Osobní
Terénní
X
Hyundai
iX55
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Hyundai iX55 3.0 CRDi 135 000,- Kč
Hyundai iX55 3.0 CRDi V prov. od 2009, 280 135 km
Diesel, terénní
2 959 ccm, 176 kW (239 PS)
     


Prodám Hyundai iX55 3.0 CRDi 140 000,- Kč
Hyundai iX55 3.0 CRDi V prov. od 2010, 267 108 km
Diesel, terénní
2 959 ccm, 176 kW (239 PS)
     


Prodám Hyundai iX55 3.0 CRDi 260 000,- Kč
Hyundai iX55 3.0 CRDi V prov. od 2011, 164 916 km
Diesel, terénní
2 959 ccm, 176 kW (239 PS)
     


Zobrazeno 1-3 (z celkem 3)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Hyundai - historie značky auta

Hyundai je divizí společnosti Hyundai Kia Automotive Group. Hyundai provozuje největší továrnu na výrobu automobilů na světě v jihokorejském Ulsanu, která každoročně produkuje 1.6 milionů vozidel. Hyundai Motor Company byla založená v roce 1967.
Automobilku Hyundai (v korejštině tento výraz znamená "moderní") Korejec Chung Ju-Yung (1915 - 2001). Ten začínal nejprve s malou autoopravnou, kterou si jako pětadvacetiletý otevřel v roce 1940. Jeho firma brzy přilákala hodně zákazníků, a to díky jeho přístupu k práci - rychle a kvalitně. Klíčová se ukázala podpora Američanů, kteří tou dobou pomáhali osvobozovat Koreu od Japonců. Američané byli s prací jeho autoopravny spokojeni, a tak se zakázky jen hrnuly. Po druhé světové válce, v dubnu 1946 byl poprvé použit název Hyundai. Tímto krokem chtěl Chung Ju-Yunga zdůraznit, jak mu leží na srdci obnova válkou rozvrácené Koreje. V roce 1947 proto založil další firmu - Hyundai Engineering and Constructing, která byla zaměřena na stavebnictví. Tímto byly položeny základy skupiny Hyundai.
Společnost Hyundai se dobře rozvíjela, i díky tomu, že její zakladatel si uměl poradit i v nejzapeklitějších situacích. Velmi lukrativní zakázky získal Chung Ju-Yung naplňováním hesla, že čas jsou peníze. Snažil se vždy vymyslet netradiční postup, který byl oproti konkurenci rychlejší a levnější. Například v Saúdské Arábii přesvědčil zákazníka pro výstavbu přístavu tím, že Hyundai obří jeřáby vyrobila přímo v Koreji a v celku je přepravila na speciálních plavidlech do Arábie. Tím ušetřila oproti konkurentům peníze i čas, protože ti jeřáby nejprve vyrobili, pak je rozmontovali, převezli do Arábie a následně opět sestavovali. Chung Ju-Yunga si Američany získal také tím, že za neuvěřitelně krátkou dobu postavil rezidenci pro generála Eisenhowera. To mu pomohlo získat významné stavební zakázky od americké armády na Aljašce, nebo na ostrově Guam.
Hyundai - historie značky auta (dokončení článku)  »