autor:
Tomas
7 komentářů
doplněno:
hodnocení vozu autorem:
8,6
autor:
Ing. Miroslav Had
0 komentářů
doplněno:
hodnocení vozu autorem:
7,4
autor:
Wolf
18 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
9,6
autor:
Miloslav Petrlí
12 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
2,6
autor:
Matus
11 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
8,4
autor:
Eddi
46 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
8,2
Nejnovější komentáře v diskuzích
RE: DACIA LOGAN 1,4 55KW 2005 EURO 3
Jasně ložisko vypadá úúúúplně jako tlumič... hošani nehodlám se s vámi donekonečna přít, že bílá koule je černá krychle..
28.04.2023 | 08:23:23 | Vašek | Recenze: Dacia Logan 1.4 mpi (2004)
RE: DACIA LOGAN 1,4 55KW 2005 EURO 3
Je to mimo mísu stejně jako měnit ložiska kol v páru. Správná poznámka zde byla o tlumičích, které podléhají běžnému opotřebení, ale i tam záleží na jejich kvalitě a nájezdu km nebo době použití. Když jeden vyteče, třeba i relativně brzy, neznamená to, že vyteče i druhý a musí se vyměnit. V páru se mění po poměrně dlouhodobém používání, když přestávají plnit funkci. Nebo ztratí funkci oba brzy a jsou to šmejdy. Ložisko kola klidně přežije auto. A to i když to druhé u protějšího kola bylo vyměněno. Prostě jedno ložisko odešlo a druhé ne. Běžné. O těch zubních plombách jsem vlastně psát nechtěl, neboť sám mám celkem 4 plomby a to na všech čtyřech šestkách. Naštěstí toto přirovnání je zcela mimo mísu, jak sám konstatuješ, jinak bych už kvůli tomu musel měnit ložiska v páru... :0) Tvé názory o měnění v páru možná plynou i z předchozího užívání Thalie, kde, jak jsem zachytil, se periodicky měnilo půl podvozku. Tam tedy se mění v páru, protože to stejně odejde. OK. Mechanikům nezbylo, než z toho udělat ctnost. Prostě měníme v páru, kazeň je to hlavni, tak ma byt. Stejně by mohli u Hyundaie (prý taky z Turecka) tvrdit, že spojky prostě odcházejí po pár desítkách tisíc km a je to normální. Člověk, který u auta nikdy neměnil spojku, na to může mít jiný názor a taky že ho mám.
27.04.2023 | 20:35:50 | Ital | Recenze: Dacia Logan 1.4 mpi (2004)
RE: DACIA LOGAN 1,4 55KW 2005 EURO 3
Ložiska se nemění v páru.Pleteš si to s tlumičema.
27.04.2023 | 10:48:21 | | Recenze: Dacia Logan 1.4 mpi (2004)
RE: DACIA LOGAN 1,4 55KW 2005 EURO 3
Chápeš, že ten tvůj příměr je zcela mimo mísu viď?
27.04.2023 | 10:23:37 | Vašek | Recenze: Dacia Logan 1.4 mpi (2004)
RE: DACIA LOGAN 1,4 55KW 2005 EURO 3
Odzadu: Zajímavé. Žádný mechanik mi neřekl, že ložiska (kol) se mění v páru a to každé ložisko dělal někdo jiný. Teda jedno i já, pravda. Zuby v páru rostou, tobě ne? Vyměnitelné nejsou (i když...), nechme tedy ty originální zatím v dásni. Přiléhavější tedy bude: Ty si necháváš plombovat zuby v páru?
26.04.2023 | 18:28:52 | Ital | Recenze: Dacia Logan 1.4 mpi (2004)
RE: DACIA LOGAN 1,4 55KW 2005 EURO 3
A je zub spotřební vyměnitelný díl??? Rostou v párech? Nic na té analogii nesedí..., každej mechanik ti řekne, že ložiska, pokud se mění, tak obě.
26.04.2023 | 14:03:30 | Vašek | Recenze: Dacia Logan 1.4 mpi (2004)
RE: DACIA LOGAN 1,4 55KW 2005 EURO 3
Chtěl jsem obšírněji reagovat, ale je to zbytečné. Proto jen použiji podobnou demagogii jako Václav. A zuby si také necháš trhat v páru? Podléhají přece podobnému opotřebení, není-liž pravda?
25.04.2023 | 21:40:51 | Ital | Recenze: Dacia Logan 1.4 mpi (2004)
RE: DACIA LOGAN 1,4 55KW 2005 EURO 3
Tak jasně:-), můžeš vyměnit jedno a to druhé AŽ ! za půl roku....protože ta ložiska se prostě opotřebovávají prakticky stejně a pokud se poroučí jedno, to druhé to čeká zanedlouho, proto se vždy mění obě, nebo také měníš gumy na kolech po jedné?
25.04.2023 | 09:22:52 | Vašek | Recenze: Dacia Logan 1.4 mpi (2004)
RE: DACIA LOGAN 1,4 55KW 2005 EURO 3z16
Takový zákazník je snem každého autoservisu😄
24.04.2023 | 19:54:53 | Jirka | Recenze: Dacia Logan 1.4 mpi (2004)
RE: Logan je super
Pak že Logan je na rumunské cesty. Každých cca 60000 km měnit čepy a ramena a ještě si to pochvalovat, no prostě super.
24.04.2023 | 11:15:55 | Ital | Recenze: Dacia Logan 1.4 mpi (2004)