Osobní
Terénní
X
Škoda
120
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Škoda 120 1,2 L, ČR, 2 MAJITEL. 25 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Škoda 120 1,2 L, ČR, 2 MAJITEL. V prov. od 1985, 52 544 km
Benzín, sedan/limuzína
1 174 ccm, 36 kW (49 PS)
     


Prodám Škoda 120 120L ČR TAŽNÉ 2xKOLA 39 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Škoda 120 120L ČR TAŽNÉ 2xKOLA V prov. od 1987, 70 929 km
Benzín, sedan/limuzína
1 174 ccm, 36 kW (49 PS)
     


Prodám Škoda 120 L 89 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Škoda 120 L V prov. od 1983, 68 784 km
Benzín, sedan/limuzína
1 174 ccm, 38 kW (52 PS)
     


Prodám Škoda 120 1.2, ČR,1.maj 95 000,- Kč
Škoda 120 1.2, ČR,1.maj V prov. od 1980, 70 284 km
Benzín, sedan/limuzína
1 200 ccm, 38 kW (52 PS)
     


Prodám Škoda 120 L 1. MAJITEL 99 900,- Kč
Škoda 120 L 1. MAJITEL V prov. od 1983, 62 115 km
Benzín, sedan/limuzína
1 174 ccm, 37 kW (50 PS)
     


Prodám Škoda 120 1.2, SPZ, STK 110 000,- Kč
Škoda 120 1.2, SPZ, STK V prov. od 1979, 56 069 km
Benzín, sedan/limuzína
1 200 ccm, 38 kW (52 PS)
     


Zobrazeno 1-6 (z celkem 6)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Škoda 120 - historie značky auta

Škoda 120 je čtyřdveřový sedan nižší střední třídy vyráběný česko-slovenskou automobilkou Automobilové Závody Mladá Boleslav n. p. (zkráceně AZNP) od roku 1976 do roku 1990. Tehdy ale historie auta zdaleka neskončila - ještě dodnes můžeme na silnicích vidět více či méně zachované modely tohoto vozu, kterému se lidově přezdívá "stodvacítka". Nástupce tohoto auta, model Škoda 130, nikdy nepřekonal jeho popularitu.
Auto bylo během historie k dispozici v různých stupních výbavy. Pro česko-slovenský trh byly určené modely 120 Standard, 120 L (de Luxe), 120 LE (de Luxe Économique) s nižší spotřebou paliva, 120 LS (de Luxe Super) se silnějším motorem, 120 GLS (Grand de Luxe Super) s 5-ti stupňovou převodovkou a úhlovou kyvadlovou zadní nápravou, 120 GL (Grand de Luxe), 120 LX (de Luxe) se silnějším podvozkem, Škoda Garde (kupé odvozené od 120 LS) a nakonec Škoda Rapid, což bylo vlastně modernizované Garde. Kromě modelů pro domácí trh sjížděly z montážní linky i varianty určené pro export, a to Škoda 120 L Estelle, Škoda 120 L Super Estelle, Škoda 120 LE Estelle, Škoda 120 LE Super Estelle, Škoda 120 LSE Super Estelle, Škoda 120 GLS a Škoda 120 LX.
Vozy byly zpočátku kritizovány za nepředvídatelnou manipulaci při extrémním stylu jízdy. Umístění chladiče v přední části vozu mělo tu výhodu, že mnohem účinněji chladilo motor na dálnici. Auto bylo díky svému navržení pro tehdy primitivní sovětské silnice odolné a robustní. Během výroby auta se vyskytlo několik prototypů, které se však do sériové výroby nedostaly. Jmenovat můžeme například variantu kombi či prototyp s koncepcí transaxle, tedy umístění motoru vpředu a diferenciálu s převodovkou vzadu.
Škoda 120 - historie značky auta (dokončení článku)  »