Recenze Citroën C1 1.0 VVT-i
“Ruce pryč !”

Autor recenze: mutua (25 let),
Pardubický kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2006 Typ motoru:1.0 VVT_i Stav km při koupi:13 600 km Stav km nyní:24 800 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 měsíce Průměrná spotřeba: 6 l/100 km Vloženo: 7. 5. 2006

Hodnocení inzerátu: 14 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 5.2

Spolehlivost

3
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

2
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Lancia Prisma Peugeot 106

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Hned po koupi mi z přístrojové desky vypadlo autorádio.

Asi ve 20 000 km mi daly sbohem tlumiče.

Asi 23 000 km - nějací hodní lidé mi vymlátili zadní stěnu kufru.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Citroen C1 jsem koupil, protože jsem si myslel, že bude kvalitní. Potřeboval jsem auto do města a C1 přesně taková je. Po přechody z vymazleného Peugeotu 106 to byl šok. Vžďyť tolik holého plechu uvnitř není ani ve staré stodvacítce! Když jsem chtěl dát do kufru sportovní tašku, jednoduše se tam nevlezla. Kufr je malý a navíc má hodně vysokou nakládací hranu.

Mé špatné pocity umocnilo rádio (doufal jsem, že alespoň ono bude za něco stát), ale když jsem nechtěně vjel do díry, vypadlo mi za řadičku i s pojistkama. Navíc mi to neuznali jako záruční opravu za nepřiměřený styl jízdy.

Když mi odešly tlumiče, řekl jsem dost. Podal jsem inzerát a když jsem začal objížďet zájemce, tak mi někdo vysklil zadní víko kufru. Naštěstí jsem se té hrůzy zbavil a teď spokojeně jezdím v Opelu Astra G.

Jinak, jízdní vlastnosti jsou dobré.

Lidi nekupujte ho !!!

Příště radši koupím Peugeot 207. Už nikdy TPCA. Kdybych tenkrát věděl, co mě bude čekat, sáhl bych po KIE Picanto.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 14


Komentáře uživatelů k recenzi Citroën C1

Vložit komentář

Ve 20.000 km špatné tlumiče ??

Ve 20.000 km špatné tlumiče ?? To se mi nezdá. Měl jsem C3, chápu, vyrobena ve Francii, asi.. Ale tedy Kolínu bych důvěřoval víc..
První problém s podvozkem byl ve 220.000 km a to kuláky..

P.

18.11.2017 | 19:39:14 | Pavel193  | 78.45.20.* Reagovat

RE: Ve 20.000 km špatné tlumiče ??

Tahle recenze je fejk.

19.11.2017 | 12:42:33 |   | 89.176.46.* Reagovat

Prozatímní zkušenost

První kolíně jsem jezdil 10 let a najel jsem 150 000 km. Za tu dobu jsem měnil mimo oleje a filtr jen brzdové destičky a kotouče /zadní brzdy stále původní), zadní tlumič výfuku. V prvním roce žárovku H4, vyměnil jsem obě za lepší značku a už tam byly až do konce. Při 150 000 km občas nechtěla zhasnout kontrolka posilovače řízení. Po vypnutí klíčku a znovu nastartování to už nezlobilo. Malá bublinka koroze pod lakem na hraně třetího brzdového světla. Jinak Nic. Další kolíně jsem koupil na protiúčet mladší, s najetými 25 000 km a dnes mám 40 000, na nic se zatím nesáhlo. Sousedka má C1 pět let, najla asi 50 000 a zatím také tvrdí že bez závad. Spotřeba u mě se starým kolínětem průměr 5,2 s novým 4,6 v létě, 5,6 v zimě po městě.

16.02.2017 | 19:23:05 |   | 89.176.46.* Reagovat

RE: Prozatímní zkušenost

A víte, co je nejhorší, že auta se 150 tkm bez vážných poruch dáváme za vzor kvality a spolehlivosti, přitom by to měla být naprosto běžná věc.................:-(

17.02.2017 | 07:08:59 | Vašek  | 194.228.20.* Reagovat

RE: Prozatímní zkušenost

Zejména u mnohem dražších aut, že? Jen se zeptám: Kteréže auto najede 150 000 km bez závady? V minulosti to bylo už při sto tisících na generálku, a nyní, v kapitalismu, v době okrádání, šetření, používání laciných dílů z asie, a honbou za ziskem je to které? AMG neberu, Lexus taky ne. Jsme v kategorii mini.....i když mimo tuto kategorii taky budete hledat s lucernou v poledne. Každý povyměňuje půlku auta a tvrdí, že to je spotřebák.

24.12.2017 | 11:29:51 |   | 89.176.46.* Reagovat

S touto recenzí nesouhlasím. Je fakt, že může mít někdo smůlu na špatný kus, ale toto je divné. Pán zakoupil jako ojeté a ve 20 tis. mu odešly tlumiče. Spíš si myslim, že někomu naletěl a auto mělo najeto kapánek víc. Já jej vlastním rok, koupil jsem jej manželce na jízdy po městě a okolí a naprostá spokojenost. Najeto mělo v době koupě něco přes 90 tisíc. A po roce ježdění jsem na něj ani nesáhl, žádná závada a stále vypadá jako nové. Velmi jednoduché až primitivní autíčko s minimální údržbou, jízdní vlastnosti a prostor uvnitř až překvapující, zvuk motoru jako veterán Porsche :-) Je pravda, že podvozek je velmi tvrdý, ale to je daň za mini autíčko. Sám si jej beru často na nákup, je to zábava, taková motokára. Všude zaparkuju, kufr tak akorát na nákup (aspoň tam nelítají tašky). Za mě nejlepší volba do rodiny jako druhé auto. Koupil bych zase.

15.02.2017 | 14:56:21 | Luboš  | 109.81.210.* Reagovat

RE: Porsche

Dobrý den, zaujala mne vaše recenze, mohl by jste mi prosím Vás poradit, který veterán od porsche má takovýto zvuk? Protože já ten zvuk srovnávám spíše s pionýrem. Děkuji

23.12.2017 | 19:24:48 | Pepa  | 94.143.232.* Reagovat

RE: Porsche

Tak třeba: V roce 1963 se na trhu objevuje nástupce řady 356, Porsche 911. První verze s šestiválcovým motorem.
A protože šestiválcový boxer jsou vlastně dva tříválce, může být zvuk těchto motorů podobný. Pokud vám připadá bližší zvuk pionýra, pak jste hluchý jako pařez, nebo úplně hloupý. Pravdou je, že tříválce - až na vyjímku HTP - mají hrubý, hluboký, a ve vyšších otáčkách sportovně ryčný zvuk. Připodobňovat to k dvoutaktnímu jednoválci je jistě trapný pokus o rádoby vtip, ale legrace na něm není, ani co by se za nehet vešlo. Hezké Vánoce!

24.12.2017 | 12:32:56 |   | 89.176.46.* Reagovat

RE: Porsche

To je švanda Stando,že ty si zase požil.Tříválec bude vždy splašenej vysavač,starej šicí stroj apod.protože tam jeden válec chybí a je jedno jestli je to HTP,TSi,ecoboost,kolíně nebo wartburg a s porsche to opravdu nemá nic společnýho.

26.12.2017 | 20:27:29 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE: Porsche

Pane Jirko, pozdravujte Standu a řekněte mi: Myslíte si, že například u silných tříválcových motocyklů chybí válec? Nebo dokonce u dvouválců chybí dva? No to by Vám motorkáři dali! Ne pane milej, nechybí. Už jeden válec je motorem, sám o sobě. To jen Vám chybí zřejmě jedno kolečko v kotrbě. Protože Vaše uplakané čtyřválce jsou stejně tak posmívány majiteli šestiválců a osmiválců. Nic to ale neříká o tom, že někde nějaký válec chybí. Jenom ta Vaše kotrba.... :-)

27.12.2017 | 15:19:55 |   | 89.176.46.* Reagovat

RE: Porsche

Stando je to daný principem a konstrukcí.

27.12.2017 | 16:12:50 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE: Porsche

Tomu nemůžu ani věřit, Honzíku. A já myslel, že je to o počasí. No hlavně, že jsme odhalili pravdu.

27.12.2017 | 18:10:44 |   | 89.176.46.* Reagovat

RE: Porsche

Porsche? Možná ne. Pionýr? Už vůbec ne. A vysavač? Tak do toho:

https://www.youtube.com/watch?v=OhRd4p_pD1k

27.12.2017 | 18:48:30 |   | 89.176.46.* Reagovat

RE: Porsche

Stando to video ukazuje akorát jakej je to šmejd a jak je to blbě odhlučněný.Takovej bordel není ani v traktoru a ten tříválcovej ryk je tam slyšet,kdyby to bylo braný zvenku nebo to bylo líp odhlučněný splašenej vysavač by jasně vynikl.

28.12.2017 | 01:10:21 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE: Porsche

Jirko, vy musíte mít za každou cenu poslední slovo. Dovětky jako kdyby, tak by jsou hloupé. Vysavač tam prostě není, a vy vůbec nevíte, jak hlučný ten motor je. Nešlo tady o hlučnost navíc zprostředkovanou nekvalitním mikrofonem, (mistrně žonglujete s tématy a skáčete z jednoho na druhé), ale o zvuk - a ten je opravdu bližší šestiválci, než pionýru. Jakej je to šmějd si určitě každý zjistí v různých hodnoceních kvality. Mimochodem mnohem větší šmejdy jsou mezi zvučnějšími značkami (možná i té Vaší?) Tak už nehysterčete, jestli Vás to psychicky zklidní, potvrdím Vám, že máte pravdu. Moudřejší totiž ustoupí.

28.12.2017 | 15:49:28 |   | 89.176.46.* Reagovat

peugeot 107

Zdravim, mam peugeota 107 1.0 rok 2005. když jsem ho před 2 rokama kupoval měl najeto 44tis. Teď už mam 75tis a na autě jsem měl jen 2 závady( 2 žárovky) jinak vše funguje jak má. Akorát bych tu chtěl pořešit tu spotřebu, když jezdim brzda plyn ve městě, tak mam průměr 6.5litru(měřil jsem to víckrát), ale když jsem se hodně zkrotil a auto nevytáčel a jezdil do 100km/h, tak jsem jezdil průměrně za 5litrů. Auto bych za jiný neměnil, mam 184cm a jezdí se mi pohodlně. Dozadu si sednul táta mé přítelkyně, který má 199cm a v pohodě se tam vešel, jak ramena, tak nad hlavou dost místa. Jinak se můžete juknout na mojí starší recenzi moje.auto.cz/elfman/pegi.html

03.12.2011 | 22:47:43 | Tom  | 89.103.41.* Reagovat

Luboš

Super spotřeba? Ne u tohoto konkrétního typu auta. Zde je to holý nesmysl i při živější jízdě. A díry určitě vymetají všichni majitelé těchto aut, ale nikdo si nestěžoval na výměnu tlumičů, nebo vypadlé rádio. Tato recenze je hloupost, věř mi. Ať jsou tato auta malá, možná nepraktická, a sparťánská, tak jsou od začátku výroby kvalitní a úsporná. Na tom se shodují všichni, kdo je mají.

29.03.2011 | 23:03:01 |  Reagovat

RE:Luboš

Mám najeto 80 000 km a neměnil jsem vůbec nic. Recenze je vymyšlená a je to nesmysl.

07.08.2011 | 22:49:07 |   | 89.103.103.* Reagovat

12.12.2006: Je to síce neaktuálne, ale chlap píše, že nechtiac vbehol do diery..., pričom dnes na SK sa prakticky NEDOKAŽEM vyhnúť nejakej jame:((

P.S. Ak niekto pokladá holé plechy za výhodu, budiž:)), ale porovnávať auto s 25-35.000 km/3 roky s autom, ktoré niekto trochu normálnejšie využíval a urobil za 2 mesiace 11.000 km... dáva obraz, ako asi bude auto vyzerať po 100-150.000 km. Bol to síce začiatok výroby, ale tvrdiť o niekom, že klame, lebo moje auto je "iné"..., no neviem, neviem:))

To zadné sklo je hlúposť, samozrejme. A 6 litrov je pri trochu živšej jazde stále super spotreba.

29.03.2011 | 21:49:00 | ľuboš Reagovat

Průměrná spotřeba 6 litrů? Tento "člověk" je buď kromaňonec, nebo lže. Spotřeba okolo 6 litrů je u tohoto vozu spotřebou maximální (trvalá jízda po dálnici na hranici maximální rychlosti), a nemůže být nikdy spotřebou průměrnou. Takže jestli je pravda co píše (tlumiče po 20 000, spotřeba, spolehlivost 3 a provozní náklady 2), měl by asi hledat problém u sebe. Ale nejspíš je to všechno jeden velký nesmysl. Svědčí o tom ten zoufalý pokus "lidi nekupujte to".

29.03.2011 | 21:09:00 |  Reagovat

Vepřové perly

No jo no, na přečtění manuálu to chce mít za sebou aspoň první třídu. A věřte mi, určitě tam nic o tom, že by tento kvalitní strojek měl plnit funkci výtahu a zvládnul schody do pátého patra Vašeho paneláku pokaždé, když si sakra k těm cigaretám zapomenete koupit zapalovač, tam nikdo nic neslibuje. :D Jinak si Vaši společenskou úroveň, počet najetých kilometrů a fakt, že se Vám vše nové rozloží pod rukama na atomy do 2 měsíců nedovedu vysvětlit.:)

02.11.2010 | 18:07:04 | ferdusor Reagovat

Spokojenost.

Musím napsat, že hodnocení auta je naprosto neseriozní nejsem si jisty, že pisatel uvedené vozidlo vůbec vlastnil. Pokud jsou provozní náklady hodnoceny 2/10, tak to pán před C1 jezdil nejspíš na motorce, nebo na kole. Také koupit vozidlo a pak s úžasem zjistit, že má malý kufr ... zvláštní. Co se týče zadního rozbitého skla, to bude spíše chyba majitele než vozidla. Ještě, že mu ho neukradli, to by bylo nadávek na auto. Sám mám Toyotu Aygo a jsem nanejvýš spokojený. Je to malé auto s opravdu malým kufrem, zato však živé, úsporné a zatím spolehlivé (25 000 km). Ostatně místa pro řidiče a spolujezdce je tam dost. Můj závěr je, že je to ideální auto pro jednoho, nebo dvojici, nebo jako druhé vozidlo do rodiny. Jarda

19.12.2009 | 12:45:53 |  Reagovat

Sokolmíra

Čau sokolíku! Letos jsem byl v Jindřicháči a potkal jsem tam několik cé jedniček. Takže stav se zlepšuje :-)) Jasně že Picant je a bude víc, jsou o dost levnější, a pro skupinu lidí, kteří si je kupují, je to nejdůležitější kritérium. Ještě víc je Matizů a Sparků, ze stejného důvodu. Těmto lidem nejde o výkon, či superkvalitu, nebo bezpečnost, ale o láci. Chtějí to nejlevnější miniauto, pro svou potřebu, tak proč by dávali o pár desítek tisíc víc? Jinak jsem stále spokojen, mám najeto něco pod 60 000 a zatím bez jediné závady. Jen mě před rokem opustila jedna žárovka. A co tvé Picanto? Pořád dobrý? Přeju hodně spokojených km.

15.10.2009 | 22:21:32 | Many Reagovat

Pokud má pisatel momentálně Astru G, tak to tedy gratuluji! Sice relativně slušný kufr i jízdní vlastnosti..ale spolehlivost?...to silně pochybuji.

30.09.2009 | 16:24:23 | Anyt Reagovat

pro : Many

Hm... , názor teoreticky možný,ale nepravdivý.Toyotu tu nemáme.Fakt divný.Navíc kolíňata jsou téměř totožná,ale ceny náhradních dílů ne.Ale řešit to nebudu.Mě šlo o to " že korejské auto špatné auto" už neplatí,tak se do nich nenavážej.Mimochodem citroeny dřív byly taky keply,když měli něco najeto,a zkazily si tím jméno.dost už.

07.05.2009 | 21:45:07 | sokolmira Reagovat

RE: pro : Many

které citroeny byly dřív keply? které si zkazily jméno? a čím,? A jak jsi na to přišel? Kolik jsi jich měl? A pardon, vnucuje se mi myšlenky, že něco bylo kepl kdysi a něco je kepl nyní...

22.08.2012 | 20:36:25 |   | 89.102.164.* Reagovat

Sokolíku

o rozšíření Toyot, Céček nebo Péček zpravidla rozhoduje místní dostupnost obchodního zastoupení a servisu, nikoli značka (i když věřím, že jsou lidé, kteří tu či onu značku upřednostní, v tomto případě je to ale neopodstatněné, protože všechna 3 auta jsou totožná a navíc Citroen má nejnižší prodejní cenu). Takže v některé části republiky jezdí víc C, jinde P, a onde zase T. Jinak jsem se nechtěl dotknout Picanta ani lidí v něm jezdících, ale pouze pisatele té nesmyslné "recenze".

28.04.2009 | 07:46:36 | Many Reagovat

pro Many

Neurážej Picanto,a lidi který v něm jezdí nejsou chudáci.Mám auto taky tři roky a taky jsem nic neměnil.S kvalitou,spolehlivostí a spotřebou pomlč,přečti si komentáře u recenze Standy-C1,ten nelže a píše všechno tak jak to opravdu je.Mně zatím nic nedrnčí a spotřebu taky nemusím hlídat.Kvalita naprosto srovnatelná.Navíc c1 má ten kufr naprosto nepoužitelný.Na závěr-mě osobně ještě C1 nepředjel,v celém Jindřichově hradci jsem ještě žádnýho nepotkal,péček tu je asi 5 a toyot docela slušný stádečko.Divný,co ? Asi když tři dělají totéž,není to totéž. :-) a Picant je tu taky dost,jen pro úplnost.

27.04.2009 | 22:33:05 | sokolmira Reagovat

Je to chudák, který má Kiu Picanto a někdo v C1 ho někde předjel. Prej "lidi nekupujte to"... Mám najeto 39 000 bez jediné závady, vůz mám třetí rok, jezdím v zimě v létě a ani gumičky do stěračů jsem neměnil. Toto není recenze, jen snůška blbostí. Naopak, lidi, kdo chcete miniautíčko, kupte si C1, nebudete litovat. Kvalita, spotřeba, výkon, spolehlivost, prostor (až na kufr, ale to je bolest všech minivozů).

28.01.2009 | 19:32:10 | Many Reagovat

Toto není recenze

To je jasné, pisatel je vtipálek a udělal si z nás dobrý den. To co píše je jeho fantazie. Viděl skleněná zadní dvířka a už si představuje, jak je někdo vysklil. A jeho hodnocení čísly 2/10 za provozní náklady a ostatně i jiné výpotky jsou nesmysly. Spotřeba 6 litrů? To by musel mít díru v nádrži. Při naprosto nešetrné jízdě po městě stylem plyn-brzda, v zimně, max. 5,3 litrů. Ale to by s ním musel jezdit. A ne se dívat na obrázek cé jedničky a udělat si z legrace recenzi. Toť vše.

19.02.2008 | 13:45:11 | Standa Reagovat

C1?

Clovek ktory pisal tuto recenziu nikdy C1 nevlastnil a pochybujem ze v nej vobec sedel.Toto nie je recenzia na auto!

10.02.2008 | 13:12:16 | PeterH Reagovat

185 cm

C1 mám od září a od té doby jsem zvládl 10 tisíc kilometrů, naprosto vyvracím mýtus, že na dlouhé trasy je nutný velký vůz. C1 je pohodlný vůz a i při mé výšce 185 centimetrů a poněkud vážné váze přes 100 kilogramů mě Citroen vozí na dálnicích i okreskách s takovou lehkostí, jakou marně hledám u jiných hatchbacků s výkonem 70 koní. Citroen s výkonem 68 koní naprosto zvládá denní provoz a rozhodně není jen pro dámy. Chytří muži po něm také sáhnou, především kvůli spotřebě (průměr mám 5,2l/100km) a skladnosti při parkování.

16.01.2008 | 22:37:50 | jirka Reagovat

kritika

nikto nemoze za to ze neviete jazdit a vyhybat sa dieram- takze za to ze vam vypadlo autoradio si mozete akurat tak sam. Za tu cena kolko C1 stoji nemozte ocakavat ze budu jedno radio prichytavat dvesto srubami. Tlmice: uz skorej ste spomenul ze rad vchadzate s autom do dier- takze sa niet co cudovat ze vam odisli- nic nevydrzi vecne a hlavne pri clovekovi ktory rad jazdi do dier... A taktiez nie je chyba vyrobcov ze vam niekto ´´odsklil´´ zadok auta, ale je to vasa chyba ze sinedavate na veci pozor. Porozmyslajte nad svojou jazdou a hned vam dojde ze technicke problemy si sposobujete sam... A este k tomu holemu plechu dnu: holy plech vnutri auta je umysel vyrobcov- to moze napadnut kazdeho normalneho cloveka ktory sa zamysli nad tym ´´co chcel basnik povedat´´. Opel je dobre auto ale rozdiel je v cene, spotrebe a hlavne poistke. zamyslite sa nad sebou...
P.S.: Takemu cloveku by som v zivote nedal citroen do ruk......................

11.11.2007 | 19:29:04 |  Reagovat

Nesmysly

Tak slavnostně oznamuji, že jsem najel 20 000km s C1 a nejen že jsem neměnil tlumiče (nejeví sebemenší známky opotřebení), ale ani nic jiného. A to jezdím po Praze! Kočičí hlavy, tramvajové koleje... Takže to co píše recenzent je nesmysl. Leda by jezdil pravidelně ze schodů.

28.08.2007 | 11:40:21 | Karel B Reagovat

Seš machr

Tyjóva, najet za 2 měsíce 11 000 km, to seš fakt dobrej. Ale zase ne tak moc, když ti za jízdy vypadne rádio. To se mi nepovedlo ani v Trabantu a to byl nějakej skokan! Taky mi připadá, že ani vlastně nevíš, jaký auto chceš. Podle toho to taky dopadlo.

23.08.2007 | 15:22:03 | pupkatej Reagovat

Já měřím 180cm a take se v pohodě vlezu a pohodlne si sednu za sebe.

17.08.2007 | 22:24:02 |  Reagovat

cooo?

A za to že ti někdo vysklil zadní sklo může to auto? Co to tady píšeš za kraviny? Pokud s tím jezdíš jak prase a vymeteš každý kanál tak se nediv že ti to rádio vypadne. A jízdní vlastnosti nejsou dobré ale na svou třídu vynikající. V zatáčce i při vyšších rychlostech drží jak přikované. Spotřeba minimální (nevím kde jsi přišel na 6 litrů). Takže si ty bludy pro příště odpust když tomu hovno rozumíš. Jo a pro andreu: měřím víc jak 170 a v pohodě se tam vlezu.

19.12.2006 | 12:50:56 | CEO Reagovat

mam176cm

04.12.2006 | 16:12:46 | mtua Reagovat

To znamená že muži do 170cm neexistují dámo?

01.09.2006 | 12:36:06 |  Reagovat

207 bude ten samej šrot.A nezlob te se ale ty Kolínská auta jso hodně předražená!Měli by stát tak o 50 000kč méně

01.09.2006 | 12:31:59 |  Reagovat

c1 je super

Dobrý den, sama C1 vlastním a je to naprosto skvělé vozidlo, ke kterému nemám výhrady, učelově je to vyloženě nákupní taška.
K předchozímu příspěvku bych jen řekla, že pokud si chlap vybere C1, tak tam už mi to nepříjde normální, protože je to vyloženě ženské auto /je to konstuováno vyloženě pro osoby do nax170cm/. Nad dalšími argumenty už jsem se jen pousmála, protože počet ujetých km za rok je dost vysoký, tudíž je logické, že si asi měl koupit auto naprosto jiné kategorie a určitě si před koupi měl změřit svou sportovní tašku a omrknout v salonu vnitřek - nikdo ho určitě do koupě násilím nenutil. A pokud tuto možnost neměl a dostal vůz darem, pak " darovanému koni na zuby nehleď"

09.08.2006 | 11:36:03 | andrea Reagovat

neco tak hnusného bych stejně ani nebral

26.05.2006 | 11:31:15 | onasis Reagovat

Nezlob se , ale to jsi jako nevěděl před koupí- holé plechy,malý kufr, vysoká nakl. hrana. Nějak se mi to nezdá, a ještě 11 tkm za 2 měsíce a kupuješ mini auto- nechápu.

09.05.2006 | 10:43:37 | martas Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Citroën C1