Recenze BMW 330 330d
“Ve verzi 330xd v automatu nejlepší ve své třídě.”

Autor recenze: Tommaso (23 let),
Jihomoravský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2006 Typ motoru:3,0 Stav km při koupi:72 000 km Stav km nyní:95 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 9 l/100 km Vloženo: 6. 9. 2009

Hodnocení inzerátu: 4 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.0

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Octavia RS

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Jediný "problém" byl výměna levé přední parkovací žárovky. Jinak auto zcela bez poruch.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Motor
Toto auto byl můj první diesel. Měl jsem z toho trochu strach, protože jsem nebyl nikdy moc velký příznivce dieselů, ale motoru se nedá vytknout jediná věc - výkon, krouťák i spotřeba jsou naprosto skvělé.

Řazení
Stejně jako jsem nikdy nebyl fanouškem dieselů, tak jsem nikdy ani nefandil automatickým převodovkám, ale v tomto případě jsem se nenechal přesvědčit a zvolil jsem verzi s manuálem. Řekl bych, že to byl krok vedle. Přece jen s dieselem se řádí hodně často a zejména jízda po městě je taktrochu otravná. Jinak řazení přesné, rychlé, prostě bez problému.

Interiér
Na systém iDrive jsem si zvykl velice rychle a musím říct, že i když v podstaté kvůli němu vypadá stroze palubní deska, tak ovládát celý vůz jedním tlačítkem je na cestách vážně praktické - můžete pořád sledovat vozovku.
Místo na zadních sedadlech je trochu problém, cestování v 5 je přímo nereálné.

Hodnocení
S autem jsem byl celkové spokojen, ale pokud bych si jej kupoval znovu, koupil bych jej v automatu a hlavně ve verzi xDrive!!! Zadní pohon je v létě na suchu úžasný, přesný, zábavný a hravý, nicméně v zimě je to bída, bída, bída - vážně jsem nečekal že to bude až tak hrozné - a byl to jeden z hlavních důvodů, proč jde teď auto do světa. Zadní pohon už nechci u svého auta vidět.
Příští vozidlo bude Audi A6 3,0 TDI Quattro z důvodu větší prostornosti a pohodnlí - přece jen člověk stárne;) a hlavně propracovaného systému Quattro.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 4


Komentáře uživatelů k recenzi BMW 330

Vložit komentář

Zase nějaký kecal

Fotka žádná, v naftě řadíš víc než v benzínu, udáváš spotřebu, která je příslušná spíš nějakému SUV, v recenzi píšeš, že by jsi BMW koupil znova, ale dle tebou napsaného textu, se již poohlížíš po Audi...
Prober se a raději než si opět začneš vymejšlet, napiš recenzi na Felicii, kterou jsi podědil po tátovi. Sebevědomí si běž zvyšovat jinam, troubo.

18.07.2012 | 01:52:13 | Béemwák  | 80.250.18.* Reagovat

RE: Zase nějaký kecal : Veru,ako to, že s objemom 3 litre nejazdí za 5,5!!:)), že áno....

Ak jazdí viacej po meste, tak tých 9 je OK. Reálne po meste s týmto hebedom vyše 10-12,odporúčam si vynulovať počítač.

18.07.2012 | 09:16:50 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

Trapasák !!!

Keď niekto napíše hlášku typu prepracovaný systém Quattro a píše pri tom recenziu na BMW tak to je síla. Nemám nič proti audi ani žiadnej inej značke ale stačí sa pozrieť na testy Quattro vs. Xdrive vs. 4Motion. Už len z toho by malo byť každému jasné čo je prepracované. JAzdím na 330xd a nikdy za nič by som ho nevymenil. A že zadný pohon v zime hrozné?! Nauč sa šoférovať alebo sa vráť k bicyklovaniu a odovzdaj vodičák.

24.12.2011 | 15:27:10 | Peter  | 88.212.40.* Reagovat

RE: Trapasák !!!

presne tak peter. tu vychvaluje to bmw do nebies a potom ze dalsie auto bude audi A6 quatro. tento pan nevie co chce. a s tym ze nechce zadny nahon ani vidiet, tak suhlasim s tebou ze dotycny pan nevie so zadokolkou jazdit. ja osobne mam 10rocne bmw E39 530i a poviem ti ze auto s prednym nahonom nechcem ani vidiet. niet nad zadny nahom, aj cez zimu. kto vie jazdit so zadnym nahonom, tak ten nema ziaden problem. castokrat sa mi stalo kde v kopcoch cez zimu uz auta s predkom stale, napr. oktavky, tak ja som nemal so svojim ziaden problem. takze asi tak....

31.08.2013 | 21:47:35 | peterKK  | 84.73.224.* Reagovat

Řazení...

Kdo řadí s třílitrovou naftou častěji než s benzínem,je podle mě řidičská lama...Měl sem E36 325i a tam sem ty kvalty musel sázet pořád,nízký votáčky líný jak prase,zbytečně se musí pořád podřazovat.Teď mám 530d a při pomalejším tempu nechám ve městě tři,při rychlejším čtyrku.Trojka jede ve schopnejch otáčkách od 25-55km/h,čtyřka od 40-100km/h.Co je toho asi příčinou.Že by kroutící moment,kterej už má takřka nejvyšší hodnotu ve 1400 otáčkách za minutu?

27.11.2011 | 12:19:45 | karf  | 82.100.31.* Reagovat

nono

Myslim,že dobrej diesel (což BMW 3.0D nepochybně je) táhne v pohodě od nějakejch 1500 ot/min až do 4500,takže na trojku projedu v poho skoro celý město.Sám mám radši benzín,ale ani po mé osobní zkušenosti s 530D si rozhodně nemyslim o řazení to co autor...
...a v zimě to samý.Trochu to taky záleží na rozměru pneu,protože pokud na to obuju dozadu sice zimáky,ale 330/18,tak je jasný,že si na břečce asi "užiju".Na rozumějším rozměru s dobrými pneu ale fpoho;-)

24.05.2010 | 22:23:32 | pepin Reagovat

Zadný n,-SUPER!

V zime jazdim na Octavii a na Bmw 320D.Elektronika na zadnom náhone Bmw pracuje vynikajúco.Hoci Octavia je nedotáčavá,ale ak do zákruty preženiem ,tak zadok veľmi rýchlo ustrelí.Na bmw sa to stáva až pri vyššom zaťažení.A elektronika vám dáva neskutočný pocit istoty,častokrát vás vyrovná zo šmyku. Aj prejazdy v hlbšom snehu ,a výjazdy do kopca sú bez problémov.Pocitovo sa mi skutočne lepšie jazdí na Bmw.Avšak pri vypnutej elektronike je to veľmi zle.Jazdu bezpečnejšie zvláda aj menej skúsený vodič/manželka/,lebo elektronika ,ak idete rýchlejšie vás začne upozorňovať /riadi silu a rýchlosť zadných kolies/.Samoztejme ,že pri vysokých rýchlostiach to môže byť aj nad jej sily .Teda ,zo skúsenosti vrelo odporúčam zadný náhon.

02.01.2010 | 13:35:22 | Miro Reagovat

Tommaso

v RSe kdyz sem se rozjizdel tak sem dvojku daval v 40-50ti v dieslu tak 20-30, s tim ze v 70ti s dieslem uz 100% 3ka, kdezto s tfsickem ani nahodou to by se dusilo = ve městě se snaftou řadí podstatně časteji...

krouťák ti se řazení může pomoct když např. pojedeš 90 na pětku a budeš chtít někoho předjet - s dieslem nemusím podřadit s benzínem ano--

01.10.2009 | 15:11:52 |  Reagovat

jen tak mimo

dejte si panove otazku, co ma vyssi tocak 2.0 TDI nebo 2.0 atmobenzin, ja se priklanik taky k ixovi, ale necham se poucit

22.09.2009 | 09:18:51 | Petr Reagovat

re:ixo

u dieslu se musi radit podstatne vic nez u benzinu...:)

21.09.2009 | 22:16:49 | tommaso Reagovat

Práve naopak

ixo, práve naopak. S benzínom sa nemusí tak často radiť, na trojke vieš ísť aj 30km/h, ale aj 130km/h. U diesla, hocijakého objemu, to nie je tak ani zďaleka... Preto, ak diesel vyššieho objemu, ja odporúčam len automat. Vydrží dlhšie, nikdy nezdochne motor a komfort je neopísateľný.

09.09.2009 | 18:24:28 | Chocholoušek Reagovat

Ixo - radenie

Tiez si myslim.

09.09.2009 | 14:46:30 | Roberto Reagovat

radenie

prave naopak s dieslom sa nemusi tak casto radit, ak sa nemylim a s 3,0l uz vobec nie . . .

08.09.2009 | 15:31:57 | ixo Reagovat