Recenze Volkswagen Transporter T5
“Vzhledem k tak zásadní závadě zklamání.”

Autor recenze: mamuut (58 let),
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2004 Typ motoru:2,5-127KW Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:90 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 6 let Průměrná spotřeba: 9 l/100 km Vloženo: 17. 3. 2011

Hodnocení inzerátu: 3 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.4

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

4
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: MB-208D

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

V 60 000 výměna zadních brzdových kotoučů - zkorodované a destičky. Rychlejší opotřebení pneumatik, přisuzuji většímu výkonu.
Výměna stabilizátorů.
V 80 000 výměna silenbloků zadní nápravy.
Do této doby autorizované servisy - pravda, za ty peníze toho moc nepředvádějí. Výměna žárovky 15 min 220 Kč a materiál.
Otázka je zda byla žárovka vadná, toto je vždy, když jdu do servisu po 30 000 km.
Po 90 000 při cestě na letiště v Norimberku, se začala ztrácet chladicí kapalina 1l/100km. Zima, mráz a za 3 hodiny letí letadlo, docela prekérní situace.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto je nyní v druhém servisu, zatím ještě nevím závadu, pravděpodobně hlava nebo těsnění. Spotřeba při rozumné jízdě kolem 9. litrů, na 30 000 1 litr oleje. Dobré svezení, ale příště už asi ne VW. Nevím zda dnes nevěřit více Korejcům, když si dovolí dát pětileté záruky.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 3


Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Transporter

Vložit komentář

oprava

Vracím se k vlastní závadě vwT5 voda v oleji. Závada byla způsobena vodní pumpou. U těchto typů VW není pumpa hnaná rozvodovým řemenem, ale je přez kužel spojena s rozvodovýma kolama. Tím osa pumpy je prakticky v prostoru motoru. Pokud z nějakého důvodu dojde k poškození nebo opotřebení ložiska nebo těsnění osy čerpadla, voda proniká do motorového prostoru. Pumpa má odtokové otvory, které by měly vodu odvést,ale v mém případě byl dolní otvor ucpaný.
Čili pokud máte podobnou závadu nesundávejte hlavu jak nám doporučili v Jablonci v autorizovaném servisu vw, ale nejprve zkuste vyměnit vodní pumpu, na 90% je to pumpou. Pokud opravdu
máte podezření, že je to hlava , umějí to perfektně přezkoušet v servisu AUTO Pejšek Libovice. Dělají to za tepla a i s přebroušením 1200 Kč. Hlavu nemusíte ani očesat. Tímto trochu VW rehabilituji i když v 90 000 pumpa ??? Pokud se do demontáže hlavy pustíte upozorňuji je to úplně jinak než u T4, všechno se musí vypustit a zdemontovat a potřebujete několik přípravků bez kterých se neobejdete.

12.06.2011 | 17:17:34 | mamuut Reagovat