Peugeot 208, prodám Peugeot 208, prodej Peugeot 208 - CARS.CZ
 Osobní
Terénní
X
Peugeot
208
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Peugeot 208 1.4 HDI Serviska 120 000,- Kč
Peugeot 208 1.4 HDI Serviska V prov. od 2014, 144 000 km
Diesel, hatchback
1 400 ccm, 50 kW (68 PS)
     


Prodám Peugeot 208 1.4 HDI, Automat, Serv.kniha 135 000,- Kč
Peugeot 208 1.4 HDI, Automat, Serv.kniha V prov. od 2012, 102 791 km
Diesel, hatchback
1 400 ccm, 50 kW (68 PS)
     


Prodám Peugeot 208 1.4 VTi, ČR,1.maj, Serv.kniha 135 000,- Kč
Peugeot 208 1.4 VTi, ČR,1.maj, Serv.kniha V prov. od 2012, 77 881 km
Benzín, hatchback
1 400 ccm, 70 kW (95 PS)
     


Prodám Peugeot 208 1.4.D 150 000,- Kč
Peugeot 208 1.4.D V prov. od 2013, 72 000 km
Diesel, hatchback
1 398 ccm, 50 kW (68 PS)
     


Prodám Peugeot 208 1.0 i 1.maj,Serv.kniha,ČR 155 000,- Kč
Peugeot 208 1.0 i 1.maj,Serv.kniha,ČR V prov. od 2013, 107 333 km
Benzín, hatchback
999 ccm, 50 kW (68 PS)
     


Prodám Peugeot 208 1.2 VTi, ČR,1.maj, Serv.kniha 160 000,- Kč
Peugeot 208 1.2 VTi, ČR,1.maj, Serv.kniha V prov. od 2013, 39 193 km
Benzín, hatchback
1 200 ccm, 60 kW (82 PS)
     


Prodám Peugeot 208 1,4 HDI Active Serv.Kniha CZ 164 999,- Kč
Zvýhodněné splátkové financování Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Peugeot 208 1,4 HDI Active Serv.Kniha CZ V prov. od 2013, 137 700 km
Diesel, hatchback
1 398 ccm, 50 kW (68 PS)
     


Prodám Peugeot 208 1,4 HDI Active Klima+TPM+ESP 165 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Peugeot 208 1,4 HDI Active Klima+TPM+ESP V prov. od 2014, 97 855 km
Diesel, hatchback
1 398 ccm, 50 kW (68 PS)
     


Prodám Peugeot 208 1,2 VTi Tempomat,TOP stav 168 000,- Kč
Peugeot 208 1,2 VTi Tempomat,TOP stav V prov. od 2012, 61 000 km
Benzín, hatchback
1 199 ccm, 60 kW (82 PS)
     


Prodám Peugeot 208 1.0i 29tkm! klima 169 000,- Kč
Zvýhodněné splátkové financování Možnost splátkového prodeje
Peugeot 208 1.0i 29tkm! klima V prov. od 2013, 29 000 km
Benzín, hatchback
999 ccm, 50 kW (68 PS)
     


Reklama

Prodám Peugeot 208 1.2 VTi 60kW ALU TAŽNÉ 169 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Peugeot 208 1.2 VTi 60kW ALU TAŽNÉ V prov. od 2012, 30 120 km
Benzín, hatchback
1 199 ccm, 60 kW (82 PS)
     


Prodám Peugeot 208 1.0 VTi, ČR,1.maj, Serv.kniha 170 000,- Kč
Peugeot 208 1.0 VTi, ČR,1.maj, Serv.kniha V prov. od 2013, 30 000 km
Benzín, hatchback
1 000 ccm, 50 kW (68 PS)
     


Prodám Peugeot 208 1.0i 50KW KLIMA 12/2014 171 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Peugeot 208 1.0i 50KW KLIMA 12/2014 V prov. od 2014, 23 000 km
Benzín, hatchback
999 ccm, 50 kW (68 PS)
     


Prodám Peugeot 208 1,2i,serv. kniha,nová STK 174 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Peugeot 208 1,2i,serv. kniha,nová STK V prov. od 2014, 31 515 km
Benzín, hatchback
1 199 ccm, 60 kW (82 PS)
     


Prodám Peugeot 208 1,4 HDI CZ 1.Majitel Serv.kn. 174 999,- Kč
Zvýhodněné splátkové financování Možnost splátkového prodeje
Peugeot 208 1,4 HDI CZ 1.Majitel Serv.kn. V prov. od 2012, 82 200 km
Diesel, hatchback
1 398 ccm, 50 kW (68 PS)
     


Prodám Peugeot 208 ACTIVE 1.4HDi 179 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Peugeot 208 ACTIVE 1.4HDi V prov. od 2013, 95 000 km
Diesel, hatchback
1 397 ccm, 50 kW (68 PS)
     


Prodám Peugeot 208 1.4 VTi, ČR,2.maj, Serv.kniha 180 000,- Kč
Peugeot 208 1.4 VTi, ČR,2.maj, Serv.kniha V prov. od 2012, 61 417 km
Benzín, hatchback
1 400 ccm, 70 kW (95 PS)
     


Prodám Peugeot 208 1,2 / 60 kW ACTIVE 5P 184 890,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Peugeot 208 1,2 / 60 kW ACTIVE 5P V prov. od 2016, 76 481 km
Benzín, hatchback
1 199 ccm, 60 kW (82 PS)
     


Prodám Peugeot 208 ACTIVE 1.2 PureTech 82 k MAN5 189 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Peugeot 208 ACTIVE 1.2 PureTech 82 k MAN5 V prov. od 2016, 60 098 km
Benzín, hatchback
1 199 ccm, 60 kW (82 PS)
     


Prodám Peugeot 208 1.4 HDI, Automatická klima 190 000,- Kč
Peugeot 208 1.4 HDI, Automatická klima V prov. od 2014, 27 527 km
Diesel, hatchback
1 400 ccm, 50 kW (68 PS)
     


  1 2 3 Další
Zobrazeno 1-20 (z celkem 55)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Peugeot - historie značky auta

Peugeot je přední francouzský výrobce automobilů, součást skupiny PSA Peugeot Citroën, druhého největšího výrobce aut v Evropě. Základy značky Peugeot sahají do 19. století, kdy firma vyráběla bicykly. V roce 1975 získal Peugeot většinu v automobilce Citroën.
Peugeot je přední značka francouzských automobilů, která je součástí skupiny PSA Peugeot Citroën, druhého největšího evropského výrobce automobilů.
Rodinný podnik, ze kterého později vznikl současný Peugeotem, byl založen v roce 1810. Rodina Peugeotů tehdy přestavěla svůj obilný mlýn ve vesnici Vandoncourt na továrničku vyrábějící válcovanou ocel a množství výrobků z ní.V listopadu 1858 požádal Emile Peugeot o ochrannou známku se symbolem lva. Toto zvíře bylo vybráno záměrně, neboť je nositelem vlastností, které proslavily ocelové pily z této továrny: ostré a odolné zuby, pružnou čepel jako tělo šelmy, a rychlost řezání připodobněnou k rychlosti lva při lovu své kořisti.
Lev se začal objevovat nejen na nářadí a čepelích pil značky Peugeot, ale také na mlýncích na kávu, pepř a sůl, a od roku 1882 také na bicyklech a od roku 1898 také na motocykletách. Jízdní kola Peugeot se vyráběly až do nedávné doby, ačkoli se společnosti vyrábějící kola a automobily oddělily už v roce 1926.
Vzhledem k rodinným neshodám založil v roce 1896 Armand Peugeot (1849 — 1915), který se velmi zajímal o automobily, společnost Société des Automobiles Peugeot. Firma vyrobila svůj první automobil v roce 1889. Vznikl ve spoluprácí s jedním z francouzských průkopníků automobilismu, Léonem Serpolletem. Jednalo se o tříkolové vozidlo s parním pohonem a byly vyrobeny pouze čtyři kusy. Parní stroje byly těžká a objemné a vyžadovaly dlouhou dobu na zahřátí. Po setkání s Gottliebem Daimlerem a Émilem Levassorem v roce 1980 bylo opuštěno od parního pohonu. Pod vedením Daimlera byla postavená benzínová čtyřkolka Toto auto bylo sofistikovanější, než většina z jeho současných konkurentů.
Peugeot - historie značky auta (dokončení článku)  »