Osobní
Terénní
X
Volkswagen
Amarok
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Volkswagen Amarok 2,0 TDi ČR/REZERVOVANO 349 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Amarok 2,0 TDi ČR/REZERVOVANO V prov. od 2014, 102 000 km
Diesel, pick up
1 996 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2,0TDi HIGHLINE,OFFROAD PAKET,SERVI 398 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Amarok 2,0TDi HIGHLINE,OFFROAD PAKET,SERVI V prov. od 2012, 201 000 km
Diesel, terénní
1 968 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2,0TDi 1majitel CZ DPH 399 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Amarok 2,0TDi 1majitel CZ DPH V prov. od 2012, 160 431 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2.0 BiTDI, Serv.kniha, 400 000,- Kč
Volkswagen Amarok 2.0 BiTDI, Serv.kniha, V prov. od 2011, 135 478 km
Diesel, terénní
2 000 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2.0 BiTDI, Serv.kniha, 400 000,- Kč
Volkswagen Amarok 2.0 BiTDI, Serv.kniha, V prov. od 2011, 202 402 km
Diesel, terénní
2 000 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2.0TDI 120KW/rezervovano 435 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Amarok 2.0TDI 120KW/rezervovano V prov. od 2011, 178 000 km
Diesel, terénní
1 998 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok Highline 2,0 TDI 449 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Amarok Highline 2,0 TDI V prov. od 2.2013, 225 000 km
Diesel, suv
1 968 ccm, 132 kW (179 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2.0TDI ČR 1.maj Serviska 475 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Amarok 2.0TDI ČR 1.maj Serviska V prov. od 2011, 75 066 km
Diesel, pick up
1 968 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2,0/120kW 479 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Amarok 2,0/120kW V prov. od 2010, 119 922 km
Diesel, pick up
1 968 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2.0 BiTDI, 4x4, Highline 480 000,- Kč
Volkswagen Amarok 2.0 BiTDI, 4x4, Highline V prov. od 2013, 126 207 km
Diesel, terénní
2 000 ccm, 132 kW (179 PS)
     


Reklama

Prodám Volkswagen Amarok 2.0 TDI HIGLINE 4 MOTION 485 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Amarok 2.0 TDI HIGLINE 4 MOTION V prov. od 2010, 158 000 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2,0 TDI  120 KW 4 MOTION 487 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Amarok 2,0 TDI 120 KW 4 MOTION V prov. od 2011, 199 000 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2.0 Bi-TDi *HIGHLINE*4 MOTION* 499 899,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Amarok 2.0 Bi-TDi *HIGHLINE*4 MOTION* V prov. od 2011, 217 080 km
Diesel, pick up
1 968 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2.0 BiTDI, ČR, VÝBAVA 530 000,- Kč
Volkswagen Amarok 2.0 BiTDI, ČR, VÝBAVA V prov. od 2011, 144 946 km
Diesel, terénní
2 000 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2.0 BiTDI DSG HIGHLINE/NAVI/CD 579 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Amarok 2.0 BiTDI DSG HIGHLINE/NAVI/CD V prov. od 2013, 159 000 km
Diesel, pick up
1 968 ccm, 132 kW (179 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2.0 BiTDi 120 kW Highline 599 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen Amarok 2.0 BiTDi 120 kW Highline V prov. od 2011, 127 792 km
Diesel, suv
1 968 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2,0 TDI 4x4 DSG 1.MAJ Serv.kn 739 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Amarok 2,0 TDI 4x4 DSG 1.MAJ Serv.kn V prov. od 2013, 68 500 km
Diesel, pick up
1 968 ccm, 132 kW (179 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2.0BiTDi 132Kw,DSG,4x4 767 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Amarok 2.0BiTDi 132Kw,DSG,4x4 V prov. od 2013, 49 000 km
Diesel, terénní
1 968 ccm, 132 kW (179 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2,0 TDi Bi-TURBO HIGHLINE NAVI 889 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Amarok 2,0 TDi Bi-TURBO HIGHLINE NAVI V prov. od 2016, 40 km
Diesel, pick up
1 968 ccm, 132 kW (179 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 3.0TDi V6 - DSG 4x4 Aventura-Highli 1 347 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Amarok 3.0TDi V6 - DSG 4x4 Aventura-Highli V prov. od 2016, 350 km
Diesel, terénní
2 967 ccm, 165 kW (224 PS)
     


  1 2 Další
Zobrazeno 1-20 (z celkem 21)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Reklama

Volkswagen, VW - historie značky auta

Volkswagen je německý výrobce automobilů. Koncertu Volkswagen Group patří také Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škoda a Scania. Připravuje se integrace s Porsche. Vznik automobilky sahá do dob třetí říše. Úspěchů VW dosáhl s modelem Volkswagen Brouk.

V Německu se poprvé začalo mluvit o lidovém voze (německy "Volkswagen") už v roce 1904. Tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilů bude patřit levným a malým vozům. Pod vlivem Henryho Forda, konstruktéra modelu Ford T, se stala myšlenka lidového vozu hlavním tématem motoristické publicistiky v době Výmarské republiky. V roce 1922 představil své plány na výrobu levného automobilu pro širokou veřejnost profesor Ferdinand Porsche (1875-1951), rodák z Liberecka.
Ve třicátých letech prezentovali své koncepce lidových vozů, nikoliv jako značku, ale jako druh, výrobci jako BMW, Mercedes, Opel, Ford a další. Stali se hlavní atrakcí mezinárodní výstavy automobilů v Berlíně v roce 1934. Všechny tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když se k moci v Německu dostali národní socialisté, Hitlerem pověřil v roce 1934 svého přítele Ferdinanda Porsche výrobou auta pro široké masy.
Hitler se velice zajímal o vozy Tatra, které konstruoval Hans Ledwinka, a chtěl úkol zadat původně jemu, ten to však odmítl. Vůz měl mít spotřebu okolo šesti litrů na 100 km a měl stát devět set říšských marek. Navíc musel být schopen maximální rychlosti 100 km/h. V roce 1937 založila národně-socialistická Deutsche Arbeitsfront (Německá pracovní fronta) "Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH" (neboli "Společnost pro přípravu německého lidového vozu s r.o."). Ta byla o rok později přejmenována na "Volkwagenwerk GmbH". Pro vozidlo vyvinuté Ferdinandem Porsche vytvořila vláda označení "KdF". ("Kraft durch Freude", neboli "Radostí k síle").
Byl vymyšlen plán spoření, podle něhož si každý Němec ukládal týdně minimálně pět říšských marek na nový automobil. Toto spoření provázela obrovská reklamní kampaň. Ovšem díky nízké kupní síle, zůstával pro průměrného obyvatele Volkswagen téměř nedostupným. Tehdejší průměrný plat byl okolo 32 marek týdně.
Volkswagen, VW - historie značky auta (dokončení článku)  »

Reklama
Reklama