Recenze Volkswagen Passat B7
“Tento vůz mě sklamal”

Autor recenze: expert90 všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2012 Typ motoru:1.8 TSI Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:120 451 km Způsob řazení:automat Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 4 roky Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 7 l/100 km Vloženo: 26. 8. 2016

Hodnocení inzerátu: 20 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 5.8

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

4
 

Náhradní díly

6
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Silné stránky

velký kufr
dobrá ergonomie
dostatek odkládacích prostor
dobrá spotřeba
jízdní komfort

Slabé stránky

jízdní vlastnosti
kvalita výroby
velká spotřeba oleje
převodovka
sedačky
Vzhled je příliš usedlý

Závady a opravy na autě

Prasklá zadní pružina
Vrzání interiéru
Problém s automatickou převodovkou DSG 7 stup. (neopraveno)
Slečená manžeta na přední nápravě


Hodnocení a zkušenosti s autem

Užívám firemní Passat B7, rok výroby 2012, motor 1,8 TSI se sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG se suchými spojkami. Najeto cca 120 000km.

S tímto vozem jezdím 4 roky a za to dobu mě vůz zklamal.

Interiér: Ergonomie je výborná. Interiér vypadá na první pohled robustně a kvalitně, zdání však klame, nekvalitní materiály jsou použity všude kam oko nedohlédne a kvalita zpracování je také mizerná. Ve firmě máme 8 Passatů a ve všech interiér vrže a drnčí a to ne zrovna na rozbitých silnicích. Také se ozývá ve většině autech vrzání od zadního skla a od brzdového světla. Na rozbitější silnici často uslyšíte drnčení budíků. Základní sedačky také nejsou nic moc. Boční vedení je dostatečné, bohužel i přes všechna nastavení sedačky, nedokážu za volantem najít uspokojivou polohu. Sedačka je hrozně vysoko a níž dát nejde. Na dlouhé cesty nejsou příliš vhodné. Pozice za volantem připomíná spíše dodávku jak osobní auto.

Převodovka:Problémy dělá také automatická sedmistupňbová převodovka DSG se suchými spojkami. Už od 60 000km auto občas škube na druhý rychlostní stupeň. Autorizovaný servis to vyřešil pouze přehráním softwaru řídící jednotky, to se bohužel minulo účinkem.

Motor: Motor je celkem dobrý. Je tichý a když ho moc nevytáčíte, tak ho ani neuslyšíte. Má celkem dobrý zátah při rozjezdu z 0-100 cca 8 sekund. Pružné zrychlení je maličko horší. Spotřeba se pohybuje průměrně kolem 7 l/100km. Na dálnici nebo při ekonomické jízdě není problém dosáhnout i spotřeby 6,4 l/100km. VW má dlouhý servis výměny oleje long life (30 000km). To způsobuje karbonizaci motoru a náklady do budoucna, proto doporučuji měnit olej po 15 000km bez ohledu na servisní plán. Tato drobná investice se do budoucna určitě vyplatí. Připravte se i na velkou spotřebu oleje. V podstatě budete neustále dolévat olej.

Podvozek: Podle ostatních video testů ojetého Passatu by měl vydržet podvozek okolo 200 000km. Myslím, že úplně pravda to není. Na dvouch passatech ve firmě praskly zadní pružiny po 90 000km a také je problém s vyhoukaným silenblokem přední tyče stabilizátoru. U mého kousku cca 120 000km. VW tvrdí, že zase vylepšili antikorozní ochranu podvozku. Po čtyřech letech na našich silnicích, je podvozek rezevý víc, jak u Škody Felicie po 20 let.

Jízdní vlastnosti: Základní podvozek je laděn spíše konfortně. Díky lehkému motoru na přídi nejsou jízdní vlastnoti na okreskách špatné. Místo, kde by měl Passat vynikat, je dálnice a tam už je to o něčem jiném. Auto při rychlosti okolo 130 km/h trochu plave a člověk musí neustále korigovat směr. Také řízení nestojí za nic. Auto sice zatáčí dobře a jde ochotně tam, kam člověk natočí volant, chybí mu ale zpětná vazba a člověk nastavuje směr volantu v podstatě naslepo. Zážitek z řízení Passatu je podobný, jako jet na simulátoru.

Takže abych to shrnul. VW passat mě za ty roky vůbec nepřesvědčil a po této skutečnosti už bych auto od VW asi nechtěl.


Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 20


Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Passat

Vložit komentář