pro tohoto držáka, táta ho koupil ze švýcarska v roce 94 a měl ho do roku 2012 (18 let). Jezdil v klídečku za 7 litrů a deset určitě ne, možná ve městě, asi jako každé auto. Výfuk origo nám vydržel na autě 18 let (s troškou péče o něj), spojka byla původní až do prodeje kdy měl 330 000km (za tu dobu někteří dokáži zničit několik spojek), Zadní bubny měněny okolo 300 000km. dolejvání oleje??? od výměny k výměně se na olej nešahalo, ta hladinka ani neklesla, to nikdo nechápal, v té době a i když byl 21 let starý olej stále nežral ani kapku!!!! jeho spolehlivost se nedá srovnat, za 18 let nás nechal jen jednou, když odešla benzínová pumpa.
Na chalupě odtahal tuny materiálu, kdy šoupal zástěrky jak byl přeloženej, odtahal 10 dovolenejch s přívěsem, okolo 30 000km v zápřahu. co se týče podvozku, nic se nevysíralo, nákej ten kulák se jednou vyměnil ale to se mění u každého auta a třeba ne jen jednou. V podstatě nereznul, ke konci trochu začínal ale na ty léta a co měl najeto? pecka.
Když ho táta prodával tak mi ho bylo líto, nejraději bych ho nechal někde ve stodole a zachoval. Táta pořád tvrdí, bylo to moje nejlepší auto, vydrželo vše. Já tvrdím že na přelomu 90 let vyjížděly z německých automobilek nejspolehlivější auta všech dob.

20.06.2016 | 19:12:05 | Karlos  | 213.220.245.* Reagovat

RE: passat 1991 1,8 benzin

Víte, co je strašně zvláštní? Že když na VW odejde motor, je to vada kusu, byť se to stalo vlastně každému. Když na Fiatu Marea nebo Peugotu 307 praskne žárovka nebo začne vrzat nějaký zbytečný plast interiéru, je to důkaz nekvality francouzských a italských aut.

29.05.2017 | 11:42:01 | Fanda  | 212.67.80.* Reagovat

mám passata už 9 let a fa tu dobu jsem na něj kupoval jen výfuk vodní pumpu a nové topení. Toto auto je pro mě to nejlepší co jsem si kdy pořídil,kor když si uvědomím že v té době co je vyráběný se u nás vyráběli farority.

13.11.2015 | 21:13:39 | I love wv passat b3  | 80.188.190.* Reagovat

passat b3 1.6

mam passata uz 7 let ma nalitanych 420000km a bez problemu zalezi jak se o auto staras a jak snim jezdis pokud snim litas jak hovado tak se nedivim je to stary auto a ne zavodnicka

18.01.2015 | 10:46:34 | passat b3  | 46.135.32.* Reagovat

VW Passat Var. 1,8 GT 66kW r.v. 1992

Vlastním VW Passat Varriant 1,8 GT 66kW r.v 1992 od prosince 2000.Měl najeto při koupi 146000? Najeto mám 350000. Poctivě měním olej + filtry každý rok. Před týdnem jsem byl na STK a v pořádku. Za celou dobu jsem měnil kotouče s destičkama, výfuk,servo,vodní pumpu,chladič,startovací relé a tlumiče. S autem jsem spokojen. S mojí jízdou ujedu na nádrž cca 1000km. je to hodně o jízdě a přístupu k údržbě. To je asi vše.

23.09.2014 | 19:36:16 | Jirka  | 217.170.102.* Reagovat

Passat B3

Já teda netušim jaks na to přišel že Passat B3 je plečka!Já jsem měl Passata B3 2.0 85kw rok 1990 a za roky po najetejch 30 000km žádnej problém.Stačila běžná udržba-svíčky,rozvody,olej,filtry a passat sloužil jak moh!!Tys trefil tu nejhorší plečku a myslíš si žes měl ve všem cos tu napsal pravdu.Zkus se nad sebou zamyslet a ohlídnout se po nějakým slušným zachovaLým kuse B3!JE VIDĚT ŽES TREFIL zhuntovanou ludru zralou do šrotu a kvůli tomu nesnášíš Passata B3.To byl ten nejkvalitnější model ze všech PASSATŮ CO SE KDY VYROBILI.A ty se vzpamatuj ty osle!!Chyba je v tvý hlouposti a ne ve tvým Passatu!!

13.10.2013 | 21:58:24 | Mára  | 88.100.57.* Reagovat

RE: Passat B3

Dovolil bych si tu nesouhasit:Taky jsem měl cca před 5lety zpátky passata B3 1.8 66kw rok 1990 a taky sem s ním měl celkem problémy.Je pravda,že v tý době měl nalítáno cca 320000km a to sem neměl záruku na to že sou fakt originální.Musel sem nechat dělat celou přední nápravu,brzdy,spojku,rozvody,těsnění pod hlavou,olej se dostával až nečekaně moc do spalovacího prostoru.A taky byl na 1.8 línej a přitom i užranej,pod 7litrů sem se vůbec nedostal,ani na dálku ne.Přešel sem taky do Baworáka ale e36 318iM43 rok 1995 a to se opravdu nedalo s B3 pašákem srovnávat.teda nechci tim říct že by byl Passat kdo ví jak špatnej ale je pravda že s BMW e36 se absolutně nedá srovnávat,ani hloupou náhodou ne.asi sem narazil taky na horší kus ale to už je věc majitelů jak se k tomu autu chovaj a zacházej s nim.

10.11.2013 | 21:24:10 | Jakub  | 88.100.57.* Reagovat

RE: Passat B3

Tak nevím koupil jsem B3, který měl najeto 200000km a já s minimální údržbou přidal dalších 400000km. Po koupi vždy šla blbě řadit pětka, ale po 100000km už fungovala jako nová. Musel jsem vyměnit jeden přední tlumič asi v 500000km, vřízli jsme ho z nabouraného auta... Stále jsme jezdili 200km/hod kde se dalo, jedinou nevýhodu to mělo, že to nebrzdilo na mokru a z velké rychlosti to přibrzdilo na 100 a zbytek očima. Prodali jsme to přes podvodníka dál. Ten to dobré auto podruhé vyluxoval a prodal pánovi který se nás ptal jaké závady na tom byly. Ano slabší brzdy při vysokých rychlostech, špatné zatáčení na mokru (serpentiny) a po jeho sdělení, že na tachometru je 120000km, který ten podvodník upravil jsme neměli slov. Myslí si ještě někdo že B3 je špatné auto? Je nesmrtelný. Pokud však někdo vaří v JZD autogenem výfuk, jezdí kolem komína a hrabe u marketu až se gumy pálí, tak na to to chlapci není. Upozorńuji, že ta spojka už byla slabší při koupi auta a všimněte si, že jsem se o ní nikde nezmínil, ta byla opravdu původní až do konce. Dokonce bych řekl, že to auto ještě někde jezdí.Čest jeho památce.Je to už samozřejmě situace před 18lety kdy jsme ho prodali... Takže kolik mají kilometrů ty vaše auta dnes? 1000000? divíte se, že mají nějakou závadu, já ne.

11.10.2014 | 12:06:10 | Jarda  | 85.70.93.* Reagovat

RE: Passat B3

Super kára, když se spravila sama! Škoda, že se toho nedožil Newton...

29.05.2017 | 11:43:52 | Fanda  | 212.67.80.* Reagovat

RE: Passat B3

S tímhle souhlasím sám totiž jezdím s Passatem B3 r.v. 89 1.6 TD 59kW po stránce údržby a provozních nákladů si stěžovat nemohu, jen jsem trefil teda kus zhuntovanej po stránce kastle ale motor šlape jako hodinky a v naftě jezdím cca kolem 6l/100km při normálním stylu když mu trochu naložím tak se dostanu, a to musím zatím zaklepat, na nějakejch 7,5l/100km to je zatím max spotřeba který jsem dosáh

28.10.2014 | 15:28:57 | Jéňa  | 88.103.26.* Reagovat

vw

Zdravím já osobně si neumím představit sedět v jiným autě než ve ,,FAUVÉ mé první auto byla sierra 2.3D...otřes!( za 3roky 2hlavy 3těsnění a jedinou cestu nad 100km jsem se nevrátil sám) druhé VW JETTA 1.6D naježděno za 6let cca 200tis. bez jediné poruchy,třetí VW PASSAT B3 1.9TD sedan najeto za 6let cca 140tis.bez jediné poruchy,čtvrté VW PASSAT B4 1.8benzin kombi najeto za 7let cca 150tis.bez jediné poruchy,páté VW PASSAT B5 1.9 TDI PD kombi najeto za 3roky 90tis porucha turba,váha vzduchu...vždy jsem měl dvě auta zároven(druhý jezdila manželka)a vždy jsem se o auta staral takže nepovažuji za poruchu vyměnu věcí které mají kratší životnost ale to kdy mě auto nedoveze v pořádku domů(v případě turba jsem dojel na nouzák ale i to jsem čekal protože se hlásilo už pul roku dopředu a jak mi bylo řečeno mechanikem měnit budem až bude k.o.)..no abych to zkrátil dnes mi před garáží stále stojí B3 a B4 a z jara se chystám koupit VW PASSAT B 5.5 1.9TDI 96kw kombi a pakbude muset B3 z domu a věřím že ji někdo rád koupí protože je to perfektní vůz!!!

15.03.2013 | 00:54:54 | ramon11  | 89.111.98.* Reagovat

RE: vw ....Skus aj ine auta, aby si nebol prekvapeny, neprijemne.

Nezaujima ma, kolko si na tych autach najazdil Ty,ale kolko.mali celkovo.

Je ine najazdit od nova 150.000 km, ine pri jazdenke, ktora ma 150.-200.000 pri kupe.

Lebo 150.000 musi dat hociake auto a nic to nevypoveda o spolahlivosti. A ak nie, tak je to crep z vyroby a nepomozu ziadne opravy.

Ale aj tak zahada, ako fanusikovia W polozia aj zivot, rovnako aj bmw..:):)

15.03.2013 | 07:52:46 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

RE: vw ....Skus aj ine auta, aby si nebol prekvapeny, neprijemne.

No to nevím ani u jednoho, protože jsem nikdy neměl servisku tu Jettu jsem měl 2000-06 r.v.87 a když jsem ji prodával tak tam měla asi 350tis. ale ta byla hodně spolehlivá nekouřila nežrala olej... nato jsem v roce 2006 koupilPassat b4 benzin r.v.94 tam jsem měnil kapličku protože jsem to koupil s nefunkčním otáčkoměrem a vadilo mi to,toho mam dodnes,2007 Passat b3 TD a ten měl 230tis při koupi,ale jestli se tomu da věřit nevím toho mam dodnes,2009 Passat b5 kouřil černě za studena i za tepla a spotřeba oleje litr na 2-3tis.km podle tlaku na motoru najeto min 500tis.-názor mechanika na tachometru samozřejmě 120tis.při koupi prodej leto 2012...už se těším na B5.5 a rozhodně už neudělám tu chybu že bych si auto koupi sám bez prohlídky mechanikem -kamarádem...jo a pokud bych měl mít jinou značku tak snad Octavii II...jo a jinak za ten položený život u nás v partě mají kamarádi různé značky aut ford,opel,peugeot,volvo,citroen,renault...samozřejmě žádný funglovky ale vesměs auta v rozmezí 9-20let stáří a každý z nich měl alespon jednou poruchu motoru až na mě takže život za vw nepoložím ale zůstanu u toho co mě nesklamalo...v čem jezdíš ty?nerejpu jen mě to zajímá měj se

16.03.2013 | 22:03:20 | VW  | 89.111.98.* Reagovat

RE: vw ....Skus aj ine auta, aby si nebol prekvapeny, neprijemne.

V tom čase som sa vozil, alebo skôr slúžil BMW X5, 3.0D, E70, posledný model, P 2,2 HDi.

BMW som konečne predal,síce s brutálnou stratou, ale nechal som si P s 420.000 km. Báwo malo poctivých 148.000....

Aj z toho vidno, čo si myslím o "najlepších" autách na svete.
Ale W Passat som mal voľakedy pred 13 rokmi, bola to 1994, 2.0 benzín, véééééľmi dobré autíčko!

10.09.2013 | 19:59:18 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: vw

Tak ona ani sierra v tý 2.3d bejvala super, akorát asi předchozí majitele před tebou zanedbali udržbu a pak to bylo auto na píču.Jinak B3 Passat byl jeden z nejepších Passatů co byl kdy vyrobenej.V rodině sme měli jak Sierru 2.3d kombi rok 1988 a Pasata b3 kombi 1.9td rok 1992 a na obě auta byla takřka maximální spoleh:D Takhle jednoduchý a přitom kvalitní auta už žádná automobilka nevyrobí!!

Tenhle recenzent trefil katastrofickej kus Passata B3 a kvůli vlastní hlouposti odsoudil všechny Passaty B3 co existujou a sou furt skvělý káry.

11.09.2013 | 18:39:12 | David 30  | 88.100.57.* Reagovat

RE: vw

VW PASSAT B5 1.9 TDI PD kombi najeto za 3roky 90tis porucha turba,váha vzduchu... = super kára! Když Vám pošlu číslo svýho účtu, pošlete mi taky nějaký prachy? Nebo Vám musím taky nejdřív něco rozbít, jako VW?

29.05.2017 | 11:47:43 | Fanda  | 212.67.80.* Reagovat

Passat B3

Čabas chlapy mě je taky 18 let a mám passata B3 1.9D 50Kw ten kdo psal tuto recenzi musel být magor protože můj passat má 660251Km najeto a mám jeste zadní tlumiče original od výroby motor nemel ani jednu vadu krom vyfuku kterej jsem menil 2x si nemuzu stezovat je to velky prostorny auto a žere mi po městě 7L/100km žáný potíže stím nemám.

24.01.2013 | 23:37:10 | Báža  | 90.181.60.* Reagovat

RE: Passat B3

S těmi tlumiči se mě to nechce moc věřit.Dvacet let starý auto co má jak uvádíš přes půl mega nalítaný a má ještě origo zadní tlumiče.Tomu se mě moc nechce věřit....:)

25.01.2013 | 00:05:42 |   | 78.102.114.* Reagovat

RE: Passat B3

Proč by nemohl mít origo tlumiče?Nepíše nikde že jsou funkční.

17.03.2013 | 09:36:23 | D  | 90.180.75.* Reagovat

RE: Passat B3

Moc se v těch slovech zbytečně rejpeš!! To je sice pravda ovšem z jeho textu to zní trochu jinak.

17.03.2013 | 18:40:00 |   | 78.45.38.* Reagovat

RE: Passat B3

Taková B5 používaná jako Taxi.Si jej žádala měnit zhruba kolem 150 tisíc kilometrů.

25.01.2013 | 00:12:24 |   | 78.102.114.* Reagovat

RE: Passat B3

Nesmysl,pokud to auto nemáš od nova víš prd co na něm bylo měněno.

17.03.2013 | 20:57:28 | Jirka  | 93.99.128.* Reagovat

RE: Passat B3

JaSNĚ b3 pASSAT by hodně dobrej držák, tenhle recenzent narazil na špatnej kus, o kterej se jeho bejvalý majitelé prakticky vůbec nestarali.Mám Passata B3 2.0GT 100kw rok 1992 a sem velice moc spokojenej.Spotřeba po městě okolo 10-11litrů,ale co čekat taky za zázrak na spotřebě u takovýho auta:D Jinak na dáku sem se dostal na 7.3 v nějakejch 120km a spotřeba oleje e taky docela velká cca 0.8litru na 1000km ale mám najeto 330 000km a nemám záruku jestli jsou originální.Passat do roku 1996 byl super a pokud se najde ve slušným technickým stavu tak se ho není třeba bát.

10.09.2013 | 18:40:14 | Štěpán  | 88.100.57.* Reagovat

A co chces ked je to 20 rocny vrak????

20.09.2012 | 11:54:49 | Majo tv  | 188.120.2.* Reagovat

amatérská a ulhaná recenze

Je vidět že to kopyto si závady pěkně nalajnovalo podle toho jak jsou sepsány i podle počtu kilometrů co tam udává.Podle mně tohle auto prostě závidí někomu z okolí,protože sám jezdí ve shnilým,vytuněným favoritu.

22.04.2012 | 15:55:26 | orp  | 90.177.196.* Reagovat

RE: amatérská a ulhaná recenze

Přesně tak,je to nějaký závistivý jelito který takový auto nikdy nemělo a mít nebude.

18.12.2012 | 19:10:03 | Josef  | 77.95.45.* Reagovat

RE: amatérská a ulhaná recenze

JO vypadá to tak,že si tu recenzi slušně vymyslel a narazil na kus kerej zanedbávali předchozí majitelé.Moje starší sestra jezdí v passatu B3 už 7let a vůbec si nemůže stěžovat, má 1.6td varinat rok 1991 a spolehlivost 100%.I benzinový Passati do roku 1997 sou spolehlivý auta ale chce to udržovat a ne se o to nestarat a pak jen držkovat a odsuzovat celou serii B3 passatu a nechápat druhý co maj Passaty B3 za znamenitý káry.Tohle poleno B3 passata zřejmě nemělo a tak nemůže logicky uvěřit těm co si ho chválej.To je asi všechno co bych k tomuhle moh říct!!!

10.09.2013 | 18:57:44 | Michal  | 88.100.57.* Reagovat

Volkswagen Passat

Tu recenzi psalo nějaký 18 letý jelito,který koupilo nějakej vrak na náhradní díly.Passat B3 je jeden z nejvalitnějších modelů od VW.Najezdil jsem s ním bezstarostně 9 let,nedám na něj dopustit!

22.04.2012 | 11:11:57 | Josef  | 90.177.196.* Reagovat

RE: Volkswagen Passat

taky souhlasim, že Passat B3 byl velice kvalitním autem.V naší rodině sme měli celkem 3 B3 Passaty a ani jeden nebyl pro zlost.Hlavně ty naftový 1.6td měla moje máma a 1.9td varinat měl otec,to byl nesmrtelnej držák.Spotřeba mimo město kolem 4litrů,po městě okolo 6litrů zhruba:D V dnešní době už se Passati do roku 1994 moc nevyskytujou ale když se už ńákej najde tak je na tom solidně hlavně technicky.Tohle kopyto co napsalo tuhle recenzi tak narazilo na hodně opotřebovanej a zanedbanej kus.Pokud by narazil na slušnej kus, o kerej se bejvalý majitelé starali tak by takovýhle budy fakt nepsal!!!

10.09.2013 | 22:17:56 | Zdeněk  | 88.100.57.* Reagovat

Passat B1

Dědedček mého dědečka si kopupil Passat B1 1975 1.3 55 koňských sil.Rozhodl se tak protože se rozhodoval mezi Škoda 100L a Trabant.Passat byl nejluxusnější.Jak můj rod vymíral tak se auto dostalo do mích rukou.Je to starší kousek ale nejde na něj dopustit,bez poruch deset tisíc kilomertů.Ano dnešní pokrok je nezadržitelný ale tohle auto změnilo můj život.

11.09.2013 | 10:35:08 | Anonym II  | 90.178.147.* Reagovat

RE: Passat B1

A jak jste zařídil, že ten poklad neshnil? Protože já viděl jen shilý a dospěl jsem k názoru, že to shnilý už prodávali...

29.05.2017 | 11:50:45 | Fanda  | 212.67.80.* Reagovat

Smazat

Tuto recenzi nemohl psát rozumný člověk. Smazat a hotovo.

06.03.2012 | 21:56:44 | Filip  | 89.103.83.* Reagovat

RE: Smazat

Přesně, napsat, že Passat má úplně normální závady jako ostatní auta se nesmí a je třeba to okamžitě smazat! Der Ordnung must Sein!

29.05.2017 | 11:51:59 | Fanda  | 212.67.80.* Reagovat

A to si na něj ještě vzal půjčku na pět let.

06.03.2012 | 08:00:07 |   | 78.156.49.* Reagovat

Skalní fandové starších Passatu mi to prominou, ale horší krám jsem ještě nikdy neměl!! Design tohodle auta je otřesnej, vubec nechapu jak se muže někomu líbit!!!

Tato část mě zaujala nejvíce.Tak proč si to auto kupoval??,když se ti nelíbí.Za druhé,nevím co čekáš od 20 let starého auto,co má najeto skoro 200Tkm.Že snad ,najedeš dalších 50Tkm skoro bez investic?To máš,tak při koupi tak starého auta.Je pravidlem,že do něj vrazíš i více ,než za pořizovací cenu.Proto se ho majitel zbavil.Nebo pak,další varianta a to extra štěstí.A nakonec,nějaký hodně opečovávaný kus.Ale to většinou majitelé neprodají.Před 20 lety,by jsi na to auto ani neměl.Jinak by jsi,ho nekupoval ted ,za pár kaček.:)Takové ,kecy mám nejradši koupí staré auto na pokraji života,a pak ho nějaký chytrák odsoudí jaký je to krám...

05.03.2012 | 22:47:01 | luke20  | 94.112.57.* Reagovat

Recenze by se měly zveřejňovat jen na auta v držení 1. majitele a na detektoru lži. Jinak jsou to jen bláboly x-tých majitelů různých bouraček, potápek a skládaček nebo borců, kteří by svůj stroj vychválili i tehdy, kdyby ho stále jen tlačili... což je vše s nulovou vypovídací validitou.

05.03.2012 | 16:54:38 | GEDEON  | 195.22.40.* Reagovat

Toto auto r.v 1992 1.9TD 55kw jsem měl 8 let.Když jsem ho v 2002 kupoval s nájezdem 200000km,tak my bylo jasný jako u 10 let starého auta,že do něj něco jako spotřební mat. budu muset vrazit.Za celou dobu mě nikde nenechal a byl jsem s ním nadmíru spokojen.Kyž měl najeto hodně přes 400000km jediné co jsem mimo spotřebáku měnil byla servo pumpa,chladič a nechal přetěsnit čerpadlo.Prodal jsem ho za symbolickou cenu známému když měl okolo 500000km ve 2011 a dodnes to auto jezdí v Chomutově.Takto dělat recenzi autu starému přes 20 let je k smíchu a pro mě absolutně bezpředmětná.

04.03.2012 | 21:08:03 |   | 90.178.160.* Reagovat

RE:

A tská 1,8 TD od PSA už v 1988 mala 66 kw, 1,9 D, bez turba malatuším 55...:), ach jáj, W bolo naozaj ľudové auto, ale v 1993 taký zázrak TDi, 66kw stál skoro milion KČS... cena 2 bytov v BA, či Prahe..

04.03.2012 | 21:12:35 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

Alternátor vydrží v pohode minimálne 350-400.000 km, to aby si bol v obraze.

Ak si myslíš, že si kúpil 20 ročné auto s cca 200.000 km..., ach jáj, tých 200.000 km mal tak v roku 1995-96.

Ostatné sú normálne veci, ktoré musíš vymeniť u hociakého auta, aj u 20 ročnej Toyoty, či Mercedesa.

Mimochodom, Tvoj W mal vo svojej dobe bezkonkurenčne veľa miesta vzadu, vynikajúcu pvesť a tým, že je to neskutočne jednoduché auto, aj odolnosť.

Oprav ma, až sa mýlim, ale výkon motora je 66 kw? Bola to síce lenivá haraburda, ale pri troche dobrej vôli VEČNA..., tak skús trochu tej dobrej vôle nájsť a budeš prekvapený, ale po nejakých 500.000 km má už nárok na opravy....nemyslíš?

04.03.2012 | 14:39:10 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

Nadávat u pomalu stejně starýho auta jako jseš ty s nejasným původem a kilometrama,že se něco rozbije a pak se tomu divit je trochu mimo.Navíc ještě kvůli tomu nadávat na nějakou značku.Kolik si za něj dal pět,deset tisíc?

04.03.2012 | 13:59:24 | Jirka  | 93.99.128.* Reagovat

To snad ne

To je zatím nejhorší recenze, co jsem tady četl. Co jsi proboha čekal? Nechápu, nerozumím tomu.
Na tvém příkladě je jasně vidět, kdo všechno si dnes může koupit auto.

04.03.2012 | 11:50:30 | Assdriver  | 213.168.181.* Reagovat

Passat B3

Jakej i**ot tu recenzi psal??!!!! Já měl Passata 2.0 B3 rok 1992 a bylo to super auto. Jo, spotřeba byla velká, město 10 litrů, nikdy ne míň, olej žralo taky dost, cca 0.7l na 1000km, ale mělo najeto nákejch 330 000??!! Tys narazil na pitomej kus, o kterej se bejvalý majitelé vubec nestarali a stěžuješ si tady!! Passat B3 byl svýho času třída, i tedka jsou to slušný auta, pokud se k tomu lidi slušně chovaj.Takže žádný nejlichotivý výrazy na B3 Passaty, nebo třeba na B4. Narazil si na špatnej kus a odsuzuješ kvuli tomu celou serii B3 Passatů. Tak se zamysli a nepiš sem voloviny.

04.03.2012 | 10:56:07 | Radek  | 94.112.220.* Reagovat

:-)

No jo... Taky mi nutil soused, ať si nekupuju staré Volvo, ale koupím Passata B3. Že ten jeho už má najeto čtvrt milionu kilometru - tedy, že už má sice třetí motor a už se začíná sypat, ale že je to fakt výborná kára. Hihi, já koupil levnou V40, která měla najeto 203 tisíc, motor původní v top stavu, startuje na drc i v -10C (mam video) a nežere olej a nemusim se s tím bát cestovat po Evropě. Jezdím ČR-Švédsko. Takže Passat NIKDY!

04.03.2012 | 10:21:36 | Dr.Gaga  | 90.180.213.* Reagovat

...že by spotřebák???

Nejsem sice zastáncem němců jen bych měl jednu otázku...
Chtěl jsi snad jezdit s 20 let starým autem bez investic do důchodu? :DD

Výfuk,čepy,kotouče,svíčky,rozvody...sbíhavost?? je to k smíchu!!!


04.03.2012 | 10:20:09 | stafík  | 85.135.92.* Reagovat

A proč jsis ho pořídil ty,když se ti nelíbí.

04.03.2012 | 10:13:06 |   | 88.102.67.* Reagovat