Osobní
Terénní
X
Peugeot
301
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Peugeot 301 1.6 HDi, ČR 69 000,- Kč
Peugeot 301 1.6 HDi, ČR V prov. od 2013, 253 630 km
Diesel, sedan/limuzína
1 560 ccm, 68 kW (92 PS)
     


Prodám Peugeot 301 1.2 VTi, NOVÁ CENA 100 000,- Kč
Peugeot 301 1.2 VTi, NOVÁ CENA V prov. od 2013, 148 042 km
Benzín, sedan/limuzína
1 200 ccm, 53 kW (72 PS)
     


Prodám Peugeot 301 1.6 HDi, ČR 103 400,- Kč
Peugeot 301 1.6 HDi, ČR V prov. od 2014, 135 908 km
Diesel, sedan/limuzína
1 560 ccm, 68 kW (92 PS)
     


Prodám Peugeot 301 1.2 VTi, Serv.kniha, Klima 107 000,- Kč
Peugeot 301 1.2 VTi, Serv.kniha, Klima V prov. od 2014, 68 020 km
Benzín, sedan/limuzína
1 200 ccm, 53 kW (72 PS)
     


Prodám Peugeot 301 1.6 HDi, Serv.kniha, Klima 120 000,- Kč
Peugeot 301 1.6 HDi, Serv.kniha, Klima V prov. od 2014, 139 435 km
Diesel, sedan/limuzína
1 600 ccm, 68 kW (92 PS)
     


Prodám Peugeot 301 1.6 VTi, NOVÁ CENA, Serv.kniha 130 000,- Kč
Peugeot 301 1.6 VTi, NOVÁ CENA, Serv.kniha V prov. od 2014, 79 179 km
Benzín, sedan/limuzína
1 600 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Peugeot 301 1.2 PureTech, Automat, Klima 131 000,- Kč
Peugeot 301 1.2 PureTech, Automat, Klima V prov. od 2015, 183 073 km
Benzín, sedan/limuzína
1 200 ccm, 60 kW (82 PS)
     


Prodám Peugeot 301 149 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Peugeot 301 V prov. od 2018, 126 400 km
Diesel, sedan/limuzína
1 589 ccm, 73 kW (99 PS)
     


Prodám Peugeot 301 1.6 i 1.maj, ČR 150 000,- Kč
Peugeot 301 1.6 i 1.maj, ČR V prov. od 2014, 90 531 km
Benzín, sedan/limuzína
1 587 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Peugeot 301 1.2 PureTech, NOVÁ CENA, ČR 180 000,- Kč
Peugeot 301 1.2 PureTech, NOVÁ CENA, ČR V prov. od 2017, 34 090 km
Benzín, sedan/limuzína
1 200 ccm, 60 kW (82 PS)
     


Prodám Peugeot 301 1.2 PureTech, ČR,1.maj 180 000,- Kč
Peugeot 301 1.2 PureTech, ČR,1.maj V prov. od 2017, 78 600 km
Benzín, sedan/limuzína
1 200 ccm, 60 kW (82 PS)
     


Zobrazeno 1-11 (z celkem 11)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Peugeot - historie značky auta

Peugeot je přední francouzský výrobce automobilů, součást skupiny PSA Peugeot Citroën, druhého největšího výrobce aut v Evropě. Základy značky Peugeot sahají do 19. století, kdy firma vyráběla bicykly. V roce 1975 získal Peugeot většinu v automobilce Citroën.
Peugeot je přední značka francouzských automobilů, která je součástí skupiny PSA Peugeot Citroën, druhého největšího evropského výrobce automobilů.
Rodinný podnik, ze kterého později vznikl současný Peugeotem, byl založen v roce 1810. Rodina Peugeotů tehdy přestavěla svůj obilný mlýn ve vesnici Vandoncourt na továrničku vyrábějící válcovanou ocel a množství výrobků z ní.V listopadu 1858 požádal Emile Peugeot o ochrannou známku se symbolem lva. Toto zvíře bylo vybráno záměrně, neboť je nositelem vlastností, které proslavily ocelové pily z této továrny: ostré a odolné zuby, pružnou čepel jako tělo šelmy, a rychlost řezání připodobněnou k rychlosti lva při lovu své kořisti.
Lev se začal objevovat nejen na nářadí a čepelích pil značky Peugeot, ale také na mlýncích na kávu, pepř a sůl, a od roku 1882 také na bicyklech a od roku 1898 také na motocykletách. Jízdní kola Peugeot se vyráběly až do nedávné doby, ačkoli se společnosti vyrábějící kola a automobily oddělily už v roce 1926.
Vzhledem k rodinným neshodám založil v roce 1896 Armand Peugeot (1849 — 1915), který se velmi zajímal o automobily, společnost Société des Automobiles Peugeot. Firma vyrobila svůj první automobil v roce 1889. Vznikl ve spoluprácí s jedním z francouzských průkopníků automobilismu, Léonem Serpolletem. Jednalo se o tříkolové vozidlo s parním pohonem a byly vyrobeny pouze čtyři kusy. Parní stroje byly těžká a objemné a vyžadovaly dlouhou dobu na zahřátí. Po setkání s Gottliebem Daimlerem a Émilem Levassorem v roce 1980 bylo opuštěno od parního pohonu. Pod vedením Daimlera byla postavená benzínová čtyřkolka Toto auto bylo sofistikovanější, než většina z jeho současných konkurentů.
Peugeot - historie značky auta (dokončení článku)  »