Osobní
Terénní
X
Citroën
C-Elysee
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Citroën C-elysée 1.6 HDi - KLIMA 89 900,- Kč
Citroën C-elysée 1.6 HDi - KLIMA V prov. od 2014, 12 000 km
Diesel, sedan/limuzína
1 560 ccm, 68 kW (92 PS)
     


Prodám Citroën C-elysée 1.6 VTi 115 k Tendance 159 000,- Kč
Citroën C-elysée 1.6 VTi 115 k Tendance V prov. od 2014, 44 795 km
Benzín, sedan/limuzína
1 587 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Citroën C-Elysee Tendance 1.6VTi 115 184 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Citroën C-Elysee Tendance 1.6VTi 115 V prov. od 2013, 78 972 km
Benzín, sedan/limuzína
1 587 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Citroën C-Elysee 1.6 HDi 200 000,- Kč
Citroën C-Elysee 1.6 HDi V prov. od 2014, 36 838 km
Diesel, sedan/limuzína
1 600 ccm, 68 kW (92 PS)
     


Prodám Citroën C-Elysee 1.6 Hdi  TOP SERVISKA, KLIMA 209 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Citroën C-Elysee 1.6 Hdi TOP SERVISKA, KLIMA V prov. od 2014, 40 050 km
Diesel, sedan/limuzína
1 560 ccm, 68 kW (92 PS)
     


Prodám Citroën C-Elysee 1.6 HDi 218 000,- Kč
Citroën C-Elysee 1.6 HDi V prov. od 2013, 56 420 km
Diesel, sedan/limuzína
1 600 ccm, 68 kW (92 PS)
     


Prodám Citroën C-elysée 1,6 HDi 1.majitel Exclusive 218 999,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Citroën C-elysée 1,6 HDi 1.majitel Exclusive V prov. od 2013, 45 000 km
Diesel, sedan/limuzína
1 560 ccm, 68 kW (92 PS)
     


Reklama

Prodám Citroën C-Elysee 1.6 HDi 220 000,- Kč
Citroën C-Elysee 1.6 HDi V prov. od 2013, 37 654 km
Diesel, sedan/limuzína
1 600 ccm, 68 kW (92 PS)
     


Prodám Citroën C-elysée 1,6   HDI TENDANCE ČR 228 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Citroën C-elysée 1,6 HDI TENDANCE ČR V prov. od 2013, 39 800 km
Diesel, sedan/limuzína
1 560 ccm, 68 kW (92 PS)
     


Prodám Citroën C-Elysee 1.6HDI TOP STAV 229 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Citroën C-Elysee 1.6HDI TOP STAV V prov. od 2013, 50 907 km
Diesel, sedan/limuzína
1 560 ccm, 68 kW (92 PS)
     


Prodám Citroën C-Elysee 1.6 BlueHDi 260 000,- Kč
Citroën C-Elysee 1.6 BlueHDi V prov. od 2015, 32 507 km
Diesel, sedan/limuzína
1 600 ccm, 73 kW (99 PS)
     


Prodám Citroën C-Elysee 1.6 BlueHDI EXCLUSIVE 289 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Citroën C-Elysee 1.6 BlueHDI EXCLUSIVE V prov. od 2015, 13 600 km
Diesel, sedan/limuzína
1 560 ccm, 73 kW (99 PS)
     


Prodám Citroën C-Elysee 1.6 BlueHDi  TENDANCE 289 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Citroën C-Elysee 1.6 BlueHDi TENDANCE V prov. od 2016, 5 km
Diesel, sedan/limuzína
1 560 ccm, 73 kW (99 PS)
     


Prodám Citroën C-Elysee Exclusive 1.6VTi 115 304 900,- Kč
Přenechání splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Citroën C-Elysee Exclusive 1.6VTi 115 V prov. od 2016, 500 km
Benzín, sedan/limuzína
1 587 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Zobrazeno 1-14 (z celkem 14)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Reklama

Citroën - historie značky auta (psáno též jako Citroen)

Citroën je výrobce aut z Francie. Citroën založil v roce 1919 André Citroën jako první továrnu na masovou produkci aut mimo USA. Od roku 1976 je součástí PSA Peugeot Citroën. V roce 2009 oslavil Citroën 90 let existence. Vozy Citroën se vyznačují netypickým designem.
Značka Citroën skutečně vděčí svému jménu citrónu...
Značka Citroën nedávno oslavila 90 té výročí svého založení. Založil jí André Citroën (1878-1935), jehož prarodiče v Amsterodamu obchodovali s exotickým ovocem. Odtud se vzalo jeho jméno Citroën, což je holandský výraz pro citrón. André navštívil ve svých 22 letech Polsko, původní vlast svých předků. Tehdy si zde povšiml zvláštního provedení dřevěných ozubených kol, kterému dnes říkáme šípové. André Citroën hned pochopil výhody tohoto ozubení, zejména tichý chod a malé opotřebení. V roce 1902 investuje všechny své úspory a koupí na ocelové šípové ozubení patent. V roce 1912 si založil malou továrnu na výrobu ozubených kol. Tady poprvé použil své logo, dvojitou "stříšku", která symbolizovala dva zuby onoho šípového ozubení. Toto logo se na vozech Citroën používá dodnes.
Během 1. světové války sloužil André Citroën nejprve jako poručík u francouzského dělostřelectva, později vybudoval továrnu na výrobu munice pro potřeby Francie. Když válka skončila, tak měl Citroën k dispozici továrnu, ale neměl žádný výrobek. Vrhl se prototo do výroby automobilů, inspirován úspěchy Henryho Forda v USA. Proto se i on rozhodl pro výrobu jednoduchých, levných, malých vozů pro širokou veřejnost.
V roce 1919 byl vyrobený první model Citroën Typ A. Do konce roku bylo těchto aut vyrobeno téměř 3 tisíce kusů. André Citroën se od Forda poučil i co se týče reklamy. Nechal například umístit obří název Citroën na Eiffelovu věž, která mu tak posloužila jako gigantický billboard. V roce 1920 se už vyrábělo více než 12 tisíc těchto vozů. To bylo více než v té době vyráběl Peugeot a Renault dohromady. Už v roce 1922 vznikl další model Autochenille B2, který jako první automobil v historii překonal Saharskou poušť. V témže roce vznikl i lidový vůz Citroën 5 CV. Vůz se stejně, jako dražší typ B2, dal koupit na splátky. Do roku 1926 se těchto lidových vozů prodalo 80 tisíc a významně se tak podílely na motorizaci Francie. André Citroën investoval značné peníze i do silničního značení, které tehdy bylo v plenkách. Směrové tabule také nesly jeho značku.
Citroën - historie značky auta (psáno též jako Citroen) (dokončení článku)  »

Reklama