Škoda Praktik, prodám Škoda Praktik, prodej Škoda Praktik - CARS.CZ
 Nákladní
Užitkové
X
Škoda
Praktik
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Škoda Praktik 1.2HTP-SERVIS-TAŽNÉ- 48 000,- Kč
Škoda Praktik 1.2HTP-SERVIS-TAŽNÉ- V prov. od 2007, 197 000 km
Benzín, pick up
1 200 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1.4TDI 69 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Škoda Praktik 1.4TDI V prov. od 2007, 254 400 km
Diesel, pick up
1 422 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1,2 HTP / 51 kW 86 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Škoda Praktik 1,2 HTP / 51 kW V prov. od 2011, 132 053 km
Benzín, pick up
1 198 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1.4TDi, KLIMA, NOVA STK 89 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Škoda Praktik 1.4TDi, KLIMA, NOVA STK V prov. od 2009, 208 100 km
Diesel, dodávka
1 422 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1.4i 16V,63kW,1majČR,serv.kn,DPH,kl 99 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Škoda Praktik 1.4i 16V,63kW,1majČR,serv.kn,DPH,kl V prov. od 2008, 122 000 km
Benzín, dodávka
1 390 ccm, 63 kW (86 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1.majitel-Odpočet DPH 99 990,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Škoda Praktik 1.majitel-Odpočet DPH V prov. od 2011, 139 166 km
Benzín, skříňový vůz
1 198 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1.2 TSi, ČR 100 430,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Praktik 1.2 TSi, ČR V prov. od 2011, 96 051 km
Benzín, pick up
1 197 ccm, 63 kW (86 PS)
     


Reklama

Prodám Škoda Praktik 1.2 TSi, KLIMA, CENTRÁL, ABS 108 888,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Praktik 1.2 TSi, KLIMA, CENTRÁL, ABS V prov. od 2011, 94 543 km
Benzín, skříňový vůz
1 197 ccm, 63 kW (86 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1.4 16 V 1.maj,Serv.kniha,ČR 119 790,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Praktik 1.4 16 V 1.maj,Serv.kniha,ČR V prov. od 2008, 30 319 km
Benzín, pick up
1 390 ccm, 63 kW (86 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1.2 HTP 51kW, ČR,1.MAJITEL,DPH 119 990,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Praktik 1.2 HTP 51kW, ČR,1.MAJITEL,DPH V prov. od 2012, 64 939 km
Benzín, pick up
1 198 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1.2HTP ČR 1.maj klima 120 879,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Praktik 1.2HTP ČR 1.maj klima V prov. od 2010, 90 567 km
Benzín, pick up
1 198 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1.4TDI PD ČR 1.maj serviska 120 879,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Praktik 1.4TDI PD ČR 1.maj serviska V prov. od 2009, 91 456 km
Diesel, pick up
1 422 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1.2 HTP 51kW*ČR* 125 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Škoda Praktik 1.2 HTP 51kW*ČR* V prov. od 2012, 59 480 km
Benzín, pick up
1 198 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1,2 TSI / 63 kW 134 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Škoda Praktik 1,2 TSI / 63 kW V prov. od 2014, 141 440 km
Benzín, skříňový vůz
1 197 ccm, 63 kW (86 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1,2 TSI / 63 kW 193 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Škoda Praktik 1,2 TSI / 63 kW V prov. od 2013, 35 200 km
Benzín, skříňový vůz
1 197 ccm, 63 kW (86 PS)
     


Zobrazeno 1-15 (z celkem 15)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Škoda - historie značky auta

Škoda začala Čechách jako výrobce jízdních kol v roce 1894. V 80-tých letech vyráběla Škoda auta, koncepčně stále vycházející z let 60-tých. Model Škoda Rapid byl vysmívaný jako "Porsche pro chudé". Po sametové revoluci převzal firmu Škoda koncern Volkswagen.
Cesta od opravny jízdních kol, k největšímu českému exportéru
Vše začalo v roce 1895, kdy se dva cyklisté, zámečník Václav Laurin (1865 - 1935) a knihkupec Václav Klement (1868 – 1938) rozhodli založit vlastní firmu na výrobu jízdních kol. Nebyli totiž spokojení s reakcí drážďanské firmy Seidel & Naumann od které si zakoupili vadný bicykl. Firma jim na česky psanou žádost o opravu, odpověděla velmi stručně v tom smyslu, že požaduje-li zákazník odpověď, musí používat "pro nás srozumitelný jazyk". Tato odpověď je rozčílila natolik, že si v Mladé Boleslavi, na místě zvaném U sedmi zlodějů, společně pronajali dílnu a pod jménem Laurin&Klement začali opravovat a později i vyrábět jízdní kola nesoucí značku Slavia.
Václav Laurin měl ohromný technický talent a byl také velmi manuálně zručný. Veškerý svůj čas zasvětil technice. Na rozdíl od svého společníka byl spíše technikem a konstruktérem. Václav Klement nebyl tak technicky zdatný jako Laurin, měl však výjimečné obchodní nadání a cit pro vedení firmy a dovedl jednat s lidmi.
Od jízdních kol není daleko k motocyklu, a tak v roce 1898 staví Laurin s Klementem novou továrnu, ve které následně spatří světlo světa první konkurenceschopný motocykl vyrobený na území Rakouska-Uherska, také pod značkou Slavia. Jejich motocykl se však neprodával dobře. Ke změně došlo teprve v roce 1902 po úspěchu mladoboleslavských motocyklů na závodech v Paříži. Přelom přichází po fenomenálních úspěších jezdce V. Vondřicha na pařížských závodech v roce 1904. Motocykly L&K začínají dobývat Evropu.
Škoda - historie značky auta (dokončení článku)  »