Auto recenze

Nejčtenější recenze

8,6Škoda Octavia (1998) Škoda Octavia (1998) autor: BECHER Přečteno: 99467x
8,0Škoda Octavia (2011) Škoda Octavia (2011) autor: Petr Přečteno: 77416x
8,4Škoda Octavia (1997) Škoda Octavia (1997) autor: Zbyněk Přečteno: 63734x
8,6Opel Insignia (2010) Opel Insignia (2010) autor: jgoldman Přečteno: 60035x
8,6Ford Focus (2010) Ford Focus (2010) autor: Jirka Přečteno: 59355x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

Několik zkušeností z praxe

Nejlépe vyrobené byly ročníky 2005-2007. Série z roku 2008 měla problémy s korozí zadních blatníků. Aygo na rozdíl od C1 a P 107 má zadní blatníky. Ostatní kolíňata je nemají, tudíž se jich to netýká. Jde o korozi lemů, začínající bublinkami pod lakem. Později to bylo odstraněno. Ročníky 2009 mají prodloužený 3. rychlostní stupeň, opět přešlap, později byl navrácen původní převod. Ročníky 2012 změnily plasty v interiéru. Jsou černé (původní byly šedé) a jsou mnohem slabší. Takže každé opření se o loketní opěrku vyvolá její prohnutí, doprovázené často vrznutím. Je vidět, jak s každou další modernizací klesá kvalita. O nové aygo už zájem vůbec nemám.

23.02.2020 | 18:56:36 |  | Recenze: Toyota Aygo (2012)

14. rok s LPG

V roku 2019 bolo treba vymeniť ďalší vstrekovač benzínu. Zalepil sa ekologickými živicami. Príčinou bol plynový pohon. Málo používaný benzín zmenil vlastnosti po prekročení skladovacej doby odporúčanej výrobcom. Plynu prestali vyhovovať aj indukčné cievky. Začali spôsobovať trhavý chod motora na LPG. Ale benzínu ešte úplne vyhovovali. Bolo treba vymeniť ich.
Cena LPG v roku 2019 sa v čase a mieste mojich nákupov pohybovala od 0,55 po 0,66 €/ l a jeho priemerná cena za celý rok bola 0,61 €/ l. Cena 95 oktánového benzínu v roku 2019 sa v čase a mieste mojich nákupov pohybovala od 1,24 po 1,44 €/ l a jeho priemerná cena za celý rok bola 1,34 €/ l.
V roku 2019 Octavia najazdila 16 991 km a spálila 1 776,7 l LPG, pri priemernej spotrebe 10,46 l/ 100 km. Spotrebovaný LPG stál 1080,00 €. Popri tom Octavia spálila aj 199,00 l benzínu, za 284,70 €. Náklady potrebné na prevádzku, údržbu LPG zariadenia a ním vynútené opravy boli 375,52 €.
V porovnaní s jazdením na benzín, bola prevádzka na LPG v roku 2019 drahšia o 155,60 €. Za rok 2019 bol pomer vypočítaných nákladov na benzín k reálnym nákladom na LPG 1 : 1,09.
Za 14 rokov LPG zariadenie ušetrilo 1 760,9 €. Pomer vypočítaných nákladov na benzín k reálnym nákladom na LPG za celé obdobie 14 rokov je 1 : 0,93.
Za obdobie 14 rokov používania LPG je priemer nákladov iba na palivo LPG 0,06 €/ km. Po započítaní všetkých ostatných prevádzkových nákladov na Octaviu, sú priemerné náklady za 16 rokov 0,200 €/ km.
kosutm.szm.com

22.02.2020 | 23:55:37 | milan | Recenze: Škoda Octavia 1,8 T 20 V (1999)

Acheter Viagra Geneve Leseryclat

Achat Cialis Internet Avis abcialisnews.com - Cialis Buy Generic Valtrex Cheap <a href=abcialisnews.com>Cialis</a> Generique Finasteride

22.02.2020 | 16:51:45 | Leoarrems | Recenze: Seat Leon AKL (1999)

Náhradní díly oprava plechařiny Ford Probe

Dají se někde koupit náhradní díly na Ford Probe nebo doporučit opraváře, který dovede vyvařit oblouky zadních blatníků a spodek vozu??? Ostatní bez problémů. Výměna tlumičů.

19.02.2020 | 17:25:07 | limberska@sloupnice.cz | Recenze: Ford Probe 2.0 (1993)

RE: 1.6 i-dtec

Tieto hodnoty udáva palubný počítač, Meraná spotreba na dotankovanie je úplne iná. Neklamem sám seba a idem cca 6-7l.Žiadne športové jazdenie.Na aute jazdí väčšinou manželka.Motor má 25000km.

19.02.2020 | 12:31:12 |  | Recenze: Honda HR-V (2015)

K OHV českým čtyřválcům: zanášení expanzní nádržky olejem často nemá smysl řešit výměnou těsnění pod hlavou, neboť se tomu nepomůže a těsnění je beztak OK. Pronikání oleje do chladiva a naopak je prakticky neodstranitelná závada a spíše vlastnost mnoha těchto motorů, která ale přináší jen to zanášení nádobky (ta se při zapatlání čidla v ní, kdy pak stále signalizuje nízkou hladinu kapaliny, celkem snadno vymění, dělají to tak i značkové servisy) a dále béžový šlem pod víčkem oleje, který se prostě otře a olej se mění běžně po 15000 km. Auto tak klidně najede statisíce km a dejme tomu každých 100000 km se vymění nádobka. Chladicí kapalina se mění v normálním intervalu, je stále čistá, mazut se vyloučí jen nahoru do té nádobky. Takže ZBYTEČNĚ nerozebírat. To platí i o hlučných hydroštelech. Stává se při nevhodné viskozitě oleje. Někdo by řekl rozebrat a vyměnit. Prd. Nalít olej 10W-40 a jezdit do smrti (své vlastní).

18.02.2020 | 18:03:49 | Itall | Recenze: Škoda Fabia 997 (2002)

110000 km

Zatím bez závad. Otvírání dveří kufru bylo také bez závady, ale pružina nepřemohla odpor kliky - madla, jejíž čep je už hůře pohyblivý - stříká tam bordel. Takže namazáno, prochozeno a funguje. Celkem zábavné - vnitřní tapicírunk dolů, vyndat zámek (zbytečně - byl OK), ještě to chtělo sundat vnější plast z dveří pro lepší přístup k čepu kliky, ale to už jsem nedělal. Kromě šroubů jsou tam i plastové úchytky a trhat jsem to nechtěl. Podobné jsou i na tapicírunku a při teplotě okolí 12°C vydržely bez poškození.

17.02.2020 | 17:56:20 | Itall | Recenze: Suzuki Splash 1,0 (2013)

RE: 100 tis. Km

No tak si ten výčet po sobě přečti ještě párkrát. Jestli ti to i potom bude připadat v pořádku (nové auto, ne ojetina), tak platí co jsem už řekl: Hlavně že jsi spokojený. Opravuj, vychytávej, je to tvoje volba.

15.02.2020 | 12:39:46 |  | Recenze: Citroën C3 Picasso 1.2 puretech 110 (2015)

RE: 100 tis. Km

V čom sa mi sere ??? Že vynechávanie motora bolo vyriešené od 45 tis km novým soft a sviečkami ??? Odvtedy pokoj. Aha, že som menil zadné brzdové doštičky, alebo čo máš na myslí. Áno. S autom som spokojný aj s motorom.

14.02.2020 | 17:28:09 | Lukáš | Recenze: Citroën C3 Picasso 1.2 puretech 110 (2015)

100 000

Takže najeto 100. Motor drží, nějaké to dolití oleje proběhlo, vždy před servisní prohlídkou, cca půl litru. Názor mám pořád stejný, toto auto se fasuje, nekupuje. Za tu dobu 3 x čelní sklo... Asi je z cukru ? Za 37 let řízení jsem sklo nikdy nerozbil. Tady stačí kamínek a díra. Asi v rámci úspor. Začali samovolně odpadávat plasty v kabině, nejvíce spodní kryt sedačky spolujezdce. Jo a taky jsou bezvadný ostřikovače. Hodně dlouho slyšíte bzučení, pak se začne bryndat na sklo. Jsou uchyceny na haupně pomocí takových plastových destiček, když napadne sníh, tak stěrače ho natlačí pod límec kapoty a tam vytlačí destičky z úchytů, takže je musíte v mraze cpát zpět, jinak vám to stříká kamsi do motoru. Už nefunguje polovina proužků vyhřívání zadního skla, ale ono to stejně moc nevyhřívalo.

14.02.2020 | 08:16:21 | Jmeloň Jabloňovič Kuličkin | Recenze: Škoda Rapid tsi (2017)