Osobní
Terénní
X
Volkswagen
Amarok
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Volkswagen Amarok 2.0 BiTDI 435 000,- Kč
Volkswagen Amarok 2.0 BiTDI V prov. od 2011, 202 402 km
Diesel, terénní
2 000 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2.0TDI 120KW NAVI,UZÁVERY 435 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Amarok 2.0TDI 120KW NAVI,UZÁVERY V prov. od 2011, 178 000 km
Diesel, terénní
1 998 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2.0 BiTDI 440 000,- Kč
Volkswagen Amarok 2.0 BiTDI V prov. od 2011, 135 447 km
Diesel, terénní
2 000 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2.0 BITDI 132KW 4MOTION Trendline D 469 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Amarok 2.0 BITDI 132KW 4MOTION Trendline D V prov. od 2013, 58 055 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 132 kW (179 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2.0TDI ČR 1.maj Serviska 479 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Amarok 2.0TDI ČR 1.maj Serviska V prov. od 2011, 75 066 km
Diesel, pick up
1 968 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2.0 TDI HIGLINE 4 MOTION 487 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Amarok 2.0 TDI HIGLINE 4 MOTION V prov. od 2010, 158 000 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2,0 TDI  120 KW 4 MOTION 489 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Amarok 2,0 TDI 120 KW 4 MOTION V prov. od 2011, 199 000 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Reklama

Prodám Volkswagen Amarok 2.0 Bi-TDi *HIGHLINE*4 MOTION* 499 899,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Amarok 2.0 Bi-TDi *HIGHLINE*4 MOTION* V prov. od 2011, 217 080 km
Diesel, pick up
1 968 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2.0 BiTDI 500 000,- Kč
Volkswagen Amarok 2.0 BiTDI V prov. od 2013, 126 134 km
Diesel, terénní
2 000 ccm, 132 kW (179 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2,0/120kW 509 999,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Amarok 2,0/120kW V prov. od 2010, 119 922 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2.0BiTDi 132Kw,DSG,4x4 767 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Amarok 2.0BiTDi 132Kw,DSG,4x4 V prov. od 2013, 49 000 km
Diesel, terénní
1 968 ccm, 132 kW (179 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2.0 BiTdi 4Motion DSG Dark Label Limited edition 954 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen Amarok 2.0 BiTdi 4Motion DSG Dark Label Limited edition V prov. od 2015, 40 178 km
Diesel, pick up
1 968 ccm, 132 kW (179 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 3.0TDi V6 - DSG 4x4 Aventura-Highli 1 347 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Amarok 3.0TDi V6 - DSG 4x4 Aventura-Highli V prov. od 2016, 350 km
Diesel, terénní
2 967 ccm, 165 kW (224 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 3.0TDi V6 Aventura 1 447 391,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Amarok 3.0TDi V6 Aventura V prov. od 2017, 73 km
Diesel, terénní
2 967 ccm, 165 kW (224 PS)
     


Zobrazeno 1-14 (z celkem 14)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Reklama

Volkswagen, VW - historie značky auta

Volkswagen je německý výrobce automobilů. Koncertu Volkswagen Group patří také Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škoda a Scania. Připravuje se integrace s Porsche. Vznik automobilky sahá do dob třetí říše. Úspěchů VW dosáhl s modelem Volkswagen Brouk.

V Německu se poprvé začalo mluvit o lidovém voze (německy "Volkswagen") už v roce 1904. Tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilů bude patřit levným a malým vozům. Pod vlivem Henryho Forda, konstruktéra modelu Ford T, se stala myšlenka lidového vozu hlavním tématem motoristické publicistiky v době Výmarské republiky. V roce 1922 představil své plány na výrobu levného automobilu pro širokou veřejnost profesor Ferdinand Porsche (1875-1951), rodák z Liberecka.
Ve třicátých letech prezentovali své koncepce lidových vozů, nikoliv jako značku, ale jako druh, výrobci jako BMW, Mercedes, Opel, Ford a další. Stali se hlavní atrakcí mezinárodní výstavy automobilů v Berlíně v roce 1934. Všechny tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když se k moci v Německu dostali národní socialisté, Hitlerem pověřil v roce 1934 svého přítele Ferdinanda Porsche výrobou auta pro široké masy.
Hitler se velice zajímal o vozy Tatra, které konstruoval Hans Ledwinka, a chtěl úkol zadat původně jemu, ten to však odmítl. Vůz měl mít spotřebu okolo šesti litrů na 100 km a měl stát devět set říšských marek. Navíc musel být schopen maximální rychlosti 100 km/h. V roce 1937 založila národně-socialistická Deutsche Arbeitsfront (Německá pracovní fronta) "Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH" (neboli "Společnost pro přípravu německého lidového vozu s r.o."). Ta byla o rok později přejmenována na "Volkwagenwerk GmbH". Pro vozidlo vyvinuté Ferdinandem Porsche vytvořila vláda označení "KdF". ("Kraft durch Freude", neboli "Radostí k síle").
Byl vymyšlen plán spoření, podle něhož si každý Němec ukládal týdně minimálně pět říšských marek na nový automobil. Toto spoření provázela obrovská reklamní kampaň. Ovšem díky nízké kupní síle, zůstával pro průměrného obyvatele Volkswagen téměř nedostupným. Tehdejší průměrný plat byl okolo 32 marek týdně.
Volkswagen, VW - historie značky auta (dokončení článku)  »

Reklama