Nákladní
Užitkové
X
Tatra
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Tatra T 815-2 8x8 sklápěč S1 EURO 4 1 668 469,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Tatra T 815-2 8x8 sklápěč S1 EURO 4 V prov. od 2008, 279 850 km
Diesel
, 325 kW (442 PS)
     


Prodám Tatra Terrno 6x6 hardox 28.5 t S3 1 693 879,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Tatra Terrno 6x6 hardox 28.5 t S3 V prov. od 2008, 345 073 km
Diesel, sklápěcí vůz
12 667 ccm, 325 kW (442 PS)
     


Prodám Tatra T815 19 255 4x4.1 1 766 600,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Tatra T815 19 255 4x4.1 V prov. od 1995, 0 km
Diesel, jiné
12 667 ccm, 255 kW (347 PS)
     


Prodám Tatra T 815 28 270 6x6.2 s HR 2 371 600,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Tatra T 815 28 270 6x6.2 s HR V prov. od 2002, 0 km
Diesel, kontejnerový manipulátor
12 667 ccm, 270 kW (367 PS)
     


Prodám Tatra 6x6 mix (2008) CIFA hydropohon
Tatra 6x6 mix (2008) CIFA hydropohon V prov. od 1985, 0 km
Diesel, jiné
15 825 ccm, 208 kW (283 PS)
     


Prodám Tatra T815 230 R25 28 325 6x6.2
Tatra T815 230 R25 28 325 6x6.2 V prov. od 2008, 0

     


Prodám Tatra T 815
Tatra T 815 V prov. od 0000, 0 km
, sklápěcí vůz
     


Prodám Tatra T 815
Tatra T 815 V prov. od 0000, 0 km
, sklápěcí vůz
     


Prodám Tatra 815 6x6 dempr
Tatra 815 6x6 dempr V prov. od 1999, 0 km

, 255 kW (347 PS)
     


Prodám Tatra 815 6x6 dumper
Tatra 815 6x6 dumper V prov. od 1997, 0 km

, 254 kW (345 PS)
     


Předchozí 1 2 3  
Zobrazeno 41-50 (z celkem 50)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Tatra - historie značky auta

Tatra je český výrobce automobilů. V současnosti se zabývá výrobou nákladních automobilů do nejsložitějších pracovních podmínek. V minulosti vyráběla také velmi zajímavá osobní auta. Kladné recenze získaly např. vozy Tatra T 603, Tatraplán, Tatra 87 apod.
Počátky kopřivnické automobilky Tatra spadají do roku 1850, kdy se Ignác Šustala (1822 - 1881) rozhodl založit malou rodinnou firmu vyrábějící kočáry a bryčky. Jeho firma byla úspěšná a začala se brzy rozrůstat. Postupně zaváděla výrobu nových dopravních prostředků. V roce 1882 vyrobila prvních 15 železničních vagónů. V roce 1897 vyrobila první osobní auto ve střední Evropě, automobil Präsident a v roce 1898 první nákladní automobil. V roce 1890 se firma přeměnila na akciovou společnost a změnila název na Nesselsdorfer Wagenbau-Fabriks-Gesellschaft.
Mezi první a druhou světovou válkou společnost změnila majitele a nadále změnila svůj název podle jeho jména, a to na Ringhoffer – Tatra (nebo zkráceně jen Ringhoffer). Společnost pokračovala v rozjeté výrobě široké škály od osobních automobilů, železničních vozů až po letadla.
Velmi přínosnou osobou pro firmu byl v době od roku 1897 do roku 1945 konstruktér a dlouholetý technický ředitel Hans Ledwinka. Ten byl tvůrcem dodnes Tatrou využívané koncepce podvozku s centrální rourou a kyvnými nápravami, který se také označuje jako páteřový rám. Ve světě se ujalo spíše označení Tatra-concept. Tatra je také známa tím, že využívá převážně vzduchem chlazené motory.
Tatra - historie značky auta (dokončení článku)  »