Osobní
Terénní
X
Jaguar
XK
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Jaguar XK 4.0 V8 349 000,- Kč
Jaguar XK 4.0 V8 V prov. od 1998, 78 018 km
Benzín, sportovní/kupé
3 996 ccm, 276 kW (375 PS)
     


Reklama

Prodám Jaguar XK 4.2 V8  219Kw, Servisní kn. 599 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Jaguar XK 4.2 V8 219Kw, Servisní kn. V prov. od 2006, 92 000 km
Benzín, sportovní/kupé
4 196 ccm, 219 kW (298 PS)
     


Prodám Jaguar XK R 4.2V8 306kW SUPERCHARGED 999 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Jaguar XK R 4.2V8 306kW SUPERCHARGED V prov. od 2008, 71 871 km
Benzín, kabriolet/roadster
4 196 ccm, 306 kW (416 PS)
     


Zobrazeno 1-3 (z celkem 3)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Reklama

Jaguar XK- historie značky auta

Jaguar XK (XK, XK8 a XKR) patří do série grand tourer vozů britské automobilky Jaguar Cars vyráběných od roku 1996. Auto bylo představeno na autosalonu v Ženevě dne 5. března 1996. První generace řady, XK8, nahradila předchozí XJS, a byla k dispozici jako kupé a kabriolet. XK8 bylo první auto vyrobené společností Jaguar od historie auta Daimler 250 s 8-válcovým motorem (AJ-V8). Výroba tohoto auta pokračuje ve Velké Británii dodnes. XK druhé generace byl uveden v roce 2006 pro modelový rok 2007. Nový XK představil hliníkovou kostru karoserie, a byl k dispozici jako dvoudveřové kupé a dvoudveřový kabriolet. S první generací tohoto auta měl společný jen motor a s ním související mechaniku.
Model XK8 (1996-2006) s kódovým označením X100 byl zahájen jako první generace auta Jaguar XK v roce 1996 s cílem nahradit XJ-S. Byly vyrobeny dvě verze karoserie - kupé a kabriolet. Auto bylo první v sestavě Jaguaru používající nově vyvinutý motor V8 Jaguar - AJ-V8. Designerem tohoto auta je Geoff Lawson (1992), a vůz je k dispozici s 5-ti nebo 6-ti stupňovou automatickou převodovkou. Auto se pyšní následujícími rozměry: rozvor 2590 mm, délka 4760 / 4775 mm, šířka 1830 / 1800 mm, výška je pak v rozmezí 1278 - 1305 mm podle typu karoserie a období výroby. Co se týče motorů, lze si vybrat mezi těmito typy: 4,0 L V8 AJ26/27, 4,0 L AJ26S SC V8, 4,2 L V8 AJ34 a 4,2 L AJ34S SC V8. V roce 1998 byl k rozsahu přidán model XKR s přeplňovaným motorem.
Zcela nový model XK/XKR (2007-současnost) s kódovým označením X150 byl odhalen v roce 2005 na frankfurtském autosalonu. Jeho autor, Ian Callum, který je zodpovědný také za Aston Martin DB7 tvrdí, že inspirací pro tvar nového XK pro něj byl jeho obdiv k britské herečce Kate Winslet a jejím křivkám. Vůz byl uveden na trh s 4,2-litrovým V8 motorem, po faceliftu v roce 2009 s novým 5,0-litrovým V8. Standardní XK má maximální neomezenou rychlost 254 km/h, maximální neomezená rychlost modelu XKR je pak dokonce až 280 km/h. Rychlejší verze auta, model XKR-S, byla přidána k rozsahu v roce 2012 s dalšími 40-ti koňskými silami oproti XKR. Výrobce uvádí zrychlení tohoto auta z 0 na 100 již za pouhé 4,4 sekundy, a maximální rychlost auta až 300 km/h. K dispozici byla i kabriolet verze auta XKR-S. XK získal druhý facelift v roce 2011 s novým předním nárazníkem a designem světel, a vylepšené auto bylo představeno na New York Auto Show.
Jaguar XK- historie značky auta (dokončení článku)  »

Reklama