Osobní
Terénní
X
Volkswagen
CC
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Volkswagen CC 2,0 TDi 103kW KAMERA VÝHŘEV CZ 339 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen CC 2,0 TDi 103kW KAMERA VÝHŘEV CZ V prov. od 2015, 141 560 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0 TDI, Automat, Kůže 340 000,- Kč
Volkswagen CC 2.0 TDI, Automat, Kůže V prov. od 2015, 137 432 km
Diesel, sedan/limuzína
2 000 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen CC REZERVACE 345 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen CC REZERVACE V prov. od 2016, 22 000 km
Benzín, sedan/limuzína
1 395 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0 TDI, 4X4, Automat 350 000,- Kč
Volkswagen CC 2.0 TDI, 4X4, Automat V prov. od 2014, 121 978 km
Diesel, sedan/limuzína
2 000 ccm, 130 kW (177 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0 TDi 1.maj Serv.kniha 350 000,- Kč
Volkswagen CC 2.0 TDi 1.maj Serv.kniha V prov. od 2014, 140 290 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 130 kW (177 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0 TDI, NOVÁ CENA, Automat 360 000,- Kč
Volkswagen CC 2.0 TDI, NOVÁ CENA, Automat V prov. od 2015, 84 890 km
Diesel, sedan/limuzína
2 000 ccm, 135 kW (184 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 3,6 FSI 220kW DSG 4Motion Xeno 374 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen CC 3,6 FSI 220kW DSG 4Motion Xeno V prov. od 2013, 110 883 km
Benzín, sedan/limuzína
3 597 ccm, 220 kW (299 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2,0TDi DSG kůže,šíbr 37570km! 469 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen CC 2,0TDi DSG kůže,šíbr 37570km! V prov. od 2014, 37 570 km
Diesel, hatchback
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Předchozí 1 2  
Zobrazeno 21-28 (z celkem 28)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Volkswagen, VW - historie značky auta

Volkswagen je německý výrobce automobilů. Koncertu Volkswagen Group patří také Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škoda a Scania. Připravuje se integrace s Porsche. Vznik automobilky sahá do dob třetí říše. Úspěchů VW dosáhl s modelem Volkswagen Brouk.

V Německu se poprvé začalo mluvit o lidovém voze (německy "Volkswagen") už v roce 1904. Tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilů bude patřit levným a malým vozům. Pod vlivem Henryho Forda, konstruktéra modelu Ford T, se stala myšlenka lidového vozu hlavním tématem motoristické publicistiky v době Výmarské republiky. V roce 1922 představil své plány na výrobu levného automobilu pro širokou veřejnost profesor Ferdinand Porsche (1875-1951), rodák z Liberecka.
Ve třicátých letech prezentovali své koncepce lidových vozů, nikoliv jako značku, ale jako druh, výrobci jako BMW, Mercedes, Opel, Ford a další. Stali se hlavní atrakcí mezinárodní výstavy automobilů v Berlíně v roce 1934. Všechny tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když se k moci v Německu dostali národní socialisté, Hitlerem pověřil v roce 1934 svého přítele Ferdinanda Porsche výrobou auta pro široké masy.
Hitler se velice zajímal o vozy Tatra, které konstruoval Hans Ledwinka, a chtěl úkol zadat původně jemu, ten to však odmítl. Vůz měl mít spotřebu okolo šesti litrů na 100 km a měl stát devět set říšských marek. Navíc musel být schopen maximální rychlosti 100 km/h. V roce 1937 založila národně-socialistická Deutsche Arbeitsfront (Německá pracovní fronta) "Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH" (neboli "Společnost pro přípravu německého lidového vozu s r.o."). Ta byla o rok později přejmenována na "Volkwagenwerk GmbH". Pro vozidlo vyvinuté Ferdinandem Porsche vytvořila vláda označení "KdF". ("Kraft durch Freude", neboli "Radostí k síle").
Byl vymyšlen plán spoření, podle něhož si každý Němec ukládal týdně minimálně pět říšských marek na nový automobil. Toto spoření provázela obrovská reklamní kampaň. Ovšem díky nízké kupní síle, zůstával pro průměrného obyvatele Volkswagen téměř nedostupným. Tehdejší průměrný plat byl okolo 32 marek týdně.
Volkswagen, VW - historie značky auta (dokončení článku)  »