Nákladní
Užitkové
X
Daewoo
Lublin
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Daewoo Lublin 33021 25 800,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Daewoo Lublin 33021 V prov. od 8.1999, 91 000 km
Diesel, skříňová dodávka
2 417 ccm, 52 kW (71 PS)
     


Zobrazeno 1-1 (z celkem 1)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Daewoo Lublin - historie značky auta

Daewoo Lublin je užitkový automobil vyráběný polskou automobilkou Lublin od roku 1993, a později od roku 1995 do roku 2007 automobilkou Daewoo. Daewoo Lublin se vyráběl jako nástupce automobilu FSC Żuk. Původně automobil vyráběla automobilka FS Lublin ((Fabryka Samochodów Ciężarowych) v polském Lublinu. Do roku 1995 byl automobil známý jako FS Lublin 33. V roce 1995 polskou automobilku koupila jihokorejská společnost Daewoo, která Lublin 33 přejmenovala na Daewoo Lublin II. Daewoo Lublin bylo na různých trzích možno zakoupit také pod označením Intrall Lublin. Přímými konkurenty Daewoo Lublin byl Ford Transit aVolkswagen Transporter. V letech 1998–2000 probíhala v rámci kooperace s automobilkou Daewoo montáž modelů Lublin II v letňanské Avii z dodávaných dílů. Tato spolupráce ustala roku 2000 kdy byla představená modernizovaná verze Lublin 3 a v Avii se přešlo na výrobu nového nákladního automobilu řady D (první Daewoo Lublin 3 byl vyrobený v roce 1999). Nová generace Daewoo Lublin 3 prošla četnými úpravami, a v rámci modernizace došlo celkem k 300 kontrukčním změnám. Automobilka také opustila od označování generací římskými číslicemi, a přešla na klasická arabská čísla.
Daewoo Lublin - historie značky auta (dokončení článku)  »