Recenze BMW 735 E65
“BMW vyrobené po roce 2000 již nikdy více!!!”

Autor recenze: Piko (35 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2003 Typ motoru:V8 Stav km při koupi:200 000 km Stav km nyní:253 000 km Způsob řazení:automat Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 3 roky Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 13,2 l/100 km Vloženo: 31. 8. 2014

Hodnocení inzerátu: 5 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 5.4

Spolehlivost

3
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

3
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Výměna 6 kusů propouštěcích ventilů kolem rozvodového řetězu,výměna zámků přední kapoty,nové přední ramena


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto jsem koupil na podzim roku 2011!!! Byl jsem z něj unesen až do osudného prosince toho roku ,kdy jsem ráno chtěl nastartovat a z pod kapoty se ozval divný zvuk krom ševelícího motoru!!! po cca 15 vteřinách se ozval pískot palubního počítače a zjistil jsem že nemám olej. kvůli propouštěcím ventilům mazání řetězu byl všechen dole pod autem!!! bylo -20 a hlava šroubu nevydržela tlak oleje!!! při rozebírání mi v rukou zůstaly ještě nějaké hadičky a plasty ,které byly ztrouchnivělé takže oprava vyšla cca na 8 tisíc. A to nepočítám nový olej a baterii,která se sesypala při čekání na nové díly :-/!!!
baterie speciální AGM technologie cca 7000 + nahrání do řídící jednotky 500!!!

zaseklá škrtící klapka v koncovém dílu výfuku oprava majzlík a kladivo 0kč :-D

Výměna ramen, taky zábava!!! nešel povolit ani jeden šroub a to jsem měnil v cca 225 tisících km!!! na E32 jsem poprvé ramena měnil v 400 tis.km a nebyl problém je povolit !!!

2014 Zaseklé zámky kapoty :-( díl za cca 2000kč ale oprava za 30tis.kč chceš otevřít kapotu vytrhni si světla a přední nárazník !!! no proč ne?!! po opravě jsem byl zase spokojený až do chvíle než mi pro změnu prasklo lanko otevírání kapoty!!! v tu chvíli jsem podal inzerát a ta mrcha šla z domu :-)

Jinak jízdní vlastnosti jsou o.k.!! neříkám super, protože Baworácké sportovní chování je pryč a je to trochu nuda!!! elektronika je taky super ale když se to začne sypat,tak si s tím nikdo neví rady a za hodně peněz!!! rádio a navigace mněla svůj život a fungovala jen podle nálady :-)
na autě se nevydělává ale abych v dílech nechal za cca tři roky 100tisíc kč a to nepočítám ztrátu při prodeji dalších 100 bylo už příliš !!!

Děkuji již nikdy více BMW co se vyrobilo po roce 2000 :-D

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 5


Komentáře uživatelů k recenzi BMW 735

Vložit komentář

Oprava zaseklé kapoty za 30tis???

Já byl se zaseklou kapotou v inveltu a oprava mě vyšla na 2500Kč. Dostali se tam podběhem. To tě v tom servisu pěkně dojili.

06.08.2018 | 19:40:04 | Gt  | 78.45.105.* Reagovat

E65 už bych neřadil k nejvyšší třídě, ale k luxusní třídě, konkurent Maybach,Bentley,Rolls atd.

Tahle sedma je opravdu unikátní. :)
Tak třeba předchůdci E32 je spíše nafouklá E34, výbava dost podobná, motorizace o něco větší. Proto jsem si E34 nemohl nechat ujít :D, E38 byla pro praktické využití bezvadná a to protože se vyhnula těm extrémním inovacím a přitom dokázala nabídnout ve své řadě bezkonkurenční luxus, pohodlí a jízdní vlastnosti a přitom se dala uživit.
Ale E65 to je extrém, kdybych byl milionář, tak si vozím zadek jen v tomhle autě, je to přímý konkurent Bentley, nebo Rolls. Ba co víc, interiér tohoto vozu bych řekl, že je nejkrásnější co vytvořili, a právě v továrně BMW, umí tak dokonale namlsat nejen cestujicího, ale i řidiče, prostě se překonává.
ALE tohle auto uživit? pro normálního člověka, nejenže by v tom musel být odborník a spravovat si vše sám, ale ani to mu nemůže stačit k jeho provozování, ten dotyčný musí být nejlepší a musí k němu jezdit i další sedmaři. Takže to není sluha vlastního auta, ale sluha aut ve svým okolí jen proto, aby mohl nepřetržitě jezdit. :D

02.09.2014 | 06:41:23 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: E65 už bych neřadil k nejvyšší třídě, ale k luxusní třídě, konkurent Maybach,Bentley,Rolls atd.

Vzhledem k časné ranní hodině, ve které jsi to psal, by se dalo Tvé přirovnání k unikátním vozům Maybach a Rolls Royce dalo omluvit tím, že jsi mohl být ještě v polospánku. Přímými konkurenty toho vozu jsou A8 a S classe.

02.09.2014 | 09:21:41 | Chicony  | 94.112.135.* Reagovat

RE: E65 už bych neřadil k nejvyšší třídě, ale k luxusní třídě, konkurent Maybach,Bentley,Rolls atd.

No tak teď už je poledne. A stále si trvám na tom, že BMW uspokojí své zákazníky natolik, že se po Mercedesu S, natož A8 ani neohlédnou.
V 90.letech tomu bylo jinak, tehdy vládl Mercedesácký mamut W140 a konkurence nemohla nabídnout to co nabízí MB S klasse. Pouze symbolicky přiřadila k tomuto autu konkurenci. BMW E32 ani E38 a Audi 100(A8) se mohly jen potupně krčit proti MB jak velikostí, tak hlavně i výbavou.
Ale v době E65 převzala vládu vlajkových lodí značka BMW za ní se drží MB, která krapet zaspala elektronikou a ovládáním(i když nastoupil model dřív) a opět AUDI kdesi v zákoutí může jen sledovat co ty auta dokážou. Audi zdaleka nepřipomíná ani tu třídu výbavou, ale pouze velikostí. To dotáhla až po roce 2009. :D
VW jak neobvykle známé, protáhne se auto o metr upraví kastle a už to zařadí do vyšší třídy kvůli délce auta. :D
A co ohled na další věci jako výbava, kterou ostatní nenabídnou. Na všechno jednotky s myslícím procesorem a čím víc prkotin tím víc bodů a hlavně ať to auto jezdí skoro samo i kdyby řidič třeba já nevím zabral mikrospánkem(dobržďování před překážkou, jízda v pruhu, noční vidění, atd., tohle umí ve stejných letech jen BMW a MB). Nejde přeci o to, jestli se to pokazí, ale to je prostě nejvyšší třída která nabídne úplně všechno co jde a historie se potom neptá jestli se to kazilo, ale že to tam bylo!
MB S je krásný navenek, ale BMW nabídne víc uvnitř a MB převálcuje výbavou, bohatým ovládáním a jízdou za volantem a člověk jezdí v autě a né aby se na něj koukal. Konkurence může jen tiše závidět co ta sedma uměla a nabídnout max. lepší kvalitu zpracování například pravé dřevo, pravý dekor, image a proto subjektivně řadím k luxusním značkám. :)

02.09.2014 | 12:10:02 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: E65 už bych neřadil k nejvyšší třídě, ale k luxusní třídě, konkurent Maybach,Bentley,Rolls atd.

Netvrdil jsem, že MB nebo Audi jsou lepší než BMW, pouze to, že porovnávat se musí s nimi a tam nejlepší asi bude. Ale chtít ho stavět do jedné roviny s vozy Maybach, Bentley a Rolls Royce je přinejmenším velmi optimistické.

02.09.2014 | 13:45:40 | Chicony  | 94.112.135.* Reagovat

RE: E65 už bych neřadil k nejvyšší třídě, ale k luxusní třídě, konkurent Maybach,Bentley,Rolls atd.

Tak já taky zas neříkám, že tento názor o nejlepší značce sdílí i ostatní. Někdo dá přednost MB někdo Audi, a třeba VW Phaetonu, Jaguáru a nevím co ještě a japonci, amíkovi atd. protože mu stačí co ty vozy nabízí a nepotřebuje tolik serepetiček, na který potřebuje bichli brožury s doučováním dlouhých večerů co to auto dokáže a třeba když to nepřečte, tak něco ani nepoužije za celou dobu vlastnictví svýho vozu. :D

Například v BMW 760i sdílí stejnou motorizaci Roll Royce Phantom, motor N47. Zajímavé ne? Po tom co získali Rolls pod svá křídla je sedma E65 oproti E38 vevnitř víc britská než baworácká. Výrobci se o to sami chtěli pokusit? :D
Cena BMW Sedmy se stejným motorem, který je v Rollsu je poloviční.
A Bentley? Ten sdílí platformu s VW Phaeton, ouha, nebo motor z Bentley motor BGH - 4,2l.
Už to není unikát co? Už má podobné komponenty sloučené s levnějším vozem.:D
Něco jako Dacia, která má nisaňácký náhon, tyčky stabíku a kdoví co ještě, zase je ochuzena díky ceně. :D
Ale ruku na srdce, německá kvalita předčí i anglickou a zbývá jen ten luxus, jenže v těchto značkách luxus pro řidiče jaksi až tak není primární, to spíše pro ty vzadu. )

03.09.2014 | 12:09:11 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: E65 už bych neřadil k nejvyšší třídě, ale k luxusní třídě, konkurent Maybach,Bentley,Rolls atd.

Oprava N73 motor u BMW a Rollse. :D

03.09.2014 | 12:13:04 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: E65 už bych neřadil k nejvyšší třídě, ale k luxusní třídě, konkurent Maybach,Bentley,Rolls atd.

Myslím, že teoretická debata o nejlepším autě je bezpředmětná "nejlepší" z pohledu automobilky nemusí nutně znamenat i "nejlepší" z pohledu zákazníka.
Automobilky nevyrábí auta, aby byla "nejlepší", ale aby byla zisková. Takže žádná velko- ani malosériová automobilka z principu "nejlepší" není.

11.09.2014 | 13:56:19 | mazďák  | 89.103.23.* Reagovat