Osobní
Terénní
X
Volkswagen
Up
X
+Přidat další značku
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:





+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Volkswagen Up 1.0 150 040,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Up 1.0 V prov. od 2012, 110 247 km
Benzín, hatchback
, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Volkswagen Up 1.0 MPi 164 560,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Up 1.0 MPi V prov. od 2013, 133 027 km
Benzín, hatchback
, 50 kW (68 PS)
     


Prodám Volkswagen Up 1,0 i,1Majitel,ČR, Serviska 165 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen Up 1,0 i,1Majitel,ČR, Serviska V prov. od 2012, 28 500 km
Benzín, hatchback
999 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Volkswagen Up 1.0 MPi AC odp. DPH 189 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Up 1.0 MPi AC odp. DPH V prov. od 2013, 41 000 km
Benzín, hatchback
999 ccm, 44 kW (60 PS)
     


Prodám Volkswagen Up MPI 1,0 / 44 kW Move 198 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen Up MPI 1,0 / 44 kW Move V prov. od 2015, 6 975 km
Benzín, hatchback
999 ccm, 44 kW (60 PS)
     


Prodám Volkswagen Up MPI 1,0 / 44 kW Move 199 850,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen Up MPI 1,0 / 44 kW Move V prov. od 2015, 2 020 km
Benzín, hatchback
999 ccm, 44 kW (60 PS)
     


Reklama

Prodám Volkswagen Up MPI 1,0 / 44 kW Move 199 850,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen Up MPI 1,0 / 44 kW Move V prov. od 2015, 2 905 km
Benzín, hatchback
999 ccm, 44 kW (60 PS)
     


Prodám Volkswagen Up MPI 1,0 / 44 kW Move 199 850,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen Up MPI 1,0 / 44 kW Move V prov. od 2015, 3 762 km
Benzín, hatchback
999 ccm, 44 kW (60 PS)
     


Prodám Volkswagen Up move up! 1.0 MPI *KLIMA* 229 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Up move up! 1.0 MPI *KLIMA* V prov. od 2015, 13 099 km
Benzín, hatchback
999 ccm, 44 kW (60 PS)
     


Prodám Volkswagen Up ! 1,0 Maraton Edition  44 kW/  Maraton Edition 231 900,- Kč
Volkswagen Up ! 1,0 Maraton Edition 44 kW/ Maraton Edition V prov. od 2016, 5 km
Benzín, hatchback
999 ccm, 44 kW (60 PS)
     


Prodám Volkswagen Up ! HIGH  1,0 MPI 55 kW/75 k 5G 280 800,- Kč
Volkswagen Up ! HIGH 1,0 MPI 55 kW/75 k 5G V prov. od 2016, 0 km
Benzín, sedan/limuzína
1 000 ccm
     


Prodám Volkswagen Up ! COLOUR  Sandstorm Yellow 1, 283 200,- Kč
Volkswagen Up ! COLOUR Sandstorm Yellow 1, V prov. od 2016, 0 km
Benzín, sedan/limuzína
     


Zobrazeno 1-12 (z celkem 12)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Reklama

Volkswagen, VW - historie značky auta

Volkswagen je německý výrobce automobilů. Koncertu Volkswagen Group patří také Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škoda a Scania. Připravuje se integrace s Porsche. Vznik automobilky sahá do dob třetí říše. Úspěchů VW dosáhl s modelem Volkswagen Brouk.

V Německu se poprvé začalo mluvit o lidovém voze (německy "Volkswagen") už v roce 1904. Tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilů bude patřit levným a malým vozům. Pod vlivem Henryho Forda, konstruktéra modelu Ford T, se stala myšlenka lidového vozu hlavním tématem motoristické publicistiky v době Výmarské republiky. V roce 1922 představil své plány na výrobu levného automobilu pro širokou veřejnost profesor Ferdinand Porsche (1875-1951), rodák z Liberecka.
Ve třicátých letech prezentovali své koncepce lidových vozů, nikoliv jako značku, ale jako druh, výrobci jako BMW, Mercedes, Opel, Ford a další. Stali se hlavní atrakcí mezinárodní výstavy automobilů v Berlíně v roce 1934. Všechny tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když se k moci v Německu dostali národní socialisté, Hitlerem pověřil v roce 1934 svého přítele Ferdinanda Porsche výrobou auta pro široké masy.
Hitler se velice zajímal o vozy Tatra, které konstruoval Hans Ledwinka, a chtěl úkol zadat původně jemu, ten to však odmítl. Vůz měl mít spotřebu okolo šesti litrů na 100 km a měl stát devět set říšských marek. Navíc musel být schopen maximální rychlosti 100 km/h. V roce 1937 založila národně-socialistická Deutsche Arbeitsfront (Německá pracovní fronta) "Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH" (neboli "Společnost pro přípravu německého lidového vozu s r.o."). Ta byla o rok později přejmenována na "Volkwagenwerk GmbH". Pro vozidlo vyvinuté Ferdinandem Porsche vytvořila vláda označení "KdF". ("Kraft durch Freude", neboli "Radostí k síle").
Byl vymyšlen plán spoření, podle něhož si každý Němec ukládal týdně minimálně pět říšských marek na nový automobil. Toto spoření provázela obrovská reklamní kampaň. Ovšem díky nízké kupní síle, zůstával pro průměrného obyvatele Volkswagen téměř nedostupným. Tehdejší průměrný plat byl okolo 32 marek týdně.
Volkswagen, VW - historie značky auta (dokončení článku)  »

Reklama