Nákladní
Užitkové
X
Volkswagen
T4
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nebyla nalezena žádná vozidla odpovídající Vašemu výběru.
Reklama

Volkswagen Transporter T4 - historie značky auta

Volkswagen Transporter T4 (v Severní Americe prodávaný jako Volkswagen Eurovan) je dodávka vyráběna německou automobilkou Volkswagen v letech 1990 až 2003. Tento vůz byl nástupcem auta Volkswagen T3 a sám byl následně nahrazen vozem Transporter T5.
VW T4 byl první vůz historie modelové řady Volkswagen Transporterů s vodou chlazeným motorem umístěným vepředu.
Ačkoli jeho předchůdci již také byly občas nazývány transportéry, T4 je první Volkswagen dodávka používající označení "Transporter" také oficiálně. Výroba trvající téměř 14 let řadí VW T4 na druhé místo hned po modelu Volkswagen T1 v délce produkce na domácím trhu.
T4 byl vyráběn v pěti základních typech, které se lišily zejména počtem oken po obvodu, například typ Multivan má okna po celém svém obvodu. K dispozici byly dva standardní rozvory; "krátký" (2920 mm) a "dlouhý" (3320 mm) a řada různých výšek střechy.
V roce 1996 T4 prošel velkým faceliftem, kdy byla tomuto autu prodloužena přední část, aby zde vznikl dostatek prostoru pro šestiválcový motor VR6. Tím do této chvíle disponoval pouze model Caravelles. Běžné varianty byly však i nadále vyráběny s kratší přední částí až do roku 1999. V závislosti na délce přední části tohoto auta jsou tak známy neoficiální názvy verzí T4a a T4b.
Objem i výkon motoru byl s postupem času zvyšován z původních 1.8 L (benzinový motor) a 1.9 L (dieselový motor) v počátcích výroby, až po konečných 2.8 L (benzin) a 2.5 L (diesel) v posledních letech produkce tohoto auta.
Volkswagen Transporter T4 - historie značky auta (dokončení článku)  »

Reklama