Nákladní
Užitkové
X
Škoda
Praktik
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Škoda Praktik 1.4 25 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Praktik 1.4 V prov. od 2003, 276 000 km
Benzín, dodávka
1 397 ccm, 50 kW (68 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1.4 TDI 59kw 62 000,- Kč
Škoda Praktik 1.4 TDI 59kw V prov. od 2008, 287 000 km
Diesel, dodávka
1 422 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1.4TDI 79 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Škoda Praktik 1.4TDI V prov. od 2007, 254 400 km
Diesel, pick up
1 422 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1.2i,51kW,1majČR,serv.kn,centrál,DP 89 899,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Praktik 1.2i,51kW,1majČR,serv.kn,centrál,DP V prov. od 2008, 147 000 km
Benzín, pick up
1 198 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1.2 12 V 2.maj,Serv.kniha,ČR 96 800,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Praktik 1.2 12 V 2.maj,Serv.kniha,ČR V prov. od 2012, 104 687 km
Benzín, pick up
1 198 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1.4i 16V,63kW,1majČR,serv.kn,DPH,11 97 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Škoda Praktik 1.4i 16V,63kW,1majČR,serv.kn,DPH,11 V prov. od 2010, 119 000 km
Benzín, pick up
1 390 ccm, 63 kW (86 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1.2 12 V 2.maj,ČR 100 430,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Praktik 1.2 12 V 2.maj,ČR V prov. od 2011, 127 191 km
Benzín, pick up
1 198 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Reklama

Prodám Škoda Praktik 1.2 HTP 51kW 119 000,- Kč
Škoda Praktik 1.2 HTP 51kW V prov. od 2013, 46 282 km
Benzín, pick up
1 198 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1.2TSi,63kW,1majČR,serv.kn,DPH 119 899,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Škoda Praktik 1.2TSi,63kW,1majČR,serv.kn,DPH V prov. od 2010, 119 000 km
Benzín, pick up
1 197 ccm, 63 kW (86 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1.2HTP ČR 1.maj klima 120 879,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Praktik 1.2HTP ČR 1.maj klima V prov. od 2010, 90 567 km
Benzín, pick up
1 198 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1.4TDI PD ČR 1.maj serviska 132 979,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Praktik 1.4TDI PD ČR 1.maj serviska V prov. od 2009, 91 456 km
Diesel, pick up
1 422 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1.4TDI PD ČR 1.maj serviska 132 979,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Praktik 1.4TDI PD ČR 1.maj serviska V prov. od 2009, 91 456 km
Diesel, pick up
1 422 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1,2 HTP Servisní kniha ČR 139 999,- Kč
Zvýhodněné splátkové financování Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Škoda Praktik 1,2 HTP Servisní kniha ČR V prov. od 2012, 51 500 km
Benzín
1 198 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1.2 i  BEZ MOTORU ! Na náhradní díly! 1 000,- Kč
Škoda Praktik 1.2 i BEZ MOTORU ! Na náhradní díly! V prov. od 2007, 54 200 km
Benzín, pick up
1 198 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Zobrazeno 1-14 (z celkem 14)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Škoda - historie značky auta

Škoda začala Čechách jako výrobce jízdních kol v roce 1894. V 80-tých letech vyráběla Škoda auta, koncepčně stále vycházející z let 60-tých. Model Škoda Rapid byl vysmívaný jako "Porsche pro chudé". Po sametové revoluci převzal firmu Škoda koncern Volkswagen.
Cesta od opravny jízdních kol, k největšímu českému exportéru
Vše začalo v roce 1895, kdy se dva cyklisté, zámečník Václav Laurin (1865 - 1935) a knihkupec Václav Klement (1868 – 1938) rozhodli založit vlastní firmu na výrobu jízdních kol. Nebyli totiž spokojení s reakcí drážďanské firmy Seidel & Naumann od které si zakoupili vadný bicykl. Firma jim na česky psanou žádost o opravu, odpověděla velmi stručně v tom smyslu, že požaduje-li zákazník odpověď, musí používat "pro nás srozumitelný jazyk". Tato odpověď je rozčílila natolik, že si v Mladé Boleslavi, na místě zvaném U sedmi zlodějů, společně pronajali dílnu a pod jménem Laurin&Klement začali opravovat a později i vyrábět jízdní kola nesoucí značku Slavia.
Václav Laurin měl ohromný technický talent a byl také velmi manuálně zručný. Veškerý svůj čas zasvětil technice. Na rozdíl od svého společníka byl spíše technikem a konstruktérem. Václav Klement nebyl tak technicky zdatný jako Laurin, měl však výjimečné obchodní nadání a cit pro vedení firmy a dovedl jednat s lidmi.
Od jízdních kol není daleko k motocyklu, a tak v roce 1898 staví Laurin s Klementem novou továrnu, ve které následně spatří světlo světa první konkurenceschopný motocykl vyrobený na území Rakouska-Uherska, také pod značkou Slavia. Jejich motocykl se však neprodával dobře. Ke změně došlo teprve v roce 1902 po úspěchu mladoboleslavských motocyklů na závodech v Paříži. Přelom přichází po fenomenálních úspěších jezdce V. Vondřicha na pařížských závodech v roce 1904. Motocykly L&K začínají dobývat Evropu.
Škoda - historie značky auta (dokončení článku)  »